warwolf Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 ha nem, akkor inkább motorcsere :P Kezdődik! :P :D :D
warwolf Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 Amúgy ettől a kis malőrtől eltekintve hogy muzsikál a kis masina?Mennyire vagy vele megelégedve?Mennyire feeling verda?Fogyi?Menettulajdonságok?Ilyesmire gondoltam! :!:
bazs Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 minden zsír, tetszik az összes eddig tankolásból számolt átlagfogyi meg az aláírásomban látható ;-)
sutika Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 Ez olybá tűnik, mint ha v.mi eletromos ingadozás okozná ezt a dolgot.De ha enyyi mindent cseréltél már, nagyon nincs miért izgulnod, mert gyakorlatilag új a hűtőrendszered! :wink: Köszi a választ. Letakartam a fél hűtőt. Megfigyeltem, ha hidegebb a levegő (pl. reggel) akkor ingadozik a műszer, de délután viszont csak az első felmelegedés után esik vissza (termosztát nyit gondolom), utána beáll és nem mozdul, csak ha megállok. Akkor feljebb megy, majd ismét visszaesik és újra beáll. A fűtő radiátortól nem lehet ez a gond? A válaszokat köszi előre is. Sziasztok.
warwolf Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 Háát, igazándiból nekem anno egy off Fiestán voltak túlhűtési gondjaim, de ott megoldottam hasonló módszerrel, hogy kitakartama hűtőt, aztán pedig a kintről, a radiátorra menő levegőt is lekorlátoztam, így el tudtam érni, hogy télen is tűrhető időjárás volt az autóban.Elvileg ugye a fűtőradiátor is hőt vesz el a rendszertől.Szal lehet, hogy érdemes ott is "tuningolni" egy kicsit!
bazs Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 tegnap este kicseréltük a tartályt (thx tu Viktor for dö párc, tu NPasi & DípblúSztív for dö help & riper) http://kep.tar.hu/bazscalibra/50163424/17190176#2 az este során kiderült, hogy a hengerfejtömítés megsínylette a nyomást, szar a ventit kapcsoló hőgomba és a termosztát sincs valszeg a helyzet magaslatán most ott tart a helyzet, hogy ha nincs nyomás alatt a rendszer (nem jár a motor), akkor csöpög némi víz a hengerfejtömítésnél, járó motornál ez megszűnik, ott helyreállnak a dolgok szóval szerdán irány a szervíz
rtomi Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 tegnap este kicseréltük a tartályt (thx tu Viktor for dö párc, tu NPasi & DípblúSztív for dö help & riper) http://kep.tar.hu/bazscalibra/50163424/17190176#2 az este során kiderült, hogy a hengerfejtömítés megsínylette a nyomást, szar a ventit kapcsoló hőgomba és a termosztát sincs valszeg a helyzet magaslatán most ott tart a helyzet, hogy ha nincs nyomás alatt a rendszer (nem jár a motor), akkor csöpög némi víz a hengerfejtömítésnél, járó motornál ez megszűnik, ott helyreállnak a dolgok szóval szerdán irány a szervíz Mert nyomod neki mint a Hü..e gyerek. :? "Lassan járj tovább érsz!" :wink:
bazs Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 Mert nyomod neki mint a Hü..e gyerek. :? "Lassan járj tovább érsz!" :wink: na ez nem igaz azé mondod ezt, mert autópályán mentem egy húzósabbat? hozzád siettem, bazz, nehogy már ettől meghaljon :|
Fecka17 Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 Mennyivel mentél szegény kis autóval az autópályán???:P
rtomi Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 na ez nem igaz azé mondod ezt, mert autópályán mentem egy húzósabbat? hozzád siettem, bazz, nehogy már ettől meghaljon :| Igen. Ebből arra következtettem,hogy lendületesen közlekedsz vele. :roll: Egy ilyen autó amit nem hajtott az öregedő gazdi évekig szvsz nem bírja a hírtelen kihasználtságváltozást. De ha te mondod,hogy nem hajtottad akkor elhiszem. :wink:
