Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szép gép,de az a 80-as éveket idéző rally sárfogó nem kéne rá!Na meg ha már szörthasogatunk,lehetne rajta egy fokkal szebb felni is!De a szine nagyon ott van!

Elküldve
Szép gép,de az a 80-as éveket idéző rally sárfogó nem kéne rá!Na meg ha már szörthasogatunk,lehetne rajta egy fokkal szebb felni is!De a szine nagyon ott van!

Más felni volt rajta de túl sok volt az ET 13.

Ezért lett cserélve.

Szerintem tökéletes így neki munkábajáráshoz a 2,5-ös Commodore helyett.

Elküldve
Más felni volt rajta de túl sok volt az ET 13.

Ezért lett cserélve.

Szerintem tökéletes így neki munkábajáráshoz a 2,5-ös Commodore helyett.

Mondjuk az igaz,hogy egy ilyen után én is megfordulok az utcán! :huh:

Elküldve

Ma délután nagyon ráértem, és felújítottam a Corsa hátsó fékét, és egyúttal cseréztem a kerékcsapágyakat is.

Bár sokat javult a léghűtésessé alakítás, Corsa B nyergekkel, Brembo tárcsákkal és Ferodo betétekkel, v.hogy mégis úgy éreztem, hogy csak elöl fogott a fék.Igaz ott úgy, hogy beleálltam orral az aszfaltba.De hátul semmi.

Korábban csak naívan hátul a betétket cseréltem, de mivel már túl volt szabályozva a dob, így adtam a sz@rnak egy pofont vele.Se normális lábfékem, sem pedig normális, használható kézifékem nem volt a kicsikocsin.

Na most van.Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Elküldve
Na most van.Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Amint kerül rá kedvem, én a következő fogom tenni:

Ascona szervodob és munkahenger

Elől Corsa B féknyereg, tárcsák betétek.

Hátul Corsa Combo dobfék.

De még nem jött el a kedvem:)

Elküldve
Amint kerül rá kedvem, én a következő fogom tenni:

Ascona szervodob és munkahenger

Elől Corsa B féknyereg, tárcsák betétek.

Hátul Corsa Combo dobfék.

De még nem jött el a kedvem:)

Ahhoz a rásegítőhöz nem kell hackelni kisit??Mert én a Corsa B fékrásegítőjét néztem, hogy lehet, hogy felrakható.A munkahenger kb. megegyezik.Kb.
Elküldve
Ahhoz a rásegítőhöz nem kell hackelni kisit??Mert én a Corsa B fékrásegítőjét néztem, hogy lehet, hogy felrakható.A munkahenger kb. megegyezik.Kb.

Biztos hackelni kell. Lehet, hogy ha nem megy majd jön corsájé.

Elküldve
Biztos hackelni kell. Lehet, hogy ha nem megy majd jön corsájé.

Inkább Astra rásegítőt rakjál bele, mert akkor tudok segíteni. :huh: Az enyémbe egy olyant már beleszereltem.

Négy 30mm-es távtartót kell esztergáltatni hozzá, amiket a tőcsavarokra kell tekerni. A kart, ami a pedálra van rögzítve, azt pedig 50 mm-el rövidíteni kell. Akkor pontosan passzolnia kellene, de ha mégsem, akkor még a menettel be lehet állítani. A főfékhenger nálam marad a gyári, ami a Corsában volt, mert az is ugyanolyan 25-ös, mint az Astráé, csak arra rá lehet csavarni a hátsó fékerőszabályzót.

Elküldve

Kis segítség kellene!Ősöm A Corsája (91-es,C 12 NZ,1.2 i motoros)tegnap a köv. hibát produkálta.Marha nehezen indul be:csak tövig nyomott gázpedállal ,akkor is kínkeservesen,hosszú idő után.Mikor beindul akkor felpörög,visszaáll alapjáratra és ,ha gázt nyomok rögtön lefullad.Motor kontroll lámpa világít,csak még nem tudtam kivillogtatni(meg a csatit sem találtam.).Mire gyanakodjak?

Elküldve
Inkább Astra rásegítőt rakjál bele, mert akkor tudok segíteni. :huh: Az enyémbe egy olyant már beleszereltem.

