warwolf Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Volt karbis kislámpás, mert az 1.0 mind karbis volt még később is. De az 1.4 tuti, hogy már csak injektoros volt a ráncfelvarrás után, sőt még előtte is injektorosak voltak az utolsó 1-2 évben. 14NV? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 14NV? Igen: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Az 1.3SR tudta a 75Le-t, igenpörgetve.Asszem Tgabinak volt olyan kadettje. Úgyvan, de az a motor (13S) meg nem volt Corsában, csak a 13SB, de az meg csak 70 lovat tudott, és az is csak a régi nagylámpás kasztniban volt. Huh, valami nagyon össze van itt keveredve, de én is valamiféle 1.4-re tippelek, meg elírt adatokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Esetleg ez az autó egy méltánytalanul elfelejtett gyöngyszem, egy baromi ritka 1.3-as Irmscher motorral az orrában (13SH motorkód) ami gyárilag 83 lóerőt tudott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Esetleg ez az autó egy méltánytalanul elfelejtett gyöngyszem, egy baromi ritka 1.3-as Irmscher motorral az orrában (13SH motorkód) ami gyárilag 83 lóerőt tudott. :lol: Az is csak nagylámpásban volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Hát azér' írtam hogy baromi ritka, mer' ez ráadásul még kislámpás is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Még mindíg lottóztok? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Hali! Jön vki a Fagyos szentek Opeltalálkozó-ra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Hali! Jön vki a Fagyos szentek Opeltalálkozó-ra? Már alakul a lista... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Hali srácok! A törött Corsa tulaja lediktálta a motorszámot: C14NZ De ő még mindíg állítja, hogy nagyon megy és érzi azt a 60LE fölötti töblet 43 lovat! Mondtam neki fényképezze le a motorteret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 A törött Corsa tulaja lediktálta a motorszámot: C14NZ De ő még mindíg állítja, hogy nagyon megy és érzi azt a 60LE fölötti töblet 43 lovat! Jobban jársz, ha nem beszélgetsz ilyen emberekkel! :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Hali srácok! A törött Corsa tulaja lediktálta a motorszámot: C14NZ De ő még mindíg állítja, hogy nagyon megy és érzi azt a 60LE fölötti töblet 43 lovat! Mondtam neki fényképezze le a motorteret. Mostmár csak kinyomozzuk mi a fákk van :lol: Jobban jársz, ha nem beszélgetsz ilyen emberekkel! :lol: :) :P :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Jobban jársz, ha nem beszélgetsz ilyen emberekkel! :lol: :lol: :) Igazad lehet! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Na mit mondtam? :lol: A végén még ki fog derülni, hogy C14NZ van benne, egyébként én arra tippelek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Na mit mondtam? :lol: Még lehet AF-es is. Láttam én már 1.6-ot 1.2-es motorkóddal, mert át volt cserézve a biléta :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Még lehet AF-es is. Láttam én már 1.6-ot 1.2-es motorkóddal, mert át volt cserézve a biléta :lol: Rakott fel képet a törött Corsás gyerek, de én semmi extrát nem látok rajta. Sztem ez egy C14NZ. A motor, klikk ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Találtam egy 1.6 GSi-t, de ebben C16NZ van sztem. Volt ilyen GSi? Klikk ide!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 GSi optikás lehet inkább. Ez az oldal(elég jó) szerint csak 98 és 100 Le-s létezett Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Találtam egy 1.6 GSi-t, de ebben C16NZ van sztem. Volt ilyen GSi? Klikk ide!!! Ezt már néztem én is :lol: Lehet NZ, létezett ilyen. A leggyengébb GSi, de ezt is lehet SE hengerfejre cserélni, meg ekkora kasztval elég tűrhetően megyegethet :) Az igazi probléma ezeknél, hogy nagyon valószínű, hogy nem a legjobb állapotban van a kasztni (a C16NZ motort talán még is nehezebb szétpörgetni, meg viszonylag könnyebb javítani -szóval a motor még jó is lehet). A toronynál láttam a képen, hogy van valami rozsdafolt, nem tudom, hogy a többi része is milyen lehet. Rakott fel képet a törött Corsás gyerek, de én semmi extrát nem látok rajta. Sztem ez egy C14NZ. A motor, klikk ide! Szerintem is. Még a kosz meg az olaj is pont olyan, mint nekem a pirosban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Volt ilyen GSi? Klikk ide!!! Volt biza'! :lol: S, ebből motor ki, C16SE be, és rokkendroller! