warwolf Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Amúgy meg bocsi, de ekkora baromságot ennyi lóvéért régen nem láttam... :) Mivel ez már mágia és varázslás kategória, ennyi az ára.Kell v. nem kell?h nem kell, viszi más...... :lol: :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Mivel ez már mágia és varázslás kategória, ennyi az ára.Kell v. nem kell?h nem kell, viszi más...... :lol: :) :) :) Azért dúrva: anyag költség kb 200Ft, hatékonyság zéró, duma hozzá óriási (marhaság), viszont a haszon k....va nagy..... Hiszékeny ember meg akad bőven..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Azért dúrva: anyag költség kb 200Ft, hatékonyság zéró, duma hozzá óriási (marhaság), viszont a haszon k....va nagy..... Hiszékeny ember meg akad bőven..... :) Pedig a képlet egyszerű lenne, 4-2-1 leömlő, 50-es csővel sportkati utána síma középdob, és hátra egy sportdob.Utóbbi hangja ízlés kérdése.Mellé egy nyitottabb szívóoldal, sportbetétszűrővel, és máris dinamikusabb a gépsárkány.Szerintem. A katalizátor persze elhagyható....... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Általáns iskola óta nem láttam ilyet :) :) az meg nem tegnap volt :) Bruhaha megszólalt a nagy öregember. :D :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Úgyérzem holnap korán kelek és tuningkipufogórendszert építek. :D :) :) :) :D http://kepfeltoltes.hu/080201/852424848K_p...ltoltes.hu_.jpg Apááám :D Van egy 27 évvel ezelőtti fényképem, ilyet kaptam karácsonyra! Akko már elég rég kezdtem a tuning szakmát :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február2, 2008 Megoszt Elküldve Február2, 2008 Apááám :D Van egy 27 évvel ezelőtti fényképem, ilyet kaptam karácsonyra! Akko már elég rég kezdtem a tuning szakmát :) :) :) Ráadásul a lényegi részénél fogtad meg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február3, 2008 Megoszt Elküldve Február3, 2008 Apááám :lol: Van egy 27 évvel ezelőtti fényképem, ilyet kaptam karácsonyra! Akko már elég rég kezdtem a tuning szakmát :) :) :) Én sem tudtam hogy mi lapul a szekrényben... MOSTANÁIG. :lol: :lol: ( Ez olyan terminátoros, élienverszuszpredátoros szöveg volt nem? :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi1977 Elküldve Február3, 2008 Megoszt Elküldve Február3, 2008 :) köszi a segitőkész infokat kicsit viccesnek találtam én is most már ismerős lettek ezek az alkatrészek anno még én is játszottam vele..... http://kepfeltoltes.hu/080201/852424848K_p...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Sziasztok Szeretnék egy sportdobot. Tudnátok segíteni, hogy milyet? Az univerzális jó? Nem szeretnék nagy hangot. Változik a teljesítmény, a fogyasztás, stb? Segítségeteket előre is köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Sziasztok Szeretnék egy sportdobot. Tudnátok segíteni, hogy milyet? Az univerzális jó? Nem szeretnék nagy hangot. Változik a teljesítmény, a fogyasztás, stb? Segítségeteket előre is köszönöm!! Bemész egy kipufogóshoz megmondod mit szeretnél és ad valamit. Nem változik semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 http://www.katalizator.hu/termek23.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 http://www.katalizator.hu/termek23.html Frankó ez a link,főleg adatokkal mellékelve.Az nem gyenge hogy a 300-as széria jó pár newtonmétert adott a Voyagernek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Frankó ez a link,főleg adatokkal mellékelve.Az nem gyenge hogy a 300-as széria jó pár newtonmétert adott a Voyagernek. Nekem azt hiszem az 59954-es lesz a barátom. <_< Tetszik a formája. http://www.car-sound.com/02product/universal/599spun.asp Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 http://www.magnaflow.com/02product/02muffler.asp Valami, valakinek esetleg? Nagyon úgy néz ki rendelek külföldről pár dolgot. http://www.magnaflow.com/wideopen/wideopen.asp Szerintem kicsit jobb mint az itthoni kisiparosok által összedobott valamik. És nem mérik túl drágán sem. Sőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Astra F tulajok... Szeretnék mind a két oldalra kipuffot, mint ahogy ennek a kocsinak is van: Viszont tegnap alánéztünk a kocsinak és a leendő kipuff helyén megy el a tankbeöntőtöl jövő benzincső, ami mellé nem kellene rakni egy forró kipufogórendszer egyik elemét sem. Látott, hallott, csinált már valaki hasonlót és ha igen hogy oldotta meg? mindenféle megoldás érdekell, nekem ötletem sincs hogy hogyan lehetne megvalósítani a dolgot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Szeretnék mind a két oldalra kipuffot, mint ahogy ennek a kocsinak is van: Látott, hallott, csinált már valaki hasonlót és ha igen hogy oldotta meg? Antinak asszem kétoldali kipuffja volt.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Antinak asszem kétoldali kipuffja volt.... :lol: jaja, majd remélem betéved ide és megmondja a frankót, vagy olyasvalaki aki látta az épülését esetleg, csinálta stb stb... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Ahogy szokás. A rendes dobra egy dupla krómvég és a dupla krómvég mögött ráheggesztett cső fut a túloldalra, behajlít 90 fok és dupla krómvég oda is. Ennyi. Ja meg lökhárító kivág szépen, nem csúnyán. Egyébként bármelyik kipufogós pár perc alatt meg tudja oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Ahogy szokás. A rendes dobra egy dupla krómvég és a dupla krómvég mögött ráheggesztett cső fut a túloldalra, behajlít 90 fok és dupla krómvég oda is. Ennyi. Ja meg lökhárító kivág szépen, nem csúnyán. Egyébként bármelyik kipufogós pár perc alatt meg tudja oldani. Tehát nem muszáj két dobot használni, elég ha egyből csinálunk két kivezetést? Mert ilyet már találtam: csak ezzen az a baj hogy az Astra-n nem fér el. A pótkerék dobja miatt nincs elég hely és szerintem a lökös és a dob között sincs annyi hely hogy ott egy kipufogócsövet el lehessen vinni úgy hogy nelátszon... Mögötte meg mint már írtam ott a tankbetöltő cső. :lol: Találtam egy pontót hasonló kipufogóval a carstyliongon, mint az a Remus, de ott a puntoknak nincs akkora kiugrás a pótkeréknek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Antinak biztos hogy egy dob volt és abból ment át a másik oldalra a cső....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Antinak biztos hogy egy dob volt és abból ment át a másik oldalra a cső....... Aham... Akkor mindjá írok neki PÜ-t, hátha van a megoldásról képe. :lol: Köszi az infót. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Aham... Akkor mindjá írok neki PÜ-t, hátha van a megoldásról képe. :lol: Köszi az infót. :) Arra figyeljetek, hogy ne csak kamu legyen a jobb oldalon...nincs annál hülyébb látvány amikor hidegben az egyikből dől a pára a másikból meg 1-2 pamacs néhha kipöffen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 képem sajnos nincs róla...Olyan rég volt már, hogy nem is emléxek rá, hogy ki csinálta... :lol: Viszont egy dob volt, de a dobon belül két kamra volt...és így lett kettéválasztva a kivezetés... A dob hasonlóan nézett ki mint egy gyári, csak egy cső ment ki belőle szembe, aztán egy meg a másik oldalra...ott arra kell figyelni, hogy a tank is ott van, és nem tudni mennyire jó neki ott a meleg...mondjuk nekem nem volt gond... Aztán Tom 1.4-ijén volt...lehet neki van képe róla... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 képem sajnos nincs róla...Olyan rég volt már, hogy nem is emléxek rá, hogy ki csinálta... :) Viszont egy dob volt, de a dobon belül két kamra volt...és így lett kettéválasztva a kivezetés... A dob hasonlóan nézett ki mint egy gyári, csak egy cső ment ki belőle szembe, aztán egy meg a másik oldalra...ott arra kell figyelni, hogy a tank is ott van, és nem tudni mennyire jó neki ott a meleg...mondjuk nekem nem volt gond... Aztán Tom 1.4-ijén volt...lehet neki van képe róla... :lol: És a dob hova volt rakva? a gyári helyére volt fogatva és onnan megkerülte a pótkerékdobot és kijött a másik oldalon? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 És a dob hova volt rakva? a gyári helyére volt fogatva és onnan megkerülte a pótkerékdobot és kijött a másik oldalon? :lol: Yes... Viszont azt azért ne felejtsük el, hogy teljesítmény szempontjából ez azért így annyira nem előnyös... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts