Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Dayton nem vennék:(

Olyan a minősége mint az ára.

Előtte offseat alatt volt, Speednek is elviselte az őrültséget, bízom benne, hogy nem lesz vele gond.Amíg nincs benne a nagy motor, addig kiszolgálja azt a brutál 45Le-t :blink: Most a futóművön a hangsúly, v.hogy el kell jutnom Dömsödre.Ott vállalták a felújítását a cuccomnak normális határokon belül.(WEITEC)

Link to comment
Megosztás:

azt azért gondolom te sem hiszed, hogy az MV6-ra futózott gumit venne az Attila B)

NNa ezt most honnan következtetted ki vajh. :blink:

Eszembe sem jutott iljesmi, az viszont hamarabb, hogy aki eladta az MV6-ra, nem biztos, hogy teljesen korektül járt el.Aztán lehet, hogy 1Xűen tényleg csak gyári hibás volt, és ez egy szélsőséges eset.

Azért remélem az én méretemben nem lesz vele gond.Egyébként is csak ideiglenes megoldás, mert Demónál vannak a kerekeim, csak éppen pénzem nincs rá.De lesz.Lesz ami lesz. :D De téligumival már nem egészséges dolog közlekedni, ezek a gumák meg ingyé voltak, és szinte újak.

Link to comment
Megosztás:

Mit jelent a normális határ?

A kárászít megkérdezted,kik csinálják?

Azért kérdezem mert nekem is weitec van és kiváncsi vagyok rá,ha majd tönkre mire számíthatok.

Az enyém nagyon tönkrevan, főleg az eleje, és 8500-12000ft/db-ot mondott a Kárászy.Nem sok, de holnap sztem útbaejtem Dömsödöt, mert ott viszont a Katona nem mondott rá konkrét árat csak ha már látta.Ha Ő is hasonlót mond, akkor sztem Kárászy lesz belőle, azt jobban meg tudom oldani elvitel-elhozatal vonalon, mint a Katonát.De sztem az elejéből a keménységállítást el lehet felejteni, mert az egyik szár görbe, a másiknál pedig el van törve ez a keménységállító bakfütty, szépen mélyen a szárban.nem tudom.majd holnap már okosabb leszek.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém nagyon tönkrevan, főleg az eleje, és 8500-12000ft/db-ot mondott a Kárászy.Nem sok, de holnap sztem útbaejtem Dömsödöt, mert ott viszont a Katona nem mondott rá konkrét árat csak ha már látta.Ha Ő is hasonlót mond, akkor sztem Kárászy lesz belőle, azt jobban meg tudom oldani elvitel-elhozatal vonalon, mint a Katonát.De sztem az elejéből a keménységállítást el lehet felejteni, mert az egyik szár görbe, a másiknál pedig el van törve ez a keménységállító bakfütty, szépen mélyen a szárban.nem tudom.majd holnap már okosabb leszek.

Köszönöm.Azért majd számolj be a fejleményekről :blink: Bár remélem egy darabig nem lesz gondom a weitec szettel,de jó tudni hogy meg tudják csinálni.A kárászy anno nekem is 8000ért csinálta meg a konit és vállaltak rá 1év garit is.

Link to comment
Megosztás:

Szép lesz a kocsid. :blink:

Bár az enyém állna már így a fényezönél.

De elöbb a technika lesz készen, az optika nekem egyenlöre nem olyan fontos.

Hátul már nagyon szépen áll, de szerintem elöl még elbírna 1-2 cm-el nagyobb ültetést.

Milyen rugókat tettél alá?

Link to comment
Megosztás:

hungarian gsi devils club :blink: :D

nincs gondom az opelclubbal sőt sok segitséget kapok tőletek..és köszönet érte

Nekem sincs gondom az opelclubbal, sőt a GSI devils clubbal sem, nem is ismerem őket, csak halomosból. Úgy meg nem szoktam véleményt alkotni.Ott úgy látom 2.000 ft a klubtagsági?

Nekem Burnout Team matrica lesz fent. www.burnout.hu .

Viszont, ha lenne benne 1,6-os mocim ezt a matricát is felnyomnám:

0596bab2.gif

Nem tehetek róla, szeretem mindenben a gyárit:)))) Illetve a minőséget.

Engem a morcosítás nem vonz, viszont a felnijeid nadon királyak!!!!

Link to comment
Megosztás:

Szép lesz a kocsid. :blink:

Bár az enyém állna már így a fényezönél.

De elöbb a technika lesz készen, az optika nekem egyenlöre nem olyan fontos.

Hátul már nagyon szépen áll, de szerintem elöl még elbírna 1-2 cm-el nagyobb ültetést.

Milyen rugókat tettél alá?

formel k 60/40-es ültetőrugó...(TÜV-ös)

Link to comment
Megosztás:

Nekem sincs gondom az opelclubbal, sőt a GSI devils clubbal sem, nem is ismerem őket, csak halomosból. Úgy meg nem szoktam véleményt alkotni.Ott úgy látom 2.000 ft a klubtagsági?

Nekem Burnout Team matrica lesz fent. www.burnout.hu .

Viszont, ha lenne benne 1,6-os mocim ezt a matricát is felnyomnám:

0596bab2.gif

Nem tehetek róla, szeretem mindenben a gyárit:)))) Illetve a minőséget.