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Hali! Még mindig nem jutottam döntésre, de azt tudom, hogy 2000-es motort nem nagyon raknék az autóba,mert nem szeretnék féltengelyeket csináltatni(mondtátok, hogy széria féltengelyekkel nem megoldható) Bár örülnék, ha egy C20XE-sem lenne. Tudom, már kérdeztem, hogy megegyezik-e a C14NZ és a C14SE motorblokkja, de megoszlott a véleményetek. Tudja vki, hogy tényleg megegyezik és ez tuti? Ha estleg egy C18NZ-t szeretnék belerakni,ami egy nem kihegyezett motor, és nekem elég is lenne a 90 ló ereje, akkor mivel járna az átalakítás? Kell másik váltó meg féltengely? Mert nekem ez az egyszerű motor tetszene a legjobban, mert viszonylag könnyen szerelhető. Hallottam olyat,hogy a C14SE és a C16SE computere teljesen megegyezik. Igaz ez? Mi a Max, ha nem akarok váltót meg féltengelyt cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Tudom, már kérdeztem, hogy megegyezik-e a C14NZ és a C14SE motorblokkja, de megoszlott a véleményetek. Tudja vki, hogy tényleg megegyezik és ez tuti? Ez tápiószecső cartárs hozzászólása, Ő megcsinálta, ill. Udi cartátárs is tud segíteni, bármi kérdés van a dologgal kapcsolatban: Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. :lol: Tapasztaltok: Alul (alapjárat-3000) sokkal nyomatékosabb, kb. mintha 1 fokozattal lentebb lenne, 3000-től pedig van egy kis torpanás, és a középső tartománnyal nem is vagyok igazán elégedett. Felül már egész jó, de itt is lehetne picit jobb. Igazából mintha nem lenne meg mind a +20 ló. Hozzáteszem még "finomhangolni" kell a dolgokat. (légszűrő még csak be van gányolva mert nem volt hozzá méretben cső, tehát most bő 1 centivel kisebb lyukon szívja a levegőt mint kellene, injektorok, alapjárati motor és gyertyakábelek nem tudom milyen állapotban vannak, 1-2 gumicső el van öregedve, lehet hogy akár falsot is szív valahol, stb...) Továbbá csak ~100km-t mentem eddig vele. Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott). És a régi alkatrészek mind megmaradtak. Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040) Vélemény: aki ilyet tervez az mérlegelje hogy ezek a költségek megérik-e neki ezt a többletet. Az alkatrészeket nem egyszerű beszerezni mert 10 bontóból 9-ben nincs. A maradékban meg reménykedik az ember hogy jó áron adják. Az biztos hogy erősebb autót venni egyszerűbb. Én nem bántam meg hogy belevágtam. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Az NZ-SE átalakítás árai fent állnak. Egy C20NZ-F13 átalakítás valamivel olcsóbban kijönne. A C18NZ-t pedig abszolút hülyeségnek tartom, mert gyenge motor, nagy blokkos, tehát ugyanannyi átalakítás, mint egy C20NE. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzás Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Az NZ-SE átalakítás árai fent állnak. Egy C20NZ-F13 átalakítás valamivel olcsóbban kijönne. A C18NZ-t pedig abszolút hülyeségnek tartom, mert gyenge motor, nagy blokkos, tehát ugyanannyi átalakítás, mint egy C20NE. :lol: C20NE-re gondoltál, akkor is ,amikor C20NZ+F13-at írtál? Milyen autóból lehetne kiszerelni egy F13-as váltót? Vagy a C20NE motorokat ilyen váltóval szerelték? A váltó és motor felfogatásokat hogyan lehet megoldani? Más kakok kellenek? És a C14NZ-s Corsában milyen számú váltó van? Sajna ezt a váltóstémát nem vágom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 C20NE-re gondoltál, akkor is ,amikor C20NZ+F13-at írtál? Milyen autóból lehetne kiszerelni egy F13-as váltót? Vagy a C20NE motorokat ilyen váltóval szerelték? A váltó és motor felfogatásokat hogyan lehet megoldani? Más kakok kellenek? És a C14NZ-s Corsában milyen számú váltó van? Sajna ezt a váltóstémát nem vágom! Én továbbra is a C14NZ/SE átalakítást favorizálom, sokkal kevesebbet buksz a későbbiek folyamán, ha megunod a kisgépet.Vagyis nemmind1, hoy egy NZ-SE átalakítás költségeit bukod el ami max. 2K, vagy pedig a XE-re történő alakítás költségét, ami nem fog 5-6K alatt megállni. Jelenleg 5 gangos F-10 lehet a gépeden.De a C14SE-hez célszerű F-13CR váltót szerezni, mert gyárilag pl. az volt a GSi-ben is.Vagy köztes megoldásként ha nem találnál ilyet, akkor csináltatsz a fent említett úriemberrel egy rövid kihajtással rendelkező váltót. Amúgy a nagyblokkos motorokhoz elég macera összelegózni a kis motorokhoz való váltót. Az egész egy szép nagy szívás és pénzkidobás.Persze a feeling......csak kérdés, hogy megér-e annyit...... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts