Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Öcsém 1.3 as A corsája ma megadta magát. üresben lehet húzni, semmi gond, de ha sebességbe teszem (akár hátramenetbe is) akkor kuplungolásnál rángat, és kinyomott kuplungnál olyan,mintha összeakadna valami. mintha a féltengelycsikló lenne törött, de akkor mindez üresben is akadna.

Valakinek van valami 5lete? s ha halott a váltó, akkor kb mennyi egy 5 sebességes váltó bele? jó bele a B corsáé is?

Köszike az infót!

ha valakinek volt ilyan tapasztalata, akkor egy privát üzinek is örülnék, mert astra forum részt szoktam inkább olvasgatni:)

köszi még1x!

Elküldve
Sziasztok!

Öcsém 1.3 as A corsája ma megadta magát. üresben lehet húzni, semmi gond, de ha sebességbe teszem (akár hátramenetbe is) akkor kuplungolásnál rángat, és kinyomott kuplungnál olyan,mintha összeakadna valami. mintha a féltengelycsikló lenne törött, de akkor mindez üresben is akadna.

Valakinek van valami 5lete? s ha halott a váltó, akkor kb mennyi egy 5 sebességes váltó bele? jó bele a B corsáé is?

Köszike az infót!

ha valakinek volt ilyan tapasztalata, akkor egy privát üzinek is örülnék, mert astra forum részt szoktam inkább olvasgatni:)

köszi még1x!

Én inkább kuplung problémára tippelnék, de fel kellene emelni az autót, aztán megnézni a hajtáslánc elemeit is, köztük a féltengelycsuklók állapotát.Sztem nem az lesz a gond, de ártani nem árt.

Amúgy egy bontott váltó 5-10e. ft hozzá......max.

Elküldve
Én inkább kuplung problémára tippelnék, de fel kellene emelni az autót, aztán megnézni a hajtáslánc elemeit is, köztük a féltengelycsuklók állapotát.Sztem nem az lesz a gond, de ártani nem árt.

Amúgy egy bontott váltó 5-10e. ft hozzá......max.

Köszi, de a kuplung hogy akasztja meg a kocsit, és üresben miért nem, csak sebességben.. ezt nemértem.

de akkor valoszinüleg nem széria hiba....

Elküldve
Oké, köszi! Gondoltam a magyar utakra jobb lenne egy kicsit erősebb, hátha tovább bírja mint a gyári.

HALI

feltétlen cseréld ki ,ha erősebb motort szeretnél a vasba mert amugy szarrá rángatja a futoműved

Elküldve
HALI

feltétlen cseréld ki ,ha erősebb motort szeretnél a vasba mert amugy szarrá rángatja a futoműved

Egyelőre csak NZ -> SE átalakításon gondolkodom, ha majd az anyagiak engedik meg is csinálom, csak persze

előtte a fékeket - ehhez meg a futóművet hozzá kell igazítani.

Valakitől hallottam egyszer egy olyat, hogy az 1.4 és az 1.6 blokkja ugyanakkora, csak az 1.6 hengere nagyobbra van fúrva. Ez igaz lehet? Ha igen, akkor egy C14NZ-ből lehetne C16SE-t faragni motorszám változtatás nélkül :unsure: ,bár én nem mernék bevállalni egy ilyen motorfelfúrást.

Elküldve
Egyelőre csak NZ -> SE átalakításon gondolkodom, ha majd az anyagiak engedik meg is csinálom, csak persze

előtte a fékeket - ehhez meg a futóművet hozzá kell igazítani.

Valakitől hallottam egyszer egy olyat, hogy az 1.4 és az 1.6 blokkja ugyanakkora, csak az 1.6 hengere nagyobbra van fúrva. Ez igaz lehet? Ha igen, akkor egy C14NZ-ből lehetne C16SE-t faragni motorszám változtatás nélkül :unsure: ,bár én nem mernék bevállalni egy ilyen motorfelfúrást.

Még ha a motorblokkot meg is fúrod, a hengerfej csavarokat és víztér dolgokat nem tudod utánafúrni......

Szóval az 1.4 ill. 1.6 blokkja abszolutte más.....

Ebként Tatabányán volt egy srác, aki az 12NV-ből hozott ki 125LE-t.De igen komoly versenytechnikát tolt bele a gépébe.Fútrak/faragtak, a 16Si hengerfeje volt rajta a kisgépen, meg igenkomoly meló volt az egész projekt.Ha jól tudom, most egy LET Corsája van.

Elküldve
Ebként Tatabányán volt egy srác, aki az 12NV-ből hozott ki 125LE-t.De igen komoly versenytechnikát tolt bele a gépébe.Fútrak/faragtak, a 16Si hengerfeje volt rajta a kisgépen, meg igenkomoly meló volt az egész projekt.Ha jól tudom, most egy LET Corsája van.

Nem "csak" 90-pár lóvat tudott az 1.2?

Elküldve
Az 1.2, 1.4, 1.6 blokkok elvileg ugyanolyanok. Ugyanúgy, mint ahogy elvileg a hengerfejek is passzolnak.

Akkor elméletileg egy C14NZ-re rá lehet rakni a C16SE hengerfejet? Számítana valamennyit (hiszen az űrtartalom ugyanúgy kicsi marad)? A másik dolog, hogy a kis köbcentit nem biztos, hogy hosszú távon jó nagyon felhúzni, mert

gondolom nem lesz túl hosszúéletű, akkor már inkább egy 20XE vagy 20LET, mert az talán nem a végletekig van húzva.

Én magam részéről még mindíg a C14SE-t tartom optimálisnak, ha nem akarok motorszámot változtatni (de lehet, hogy csak túl óvatos vagyok).

Elküldve
Akkor lehet, hogy ő tolja a videón azt a BMW-t... :unsure:

Ez nem ö, merta srácnak sárga Corsája van.

De elöször kicsit meg is ilyedtem, mert tudtommal itthon egyelöre az az egyetlen LET A Corsa van. Aztán láttam, hogy a BMW-nek Német rendszáma van, tehát akkor a Corsa se itthoni lesz szerintem. :wacko:

Elküldve
Érdekes egy videó.

Szépen sziszeg :wacko:

Amúgy üzit megkaptam, és igyexem! :lol: De mondtam korábban, hogy ez az év húzós lesz, és igazam lett............. :unsure:

Amúgy remélem Demó össze tudja hozni a kisgép vételárát, de nekem erős a gyanum, hogy turbóssá avanzsálódik elő...... :lol:

Elküldve
Nem tudom, hogy erre az esetre létezik-e "rendes futómű"........ :unsure:

Ennek a Corsának mindenképp rendes futómüve van, ugyanis 1 kézzel fogja végig a kormányt a 400 méteren. Ez még az én XE-mel is necces lett volna 1-2-ben.

Elküldve
Ennek a Corsának mindenképp rendes futómüve van, ugyanis 1 kézzel fogja végig a kormányt a 400 méteren. Ez még az én XE-mel is necces lett volna 1-2-ben.

Lehet, hogy az EVO8 komjútere van benne :wacko: Azzal is lehet egy újjal erőt csúsztatni :unsure: (lásd itt)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.