Adam1 Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 Ismerősömnek csináltam G astra X17DTL elektromos adagolócserét mechanikusra...mondtam neki, hogy a bontóból hozza el a csövek rögzítését, mert törni fognak...egerből hívott egy héttel utána, hogy a 3-as hengernél ömlik a gázolaj... Csak úgy eszembe jutott, ha már felhoztad ezt az elekromos adagolós X17DTL-t, egy rövid ideig gyártottak ilyen motorral G Astrákat. Ebben az adagolóban nincs több fantázia, mint a mechanikusban? Vagy csak a gond van vele, megbízhatóbb a mechanikus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 Csak úgy eszembe jutott, ha már felhoztad ezt az elekromos adagolós X17DTL-t, egy rövid ideig gyártottak ilyen motorral G Astrákat. Ebben az adagolóban nincs több fantázia, mint a mechanikusban? Vagy csak a gond van vele, megbízhatóbb a mechanikus? Nem véletlneül találták ki, hogy lehet vissza alakítani :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 Csak úgy eszembe jutott, ha már felhoztad ezt az elekromos adagolós X17DTL-t, egy rövid ideig gyártottak ilyen motorral G Astrákat. Ebben az adagolóban nincs több fantázia, mint a mechanikusban? Vagy csak a gond van vele, megbízhatóbb a mechanikus? Fantázia? Drágán javítható, elég rövid élettartammal. Mechanikus adagolóval ugyanaz a motor kb 1literrel kevesebbet eszik és azóta is hibátlan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Ismerősömnek csináltam G astra X17DTL elektromos adagolócserét mechanikusra...mondtam neki, hogy a bontóból hozza el a csövek rögzítését, mert törni fognak...egerből hívott egy héttel utána, hogy a 3-as hengernél ömlik a gázolaj... Nálam teszt körök megvoltak, egy bajom van, de sejtem hol a hiba: 3-4 órás állás után dadogva indul, hidegen és melegen is. Indít, dadog, pici gázra kisimul...tuti valahol falsot szív az üarendszerem és fellevegősödik állás közben, mert ha utána leállítom és újraindít, akkor pöcre indul és semmi dadogás. Szal holnap szerválok új rézgyűrűket az áteresztőfejek alá. És a cső eltört? Na ne....:) Azt nem mondom, hogy csomót lehet rá kötni, a végeken szoktam hajlítani 2-3 centit, mondjuk a rögzítése hosszabb távon fontos lehet, hogy össze legyenek középen kötve a csövek, de az is csak akkor mutatkozna meg, ha leszedik a csöveket, és akkor könnyebben törik. Az enyém is dadogva indul hidegebb indőben, most hogy melegebb van, nem, de nálam egyértelműen az elektromos hidegindító vacak, télen lesz majd érdekes beröffenteni... Főleg evvel a gagyi önindítóval, szerzek egy régi Kadett önindítót, ezek a műanyagok csak dühöngeni jók. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Alakulunk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 És a cső eltört? Na ne.... :) Azt nem mondom, hogy csomót lehet rá kötni, a végeken szoktam hajlítani 2-3 centit, mondjuk a rögzítése hosszabb távon fontos lehet, hogy össze legyenek középen kötve a csövek, de az is csak akkor mutatkozna meg, ha leszedik a csöveket, és akkor könnyebben törik. Az enyém is dadogva indul hidegebb indőben, most hogy melegebb van, nem, de nálam egyértelműen az elektromos hidegindító vacak, télen lesz majd érdekes beröffenteni... Főleg evvel a gagyi önindítóval, szerzek egy régi Kadett önindítót, ezek a műanyagok csak dühöngeni jók. :( Aszem 1 hónapon belül 2 csövet tört el neki, mire elhitte, hogy kell a rögzítés is, azóta hibátlan. Azt a hidegindítót hogyan lehetne ellenőrizni? Még az alapjáratom picit magas, 1200 körül jár melegen, hidegen 1500. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Olajhűtőileg...csináltattam másik nagynyomású vezetékeket hozzá, mert a régi elég ramaty volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Amúgy rájöttem, hol lehet állítani a meleg oldali lapjáratot, kicsit tekertem is rajta lentebb, de 1100 alá nem hozom le, akkor már nagyon traktor hangja lenne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Amúgy rájöttem, hol lehet állítani a meleg oldali lapjáratot, kicsit tekertem is rajta lentebb, de 1100 alá nem hozom le, akkor már nagyon traktor hangja lenne. :)Mi???Nekem 850 az alapjárat, és nem traktor. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 na jól jártam ma,kb két hete hogy meg van bolondulva a kp záram,az azt jelenti hogy ha le állítom a kocsit kb 3-5 perc és lezár automatán a kp zárja.ma sajnos benne maradt a kulcs úgy hogy kicsit megszenvedtem vele:)Amúgy nem értem mi lehet vele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Mi??? Nekem 850 az alapjárat, és nem traktor. :) Kinek mihez szokott hozzá a füle! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Kinek mihez szokott hozzá a füle! :)Minek pörgessem szét alapjáraton? :)Amugy mindig ilyen volt. :) És ha valaki beül, nem hiszi el hogy dizel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Minek pörgessem szét alapjáraton? :) Amugy mindig ilyen volt. :) És ha valaki beül, nem hiszi el hogy dizel. :) Aszem visszakeresem én az omegás korszakodból a dízelfikázó hozzászólásaid! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Aszem visszakeresem én az omegás korszakodból a dízelfikázó hozzászólásaid! :DNem nagyon találsz . :)Nem fikáztam. A mechanikus váltót azt igen. De azt most is fenntartom. Az automata váltó nagyon nagy találmány. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Az automata váltó nagyon nagy találmány. :) Falábúaknak... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Falábúaknak... :D :)Ha már itt vagyunk, nincs egy pár felesleges dizel első rugód? Találtam egy karikát a rugótányéron, és nagyon csilingelt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 na jól jártam ma,kb két hete hogy meg van bolondulva a kp záram,az azt jelenti hogy ha le állítom a kocsit kb 3-5 perc és lezár automatán a kp zárja.ma sajnos benne maradt a kulcs úgy hogy kicsit megszenvedtem vele:) Amúgy nem értem mi lehet vele.... Nem lehet, hogy van benne egy riasztó, ami ezt az automata lezárást csinálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 :) Ha már itt vagyunk, nincs egy pár felesleges dizel első rugód? Találtam egy karikát a rugótányéron, és nagyon csilingelt. :) Pffff.gőzöm sincs hol vannak az eredeti rugóim :D nekem C20NE GSi van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 Nem lehet, hogy van benne egy riasztó, ami ezt az automata lezárást csinálja?tudomásom szerint nincs benne kb 1 éve van meg a gép és eddig nem csinált ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 Nem lehet, hogy van benne egy riasztó, ami ezt az automata lezárást csinálja? Vagy esetleg a gyári kpzár vezérlő reléinek lábainál eltört a forrasztás és az szívatja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester.p Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 na jól jártam ma,kb két hete hogy meg van bolondulva a kp záram,az azt jelenti hogy ha le állítom a kocsit kb 3-5 perc és lezár automatán a kp zárja.ma sajnos benne maradt a kulcs úgy hogy kicsit megszenvedtem vele:) Amúgy nem értem mi lehet vele.... nekem ugyanezt csinálta, és ugyanúgy bezártam a kulcsot is :D kiszedtem a kp. zár vezérlőjét és megvolt sárgulva a panel. vettem egy bontottat 5ezerér és azóta tökéletes. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 nekem ugyanezt csinálta, és ugyanúgy bezártam a kulcsot is :D kiszedtem a kp. zár vezérlőjét és megvolt sárgulva a panel. vettem egy bontottat 5ezerér és azóta tökéletes.Köszi!És hol találom ezt a vezérlőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpetya Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Köszi! És hol találom ezt a vezérlőt? Utastérben a jobb első ülés lábterénél le kell szedni a burkolatot, ha egyből nem látszódik akkor kezdj el kotorászni felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Utastérben a jobb első ülés lábterénél le kell szedni a burkolatot, ha egyből nem látszódik akkor kezdj el kotorászni felfelé. A gyári az ECU mögé van eldugva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 A gyári az ECU mögé van eldugva. Küzdős lesz megtalálni benne az ECU-t :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts