Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

A mai nap reggel kipróbáltam hogy izzítás nélkül hogy indul a gép kb 3 másodperc és már járt is a motor.

ahoz képest hogy elégé eszi az olajat(kb 1000km/1liter)szerintem jól indul.persze új az aksim is. :icon1:

Izzító gyertyák tápellátása le volt kötve?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ez szerintetek mitől lehet? Autószerelő azt mondta hogy immobilieser a villamossagis meg azt, hogy adagoló. Erről lenne szó. Mindig ezt csinálja:

Ha immo lenne, sztem egyáltalán nem indulna el. Inkább olyan, mintha lelevegősödne állásában az üzemanyagrendszer. Van visszacsapószelep az adagoló előtt? Nem látszik semelyik gázolajcső-csatlakozásnál szivárgás?

Módosítva : hening
Videóval idézés.
Link to comment
Megosztás:

Elvileg raktak bele valami szelepet. De nem hozzáértőként nézve szerintem nem az a cső megy az adagoloba. Mert elvileg oda kellene nem? A szűrő és az adagoló köze. Ez meg szerintem a szűrő elott van És ez egy kék csőre csatlakozik ra.

http://kepfeltoltes.hu/130929/399661465image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg közben megvilagosostam hogy ez egy pumpa.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg raktak bele valami szelepet. De nem hozzáértőként nézve szerintem nem az a cső megy az adagoloba. Mert elvileg oda kellene nem? A szűrő és az adagoló köze. Ez meg szerintem a szűrő elott van És ez egy kék csőre csatlakozik ra.

http://kepfeltoltes.hu/130929/399661465image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg közben megvilagosostam hogy ez egy pumpa.

Ha az adagoló levegősödne, nem az összes henger indulna elsőre. Ez az adagoló mágnesszelepétől indulva lehet valami. Mindenképpen elektromos geb.sz.

Link to comment
Megosztás:

Ha az adagoló levegősödne, nem az összes henger indulna elsőre. Ez az adagoló mágnesszelepétől indulva lehet valami. Mindenképpen elektromos geb.sz.

Jajj ez annyira nem hangzik jól. Engem csak az idegesít, hogy 10-bol kilencszer harmadjára mindig beindul, utánna megy ahogy kell neki, akar több száz kilométert is. Csak nem szabad leállítani. Ma este elvittem szerelőhöz , remelem nem fogom a gatyámat is ott hagyni :(
Link to comment
Megosztás:

Jajj ez annyira nem hangzik jól. Engem csak az idegesít, hogy 10-bol kilencszer harmadjára mindig beindul, utánna megy ahogy kell neki, akar több száz kilométert is. Csak nem szabad leállítani. Ma este elvittem szerelőhöz , remelem nem fogom a gatyámat is ott hagyni :(

Nekem csak egy résolajcső volt repedt de tekertetni kellett vagy 2 percig mire darabosan elindult. Járó motornál hajtogatni kell a csöveket ha valahol spriccel ott le is levegősödni.

Link to comment
Megosztás:

Bízok benne hogy valami ilyesmi hiba lesz.

Mondom, ha levegősödés lenne, nem így indulna. Akkor egyesével a hengerek, fehér füst kíséretében, és sokáig kell tekertetni az önindítóval.

Ugyanolyan kis pitáner hiba, mint a levegősödés, csak az elektromos oldalon. Csak megtalálni lesz mókás.

Ezek a hibák arra jók, hogy a laikusokat jól lehúzzák, a szerelők meg nagyokat kaszáljanak. Nem lepődnék meg, ha le akarnák majd venni az adagolót, stb,stb...

Link to comment
Megosztás:

Jajj ez annyira nem hangzik jól. Engem csak az idegesít, hogy 10-bol kilencszer harmadjára mindig beindul, utánna megy ahogy kell neki, akar több száz kilométert is. Csak nem szabad leállítani. Ma este elvittem szerelőhöz , remelem nem fogom a gatyámat is ott hagyni :(

Az tuti, hogy nem immo. Mert akkor az első lefulladás után már többet nem indulna el.

Nekem akkor szokott ilyet csinálni, ha üzemanyagszűrőt cserélek. De csak egyszer, és utánna már nem. Tuti, hogy üzemanyagellátási gond. Levegősödés.

Link to comment
Megosztás:

Ha az adagoló levegősödne, nem az összes henger indulna elsőre. Ez az adagoló mágnesszelepétől indulva lehet valami. Mindenképpen elektromos geb.sz.

Tutira nem elektromos gond, mert akkor nemcsak indulásnál fulladozna, hanem menet közben is teljesen véletlenszerűen leállna.

