RáczFerenc Elküldve November6, 2016 Megoszt Elküldve November6, 2016 Köszönöm a segítséget! Igen az utastérben jelenik meg a víz szóval sanszos hogy lyukas a radiátor 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RáczFerenc Elküldve November6, 2016 Megoszt Elküldve November6, 2016 Tipp hogy hogy tudom a legegyszerűbben kiszedni hogy megcsináljam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2016 Megoszt Elküldve November7, 2016 9 órája, RáczFerenc írta: Tipp hogy hogy tudom a legegyszerűbben kiszedni hogy megcsináljam? Nem ismerem pontosan ezt a típust, de úgy általánosságban a kardánbox eltávolítása után lehet hozzáférni a légelosztó dobozhoz amiben a radiátor van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve November22, 2016 Megoszt Elküldve November22, 2016 Ha gondolod, akkor nekem van Fűtés radiátorom, most bontok egy komplett A/2 corsa t. Ha érdekel, akkor írj privátot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Torzi Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 Sziasztok! Corsa A (1985) kiegyenlítő tartályán van minimum jelzés? Egy "KALT" feliratot látok csak rajta de min./max.-ot nem. Meddig szabad tölteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 A "Kalt" azt jelenti hogy hideg motornál odáig kell lennie a szintnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Torzi Elküldve Július8, 2017 Megoszt Elküldve Július8, 2017 Köszönöm tgabika76 Akkor valami nagyon nem jó nálam közelében sincs, feltöltöm addig a jelzésig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Torzi Elküldve Július13, 2017 Megoszt Elküldve Július13, 2017 Felmerült egy kérdés a helyes gumiabroncs nyomásról, viszont nincs már rajt az ajtón a matrica amin rajta voltak az adatok Ha valaki ismeri a megfelelő bar étkeket akkor szeretném megtudni. Egy Corsa A (1985, három ajtós) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2017 Megoszt Elküldve Július13, 2017 3 órája, Torzi írta: Felmerült egy kérdés a helyes gumiabroncs nyomásról, viszont nincs már rajt az ajtón a matrica amin rajta voltak az adatok Ha valaki ismeri a megfelelő bar étkeket akkor szeretném megtudni. Egy Corsa A (1985, három ajtós) Pontosan én sem tudom de a hasonló mérető és kerékkel felszerelt autoknál elől 2, hátul 1.8 üresen. Ezt innen szedtem, de A corsa nincs a listában: https://www.oponeo.hu/gumi-abc/guminyomas-tablazat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Torzi Elküldve Július14, 2017 Megoszt Elküldve Július14, 2017 Köszönöm! Leellenőrzőm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Elzooo Elküldve Július15, 2017 Megoszt Elküldve Július15, 2017 Sziaszok! Remélem nem offtopic amit írok. Mint opel-unoka keresek nagyapám szeretett A Corsájába vezetőülést. Eltört, és sehol sincs a bontókban. Kérem aki tud segíteni, írjon. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Torzi Elküldve Július15, 2017 Megoszt Elküldve Július15, 2017 Szia Elzoo A környékünkön van egy bontó , van jó pár bontott Corsa A náluk EuroAutó Hungary Kft. Cím: 8600 Siófok, Papfődi u 11. térkép lent (Kiliti Iipartelep 091/15.) Adószámunk: 12779376-2-14 NYITVA TARTÁS: H-P: 8-17.ig Szo: 8-12.ig TELEFON: Alkatrészértékesítés 06-30/46-222-39 06-84/322-634 06-84/322-757 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Elzooo Elküldve Július15, 2017 Megoszt Elküldve Július15, 2017 4 perce, Torzi írta: Szia Elzoo A környékünkön van egy bontó , van jó pár bontott Corsa A náluk EuroAutó Hungary Kft. Cím: 8600 Siófok, Papfődi u 11. térkép lent (Kiliti Iipartelep 091/15.) Adószámunk: 12779376-2-14 NYITVA TARTÁS: H-P: 8-17.ig Szo: 8-12.ig TELEFON: Alkatrészértékesítés 06-30/46-222-39 06-84/322-634 06-84/322-757 Köszönöm! Elteszem, ha közelebbi nem akad (budapesti vagyok), nyerő lehet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