Engem a morcosítás nem vonz, viszont a felnijeid nadon királyak!!!!

nincs tagsági :blink: vagyis én nem fizettem eddig.. 1.6-os motor van benne

én annak vok hive hogy ne mászkáljunk össze vissza clubbokba

itt keztemés itt is maradok

én nem club szerint haverkodom

mindenkivel ugyanugy elbeszélgetek ..és ha tok mindenkinek segitek mert nekem is sokan segitettek

enyémbem is a minőségre törekszem....jahh és nem akarom agyonmatricázni sem...

Szép lesz a kocsid. ;)

Bár az enyém állna már így a fényezönél.

De elöbb a technika lesz készen, az optika nekem egyenlöre nem olyan fontos.

Hátul már nagyon szépen áll, de szerintem elöl még elbírna 1-2 cm-el nagyobb ültetést.

Milyen rugókat tettél alá?

nem akarom már az elejét ültettni a katalizátor igy is néha cikrázik B) :D :D az kell még hogy a magyar frankó utakon szétbassza az olajteknőt vagy mitis egy nyomvájus út....... ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

én annak vok hive hogy ne mászkáljunk össze vissza clubbokba

itt keztemés itt is maradok

én nem club szerint haverkodom

mindenkivel ugyanugy elbeszélgetek ..és ha tok mindenkinek segitek mert nekem is sokan segitettek

enyémbem is a minőségre törekszem....jahh és nem akarom agyonmatricázni sem...

:blink: Én MOTE-s vagyok az is maradok ez nálam már szinte kötelezőB) Ez egy egyesület amely opeles baráti társaságokat fog össze hivatalos formában. Sok féle ember megfér itt, még ha néha civodunk is:)

Alapítója vagyok és büszek is vagyok rá. Gondolom ezzel te is így vagy a GSI Devils Cluban. Teljesen tiszeletben tartom a döntésed, remélem te is így látod. Csak kíváncsi voltam:) Nem akartalak megbántani vagy ehez hasonló...

A Burnout Team az más. Ott a barátaim vannak, akik nem Opelesek.

Számomra vége a CORSA A projektnek. Az autó picit rendbe lesz hozzva, de a tuningnak vége. Új szerelem van, nem autó:D

Üdv, hemi

Link to comment
Megosztás:

Szomorúan hallom. :) Én meg mejek előre azzösvényen.Igaz lassan, de előbb-utóbb dübörögni fog az a 115 lovacska.Vagy mittoménmennyi! :)

Ne szomorkodj:) Én sem teszem. Mivel szeretem a minőséget, ezért inkább most altatom az autós álmaimat.

Remélem neked összejön amit szeretnél!

Sok sikert, és pénzesőt:)

Link to comment
Megosztás:

Ne szomorkodj:) Én sem teszem. Mivel szeretem a minőséget, ezért inkább most altatom az autós álmaimat.

Remélem neked összejön amit szeretnél!

Sok sikert, és pénzesőt:)

Utóbbira sszem nekem is várnom kell, ezért szépen lassan, de biztosan gyűlnek az infók, és az alkatrészek.Most a futómű felújítása van soron, aztán jöhet a többi "apróság" :)

Link to comment
Megosztás:

bazzzz. mire nektek gyors autótok lesz, addigra én széthajtom az enyémet:.... :) :( ;)

Neked, ezért lett "gyors autód", mert már nekem akkor 1 éve ez volt:)) S kb félévig ráktam a füled vegyél már egy normális Astrát:) Azzé, ezt ne felejtsük el, jó? :P A Korzára is én beszéltelek rá , ezzé kaptunk is Katitól utólag:))

EmlékszŐŐŐl ki mondta azt, neki ilyen nem kőőll:)?

Egyébként nagyon örülök neki, hogy már van gyors autód, nem is egy. Én picit tovább léptem, mert nem csak autókból áll a világ:))

Bocs az OFF-ért.

Ui: Most is van "gyorsautóm".:)

Link to comment
Megosztás:

bazzzz. mire nektek gyors autótok lesz, addigra én széthajtom az enyémet:.... :) :( ;)

mióta hangos kipufogó van rajta, azóta jó úton haladok felééé :D

de szerencsére bírja a strapát.

Jelezném, hogy NEKEM is van egy gyors autóm :P , a másik pedig épülőfélben van.Egyedül a pénzügyi keretek szabnak néki hatért, semi más.Ha hirtelen lenne kb. 150e.ft-om, amit CSAK erre a projektre költhetnék, már készen lenne.Asszem kicsiny hazánkban nem sok C20NE Corsa van. :)

Amúgy meg ne tessék azt a széépséges GSi-t szétküldeni, ritka egyedi szép darab.Szerintem. :P

Link to comment
Megosztás:

Mostanság elég sokat használom a Corsát hosszabb távokon, és hihetetlenül rugalmas lett a kis mocival is.A múlt héten olyan 400km hosszútáv biztos, hogy volt.Nagyon jól veszi a lapot a maga 45LE-jével, 120km/h-n villámgyorsan fent vagyok mondjuk ha v.kit 90-100-nál kell előzni.A jelenlegi 185/60-14-es gumákkal iszonyat stabil is, de a múltkor kicsit benéztem egy helyet, ahol le akartam fordulni, ezért erőteljes fékezésre kényszerültem nyomvájús úton, és igenigen kapaszkodni kellett a kormányba.

Viszont megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy mi is az a Corsázás, amiről Hemivel beszéltünk, mi is ennek a lényege.Szóval ezt a kicsikocsit még vezetni kell.Mindig.Ellenben pl. az Astrával, ami azért a kezed alá dolgozik.Ezt nem tudom másként megfogalmazni. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.