Guest Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 Üdv mindenkinek! Szerintetek egy 1.4i B-s Corsa-ból, ami alapban 60LE, mit lehet kihozni? (Most rendeltem rá egy Zeus 90mm-es dob+vég mókát +50% hanggal) Hogyan tovább? :shock:
redline Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 Hogyan tovább? :shock: Add el és vegyél egy erősebbet :? Nemrég volt pont erröl a mocirol szo igaz Astrában de ez nem nagyon számit. Rákölthetsz vagyonokat de amit nyersz az elenyésző lesz. Nincsennek csodák, meg +35,643 LE-t adó direkszűrők. Sajna ez van :) Csináltass egy komplett rendszert alá leömlőtől a hátsó dobig, katalizátor nélkül akkor talán érzel vmit. Ha komolyan gondolod alakíttasd át SE motorosra, az hengerenkénti befecsis 82LE-s. Az egy Corsában egész jó lenne. Még régi fórumon mesélte vki, hogy megcsinálta. Neki baráti áron vmi 130-150 jött ki asszem. Szóval amennyit rá fogsz költeni az nagyon sok lesz és nemhiszem hogy egetrengető +LE-t tudsz belőle összehozni. :? :? :?
Zick Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 Hol lehet ilyen motorátalakítást végeztetni, vagy arra gondoolsz, hogy vegyek egy SI motort? :?:
redline Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 Hol lehet ilyen motorátalakítást végeztetni, vagy arra gondoolsz, hogy vegyek egy SI motort? :?: Keress egy jó szakembert aki ezt bevállalja neked. Asszem hengerfej+kábelköteg+computer kell. De ez nem 100% majd jönnek a szakik és ők bővebben elmagyarázzák.
Zick Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 És mennyibe kerülne egy SI, vagy egy 1.4 16V motor? :?:
redline Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 És mennyibe kerülne egy SI, vagy egy 1.4 16V motor? :?: van egy 'OPEL bontók' topik a Keresek részben hivogasd fel őket. De fölösleges mocit cserélni sztem.....
Zick Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 van egy 'OPEL bontók' topik a Keresek részben hivogasd fel őket. De fölösleges mocit cserélni sztem..... Miért?
redline Elküldve Március27, 2004 Elküldve Március27, 2004 Miért? mert lehet, hogy többe lenne és nem tudod milyen volt a moci előélete
Agressor Elküldve Március29, 2004 Elküldve Március29, 2004 Hol lehet ilyen motorátalakítást végeztetni, vagy arra gondoolsz, hogy vegyek egy SI motort? :?: A Patyi Laci féle műhelyben csinálnak NZ-ről SI-re átalakítást, érdeklődj telefonon : 06/30 922-6040 (Egyébkén Laci is egy B Corsával versenyzik, úgyhogy van tapasztalat... :wink: )
C14SE Elküldve Március30, 2004 Elküldve Március30, 2004 "A Patyi Laci féle műhelyben csinálnak NZ-ről SI-re átalakítást" Szia Zick! Az én járgányomat hozták fel példának az előbbiekben. Nekem is Patyi Laci csinálta vagy 4 hónapja. Szerintem tuti megéri egy ilyen NZ-SE átalakłtás. A "maradék" hengerfejet meg egyéb alkatrészeket el lehet sütni. Igy alig kerül valamibe.
Zick Elküldve Március31, 2004 Elküldve Március31, 2004 "Nekem is Patyi Laci csinálta vagy 4 hónapja. Szerintem tuti megéri egy ilyen NZ-SE átalakłtás. A "maradék" hengerfejet meg egyéb alkatrészeket el lehet sütni. Igy alig kerül valamibe." Köszi a tippet! :) De ez neked kb. mégis mennyibe került, és az egyéb hatósági dolgok? (forgalmi, biztosítás)? Nézd el a tudatlanságum, még nagyon kezdő vagyok! :oops:
C14SE Elküldve Április1, 2004 Elküldve Április1, 2004 Zick! Semmi egyéb ktg nem volt., csak a 135 átalakítás. Minden maradt a régi. Mivel csak a hengerfejet cserélik marad a motorszám. Ha egy mezei vizsgáztató belenéz ugyse mondja meg hogy ez nem egy C14NZ vagy X14NZ motor. A forgalmiban marad a 44KW teljesítmény is. Most volt vizsgázni, simán átment. A zöldkártya értékek sem változnak, ha nincs semmi gond.