p.dori Elküldve December20, 2018 Megoszt Elküldve December20, 2018 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Opel Tigrám van 1996 1.4 90le benzines és kiszeretném venni a gyújtáskapcsoló betétet de nem tudom hogy férek hozzá és milyen eszközzel tegyem. Hol férek hozzá a gombhoz amit lekell nyomni hogy kipattintsam? Elóre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December21, 2018 Megoszt Elküldve December21, 2018 8 órája, p.dori írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Opel Tigrám van 1996 1.4 90le benzines és kiszeretném venni a gyújtáskapcsoló betétet de nem tudom hogy férek hozzá és milyen eszközzel tegyem. Hol férek hozzá a gombhoz amit lekell nyomni hogy kipattintsam? Elóre is köszönöm! Üdv...szerintem ez az a furat ahol egy célszerszámmal ( csavarhúzó, fémtüske...stb) beszúrva: Be kell nyomnod ezt a kis pöcköt: És a kulcsnál fogva a kulcs egy helyzetében ( valahol félúton a 0 és a gyujtás között emlékeim szerint)az egész zárbetét a zárhengerrel együtt kihúzható. A furatot lent a padlólemez felől keresd. Mivel nem gyakran van kiszerelve csavarlazítót érdemes nyomni a furatba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március12, 2019 Megoszt Elküldve Március12, 2019 Ollé, van itt még élet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március14, 2019 Megoszt Elküldve Március14, 2019 On 2019. 03. 12. at 21:47, Stefan írta: Ollé, van itt még élet? Ha ír valaki, én mindig elolvasom Mi a helyzet a Spiderrel? Lesz még belőle autó mondjuk a következő évtizedben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opszifastra Elküldve Május7, 2019 Megoszt Elküldve Május7, 2019 Sziasztok! Oly kérdésem lene hogy A corsa 1.5 d Vs alternativ üzemanyag!? Mik a vélemények? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május7, 2019 Megoszt Elküldve Május7, 2019 1 órával ezelőtt, Opszifastra írta: Sziasztok! Oly kérdésem lene hogy A corsa 1.5 d Vs alternativ üzemanyag!? Mik a vélemények? Köszönöm Ez eldönthetetlen kérdés, a dieselnek nagyobb a nyomatéka, jobban lehet vele autózni, de nincs szép hangja. Egy szívódiesel ha van izzítás meg gázolaj kimegy a világból. A benzinesben több a hibalehetőség, de ha már nem karbis hanem injektoros motor van benne akkor nincs olyan szakembert igénylő javítani való rajta mint pölö a dieselen az adagoló beállítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opszifastra Elküldve Május7, 2019 Megoszt Elküldve Május7, 2019 Akor ugy fogalmazok hogy kis használatra ( egy szivatyu halytására a kertvégében...) lene használva egy sima szivo 1.5 d a corsa (kis pénz nagy szerencse bontoszökevény) és a kérdés a kérdésben hogy altenativ üzemanyagot (1100/1200 fordulaton) a motor/ adagolo menyire birná hoszutávon! (Alternativ= gázolaj,étolaj,fáradtolaj "imgoil" az utobi az teszt mert nem tudom hogy milyen) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május8, 2019 Megoszt Elküldve Május8, 2019 9 órája, Opszifastra írta: Akor ugy fogalmazok hogy kis használatra ( egy szivatyu halytására a kertvégében...) lene használva egy sima szivo 1.5 d a corsa (kis pénz nagy szerencse bontoszökevény) és a kérdés a kérdésben hogy altenativ üzemanyagot (1100/1200 fordulaton) a motor/ adagolo menyire birná hoszutávon! (Alternativ= gázolaj,étolaj,fáradtolaj "imgoil" az utobi az teszt mert nem tudom hogy milyen) Ja értem, hát ezt nem tudom, szoktak menni ( bár nem sok) dieselek ilyen módban, de nem tudom hosszútávon mennyire tolerálná az adagoló-motor. Esetleg nem tisztán hanem gázolajjal pölö felesben keverve lehetne próbálkozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május8, 2019 Megoszt Elküldve Május8, 2019 On 2019. 05. 07. at 19:14, Opszifastra írta: Akor ugy fogalmazok hogy kis használatra ( egy szivatyu halytására a kertvégében...) lene használva egy sima szivo 1.5 d a corsa (kis pénz nagy szerencse bontoszökevény) és a kérdés a kérdésben hogy altenativ üzemanyagot (1100/1200 fordulaton) a motor/ adagolo menyire birná hoszutávon! (Alternativ= gázolaj,étolaj,fáradtolaj "imgoil" az utobi az teszt mert nem tudom hogy milyen) Tehát kvázi stabilmotorként lenne használva. A kérdésem nekem ebben az esetben az hogy megérné vajon egyáltalán alternatív üzemanyaggal kísérletezni? Menne olyan sokat az a szivattyú? Arra gondolok hogy egy 1.5-ös szívó dízelmotor nem fogyaszthat olyan sokat alapjáraton (nem is értem az 1100-1200-as fordulatot, ha