Tápiószecső Elküldve Január22, 2009 Megoszt Elküldve Január22, 2009 Az itteni kipufogós vasforgáccsal tömte volna meg... Mé az ménem jó? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január22, 2009 Megoszt Elküldve Január22, 2009 Mé az ménem jó? B) Jó mert künnyű is lett volna és nem is rozsdásodik ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaszarmate Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 én tudom én tudom... középdob helyett sima cső :D hibbátlan hangja lesz és nem durva, ez nem vicc, csak jól kell választani a hátsó dobot. HI nekem hátul sportdob van, szép hangja van de kicsit nagyobbat szertnék!Azt mondod h sportdob és kidobom a középső dobot úgy nagyon jó hangja lessz??? Milyen atónál csináltad meg ezt? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 a kozépso dob elég sokat viszafog a hangbol, ha csovel pótolod akkor hangosab lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Egy kérdésem lenne a gázgyorsitóról, 2 különböző dolgot olvastam róla és tudni akarom most mi az igzság? Egyik oldalon ezt írták: Tapasztalatok szerint, látványosat dob a teljesítményen minden fordulatszám tartományban. Másik: egy előre megtervezett, de szűk fordulatszám-tartományban fejti ki áldásos hatását. Magasabb fordulatszámon már nemcsak hogy nem segíti a gyors gázcserét, de egyenesen plusz fojtást jelent. Illetve érdemes e középdob elé tenni vagy a helyére ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Egy kérdésem lenne a gázgyorsitóról, 2 különböző dolgot olvastam róla és tudni akarom most mi az igzság? Egyik oldalon ezt írták: Tapasztalatok szerint, látványosat dob a teljesítményen minden fordulatszám tartományban. Másik: egy előre megtervezett, de szűk fordulatszám-tartományban fejti ki áldásos hatását. Magasabb fordulatszámon már nemcsak hogy nem segíti a gyors gázcserét, de egyenesen plusz fojtást jelent. Illetve érdemes e középdob elé tenni vagy a helyére ? Szerintem mind a kettő hülyeség. Ezt mindenképpen helyette kell rakni a középdobnak. De kb olyan mintha csak egy csövet raknál. Teljesítmény növekedésre szerintem ne is számíts. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Egy kérdésem lenne a gázgyorsitóról, 2 különböző dolgot olvastam róla és tudni akarom most mi az igzság? Egyik oldalon ezt írták: Tapasztalatok szerint, látványosat dob a teljesítményen minden fordulatszám tartományban. Másik: egy előre megtervezett, de szűk fordulatszám-tartományban fejti ki áldásos hatását. Magasabb fordulatszámon már nemcsak hogy nem segíti a gyors gázcserét, de egyenesen plusz fojtást jelent. Illetve érdemes e középdob elé tenni vagy a helyére ? Aki áramlástant tanult, tudja hogy a gázgyorsító.....egy fa@szság, főleg hétköznapi használatra. De amúgy tökjó dolog, mert tuning. :rolleyes: :blink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Szerintem mind a kettő hülyeség. Ezt mindenképpen helyette kell rakni a középdobnak. De kb olyan mintha csak egy csövet raknál. Teljesítmény növekedésre szerintem ne is számíts. :rolleyes: gyári középdobok csak méretben térnek el, illetve annyitól, hogy a perforált cső fala nincs bespirálozva... legalábbis amiről én képet látam, az egy átömlős dob volt, pedig gyári astra dob volt, persze van lamellás is... és 8 vnél nem ajánlanám a középdob kivételét, mert egy recsegős szar lesz a hangja Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 gyári középdobok csak méretben térnek el, illetve annyitól, hogy a perforált cső fala nincs bespirálozva... legalábbis amiről én képet látam, az egy átömlős dob volt, pedig gyári astra dob volt, persze van lamellás is... és 8 vnél nem ajánlanám a középdob kivételét, mert egy recsegős szar lesz a hangja Sose értettem azokat akik egy kis teljesítményű autót akarnak csak sportdobbal tuningolni. Egyik munkatársam is, Puntó 1.4-es 16 szelepes, alapból olyan 90 paci, de az övé 100 Ló sportdobbal. Aha persze, végigmegy a kipufgáz a gyári leömlőn, egy gyári 5 méter hosszú csövön, meg a gyári középdobon/katalizátoron, de azért kapsz +10pacit, mert az utolsó fél méteren a kisebb ellenállású sportdobon jut a szabadba ugye? Ha tennék sportdobot a kocsira akkor a szebb hangért tenném, nem várnák tőle csodákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Sose értettem azokat akik egy kis teljesítményű autót akarnak csak sportdobbal tuningolni. Egyik munkatársam is, Puntó 1.4-es 16 szelepes, alapból olyan 90 paci, de az övé 100 Ló sportdobbal. Aha persze, végigmegy a