Adam1 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Ez csúnya hangúnak számít szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcwizard Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Ha nem volt tiszta a hűtővíz, az még nem olyan nagy baj, gondolom az előző tulaj eléggé elhanyagolta, 2-3 évig nincs lecserélve, akkor ilyen lesz. Vagy ha csak simán desztillált víz van benne, az is hajlamos elszíneződésre, korrodálja a hűtőrendszert. Menjen neki egy alapos tisztítás neki, aztán új fagyálló. A víz fogyása nem jó jel, mert hengerfej tömítés hibára utal, ami az Isuzuknál típushiba. Persze ha nem máshol folyik el!Nem feltétlenül füstöl nagyon fehéren, száraz időben pl nem is biztos, hogy észre lehet venni. Párás nedves időben viszont, ha a motor bemelegedése után sem áll meg a kipuffogó gőzölése, az hengerfej hibára utal. Ezt erősíti, a hőfok ingadozása, hirtelen elkezd melegedni, majd visszahűl, a fűtés hol elmegy, hol visszajön. Csövek kemények, szinte el akarnak durranni. Az olaj nem fogyást egyelőre ne kiabáld el. Ha májusban vetted, akkor olyan túl sokat nem mehettél vele. 1-2 ezer km alatt nem derül ki az olajfogyás, főleg nem frissen cserélt olajjal. Ha már ez alatt is jelentősen fogy az már nagy baj. Nekem olajcsere után kb 2000 km-ig nem csökken semmit az olajszint. Majd onnantól kezdve elkezd fogyni, és kb 1000 km-enként 2 decit elfogyaszt. Ha a szelepfedélnél nyomja ki, az nem jó jel, mert valószínű kartergáz van, ami viszi magával kifelé az olajat is. Elsősorban a szívócsőbe megy a karetrgáz visszavezető csövön keresztül, de talál magának utat a vetemedett szelepfedél és a tömítés között is ki a szabadba. Ez milyen autó egyébként? Astra vagy Vectra? Hova tűnt az intercooler? Nem hiányzik az onnan? Úgy tudom, 1,7-es TD Isuzu motort nem szereltek cooler nélkül. Nem akarod pótolni? Megmondom őszintén nem néztem utána a coolernek, hogy van-e. Ezt az információt kaptam hogy nincs. Én sajna nem vagyok a téma szakrétője. Márciusban vettem, nem májusban. Oljacsere óta 2100 km ment bele és eddig nem fogyott semmi belőle. Fehér füstöt még sosem láttam, hogy jönne belőle még ilyen esős időben sem. Csak kormol, de azt piszkosul míg nem meleg. Miután elérte a 90 fokot utána már nem vészes. A vízhőfok nem ugrál csak gyorsan melegszik. Ilyenkor mikor 15 fok van kint, 4-5 km alatt városban felmegy 90 fokra és olyan 94-95 foknál megáll. Ha nagyon meleg van, mint április végén akkor városban 100 fölött van ugyanúgy 5 km-en. Autópályán klímával kiment pirosba is. Fűtés folyamatosan van, a fűtéscsövek nem kemények. Viszont a víz nem folyik sehol. Egyébként B vectra-ról van szó. A hűtő átmosásán én is gondolkodtam már, valamint a termosztát lecserélésén. Jövő héten viszem szerelőhöz, kiváncsi vagyok mit mond rá. Ezek alapján akkor jó lenne a szerelővel levetetni a hengerfejet és tömítéseket cserélni. Köszönöm a válaszokat! Üdv, mcwizard. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Ez csúnya hangúnak számít szerintetek? Teljesen korrekt hangja van, azért erősebb mivel a szűrőházat kiiktatta, már én is próbáltam ilyet, jóval erősebb lett a hangja, mivel nincs rezgés, hangcsillapítás ilyenkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 A képet, csak a dízelesek értik! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 A képet, csak a dízelesek értik! :D A visszacsapó szelepet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 A visszacsapó szelepet? Is! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Megmondom őszintén nem néztem utána a coolernek, hogy van-e. Ezt az információt kaptam hogy nincs. Én sajna nem vagyok a téma szakrétője. Márciusban vettem, nem májusban. Oljacsere óta 2100 km ment bele és eddig nem fogyott semmi belőle. Fehér füstöt még sosem láttam, hogy jönne belőle még ilyen esős időben sem. Csak kormol, de azt piszkosul míg nem meleg. Miután elérte a 90 fokot utána már nem vészes. A vízhőfok nem ugrál csak gyorsan melegszik. Ilyenkor mikor 15 fok van kint, 4-5 km alatt városban felmegy 90 fokra és olyan 94-95 foknál megáll. Ha nagyon meleg van, mint április végén akkor városban 100 fölött van ugyanúgy 5 km-en. Autópályán klímával kiment pirosba is. Fűtés folyamatosan van, a fűtéscsövek nem kemények. Viszont a víz nem folyik sehol. Egyébként B vectra-ról van szó. A hűtő átmosásán én is gondolkodtam már, valamint a termosztát lecserélésén. Jövő héten viszem szerelőhöz, kiváncsi vagyok mit mond rá. Ezek alapján akkor jó lenne a szerelővel levetetni a hengerfejet és tömítéseket cserélni. Köszönöm a válaszokat! Üdv, mcwizard. Ez a hőfok nekem nagyon magasnak tűnik. Alapból 91-92 fokon már kapcsolni kellene a hűtőventilátoroknak elöl, az első fokozatnak. Nálad ha 94-95 fokon van, akkor folyamatosan mennie kellene a két ventinek. Szóval ott valami nincs rendben. Ha nem mennek a ventik, azt jelenti, hogy a hűtő nem meleg annyira, mint a motor, nem nyitott ki a termosztát, vagy hengerfejes a motor. Vagy rossz a vízhőfok jelző műszer vagy szenzor, és nem 100 fokos a motor. Ha megy a klíma, akkor meg pláne nem szabadna melegednie annyira, mert alapból pörög két ventilátor elől ami hűti a klímahűtőt és a vízhűtőt is. Nekem menet közben, mikor a hűtő kapja a menetszelet, akkor 82-83 fok környékén van óra szerint az üzemi hőfok, akár -10 fok van kint, akár 30. Akár klímázok, akár nem. Ha a menetszél megszűnik, mert pl dugóban vagy lámpánál állok kánikulában, akkor elkezd felfelé kúszni a hőfok, 92-nél kapcsol a venti, visszahűti, 88-nál kikapcsol, és ezt az ingázást csinálja a hőfok, venti ki-bekapcsol, amíg dugóban araszolok. 92 fok fölé egyszerűen nem engedi melegedni a vizet. A hengerfejet azért csak úgy nem szedegetjük le, csak ha tényleg gond van vele. A termosztátot viszont első körben én mindenképp ellenőrizném. Jobban mondva cserélném, mert ha már ki van véve a régi, akkor nem érdemes visszarakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Is! :) Áttetsző cső, a bubi figyelésére:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Megmondom őszintén nem néztem utána a coolernek, hogy van-e. Ezt az információt kaptam hogy nincs. Én sajna nem vagyok a téma szakrétője. Márciusban vettem, nem májusban. Oljacsere óta 2100 km ment bele és eddig nem fogyott semmi belőle. Fehér füstöt még sosem láttam, hogy jönne belőle még ilyen esős időben sem. Csak kormol, de azt piszkosul míg nem meleg. Miután elérte a 90 fokot utána már nem vészes. A vízhőfok nem ugrál csak gyorsan melegszik. Ilyenkor mikor 15 fok van kint, 4-5 km alatt városban felmegy 90 fokra és olyan 94-95 foknál megáll. Ha nagyon meleg van, mint április végén akkor városban 100 fölött van ugyanúgy 5 km-en. Autópályán klímával kiment pirosba is. Fűtés folyamatosan van, a fűtéscsövek nem kemények. Viszont a víz nem folyik sehol. Egyébként B vectra-ról van szó. A hűtő átmosásán én is gondolkodtam már, valamint a