Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Kizárt.Több ilyen átépítősdit nem csinálok amíg itthon nem lesz normálisan beszabályozva ez a dolog, mert jelenleg nincs igény és nincsen létjogosultsága ezenek az autóknak Magyarországon.Sajnos....... :P...

Igen, sajnos :cry: Addíg marad a gyári GSi, hogy az asszonynak legyen mitől égnek állnia a hajának :D :(

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

regisztráltam erre a fórumra mert nekem is van egy corsám 1.5D rendkívül jó állapotban(78000Km) és jól is megy két éve vettük és semmi problémája nincs, na mind1! Szóval itt remélem majd tudtok segíteni pár kérdésben

cső

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

regisztráltam erre a fórumra mert nekem is van egy corsám 1.5D rendkívül jó állapotban(78000Km) és jól is megy két éve vettük és semmi problémája nincs, na mind1! Szóval itt remélem majd tudtok segíteni pár kérdésben

cső

Üdv. köztünk.Az a kis motorka elpusztíthatatlan, és cserébe igen kis étvágyú tud lenni! :(

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

regisztráltam erre a fórumra mert nekem is van egy corsám 1.5D rendkívül jó állapotban(78000Km) és jól is megy két éve vettük és semmi problémája nincs, na mind1! Szóval itt remélem majd tudtok segíteni pár kérdésben

cső

Én szeretem a gázolajszagot! :( :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretném a véleményeteket kérni róla, hogy így a képek alapján megérné-e:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

- Motorilag milyenek ezek?

- A kasztninál mire kell figyelni vásárláskor és fenntartásnál?

- 95 benzinnel megy-e?vagy keverni kell-e?

- A kép alapján a motorháztetőn lévő foltokról, hogy ez a korral jár vagy le lett-e öntve valamivel?

Jövő hét végén azért elugrom kipróbálni és megnézem élőben, de hátha van itt valaki, aki szívesen adna tanácsokat előtte.

Link to comment
Megosztás:

- A kasztninál mire kell figyelni vásárláskor és fenntartásnál?

A kasztnin akkor haladjunk elölről.

-köténylemez

-lámpa foglalatok és környéke

-első sárvédők

-nyúlvány (ezt nem igen látod, mert a sárvédő felől rohad, de ha a sárvédő csavarjai körül alányúlsz, azért érezhető, hogy ragyásodik-e?)

-tűzfal felső része a motortér felől az akkumulátornál és a bal oldalon sarokban

-ajtók alja

-küszöbök

-hátsó sárvédőívek

-háromajtósnál a csomagtér vége (de gondolom a TR-nél is érdemes felhajtani a csomagtartóban a szőnyeget)

Hírtelen ennyi jutott eszembe.

Link to comment
Megosztás:

Neked amúgy tetszik a TR ?

nem, kifejezetten utálja csak kínozni akarja magát :P

Colin ! ne is figyelj Mélykék TR ellenes megnyilvánulásaira :cry: Nekem tetszik a TR :D

Olasz importos kocsi lehet vagy utólagos rajta az oldalindex ? vagy TR en volt ? :(

Link to comment
Megosztás:

Neked amúgy tetszik a TR ?

Egyik kedvenc karosszéria típuson az Opelnél a 2 ajtós szedán.

Igen, tetszik a TR, főleg azért mert nem is tucatautó.

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!

Jövő héten csütörtökön vagy pénteken megyek kipróbálni az autót és utána beszámolok.

Link to comment
Megosztás:

Ez a TR nem néz ki rosszul, ami persze nem jelenti azt, hogy tényleg jó is. Alaposan körbe kell nézni kívül, belül, alulról. Nagyon fontosak a motortérben oldalt a nyúlványok és elöl-lent a keresztnyúlvány, amire a tolórudak vannak felcsavarva.

