Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Nagyon ügyes vagy! Én múltkor (szegedről hazafelé) a dízellel egy 300 pacis kék-fekete turbó astrát előztem le a pályán. :unsure: :) Köd előttem, köd mögöttem (főleg mögöttem).

A Diesel titkos fegyvere...........A FÜSSSSTTTT!!!!! :) :D :lol:

Most értem haza az új Corsámmal. :D

Reggel eredetvizsga, aztán máris kezdem szétszedni.

Drakula itt is!Majd megsasoljuk.A konzolt nem felejtem el ám......... :D

Link to comment
Megosztás:

Szép a régi GSI feketében:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

Ez sem rossz, de a hátulja nem tetszik:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

Ez tényleg szép, de mitöl ilyen drága?:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

Ebböl az a tanulság, hogy amint megvettem a kocsit, egy rakás szép Corsát akarnak eladni. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

de ez csalás....

mert a motortér képen központi befecskendezéses motor van, és az nem 100 lóerős....

Nem tudom, hogy a régi GSI-motor hogy néz ki, de a Faceliftesé mindeképp más.

Tényleg nincs központis motor 100LE-vel. Gyorsan megnéztem. :unsure:

Max 75 LE-s lehet.

Link to comment
Megosztás:

Demó! Te most vettél egy GSI-t, amit szétszedsz??

Nem, egy 92-es 1.4-es Corsát vettem, amibe beletettem egy C20XE-t. De erröl bövebben a Corsa tuning topicban lehet olvasni.

Egyébként, ha egyszer mégis úgy döntesz, hogy meg akarsz szabadulni a Corsádtól, nyugodtan szólj. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Egy kis adalékinfó kellene.Corsa A, szívó motorhoz tartozó üza.tankot cserézek injektoroséra.A szívón ugye van 4 becsati.

1. betöltő, a legnagyobb.

2. oldalt van két kicsi, az egyik a szívóág, a másik, pedig a visszafolyó.

3. Tank levegőztető.

Eddig okés is volna, de.......

Injektorosén hogyan néz ki ez a felállás?

Van a cső, ami az AC után megy az uza.szűrőhöz.

Van a betöltö.

Meg van még 2 kicsi, amit nem tudok hová tenni.

Tudna nekem segíteni v.ki ezzel kapcsolatban?

Link to comment
Megosztás:

nekem valami olyan dereng (Meg gyorsan megnéztem az egykori astra lyukas tankjait) hogy ha a tank tetején van cső(szellőző), ami fel megy a betöltőnél lévő elembe egy vékony csővel, aztán volt valami csőkunkor, ami szintúgy a betöltőhöz volt kötve, ugyanolyan vékony csővel, mint a szellőző. Volt maga a betöltő, meg az AC/szintjelző egységre 2 cső(mocihoz, visszafolyó).

Szerintem neked is 2 cső kéne az AC körül(oda-vissza).

Link to comment
Megosztás:

nekem valami olyan dereng (Meg gyorsan megnéztem az egykori astra lyukas tankjait) hogy ha a tank tetején van cső(szellőző), ami fel megy a betöltőnél lévő elembe egy vékony csővel, aztán volt valami csőkunkor, ami szintúgy a betöltőhöz volt kötve, ugyanolyan vékony csővel, mint a szellőző. Volt maga a betöltő, meg az AC/szintjelző egységre 2 cső(mocihoz, visszafolyó).

Szerintem neked is 2 cső kéne az AC körül(oda-vissza).

Thx.

Közben fejben legóztam kicsit, asszem meglesz! :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Értem én hogy nem kell mindenkinek hozzáértőnek lennie aki Opelt vesz, de ilyet én még nem láttam. A lenti két kép ugyanarról az autóról készült, (ami egyéblént egy háromajtós Corsa A 1.3SR és nem is rossz ettől az apró malőrtől eltekintve) de ezek a sárvédők valahogy érdekesen vannak megoldva. Viszont legalább tisztán látszik hogy melyik felét cserélték:

Bal eleje:

dab42d561e.jpg

Ez meg itt a jobb eleje:

e669d49d00.jpg

:unsure: :D :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.