termosztát lecserélésén. Jövő héten viszem szerelőhöz, kiváncsi vagyok mit mond rá. Ezek alapján akkor jó lenne a szerelővel levetetni a hengerfejet és tömítéseket cserélni. Köszönöm a válaszokat! Üdv, mcwizard. Én még azt megcsinálnám a helyedben, hogy valamilyen hőmérővel megbizonyosodnék róla, hogy nem csak a műszer mutat-e hülyeséget, pl. nem megfelelő hőgomba/műszeregység kombináció miatt. Vannak ezek a "lézeres" hőmérők, ami érintés nélkül is megméri a hőmérsékletet, egy olyannal kéne a műszeregység hőgombája körül mérni, mennyi is az annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 A képet, csak a dízelesek értik! :D A benzineseknek meg nincs is ilyen problémájuk.... :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 A benzineseknek meg nincs is ilyen problémájuk.... :smartass: Ők csak befexenek AC-t cserélni a verda alá! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Ők csak befexenek AC-t cserélni a verda alá! :D Csak a munkaskombisok. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Ők csak befexenek AC-t cserélni a verda alá! :D Ritkán de előfordul... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 A képet, csak a dízelesek értik! :D Szűrő után is van átlátszó cső? :) Egyszer azért cseréltem adagolót, mert a szűrő alján a műanyag leeresztő kitekeredett, és ott szívott levegőt...utána jött a rozsdás bökő a megfelelő helyre... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Áttetsző cső, a bubi figyelésére:D Ők csak befexenek AC-t cserélni a verda alá! :D Csak a munkaskombisok. :PNekem dizel munkáskombi van, mégsem kell ilyen cső. Nincsenek bubik, amit nézegethetnék. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Igen, erre gondoltam én is, bár én olcsóbban találtam, az csak kb 220 ezer Forint volt. Gondolom kígyózó sorok vannak a bolt előtt, csodálom hogy én még nem vettem(kettőt) :) Vannak ilyen túrd magad bontók, Budapesten pl a bonci bontó a keresztúri úton, vagy a harmat úton a Szira bontó. Vagy még az Érdi bontóban is jófej figura az eladó, lehet vele beszélni, a két vasút között. Még jó hogy lehet kapni.... :) Hát nekem innen Veszprémből csak ezért felmenni nem igazán buli, elöször meg probálom itt a környékbeliket, hátha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Még jó hogy lehet kapni.... :) Hát nekem innen Veszprémből csak ezért felmenni nem igazán buli, elöször meg probálom itt a környékbeliket, hátha. A vaterán is van egy pár ilyen adagoló, biztos lehet velük beszélni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Még jó hogy lehet kapni.... :)Hát nekem innen Veszprémből csak ezért felmenni nem igazán buli, elöször meg probálom itt a környékbeliket, hátha.Szia Veszprémből. :)Valahol, valamikor olvastam, hogy ezt valahogy fel lehet ujitani. Ha jól emlékszem, valami Lada cuccal. De lehet hogy tévedek. Ennyit biztos nem adnék érte. Akkor inkább megoldanám bovdennel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Szia Veszprémből. :) Valahol, valamikor olvastam, hogy ezt valahogy fel lehet ujitani. Ha jól emlékszem, valami Lada cuccal. De lehet hogy tévedek. Ennyit biztos nem adnék érte. Akkor inkább megoldanám bovdennel. :) http://www.arujegyzek.hu/elektromos_es_gyujtas/3 Kis faragással létrehozható belőle, ami kell! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Közben ma megvilágosodtam, mitől indulhat még dadogósan és nehezen... :omg: 1-2 izzítógyertya lehet kaka...még jó hogy van egy másik blokkom és van miből csemegézni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 http://www.arujegyzek.hu/elektromos_es_gyujtas/3 Kis faragással létrehozható belőle, ami kell! :) Leborulok a nagyságod előtt. :) :) Igen, erre gondoltam . :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Szia Veszprémből. :) Valahol, valamikor olvastam, hogy ezt valahogy fel lehet ujitani. Ha jól emlékszem, valami Lada cuccal. De lehet hogy tévedek. Ennyit biztos nem adnék érte. Akkor inkább megoldanám bovdennel. :) http://www.arujegyzek.hu/elektromos_es_gyujtas/3 Kis faragással létrehozható belőle, ami kell! :) Na ez már azért lényegesebben jobb ár, mint a másik. :) Ha nem sikerül megoldani, akkor marad ez a variáció . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Nekem még van egy a kiszedett blokkon. Mondjuk kb 4 éve nem mozdult meg, és a vákum renCer nyitva van, mert a szivattyút leszedtem róla, úgyhogy nem biztos, hogy sokkal beljebb vagy vele :lol: :D Legközelebb, ha ott vagyok, megnézem, mozdul -e még valamit. Nyáron szét kéne már szedni azt a motort... már tuti minden lepusztult róla, ennyi állás után, azt se tudom, minek őrizgetem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 A vaterán is van egy pár ilyen adagoló, biztos lehet velük beszélni. :) Helló! Volna pár kérdésem.Még jó múltkor beszéltük hogy meg gyűrűzted a gépedet.Azóta kb mennyit mentél el vele?Mi a tapasztalatod?Erősebb valamivel?jobban indul?Kártel gáza van?Vagy volt előtte? Bocs a sok kérdésért de kicsit el bizonyítottak a nyűrűzésel hogy nem fogja sokáig bírni,és pár ezer kilométer útán megint zabálni fogja az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 Helló! Volna pár kérdésem.Még jó múltkor beszéltük hogy meg gyűrűzted a gépedet.Azóta kb mennyit mentél el vele?Mi a tapasztalatod?Erősebb valamivel?jobban indul?Kártel gáza van?Vagy volt előtte? Bocs a sok kérdésért de kicsit el bizonyítottak a nyűrűzésel hogy nem fogja sokáig bírni,és pár ezer kilométer útán megint zabálni fogja az olajat. Hali, Hát kb 6000-et mentem vele azóta csak, egyszer elfelejtettem visszatenni az olajsapkát, akkor kihányt kb fél liter olajat, de nem öntöttem utána, utána meg folyamatosan nézem én is, de nem fogy semmi. A főtengelyszimeringnél folyik, a vezérlésnél eléggé, meg a féknek a vákumpumpánál. De az ilyentől alig észrevehető a fogyás. Hát, én is remélem nem fog fogyni, nagyon f-sz voltam, mert csak pár ezer Forinttal lett volna több a Goetze gyűrű, így Tarabusi-t tettem bele. Bár amit kivettem belőle gyűrűket, az Goetze volt, eléggé meg voltak kopva. Nem tudom, a gyári gyűrűk milyen márkájúak, lehet, ez még az volt? A lényeg az, hogy ne legyen nagyon megkopva a henger fala, nálam eléggé minimálisan volt csak. Nekem rettenet módon zabálta az olajat előtte a motor, de kiderült, félbe volt törve egy szívószelepnek a vezetője. Ott szívta be az olajat. Cseréltem hengerfejet, de ha már úgyis szét volt már ennyire szedve, akkor meggyűrűztem. Nem érzem, hogy erősebb lenne a motor, sőt, most Bosch adagolót tettem rá, előtte Lucas volt, avval erősebb volt érezhetően. Kartergáz nincs, még....kissé félek a Tarabusi gyűrűktől. Pedig vagy 80 helyre rá van írva a dobozára, meg a papírjaira, hogy best ring, stb...:) A szakál metálnál kedvezménnyel valami 11000Ft volt. Mondjuk ahogy én hajtom az autóimat....mint egy öreg krotyli kb. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts