mackosajt Elküldve Július25, 2007 Elküldve Július25, 2007 Köszi. Asszem előbb megnézem, ha hazaértem, hogy hogyan is néz ki mozgás közben, mert valahogy nem áll rá az agyam így rajzok és képek alapján. Egyébként még anno egy file megosztóval töltöttem le egy hogyan csináljunk módosításokat kéziköny-szerűséget Corsa-A -hoz, ebben ez is benne van (http://kep.tar.hu/istf/50276262#2), de valahogy a lépések nincsenek meg, ami lehet azért is van, mert még nem szedtem szét soha az ablaktörlő részt. ezért a könyvért eredetiben egyesek ölni tudnának azt hiszem! :)
tgabika76 Elküldve Július25, 2007 Elküldve Július25, 2007 Ablaktörlős átalakítást csinált már valaki? Én éppen tegnap csináltam meg az enyémet (van kép is a Calibrás topikban), igaz az Calibra és fogalmam sincs hogy mennyiben különbözik a Corsától, de ha maga az ablaktörlő szerkezet ugyanaz, akkor kábé két óra alatt kivitelezhető...
Demó Elküldve Július25, 2007 Elküldve Július25, 2007 Arról mit tudtok, hogy a Calibra műszerfala jó a Corsa-A -ba? A youtube-on láttam egy srác Corsájában, először azt hittem Corsa-B -ből való, megkérdeztem tőle és azt válaszolta, hogy Calibrából van. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=if6xKWzR5wI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=if6xKWzR5wI</a> Te beszéltél a Sebastiannal? Az ö Corsája van a videón. Töle vannak a féltengelyeim is. Ez tényleg egy Calibra turbó müszeregység, azért teszik bele mert a digit azokhoz a motorokhoz már kevés. Nem olyan egyszerü belerakni, mint a Kadett LCD-t és nem is áll benne olyan szépen, de így legalább elég a sebesség és a ford.szám skálázása. Ha a fehér csati kell, akkor talán tudok segíteni, ugyanis én már építettem át sárga és kék csatikat LCD-hez. Azok, amik a BC-nél és a Check Controlnál szoktak lenni. Ugyanúgy néznek ki, csak le kell csiszolni belölük oldalt kicsit, hogy beleférjen az LCD-be. Utána szét kell szedni és átrakni a kábeleket azokhoz a pinekhez, ahol kellenek. A szín tulajdonképpen mindegy, ha beszámozod öket. Utána meg csak bekötni és kész. :) Az egykarú ablaktörlöt meg talán Uno cuccossal szokták csinálni, bár szerintem a gyári Corsa rudazatot is át lehet alakítani, csak eddig nem volt hozzá lelki eröm. A középállás is megy.
warwolf Elküldve Július25, 2007 Elküldve Július25, 2007 Ha a fehér csati kell, akkor talán tudok segíteni, ugyanis én már építettem át sárga és kék csatikat LCD-hez. Azok, amik a BC-nél és a Check Controlnál szoktak lenni. Ugyanúgy néznek ki, csak le kell csiszolni belölük oldalt kicsit, hogy beleférjen az LCD-be. Utána szét kell szedni és átrakni a kábeleket azokhoz a pinekhez, ahol kellenek. A szín tulajdonképpen mindegy, ha beszámozod öket. Utána meg csak bekötni és kész. :) Körvonalazódik egy hajósi túra lehetősége? B)
Stefan Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Körvonalazódik egy hajósi túra lehetősége? B) Hát igen, egyre jobban érik a dolog. Úgyis meg kell tapasztalnom a C20XE érzést :)
Stefan Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 ezért a könyvért eredetiben egyesek ölni tudnának azt hiszem! :) Akkor biztonságban vagyok: nekem sincs meg eredetiben, csak így digitálisan B)
Demó Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Hát igen, egyre jobban érik a dolog. Úgyis meg kell tapasztalnom a C20XE érzést B) Az már sokaknak a veszte volt, mert utána többen belekezdtek egy ilyen projektbe! :) :)
Stefan Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Az már sokaknak a veszte volt, mert utána többen belekezdtek egy ilyen projektbe! :omg: :) Ettől félek én is :) Mindenesetre fura lenne utána hazafele menni az enyémmel. Mindíg meg kéne állni, megnézni mi a baja a motornak, hogy nem úgy húz az autó, mint kéne... B)
Stefan Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Én éppen tegnap csináltam meg az enyémet (van kép is a Calibrás topikban), igaz az Calibra és fogalmam sincs hogy mennyiben különbözik a Corsától, de ha maga az ablaktörlő szerkezet ugyanaz, akkor kábé két óra alatt kivitelezhető... Az jó hír, köszi az infót. Biztos Corsában sem olyan bonyolult.