warwolf Elküldve Október29, 2005 Elküldve Október29, 2005 na ez nem igaz azé mondod ezt, mert autópályán mentem egy húzósabbat? hozzád siettem, bazz, nehogy már ettől meghaljon :| nemszeresse ám, főleg ha nem volt esetleg szoktatva is hozzá!De a C20NE bírni fogja ám! :wink:
Lopa Elküldve Október31, 2005 Elküldve Október31, 2005 Sziasztok! Segítsetek plz mert amatőr vagyok. Az autóm nemrég szabadult a karosszériástól (eleje volt törve), aki azt mondta, hogy visszatette a hűtőt, és feltöltötte desztillált vízzel. Namost ezt nekem mondjuk 1 napon belül le kellene cserélnem fagyállóra, mert éjjelre hideget mondanak. Kérdésem, hogy mit vegyek és mennyit, illetve, hogy hol tudom leereszteni a benne levő vizet. Köszönöm
warwolf Elküldve Október31, 2005 Elküldve Október31, 2005 Sziasztok! Segítsetek plz mert amatőr vagyok. Az autóm nemrég szabadult a karosszériástól (eleje volt törve), aki azt mondta, hogy visszatette a hűtőt, és feltöltötte desztillált vízzel. Namost ezt nekem mondjuk 1 napon belül le kellene cserélnem fagyállóra, mert éjjelre hideget mondanak. Kérdésem, hogy mit vegyek és mennyit, illetve, hogy hol tudom leereszteni a benne levő vizet. Köszönöm Prelixet, és legalább 3L-t.Aztán azt lehet keverni a desztvízzel.Tűrhető minőségű, én is azt raktam bele.
rtomi Elküldve Október31, 2005 Elküldve Október31, 2005 Prelixet, és legalább 3L-t.Aztán azt lehet keverni a desztvízzel.Tűrhető minőségű, én is azt raktam bele. Ha bekevertet veszel akkor az 35-fokos,ha töményet az 70-fokos8 DE NE idd meg :wink: ) Szóval,ha tömény fagyállót veszel akkor felesbe keverd és az pont jó lesz :wink:
kmário Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 nem tod valaki megoldást hogyan tudnék a corsára kartelvédőt csinálni??
warwolf Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 nem tod valaki megoldást hogyan tudnék a corsára kartelvédőt csinálni?? karosszériás.Neki biztos lesz 5lete.
motoraider Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 sziasztok!!! Ha valakit érdekel van két eladó Recaro ülés +komplet régi belső+ Háromkülős gyári alufelni Eladó!!!!!!!
hemi Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 sziasztok!!! Ha valakit érdekel van két eladó Recaro ülés +komplet régi belső+ Háromkülős gyári alufelni Eladó!!!!!!! Képek:)? --------------------------------------- Tovább gazdagodik a Corsám, hála Tas barátomnak! Kadett GSI Digit :P
motoraider Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 hali csak ha nagyon érdekel mert nehezen megoldható ,céges net,stb.
vbandit Elküldve November12, 2005 Elküldve November12, 2005 Hello egy kérdésem lenne a hozzáértőktöl 92 es corsa 1,2 es (a család tartalékosa) most a hidegben rakoncátlankodik...beindul-megáll rángat...melegen csak az alapjárat ingadozott föleg túl magas volt...én az alapjárati motorra gondolok..lehet csere vagy csak pucolni kellene? nincs valakinek hasonlo tapasztalat... :?:
PYTHON Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 kicsit megkésve úgydöntöttem,hogy megcsinálattom még az autó alvázát a tél előtt,és lealvázvédőztetem,nehogy a tél végre kiessek a helyemről :lol: kárpit alatt szép dolgok lapulta,ha sikerül ,akkor vágok be képet :lol:
warwolf Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Háát igen.Ez frankón gázos.De akkor most megtartod, v. árulod továbbra is?
greg Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Amíg csak a taposó ilyen, addig nincs nagy baj. Az igaz, hogy látványosan randa, de nem veszélyes. Ami már neccesebb, az a tornyok, váznyúlványok, kerékdobok, küszöbök, szóval minden más. De pont a taposó nem olyan veszélyes. Csak nem sok az esély arra, hogy a váz nem pont ilyen. :? :sad:
Recommended Posts