Négy 30mm-es távtartót kell esztergáltatni hozzá, amiket a tőcsavarokra kell tekerni. A kart, ami a pedálra van rögzítve, azt pedig 50 mm-el rövidíteni kell. Akkor pontosan passzolnia kellene, de ha mégsem, akkor még a menettel be lehet állítani. A főfékhenger nálam marad a gyári, ami a Corsában volt, mert az is ugyanolyan 25-ös, mint az Astráé, csak arra rá lehet csavarni a hátsó fékerőszabályzót.

Köszi a segítséget.

Tehát azt mondod, hogy igazából csak a szervodobbal van "gond" a féknyergeken kivül, amiért kritikán aluli a gyári fék?

Tehát Corsa főfékhengere elég lehet, mert megegyezik az Astrájéval és így nem kell kerékfékhengereket cserélni sem?

Elküldve
Kis segítség kellene!Ősöm A Corsája (91-es,C 12 NZ,1.2 i motoros)tegnap a köv. hibát produkálta.Marha nehezen indul be:csak tövig nyomott gázpedállal ,akkor is kínkeservesen,hosszú idő után.Mikor beindul akkor felpörög,visszaáll alapjáratra és ,ha gázt nyomok rögtön lefullad.Motor kontroll lámpa világít,csak még nem tudtam kivillogtatni(meg a csatit sem találtam.).Mire gyanakodjak?

Van már ezekben ilyen diagnosztikai csati?Help plíz!

Elküldve

Sajnos ehhez a C14NZ problemhez nem tudok érdemileg hozzászólni, de sztem az F Astra topicban "némi" olvasgatás után lehet, rálelnél a válaszra.

Viszont én meg ma letekertem a futóművem elöl, és bekerültek az 1cm-es nyomtávszélesítő esztergált féktárcsák is.Így már nincs olyan OFF road jellege a dolognak.Meg hát ugye kanyarban sem tolja az orrát a kis masina!De egyenlőre maradnak a 14'-es felnik, és a 185/60-14-es gumák.Ha majd kész a 20NE projekt, akkor mehet a szélesítés+Smoor felnik.

Addig meg gyüjtögetés van.Szigorúan.

Elküldve

Naggyon jót lehet autókázni lendületből ezzel az E12GV motorral! :D levittem gyerkőcöt anyuékhoz, aztán visszafelé mikor már egyedül jöttem, volt ereszd el a hajam.Ahol csak lehetett, végig 130km/h-val.Korekt volt.Főleg, hogy most már a futómű is partner ebben! :DTessett.CSak akkor voltam bajban, mikor vissza kellett lassítani, mert utána a kigyorsítás.............hát hogyismondjam! :lol: Na de utána.......... :huh: :)

Elküldve
Kis segítség kellene!Ősöm A Corsája (91-es,C 12 NZ,1.2 i motoros)tegnap a köv. hibát produkálta.Marha nehezen indul be:csak tövig nyomott gázpedállal ,akkor is kínkeservesen,hosszú idő után.Mikor beindul akkor felpörög,visszaáll alapjáratra és ,ha gázt nyomok rögtön lefullad.Motor kontroll lámpa világít,csak még nem tudtam kivillogtatni(meg a csatit sem találtam.).Mire gyanakodjak?

Na már kész is lett a kisótó! :huh:

Találtunk itt kis városkánkban egy idősebb autószerelőt,aki ilyen öreg szakinak számít,én nem is javasoltam apámnak,hogy hozzávigyük,mert ő még (szerintem)csak a karburátoros régebbi és keleti autókhoz ért,de mivel a többinél rengeteg autó volt és még megnézni is csak napok múlva akarták,ezért mentünk hozzá,erre fel legnagyobb meglepetésemre mikor bementünk rögtön otthagyta a kuplungcserés Vito-t és vitte a Corsát.Elkérte a telcsiszámot és mondta,hogy szól ha kész.Hazajöttünk és kb 3 óra mulva mikor apuék előtt kocsikáztam el látom,hogy már benn áll az udvaron a kocsi.Mivel nem értem rá bemenni felhívtam,hogy talán menthetetlen az autó,hogy már itthon van?Nem-mondja már kész van,2000 ft-ért csinálta meg.Gyorsan kivillogtatta a hibakódot kicserélt valami érzékelőt(csak a fater nem tudta pontosan mit és hogy hívják)és már vitte is az ótókát! :lol:

Elküldve
Na már kész is lett a kisótó! :huh:

Találtunk itt kis városkánkban egy idősebb autószerelőt,aki ilyen öreg szakinak számít,én nem is javasoltam apámnak,hogy hozzávigyük,mert ő még (szerintem)csak a karburátoros régebbi és keleti autókhoz ért,de mivel a többinél rengeteg autó volt és még megnézni is csak napok múlva akarták,ezért mentünk hozzá,erre fel legnagyobb meglepetésemre mikor bementünk rögtön otthagyta a kuplungcserés Vito-t és vitte a Corsát.Elkérte a telcsiszámot és mondta,hogy szól ha kész.Hazajöttünk és kb 3 óra mulva mikor apuék előtt kocsikáztam el látom,hogy már benn áll az udvaron a kocsi.Mivel nem értem rá bemenni felhívtam,hogy talán menthetetlen az autó,hogy már itthon van?Nem-mondja már kész van,2000 ft-ért csinálta meg.Gyorsan kivillogtatta a hibakódot kicserélt valami érzékelőt(csak a fater nem tudta pontosan mit és hogy hívják)és már vitte is az ótókát! :lol:

Bocs, hogy nem írtam eddig, de egy tippem volt nekem is :

- MAP szenzor (szívócsö nyomás) az alapjárat szabályzás van főszerepe.

Elküldve
Köszi a segítséget.

Tehát azt mondod, hogy igazából csak a szervodobbal van "gond" a féknyergeken kivül, amiért kritikán aluli a gyári fék?

Tehát Corsa főfékhengere elég lehet, mert megegyezik az Astrájéval és így nem kell kerékfékhengereket cserélni sem?

Igen, a főfékhenger ugyanolyan, mint egy Astrában, azzal a különbséggel, hogy a Corsáén nagy menet van, a hátsó fékerőszabályzónak. Még nem tudom megmondani, hogy ettől jobb lesz-e, mert még nem próbáltam ki. Nekem mondjuk 256-os Brembo- Ferodo rendszer lesz elöl és annak elvileg elég jónak kell lennie. :huh:

Elküldve
Igen, a főfékhenger ugyanolyan, mint egy Astrában, azzal a különbséggel, hogy a Corsáén nagy menet van, a hátsó fékerőszabályzónak. Még nem tudom megmondani, hogy ettől jobb lesz-e, mert még nem próbáltam ki. Nekem mondjuk 256-os Brembo- Ferodo rendszer lesz elöl és annak elvileg elég jónak kell lennie. :)

Majd jóól orraesel vele! :lol:

Ma kicsit teszteltem a Corsa futóművét, hogy mit is tud igazi kanyarban.Tiszta terep, belátható szakasz, aztán a hátam nekifszítettem az ülésnek, és had szóljon.Háát döbbentem nemkicsit! :huh: B) Egy nyikk nélkül úgy bekanyarodtam, mint a huzat. :) Egy pizzéria elé, ahol korábban rendeltem, csak visszaszaladtam érte.A teraszon ülő vagányok közül sokan felhúzott szemöldökkel kezdték el vizslatni a kis gépsast!

Hiába, ha az OHV felüvölt, és felhörög benne zakatolva az a talán még életben lévő 42.5db lovacska!! :D :D :)

Elküldve
Igen, a főfékhenger ugyanolyan, mint egy Astrában, azzal a különbséggel, hogy a Corsáén nagy menet van, a hátsó fékerőszabályzónak. Még nem tudom megmondani, hogy ettől jobb lesz-e, mert még nem próbáltam ki. Nekem mondjuk 256-os Brembo- Ferodo rendszer lesz elöl és annak elvileg elég jónak kell lennie. :huh:

No, mivel nekem most nem "sürgős", ha kész a tied, akkor jól megsasintom majd:)

Elküldve

Tegnap eső után leálltam a kicsivel a garázsba.Szépen lemostam, letörölgettem aztán óvatosan legurultam, bár a kipuffcsövet így is húztam kicsit, de nem volt vészes.Remélem, hogy a köv. kiállás már az új "szívvel" történik.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.