Demó Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Az jó hír, köszi az infót. Biztos Corsában sem olyan bonyolult. Én már fejben összeraktam, de egyelöre nem volt kedvem nekiállni. :) Engem leginkább az zavar, hogy 0-230 ig akár 5 centit is feljebb megnnek a lapátok.
Stefan Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Én már fejben összeraktam, de egyelöre nem volt kedvem nekiállni. B) Engem leginkább az zavar, hogy 0-230 ig akár 5 centit is feljebb megnnek a lapátok. C20XE, de a menetszél nagy úr... :) Nekem csak szimplán tetszik. Ha esetleg egyszer megcsinálod érdekelne a tapasztalat, hogy mennyi meló van vele.
warwolf Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Ettől félek én is :) Mindenesetre fura lenne utána hazafele menni az enyémmel. Mindíg meg kéne állni, megnézni mi a baja a motornak, hogy nem úgy húz az autó, mint kéne... B) Noshátigen........ :)
motoraider Elküldve Augusztus2, 2007 Elküldve Augusztus2, 2007 ezért a könyvért eredetiben egyesek ölni tudnának azt hiszem! :) féllábon leülném azt a pár évet B)
Stefan Elküldve Augusztus3, 2007 Elküldve Augusztus3, 2007 féllábon leülném azt a pár évet :) De persze csak akkor tudnád féllábon, ha veled lenne a könyv is gondolom :) Egyébként biztonságban vagyok, mert nekem sincs meg papír formájában, csak így. Még az eMule file megosztó progival találtam, amikor EPC-t keresgéltem B)
hemi Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Ma vizsgázot a gépem. Lesz mit rajta javítanom :)
J0hnny Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Ma vizsgázot a gépem. Lesz mit rajta javítanom :) Pl?
mackosajt Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Pl. normális motor sztem! B) Na pont te mondod, aki csinált ilyet, majd eladta, meg a másik topikban inkább lebeszéled erről a kedves usert. :)
warwolf Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Na pont te mondod, aki csinált ilyet, majd eladta, meg a másik topikban inkább lebeszéled erről a kedves usert. :) Ne említsünk egy lapon egy Astrát, és egy Corsa A-t! B)
mackosajt Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Azért ehhez sem 2 forintok a cuccok. meg nem kevés szívás van ezzel is, sajnos. 1et mondok, 2 lesz belőle! :) És akkor a papírozást meg se lehet próbálni kishazánkban.
warwolf Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Azért ehhez sem 2 forintok a cuccok. meg nem kevés szívás van ezzel is, sajnos. 1et mondok, 2 lesz belőle! :) És akkor a papírozást meg se lehet próbálni kishazánkban. Ebként normál esetben a Corsát kispéézből helyre lehet hozni, hála a sok ugy. de jó minőségű cuccnak.Ami drága hozzá, az a féltengelycsuklók, ill. első kerékcsapágyak, esetlegesen egy jó kis fék előre.
Demó Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Van olcsó kerékcsapágy is, pl. a jó kis ruszki samara kerékcsapágy csont nélkül passzol bele! B) :)
warwolf Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Van olcsó kerékcsapágy is, pl. a jó kis ruszki samara kerékcsapágy csont nélkül passzol bele! :o :) :omg: :) B)
Stefan Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Azt hol tudom megnézni, hogy milyen váltó van az autómban, rá van írva valahol? 1991-es C14NZ motor 5 sebességes, az F-hanyas?
warwolf Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Azt hol tudom megnézni, hogy milyen váltó van az autómban, rá van írva valahol? 1991-es C14NZ motor 5 sebességes, az F-hanyas? Jó eséllyel F13........sztem.Amúgy a váltó tetején lehet megnézni!A váltó véáttétet pedig a váltónak a bal oldali kerék felöli oldalán.Látni fogsz ott egy kisebb fajta deklit, azon van rajta.Ha le nem kopott még............mer' van olyan ish!
Recommended Posts