Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

szerintem elég lesz egy c20ne is ;-)

már informálódom

azzal a német sráccal mélezek, akinek a TR-jét belinkeltem

van megoldás a nagy motor - nagy váltó - kis féltengely problémára ;-)

szóval F16-18-20... mind mehet bele, csak módosítani kell a féltengelyeket

a részletes infókra még várok...

Link to comment
Megosztás:

szerintem elég lesz egy c20ne is ;-)

már informálódom

azzal a német sráccal mélezek, akinek a TR-jét belinkeltem

van megoldás a nagy motor - nagy váltó - kis féltengely problémára ;-)

szóval F16-18-20... mind mehet bele, csak módosítani kell a féltengelyeket

a részletes infókra még várok...

Persze-persze levelezzél csak !

Hiszen nem ismerünk olyan embert, aki ilyen motort tett volna Corsa-ba, vagy esetleg ilyen kocsija lenne :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Megosztás:

beszéltem Ákossal, ő mondta, hogy nehéz kiszedni bármit a srácból, nagy vetítőgép stb

ha meg megkapom egyben az infókat máshonnan, akkor minek szenvedjek? :(

Ez igaz.Bár neki ha jól tudom, F13CR a váltója.Asszem ez volt a 4000dik hozzászólásom is egyúttal! :mrgreen:

Link to comment
Megosztás:

beszéltem Ákossal, ő mondta, hogy nehéz kiszedni bármit a srácból, nagy vetítőgép stb

ha meg megkapom egyben az infókat máshonnan, akkor minek szenvedjek? :D

Hát beszélni a Muha Csabival, húúúúúúúúúúúúúúúúúúú de nagy szenvedés lenn :(

Az érdekeben nem is merek rágondolni ! :twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom...

a Muha Csabi nem túl szimpatikus azután, amiket hallottam, pl az Antitól

de ha zavar, hogy máshonnan szerzek infót, akkor kérdezd meg őt és majd mond el nekem ;-)

amúgy nekem szimpatikusabbak a nagyobb váltók, valahogy úgy gondolom, hogy jobban passzol ahhoz a motorhoz, amihez eredetileg is rakták

az F13CR meg ugye ritka is, ebből gondolom, drága is...

egyszerűbb, ha eleve nagyobb a váltó

Link to comment
Megosztás:

amúgy nekem szimpatikusabbak a nagyobb váltók, valahogy úgy gondolom, hogy jobban passzol ahhoz a motorhoz, amihez eredetileg is rakták

az F13CR meg ugye ritka is, ebből gondolom, drága is...

egyszerűbb, ha eleve nagyobb a váltó

Kérdé, hogy hogyan oldod meg a féltengely dolgot, mert Hemivel sokat beszéltünk erről a részéről.Igen, ritka az F13CR, mert a Corsa A GSI-ket szerelték ezzel, párosítva a C16SE mocival, és az erősített féltengelyekkel, gólyalábakkal, és tsai.Szal nem lesz 1Xű menet.De ne legyen igazam a tájékozatlanságomból adódóan.

Link to comment
Megosztás:

....Hát nem tudom...

a Muha Csabi nem túl szimpatikus azután, amiket hallottam, pl az Antitól

de ha zavar, hogy máshonnan szerzek infót, akkor kérdezd meg őt és majd mond el nekem ;-)....

Én nem azt mondtam, hogy csinálja ő az autódat.

Perszeeeeeeeeeeee, alig várom, hogy felhívhassam, mert te bénázol :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Kérdé, hogy hogyan oldod meg a féltengely dolgot, mert Hemivel sokat beszéltünk erről a részéről.Igen, ritka az F13CR, mert a Corsa A GSI-ket szerelték ezzel, párosítva a C16SE mocival, és az erősített féltengelyekkel, gólyalábakkal, és tsai.Szal nem lesz 1Xű menet.De ne legyen igazam a tájékozatlanságomból adódóan.

az biztos, hogy van rá megoldás, már nagyjából tudom, hogy mi, csak még a részletek hiányoznak :(

Link to comment
Megosztás:

amúgy mekkora hangszóró megy bele a műszerfalba a gyári helyre?

Az enyém is recsegett, ezért uninstaláltam a régi rossz magnót belőle, szal nem tudom, de kicsi, az 100.Sztem max. 10centis hangfalak lehetnek benne, ahogy nézegettem a bontóban egy ilyen bontott műszerfalat.Viszont ha azt a magnókitakaró izét ki akarod szedni belőle, és szívesen fogadnám, mert nekem csak egy nagy lyuk tátong a "hifi" helyén!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.