Ugyanígy a tornyok, stb, de a legtöbbet Sanyi már felsorolta. :P

Ennyit hiretelen én se tudtam volna felsorolni, ebböl arra következtetek, hogy írt magának egy listát az A Corsa gyenge pontjairól, hogy ha bármikor hirtelen meg akarna egyet vanni, ne felejtsen ki semmit. :(

Link to comment
Megosztás:

Ennyit hiretelen én se tudtam volna felsorolni, ebböl arra következtetek, hogy írt magának egy listát az A Corsa gyenge pontjairól, hogy ha bármikor hirtelen meg akarna egyet vanni, ne felejtsen ki semmit. :(

Van egy lakatos barátom, és szoktam járni hozzá segíteni. Csinált már pár A Corsát (pl múlt héten), úgyhogy láttam már pár érdekes dolgot. :P Pl tavaly jött egy autó, hogy csak a jobb hátsó ívet kell cserélni, és vinné műszakira. Aztán meg majdnem teljesen újra kellett építeni az autót. :cry:

Link to comment
Megosztás:

Hally!

Nem csúnya a TR bár én még mindig maradok a jó öreg 3ajtós pokolgépnél :(

http://www.youtube.com/watch?v=wqVExbauaQM

érdemes megnézni) szóval lenne egy kérdésem h egy 91 es corsára maximum mekkora felnit lehetne felnyomni, szabdalás nélkül? ki lehet cserélni a diesel motort másra(C20) vagy inkább turbo-t érdemes hozzá venni?

előre is köszi Hy

Link to comment
Megosztás:

Hally!

Nem csúnya a TR bár én még mindig maradok a jó öreg 3ajtós pokolgépnél :(

http://www.youtube.com/watch?v=wqVExbauaQM

érdemes megnézni) szóval lenne egy kérdésem h egy 91 es corsára maximum mekkora felnit lehetne felnyomni, szabdalás nélkül? ki lehet cserélni a diesel motort másra(C20) vagy inkább turbo-t érdemes hozzá venni?

előre is köszi Hy

Sztem max. 15 elég neki.A gyári 6X15 gond nélkül elfér.Ha nem volt cserélve a hátsó sárvédőíved.A többinél szabdalni kell.

A motornál inkább csak a TD upgradet javasolnék.Az sem 1Xű, de legalább a motorszámod marad........

Nekem ez a kedvenc Corsa videóm!

Link to comment
Megosztás:

Hy!

Köszönöm az infot, az a videó az már szinte történelem( mindenkinek ismernie kell :( )

Amúgy mit jelent az h upgrate??? most gondolom felteszed a kérdést h hogy lehetek iylen hülye, de amúgy tényleg iylen hülye vagyok :P na mind1 szóval mit is jelent valójában az, és mivel lenne másabb annál ami most van benne? válaszodat várom! kösz csaó!

Link to comment
Megosztás:

Hy!

Köszönöm az infot, az a videó az már szinte történelem( mindenkinek ismernie kell :( )

Amúgy mit jelent az h upgrate??? most gondolom felteszed a kérdést h hogy lehetek iylen hülye, de amúgy tényleg iylen hülye vagyok :P na mind1 szóval mit is jelent valójában az, és mivel lenne másabb annál ami most van benne? válaszodat várom! kösz csaó!

Tehát, C20-as motorok beépíthetöek a dízel helyére, de nem egyszerü.

Kell egy motortartó benzinesböl, amit fel kell heggeszteni, kell egy benzines tank, meg a kábelköteget is át kell variálni kicsit. Na meg pár apróság, de ezek adják magukat összerakásnál.

A TD átépítés szívóból is megoldható, de nem olcsó, mert ha rendesen akarod megcsinálni, akkor generáloztatni kell a mostani blokkod és új TD-s dugattyúkat beépíteni (ha más is különbözik a szívó és a turbó között, akkor azt is cserélni). Itt is olcsóbb megoldás a síma motorcsere, de akkor se stimmelne a motorszám.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.