Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Lehet, hogy felmennek, de ez így nem fog befecskendezni. :)

Na meg meséket ír az eladó, mert az egy dolog, hogy esetleg passzol ezekre a hengerfejekre, de hogy nem lesz használható, az tuti. Egész más a hengerenkénti és a központi injektoros motorok csatornáinak formája és ha ezek nem passzolnak egymásra, akkor többet rontunk a dolgon, mint amit elérhettünk volna.

Tehát ez akkor ér valamit, ha hengerfej is van hozzá, illetve leömlö, Y-cső, lambdaszonda, főtengelyjeladó. De ezek mind hiányoznak...

Elküldve
Lehet, hogy felmennek, de ez így nem fog befecskendezni. :)

Na meg meséket ír az eladó, mert az egy dolog, hogy esetleg passzol ezekre a hengerfejekre, de hogy nem lesz használható, az tuti. Egész más a hengerenkénti és a központi injektoros motorok csatornáinak formája és ha ezek nem passzolnak egymásra, akkor többet rontunk a dolgon, mint amit elérhettünk volna.

Tehát ez akkor ér valamit, ha hengerfej is van hozzá, illetve leömlö, Y-cső, lambdaszonda, főtengelyjeladó. De ezek mind hiányoznak...

Nyilván nem azt hiszem el, amit az eladó mesél... :D

Kíváncsi lettem volna mennyire passzolnak össze. Ezek szerint szinte csak a blokk ugyanaz?

Elküldve

Én viszont most épp azon agyalok, hogy a C14NZ-mből lehet csinálok C16SEI-t. :D

Az lenne a legolcsóbb módszer hivatalossá tenni a dolgot. :D

Illetve C16SEI-ből se nagy gond kihozni 150-160 lovat. :)

Elküldve
Én viszont most épp azon agyalok, hogy a C14NZ-mből lehet csinálok C16SEI-t. :D

Az lenne a legolcsóbb módszer hivatalossá tenni a dolgot. :D

Illetve C16SEI-ből se nagy gond kihozni 150-160 lovat. :)

C16XEIT?

Elküldve
Nyilván nem azt hiszem el, amit az eladó mesél... :)

Kíváncsi lettem volna mennyire passzolnak össze. Ezek szerint szinte csak a blokk ugyanaz?

Szerintem rámehet a hengerfejre a szívósor, de mivel nem passzolnak egymásra a csatornák, így soha nem lesz jó.

De előtte kell a többi cucc is, hogy egyáltalán jelet kapjon, hogy mikor fecskendezzen. :D

Elküldve

Az 1.4-es blokkot megfúrni 1.6-ra, ez nem nagy gond, mert a falvastagság lazán kiadja. Utána a C16SEI cuccait belefűzni, persze mindent újonnan. Akkor passzol a motorszám is...

De először XE lesz, ez tuti. :)

Elküldve

1,4mm-el nagyobb a az C16SEI furata, mint a C14NZ-é. A többi cucc meg csont nélkül passzolna.

Utána esetleg még hengerfejokosság, tengely, 40-es Weber DCOE meg ilyesmi... :)

Elküldve
Az 1.4-es blokkot megfúrni 1.6-ra, ez nem nagy gond, mert a falvastagság lazán kiadja. Utána a C16SEI cuccait belefűzni, persze mindent újonnan. Akkor passzol a motorszám is...

De először XE lesz, ez tuti. :)

Erről már hallottam, hogy ugyanaz a blokk, csak jobban ki van fúrva.

A hűtővíz nem folyik máshol, ugyanaz a blokk?

Elküldve
Erről már hallottam, hogy ugyanaz a blokk, csak jobban ki van fúrva.

A hűtővíz nem folyik máshol, ugyanaz a blokk?

A blokk elvileg ugyanaz, annyi, hogy a hátuljába az egyiknek 1.6, a másiknak 1.4 van beleöntve.

Ugyanez igaz a nagyblokkosokra is, nem egy C18NZ-ből lett felüjítás után C20XE, vagy LET...

Elküldve
A blokk elvileg ugyanaz, annyi, hogy a hátuljába az egyiknek 1.6, a másiknak 1.4 van beleöntve.

Ugyanez igaz a nagyblokkosokra is, nem egy C18NZ-ből lett felüjítás után C20XE, vagy LET...

Kár, hogy nem az 1.6 és a 2.0 között van az átmenet... :)

Amúgy ezt így "házilag" mennyire megbízhatóan lehet megcsinálni? Azért szerintem elég komoly esély van az elk#rásra nem?

Valahogy én mindíg óckodtam ezektől a gyárilag kitalált dolgoktól ennyire eltéréstől (legalábbis egy utcai használatos autón).

Elküldve

Ezzel nem lenne gond, a fúrás gépműhelyes meló, de a többit meg tudom csinálni itthon is.

Ha nem megy el a motor normális áron, akkor szerintem ez lesz belőle...

Elküldve
Ezzel nem lenne gond, a fúrás gépműhelyes meló, de a többit meg tudom csinálni itthon is.

Ha nem megy el a motor normális áron, akkor szerintem ez lesz belőle...

Asszem elakadtam.Honnan van neked C14NZ-d?? :D :)

Elküldve
Szerintem megvan még, azért nem értem, miért múlt időben beszél róla Ákos... :D

azért múlt idő mert szépen csöndben múlt idő lett... :D

sajnálom nagyon, ilyen jó kis kocsim nem volt még sose, és asszem nem is lesz.

utólag már megbántam, hogy beadtam a bontóba ( :) ) , de 2 autó nekem sok, az meg egyedüli autónak kevés, meg az ismert hibája miatt nem is volt megfelelő hosszutávra, külföldrejárásra, meg ilyenek,.

szóval megbántam, de értelmetlen lett volna arra tartani 2 autót, hogy az egyikkel kirándulok, a másikkal meg munkábajárok.

A régi szép időkben volt egy aranykupé ami az asszenyt vitte dolgozni, engem meg kirándulni :D

így ez jó autó volt, soha se fogom megbánni hogy megvettem.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv mindenkinek!

Bocs, ha egy olyan kérdést teszek fel ami esetleg régebben szóba került, de nagyon hosszú ez a fórum :D.

A probléma a következő:

Egy '89-es Corsa A színkódjára lenne szükség. Elvileg a hűtő feletti adattáblán, vagy valahol az ajtón kellene lennie, de a tábla hiányzik, és az ajtón sem találtunk ilyen, egy betű+3 szám jellegű információt.

Ha valaki tudja hol találhatom meg, megírhatná ide.

Köszönettel : A65

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.