Zick Elküldve Április1, 2004 Elküldve Április1, 2004 Zick! Semmi egyéb ktg nem volt., csak a 135 átalakítás. 135 000 Ft-ot jelent ez? Remélem nem :?
redline Elküldve Április1, 2004 Elküldve Április1, 2004 135 000 Ft-ot jelent ez? Remélem nem :? annyit De ha ugy gondolod hogy sok akkor szerintem a tuningolgatást felejtsd el. 130-150e ft-ért kapsz (papiron) +22lovat ami a te esetedben kb +40% :!: :!: :!: Ha igy nézed mindjárt más, nem? :roll: Az olyanokat ennél a motornál felejtsd el, hogy sportdob +4le, sportgyertyák +7le, direktszürő +3le, +könnyített lendkerék +6 le meg a hasonlókat :? (azt, hogy nitrot pakolsz bele kb ugyanennyiért szintén nem gondolom jó befektetésnek...csak ha van otthon pár motornyi tartalék alkatrészed) Most nem oltogatni akarlak, de sztem ez egy nemrossz megoldás ha SE-re alakíttatod. Mentél már ilyen mocis autoval? mi 3an némi csomaggal egy Astra sedannal repültünk mint Aladin a szőnyegén. A Corsáddal ami joval könnyebb sztem csodás lenne. És innen esetleg később ujra tudsz továbbmenni -> lásd C14SE kollégát
redline Elküldve Április1, 2004 Elküldve Április1, 2004 ami átfutott most igy rajtam nemtudom hülyeség e majd a hozzáértők lehurrognak max :) az 1,4 8v és 1,6 8v blokkja között van e különbség? vagy csak a lökethossz (vagy mi a pontos neve) más? mert ha ugyanaz (és feltéve ha nem beszélek orbitális b@romságot) esetleg agyalni lehetne hogy 16se-re alakíttatod ami ugye papiron 100 LE. bár gondolom ez joval többe lenne, meg valszeg több alkatrész is kell, ja és talán a motorkodod is megváltozik, ez papirmunkával is jár ugyhogy pfujj....de nemkeveset nyerhetsz rajta na most megváltottam a világot 8) vagy mégjobban leégettem magam :oops: :oops: :oops: ?
redline Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 Lassan GSI-t csinálunk az 1.4i-ből. :) 1.4SE GSI-nek álcázva vol1 1.4SE GSI-nek álcázva vol2 1.4SE GSI-nek álcázva vol3
aztec Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 igen-igen azt az autót már árulják egy ideje... nekem is hasonló késztetéseim voltak a c16se astrámmal és mindig kérdeztem Gabit,hogy itt mit kellene ott mit kellene és mikor már ráköltöttem az autó árát mégegyszer a kocsira és még nem volt hátsóhídam,ültetésem,stb.. akor elhatároztam,hogy az autó eladásával és egy másik vételével járó bukással is megéri beruházni egy GSibe... és egy hete boldog tulajként virítok benne és össze se tudom hasonlítani a két otót :idea:
Agressor Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 1.4SE GSI-nek álcázva vol1 1.4SE GSI-nek álcázva vol2 1.4SE GSI-nek álcázva vol3 Hamarosan nekem is hasonló lesz az optika, csak nehogy elkiabáljam... pssszt! :oops:
renzso Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 1.4SE GSI-nek álcázva vol1 1.4SE GSI-nek álcázva vol2 1.4SE GSI-nek álcázva vol3 Azért aki már látott GSI-t az egyből rájön a turpisságra...gondolj csak az antennára :wink:
redline Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 Azért aki már látott GSI-t az egyből rájön a turpisságra...gondolj csak az antennára :wink: nah jah de ettöl függetlenül szép :) és ez legalább gsi-nek néz ki :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Zick Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 Köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólást!!!!!!!!! Sokat segítettetek! :wink: Igaz újunc vagyok itt, de látom végre ez egy korrekt oldal!!!! :shock: Visszatérve az "egynégy" semmi Corsamra... nem tudom még milyen megoldást választok. (Tuning SI-re, vagy elad vesz GSI)... ....hmmm...... Azt hiszem elad és vesz Corsa B GSI... Ha van tippetek írjatok!!!
redline Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 Visszatérve az "egynégy" semmi Corsamra... ezt nem mondta senki.....
Tápiószecső Elküldve Április2, 2004 Elküldve Április2, 2004 1.4SE GSI-nek álcázva vol1 1.4SE GSI-nek álcázva vol2 1.4SE GSI-nek álcázva vol3 Nekem nem kifejezetten tetszik ez az autó. És nem is nagyon tudom hogy a lökösökön és a tetőspoileren kívül mi tenné GSI-vé. Az antennán kívül a hátsó lámpa sem stimmel. Jól tudom hogy a GSI-k lejjebb vannak egy kicsit ültetve? De ha nem is erre igencsak ráférne, de legalább egy küszöb.
Recommended Posts