Szerintem ki kellene dobni onnan azt a pumpát, és ha már ott úgyis el van vágva a cső, beletoldani egy átlátszó csövet. Azon látszana a levegősödés. Persze miután minden csatlakozás ellenőrizve lett.

Link to comment
Megosztás:

Tutira nem elektromos gond, mert akkor nemcsak indulásnál fulladozna, hanem menet közben is teljesen véletlenszerűen leállna.

Szerintem ki kellene dobni onnan azt a pumpát, és ha már ott úgyis el van vágva a cső, beletoldani egy átlátszó csövet. Azon látszana a levegősödés. Persze miután minden csatlakozás ellenőrizve lett.

Ha legalább 1 darab adagolót szedtél volna már szét, akkor értenéd, hogyha nincs meg a nyomás, akkor nem ad egyenletes töltést az adagoló.

Ennél meg az első indulásnál mind a 4 henger megy.

Mágnesszelepgond szokott ilyen lenni, amikor már döglődik. Idővel egyre forróbb lesz a mágnesszelep, majd beadja az unalmast. Vagy valamilyen elektromos gond.

Miért, ha levegősödne, akkor menet közben nem jönne elő valamilyen tünet? :)

(más a levegősödés, és más, amikor az adagoló nyomásszabályzója rossz, és amiatt indul nehezen)

Na de mindegy, én itt kiszálltam. :)

Link to comment
Megosztás:

A dieselekben a gázolajszűrőnek van fűtése, azon kívül nem tudok róla.

Ááá nagyon jó! Köszi szépen. Tehát akkor tényleg létezik.

Kérdésem hogy ez kb milyen meleget csinál? Mennyire fűti fel a rajta átfolyó cuccot? És mekkora áramot vesz fel?

A másik kapcsolódó kérdésem, hogy általában az izzítógyertyáknak mekkora az áramfelvételük?

Link to comment
Megosztás:

Ha legalább 1 darab adagolót szedtél volna már szét, akkor értenéd, hogyha nincs meg a nyomás, akkor nem ad egyenletes töltést az adagoló.

Ennél meg az első indulásnál mind a 4 henger megy.

Mágnesszelepgond szokott ilyen lenni, amikor már döglődik. Idővel egyre forróbb lesz a mágnesszelep, majd beadja az unalmast. Vagy valamilyen elektromos gond.

Miért, ha levegősödne, akkor menet közben nem jönne elő valamilyen tünet? :)

(más a levegősödés, és más, amikor az adagoló nyomásszabályzója rossz, és amiatt indul nehezen)

Na de mindegy, én itt kiszálltam. :)

Én csak arra gondolok, hogyha a mágnesszelep melegszik, és szarakodik, akkor menet közben jelentkezne valami rángatás, fulladozás, nem mikor először kap áramot. Vagy éppen melegen nem indulna el.

Pont mivel mind a 4 henger indul rendesen, a gond az előtte lévő rendszerben lesz, első a nem oda való dolgok eltávolítása szerintem, annak a pumpának ott semmi helye nincs... Aztán a réz tömítések, szűrőház tömítettségének ellenőrzése. Ez tipikusan olyan gond, mint amikor ki van fogyasztva az üzemanyag a tankból, majd meg van tankolva a kocsi, és utánna megy a próbálkozás az indítással.

Link to comment
Megosztás:

Valami volt az immobilieser el is. A kormány alatti elektronikan valami elszállt . De mar poccre indul :)

Az enyémből én ki iktattam az immot,igaz nem is volt rá más esélyem mivel adagolót cseréltem és az ujj adagolón lévő immo nak a jeladoja nem volt meg.

Őrülök hogy megoldódott a problémád! :icon1:

Ha jól láttam a tied Isuzu motoros ugye?

Régóta megvan már?

Olajat nem eszi?

(Az enyém sajnos már 1000km/1liternél jár,német motoros)

Link to comment
Megosztás:

Az enyémből én ki iktattam az immot,igaz nem is volt rá más esélyem mivel adagolót cseréltem és az ujj adagolón lévő immo nak a jeladoja nem volt meg.

Őrülök hogy megoldódott a problémád! :icon1:

Ha jól láttam a tied Isuzu motoros ugye?

Régóta megvan már?

Olajat nem eszi?

(Az enyém sajnos már 1000km/1liternél jár,német motoros)

Még a postást várom a jogsimmal, szóval Mazsi drazsi vagyok, de mióta megvan kb 1000 km-t mentünk vele le, és nem is néztem olaj szintet , amikor hozzam került akkor volt minden olaj meg szűrő kicserélve rajta. Délután megnézem az olajszintet de szerintem nem eszi. :)
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.