Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jaj dik!de kész vagy :lol: Aszt mondták,hogy van ilyen,de lehet félreértettem,hogyTuning üzletbe!De köszi:D

Félre biza'.Niccsa' olyan.Csak normál van, meg esetleg sportvez.tengely.......De ez egy hosszú história. :lol:

Elküldve
V.mi 5 ajtós kikönnyített kasztni, meg turbó.........ilyesmit csiripeltek a verebek legutóbb...... :lol:

Az ötajtós és a turbó két külön történet, ezek így tuti nem fognak együtt létezni nálam.

Az 5ajtós kasztniból lehet faragok majd egy 700 kiló alatti gépet CSAK gyorsulásra, megpiszkált 20XE-vel és a GSI féltengelyeimmel.

HA lesz turbó, akkor az csakis 3-ajtós, faceliftes lesz. :lol:

Elküldve
Ok!Értem,kössz a segítséket sok hasznát vettem!

Drága mulatság manapság tuningolni.Egy C12NZ ;C14NZ-ből nem sok érdemi lovat lehet kihozni kispézből.Utóbbit meg lehet faragni, hogy tudja a 82-100LE-t, de iszonyat pénz.Annyiért érdemes inkább olyat venni, ami alapból tudja ezt.

De ugye mindenki a maga szerencséjének a pogácsa.

A motorcsere jó móka, és szép nagy szop@s, de nem éri meg, mert minden egyes műszaki/ZK. dupla költség.S, egyre inkább lehetetlen idehaza, hála a rugalmas jogi rendszernek, ami ezt övezi.Tudom, mert végig csináltam a mókát, és nem kis pénzt buktam rajta.Ez Magyarország.

Tehát a javaslatom, hogy ha majd meglesz a gépsas és 1.4-es, akkor egy C14SE-re történő átalakítás még bele fog férni a jogszabályokba, és vizsgabázison sem fogják kiszúrni.Mellé egy jó kis sportfutómű, megfelelően kimerevítve, és egy minimális sportos külső, hogy azért a meglepetés ereje megmaradjon a versenyzőtársnak.

Dióhéjban enyi, amit hozzá szerettem volna fűzni a dologhoz.

Elküldve
Jaj dik!de kész vagy :lol: Aszt mondták,hogy van ilyen,de lehet félreértettem,hogyTuning üzletbe!De köszi:D

Lehet, hogy sárkányos matrica van a fedélre ragasztva, és attól tuning. Ezekben a tuning boltokban minden eladó. :lol:

Elküldve
Ja nekünk a Corsa 1.4i-s az azt jelenti,hogy C14NZ?

Sanszos, hogy az.De lehet még 14NV, meg még a jóIstense tudja! :lol: Nézd meg a blokkon!Ha C14NZ, azt normál keretek között lehet tuningolni! :lol:

Elküldve
Sanszos, hogy az.De lehet még 14NV, meg még a jóIstense tudja! :lol: Nézd meg a blokkon!Ha C14NZ, azt normál keretek között lehet tuningolni! :lol:

14NV nem lehet, mert abban a V betü nagy valószínüséggel karbit jelent (Vergaser).

Elküldve
14NV nem lehet, mert abban a V betü nagy valószínüséggel karbit jelent (Vergaser).

Igen, a 14NV és az E14LV karbis (az NV-s Pierburg 2E3, az LV-s Pierburg 2E1 elvileg a puskám szerint :lol: ).

Úgyhogy már csak C14NZ lehet, vagy, ha mázlista a kollega, akkor C14SE :lol:

Elküldve
Igen, a 14NV és az E14LV karbis (az NV-s Pierburg 2E3, az LV-s Pierburg 2E1 elvileg a puskám szerint :lol: ).

Úgyhogy már csak C14NZ lehet, vagy, ha mázlista a kollega, akkor C14SE :lol:

Csá Stefan!Apámnak ugyan így néz ki a Corsája!1 a lényeg!Biztos nem C14SE,de azért megnézem!

Én 2év mulva kapom meg az autót,illetve csak akkor lessz jogsim,karosszéria lakatosnak-autószerelőnek megyek,és ez nagyon jó lesz mert olcson meguszom a cuccot,most lett a corsa felujítva februárba,felujítás után v.mi 16-17 éves parasztok feltörték,az autót ugyan nem tudták elvinni de szétba***ák a zárat(nem tudták a zárat feltőrni)ezért betrték az első pillangó ablakot,bejutottak, felül a kis olvasó lámpát kitépték,az autós rádiót elvitték de azt megtaláltuk,a kormányzárat próbálták feltörni(szétrugták a ktmány alatt a müszerfalnál,erőlködtek sokat a parasztot,de nem tudták elvinni a kicsi CORSÁNKAT)Az ilyennek le kéne törni a kezét(ezután csepelen a szoszéd Riaszós Suzukiját 10 perc alatt elvitték(ennyi az Régi Opel és az új RIASZTOS Suzuki között)

Elküldve
...

Az NZ is elég jól megy szerintem. Kezdőautónak (friss jogsival) tökéletes. 60LE, de van nyomaték és a kasztni sem nehéz.

Ha nem hajtod szét, akkor sokáig jó kis autó lesz. Amúgy Demó mesternek is ilyenje van/volt, csak aztán egy kicsit megizmosodott :lol:

Elküldve
Kinek volt baja hátsó ablaktőrlő motorral(nekünk néha bekapcsol néha nem)Mennyi lehet egy új motor?

Szakaszosan műxik.Emlékeim szerint.De ha mégsenem, akkor kiszerel, WD40-be beáztat, zsírral megtöm..........aztán v. jó lesz, v. cserélni kell! :lol:

Ilyen Új, meg ilyesmibe ne gondolkodj.Sztem. :lol: Az drága mulaccság..... :lol:

Elküldve
Szakaszosan műxik.Emlékeim szerint.De ha mégsenem, akkor kiszerel, WD40-be beáztat, zsírral megtöm..........aztán v. jó lesz, v. cserélni kell! :lol:

Ilyen Új, meg ilyesmibe ne gondolkodj.Sztem. ;) Az drága mulaccság..... :lol:

És te azt honnan tudod, neked nem is volt hátsó ablaktörlöd. :P :lol:

Ha motor kell bele, akkor az nekem szerintem lesz, mert van már 2 db is itt elfekvöben. :hiya:

Elküldve

A WD-40 -ezést tényleg érdemes előtte megpróbálni, mert benne van a korban a járgány. Nekem a hátramenet-lámpa nem működött, aztán a váltónál a kapcsoló csatlakozóját kiszedtem, befújtam a "varázsszerrel" :lol: :lol: ,visszadugtam a csatiba a kábelt és azóta hibátlanul működik.

Elküldve
Pont ezt néztem ki én is magamnak :( Remélem még meglesz neki 1-2 hónapig, akkor tuti megveszem tőle. Szüleim meg megöröklik a C14NZ-t :P

Gyanítom, hogy nem.Szal célszerrű lenne inkább gyorsban megalkudni rá.......

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.