kipufgáz a gyári leömlőn, egy gyári 5 méter hosszú csövön, meg a gyári középdobon/katalizátoron, de azért kapsz +10pacit, mert az utolsó fél méteren a kisebb ellenállású sportdobon jut a szabadba ugye? Ha tennék sportdobot a kocsira akkor a szebb hangért tenném, nem várnák tőle csodákat. még egy teljes kipufogó rendszer se doban egy 100 alatti kocsin 10 lovat :rolleyes: és nem is lóerőt dob az inkább, hanem inkább dinaamikusabb szokott lenni tőle. sok lóerőt hozó kipuffot igencsak tervezni kellene az adott autóhoz. nekem egy sufnis dobom van, de az a hang miatt lett, és meg is hozza :blink: nem hivatalos mérésen 129.9dB Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 még egy teljes kipufogó rendszer se doban egy 100 alatti kocsin 10 lovat :rolleyes: és nem is lóerőt dob az inkább, hanem inkább dinaamikusabb szokott lenni tőle. sok lóerőt hozó kipuffot igencsak tervezni kellene az adott autóhoz. nekem egy sufnis dobom van, de az a hang miatt lett, és meg is hozza :blink: nem hivatalos mérésen 129.9dB Tetszik a szép hang, amiket belinkeltetek is, de tetszik az is hogy szép csöndes a moci, és inkább maradok ennél. Majd ha kilyukad egy darabig használum úgy, és élvezkedem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Tetszik a szép hang, amiket belinkeltetek is, de tetszik az is hogy szép csöndes a moci, és inkább maradok ennél. Majd ha kilyukad egy darabig használum úgy, és élvezkedem. :lol: volt barátnőmnek nem tetszett... mondtam neki akkor szállj ki :blink: majd ha megnövök, én is a szép halk autókat fogom előnybe részesíteni biztos, de az még odébb van :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 volt barátnőmnek nem tetszett... mondtam neki akkor szállj ki :lol: majd ha megnövök, én is a szép halk autókat fogom előnybe részesíteni biztos, de az még odébb van :rolleyes: Öcséméknek alapból sportdobos Golfjuk van, mindkét gyerek abba "született" berakod őket brümmm, és már alszanak is. De ha beülnek egy normál kocsiba üvöltenek mint állat. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Tetszik a szép hang, amiket belinkeltetek is, de tetszik az is hogy szép csöndes a moci, és inkább maradok ennél. Majd ha kilyukad egy darabig használum úgy, és élvezkedem. :rolleyes: Nekem volt már szétrohadva a hátsó dob, majdnem öklömnyi lyuk lett az alján, és tényleg szép hangja lett tőle, csak mikor az ember autópályán megy vele pár kilométert állandó 3000 körüli fordulaton, akkor nagyon idegesítő tud lenni, úgyhogy kicseréltem hamar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Nekem volt már szétrohadva a hátsó dob, majdnem öklömnyi lyuk lett az alján, és tényleg szép hangja lett tőle, csak mikor az ember autópályán megy vele pár kilométert állandó 3000 körüli fordulaton, akkor nagyon idegesítő tud lenni, úgyhogy kicseréltem hamar. Teljesen igaz, nekem leszakadt a dob, akkor mentem vele és gyomrom fáj 4-5 perc egyenletes 100-110 után. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Ezért kell egy irmscher dob és nincs többé ilyen gond! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Akinek nem csak "hang" kell annak rendszerben kell gondolkodnia... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Akinek nem csak "hang" kell annak rendszerben kell gondolkodnia... :blink: Dagoba system? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 és 8vnél nem ajánlanám a középdob kivételét, mert egy recsegős szar lesz a hangja Öö... nem inkább a 16v kezd el fazékhangon szólni középdob kivételétől? Calibránál így volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Ezért kell egy irmscher dob és nincs többé ilyen gond! :lol: bizony :rolleyes: :blink: Öö... nem inkább a 16v kezd el fazékhangon szólni középdob kivételétől? Calibránál így volt... sztem de Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Az Opel16v? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Ezért kell egy irmscher dob és nincs többé ilyen gond! :blink: Aham, biztos, mi is az? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Aham, biztos, mi is az? :rolleyes: google Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 google Szerinted nem ezzel kezdtem? Csak azt nem tudtam meg, hogy mi olyan különleges benne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Szerinted nem ezzel kezdtem? Csak azt nem tudtam meg, hogy mi olyan különleges benne. :rolleyes: :blink: :lol: :D nem is az, józsi bá jobbat csinál a pincében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts