bazs Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 első-hátsó futóművet szeretném cserélni a vectra futómű erősebb, masszívabb, strapabíróbb és akkor a c20ne moci is pikk-pakk belemegy :lol: bármilyen átalakítás is lesz, mindenképpen 100LE fölött kell lennie az autónak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 első-hátsó futóművet szeretném cserélni a vectra futómű erősebb, masszívabb, strapabíróbb és akkor a c20ne moci is pikk-pakk belemegy :lol: bármilyen átalakítás is lesz, mindenképpen 100LE fölött kell lennie az autónak :lol: Bazs!! ha pogácsa kell szólj. ;) A multkor tök finomakat vettem a cukrászdába. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 ááá a házi a legjobb, majd megkérem a zasszonyt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Volna egy kérdésem.A B, és az A Corsa futóműve mennyire egyezik meg?Tehát adott esetben mennyire bonyolult dolog beaplikálni?Mert abból indulok ki, hogy az ültetőrugók amik nálam vannak, jók A és B Corsába, valamint Tigra A-ba is.Mert akkor ha kompatibilisek egymással az alkatrészek, akkor pl. egy B Corsa GSi................ bontásra, szal értitek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
drbig750 Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 A c20ne motorról irnál egy kicsit bővebben mert én még nem ismerem ezt a tipust. Egyébként arra szeretnélek kérni ,hogy ha elkezded az átépítést akkor dokumentáld is azokat,hogy tanulhassunk belőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 mindenképpen tervezem a dokumentálást :lol: a c20ne a 2.0 8v, 115LE ilyen volt a calimban anno, szerintem az egyik legjobb opel motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 A c20ne motorról irnál egy kicsit bővebben mert én még nem ismerem ezt a tipust. Egyébként arra szeretnélek kérni ,hogy ha elkezded az átépítést akkor dokumentáld is azokat,hogy tanulhassunk belőle. :lol: 2000ccm, 8V, 117LE, igenjó tuningalap, ésa olcsón tuningolható, valamint olcsón beszerezhető.40e.-től. Az első Kadett GSI-ket ilyen mocikkal tették össze, ha jól emléxem, de aztán váltottak C20SEH (130LE), majd C20XE ami 2000/16V. De volt Astra GSi-ben, Calibrában, A Vectrában is.Nagyon megbízható moci amúgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 mindenképpen tervezem a dokumentálást :lol: a c20ne a 2.0 8v, 115LE ilyen volt a calimban anno, szerintem az egyik legjobb opel motor Csak gyenge mondjuk egy Calibrába... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 nézőpont kérdése nekem ideális volt mindennapi használatra :lol: 2000ccm, 8V, 117LE 115 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 nézőpont kérdése nekem ideális volt mindennapi használatra :lol: 115 :lol: De akkor miért van mindenhol 117-nek feltüntetve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Wolfi Te akkor valamit benéztél...az 115 LE... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Wolfi Te akkor valamit benéztél...az 115 LE... :lol: Hidd el, hogy símán 117 volt.Mind1.Azt a 2LE-t virtuálisan is elő lehet csalogatni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Főleg ha már csak 113 szegény... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Főleg ha már csak 113 szegény... :lol: ;) Ha még csak 113LE! :lol: az még Istenes! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Ha még csak 113LE! :D az még Istenes! :D :lol: :lol: ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Hidd el, hogy símán 117 volt.Mind1.Azt a 2LE-t virtuálisan is elő lehet csalogatni! :lol: biztos volt kékled tuning rajta :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Bazs sok sikert a nagy "bugyi" felrakásához és ET13-as felnikhez a Vectra Corsa TR-en. Ajánlom Blitz-et biztos , "szívesen" segít majd neked:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 biztos volt kékled tuning rajta :lol: Na ugye! :lol: Mondtam én! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Bazs sok sikert a nagy "bugyi" felrakásához és ET13-as felnikhez a Vectra Corsa TR-en. Ajánlom Blitz-et biztos , "szívesen" segít majd neked:)) a bugyi nem nekem való, nem kell :lol: szerintem Blitz nem vállal tuningot a Tom óráinak hekkelése óta :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 szerintem Blitz nem vállal tuningot a Tom óráinak hekkelése óta :lol: Sajnálom, de gyanítom hogy tényleg így van... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 szerintem Blitz nem vállal tuningot a Tom óráinak hekkelése óta :lol: És én sem :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
motoraider Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Volna egy kérdésem.A B, és az A Corsa futóműve mennyire egyezik meg?Tehát adott esetben mennyire bonyolult dolog beaplikálni?Mert abból indulok ki, hogy az ültetőrugók amik nálam vannak, jók A és B Corsába, valamint Tigra A-ba is.Mert akkor ha kompatibilisek egymással az alkatrészek, akkor pl. egy B Corsa GSi................ bontásra, szal értitek! hello A B és A corsa futomű abban egyezik,hogy a gátlók biztos és talán az agyrész is egyforma sőt akad olyan A corsa amiben már B futómű van, de viszont az nem biztos ,hogy a B gsi is belemegy .A rugók amugy saját részre vannak????? És még annyi -megértem,hogy erősebb futóművet akartok ,de az enyémben 2 éve "teljesen széria!!!" futómű van és én elégedet vagyok vele a féltengely pedig elbirja mivel az A corsa Gsi is 100ló felett van A 18E-s motorom most kerül hízokurára s majd kiderül,hogy menyire birja a 150ló feletti teljesitményt a futómű bár előtte egy kis tuningra kerül ő is,erősebb szilentek gátlók rugók stb. Amugy 220-nál még stabil volt az autó igy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 Tehát akkor belemegy.Elviekben.Thx az infót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 hello És még annyi -megértem,hogy erősebb futóművet akartok ,de az enyémben 2 éve "teljesen széria!!!" futómű van és én elégedet vagyok vele a féltengely pedig elbirja mivel az A corsa Gsi is 100ló felett van Érdemes lenne jobb futóművet venni. Ég és föld. Uhuhu Corsa GSI-je sokkal jobb volt mint az én széria Corsa A-m, de amikor komplett futómű ki került, no akkor picit változott a helyzet.... Csak magyaroknak drága... az A Corsát nem azok veszik. Ha nem kapom a futóművem én sem venném meg.... annyi mint az autó:lol:) Akkor nem jutott volna lakatolásra. Egyébként a GSi nincs 100 LE.... (tudtommal 98) A 18E-s motorom most kerül hízokurára s majd kiderül,hogy menyire birja a 150ló feletti teljesitményt a futómű bár előtte egy kis tuningra kerül ő is,erősebb szilentek gátlók rugók stb. Amugy 220-nál még stabil volt az autó igy is. A tornyok nagyon nem birják tudtommal... alul is kell erősíteni nem csak felső toronytámasz.... nagyon nyaklik a kaszni. 150 LE-t hogyan??? Gondolom 20SEH hengerfej + hasonlók. A fékek fontosak, bár ilyen teljesítménynél nincs mit fékezni:)))) (nincs súly) SZVSZ a féltengely nem lesz elég.... 115LE elég a GSI féltegely véleményem szerint, bár nincs semmi tapasztaltom csak halomások. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Nemtom volt-e már, de ez itt határozottan tetszik: (Jó, az a cső nem annyira praktikus, de ha már úgysem használják a hátsó ajtót...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts