Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sziasztok!!!

A gátlólkkal kapcsolatban egyértelműen jó az A-é B-be v. fordítva ,minden katalógus ugyanazt hozza bele.

A rúgók viszont nem ugyanazok asszem ,bár nem néztem utána ,de ha fontos megnézem.

Alig várom ,hogy végre részt vegyek egy kis opelos talin és az egrin tutti ott leszek, ha vaqn konkrétum légyszi irjatok!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

A gátlólkkal kapcsolatban egyértelműen jó az A-é B-be v. fordítva ,minden katalógus ugyanazt hozza bele.

A rúgók viszont nem ugyanazok asszem ,bár nem néztem utána ,de ha fontos megnézem.

Alig várom ,hogy végre részt vegyek egy kis opelos talin és az egrin tutti ott leszek, ha vaqn konkrétum légyszi irjatok!!!!!!

A hétvégén majd megnézem, mert nem vettem külön telókat, hanem 2db bontott Corsa B gólyalábat, rugóstól.Aztán majd berakom, és megnézem, hogy mit csináltam! :)

Link to comment
Megosztás:

Na.Ma megküzdöttem a gólyalábcserével, sikerrel.Gyakorlatilag tökéletesen egyezik a B Corsáéval, egyik kiszed, a másik berak.A régi telók hihetetlenül el voltak használódva, csak a súlyt növelték.

Amúgy pofonegyszerű kiszedni, mert összvissz 4db csavar fogja az egészet, ha nem számítjuk bele a kerékcsavarokat.A csere utáni próbaúton szembesültem vele, hogy milyen is a Corsában egy gyári bontott lengéscsillapító.Hihetetlen finomsággal kezeli le az úthibákat.Csak úgy siklik a kisgép vele.Viszont érzésre mint ha föntebb került volna az alja, de a próbaút során, ahol a kertváros legrosszabb útjain mentem, úgy tűnik megoldódott a probléma.Mire hazaértem, ugyanott volt volt az alja, mint a régi cuccal.

Néhány kép, ahol jól látszik a két teló közötti 0 különbség, és szerény személyem is! :)

http://img.tar.hu/warwolf/size2/19060035.jpg

http://img.tar.hu/warwolf/size2/19060034.jpg

http://img.tar.hu/warwolf/size2/19060033.jpg

Link to comment
Megosztás:

Na.Ma megküzdöttem a gólyalábcserével, sikerrel.Gyakorlatilag tökéletesen egyezik a B Corsáéval, egyik kiszed, a másik berak.A régi telók hihetetlenül el voltak használódva, csak a súlyt növelték.

Amúgy pofonegyszerű kiszedni, mert összvissz 4db csavar fogja az egészet, ha nem számítjuk bele a kerékcsavarokat.A csere utáni próbaúton szembesültem vele, hogy milyen is a Corsában egy gyári bontott lengéscsillapító.Hihetetlen finomsággal kezeli le az úthibákat.Csak úgy siklik a kisgép vele.Viszont érzésre mint ha föntebb került volna az alja, de a próbaút során, ahol a kertváros legrosszabb útjain mentem, úgy tűnik megoldódott a probléma.Mire hazaértem, ugyanott volt volt az alja, mint a régi cuccal.

Néhány kép, ahol jól látszik a két teló közötti 0 különbség, és szerény személyem is! :)

Akkor jöhet SZIGETI MESTER.... :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor sajnos nem nyert mert nekem a régi műszerfalba való van az maradt meg ;) ;)

pedig szivesen elküldtem volna ingyér :P ;)

hali!valahol nekem van egy!!!!a kapcsolója szép piros,de gondolom nema műanyag biszbasz ment tönkre náladse,az cserélhető(asszem:) ).

majd keress meg msn-en,énmeg megkeresem a kapcsolót...

amúgy A B corsaba és tigraba tudtommal ugyanaz a gátló,és rugó is...márcsak azértis ,vettem én B corsa-ból való gátlókat,és rugókat is,passzoltak...

ui.:kemény az év arca!!!!nemdebár Wolfi?:):):D

üdv.!

Link to comment
Megosztás:

Egyébként ma is volt egy kis Corsázás, mert elég nehezen indult mostanság reggel.Mondhatni olyankor szokott az ember szemöldöke összeráncolódni, hogy nocsak, nocsak.Este Johnny eljött, megcsuszmákolta a testkábelt, én leellenőriztem a bontott, karbantartásmentes akkumulátorban a desztvízszintet, és öntöttem utána.Aztán beindítottam, és mentem vele 6-8 km-t, hogy bemelegedjen, valamint hogy töltődjön az akkumulátor.

Most este határozottan cudar idő van, kíváncsi leszek, a holnap hajnali hidegindulásra.Remélem lesz, mert ha nem, akkor az akkumulátor volt eddig kifizetve.Sajnos.

De ami a lényeg, hogy van vízhőfok, és van fűtésem is! :)

Link to comment
Megosztás:

Viszont elképzelhető-e az, hogy a jobb test miatt, fentebb kúszik a vízhőfokmérő mutatója?Tehát van ott v.mi kapcsolat?Amúgy már 2-3 km múlva meleget ontott az utastérbe a radiátor!

Sziasztok!!!

Vicces de nekem az 1.8-as motorral és 1.3-as hűtővel úgy melegszik mint egy orosz merülőforraló (sehogy)

mire meleg lesz már mindegy. :) :D ;)

Gázrudazat reggelre összefagyott kézzel rásegít

Amugy a futómű állítással kapcsolatban, szerintem nem kell mert ha csak telót cseréltél akkor nem megy el,

mert opelnél dőlést nem lehet állítani

Ja és megnéztem

NEM EGYFORMA a rugó

Hosszra és átmérőre is más igaz nem sokkal

Link to comment
Megosztás:

Amugy a futómű állítással kapcsolatban, szerintem nem kell mert ha csak telót cseréltél akkor nem megy el,

mert opelnél dőlést nem lehet állítani

Ja és megnéztem

NEM EGYFORMA a rugó

Hosszra és átmérőre is más igaz nem sokkal

Wolfi komplett gólyalábat cserélt. Nem baj, hogy nem egyforma, a lényeg jó bele.

Én is úgy emlékeztem, hogy a telo teljesen a rúgó viszont nem teljesen stimmel:) De jó bele.

Ezért van szerintem elég gyatra gyári futóműve a Tigrának.... ciki egy olyan kinézethez.

Bár, ha azt kicserélik belőle valami sportra:)) na az durva.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.