a szivattyúnak alapjáratnál nagyobb fordulat kell, azt áttételezéssel szokták megoldani) ha abból indulunk ki hogy egy kétezres benzinmotor 0,9-1,1 liter körül eszik ilyen körülmények között óránként. Számoljunk mondjuk a dízel esetében 0.6l/h fogyasztással, az nagyjából helytálló. Ha 10 órát megy az a motor naponta, akkor az pont 6 liter gázolaj egy nap, ami nincs 3000Ft. Ezt ha étolajra váltod, akkor is csak a negyedét tudod megspórolni nagyjából, szóval napi 6-700Ft megtakarításról beszélünk. Oké, ha minden áldott nap folyamatosan megy az a szivattyú, akkor az már havi szinten 20e Ft, évente (gondolom télen nincs mit öntözni, szóval csak 9 hónappal számoltam) meg 180e Ft. de ez tényleg extrém sok használat, és lehet hogy a motor pont ugyanilyen értékben kérne karbantartást a végén. Ezekkel érdemes számolni szerintem mielőtt döntesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opszifastra Elküldve Május9, 2019 Megoszt Elküldve Május9, 2019 15 órája, tgabika76 írta: Tehát kvázi stabilmotorként lenne használva. A kérdésem nekem ebben az esetben az hogy megérné vajon egyáltalán alternatív üzemanyaggal kísérletezni? Menne olyan sokat az a szivattyú? Arra gondolok hogy egy 1.5-ös szívó dízelmotor nem fogyaszthat olyan sokat alapjáraton (nem is értem az 1100-1200-as fordulatot, ha a szivattyúnak alapjáratnál nagyobb fordulat kell, azt áttételezéssel szokták megoldani) ha abból indulunk ki hogy egy kétezres benzinmotor 0,9-1,1 liter körül eszik ilyen körülmények között óránként. Számoljunk mondjuk a dízel esetében 0.6l/h fogyasztással, az nagyjából helytálló. Ha 10 órát megy az a motor naponta, akkor az pont 6 liter gázolaj egy nap, ami nincs 3000Ft. Ezt ha étolajra váltod, akkor is csak a negyedét tudod megspórolni nagyjából, szóval napi 6-700Ft megtakarításról beszélünk. Oké, ha minden áldott nap folyamatosan megy az a szivattyú, akkor az már havi szinten 20e Ft, évente (gondolom télen nincs mit öntözni, szóval csak 9 hónappal számoltam) meg 180e Ft. de ez tényleg extrém sok használat, és lehet hogy a motor pont ugyanilyen értékben kérne karbantartást a végén. Ezekkel érdemes számolni szerintem mielőtt döntesz. Az 1100/1200 fordulat azért lene hogy ne dögöljön be az porlasztorésze! De kB igen stabilmotorként lene üzemeltetve. A fáradt olaj ingyenlene azért gondolgodtam bene (50/50be) És ugy hátha birja a kör adagolora vagyok kováncsi hogy az menyire "hisztis" a sürüb takarmányra Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2019 Megoszt Elküldve Május9, 2019 8 órája, Opszifastra írta: Az 1100/1200 fordulat azért lene hogy ne dögöljön be az porlasztorésze! De kB igen stabilmotorként lene üzemeltetve. A fáradt olaj ingyenlene azért gondolgodtam bene (50/50be) És ugy hátha birja a kör adagolora vagyok kováncsi hogy az menyire "hisztis" a sürüb takarmányra Ha a helyedben lennék, én eladnám a corsát és vennék az árából egy agregátort amiről tudok szivattyút is meg még sok minden mást is üzemeltetni. Csendesebb is, üzembiztosabb is, kisebb is mobil is..stb. Persze nem vagyok a helyedben és nem ismerem a pontos körülményeket sem. Eltöltöttem pár évet az építőiparban sokat használtunk benzines áramfejlesztőt többek között szivattyúhoz, betonkeverőhöz...stb olyan helyen ahol nem volt kiépítve hálózat. A csomagtartóban elfért, volt hogy ki sem vettem ha nem kellett sokat járatni, csak a "földet" szúrtam le. Ez már jó pár éve volt, ahogy most nézem már sokkal kisebbek is vannak 45-50-ért. Ugye attól függ hány Wattot akarsz kinyerni belőle a szivattyúhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacaa Elküldve November25, 2019 Megoszt Elküldve November25, 2019 Sziasztok! Mivel az adok-veszek rovat megszűnt és itt nem lehet hirdetni, így csak annyit tehetek hogy közzéteszem hogy sajnos eladóvá vált az Opel Corsa A-m. Amit egyébként mind a mai napig imádok, de a harmadik autó nekem már nagy luxus. Egyébként az autó remek állapotban van, mind motorikusan, mind karosszériailag. Akit esetleg érdekel, az keressen privátban, ott megadom a konkrét hirdetés címét. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts