Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Még nem szedtem le az önindítóját,ha jól láttam a motor mögött van.2 vagy 3 csavar fogja fel?

Én arra gondolok nagyon kopott-ak lehetnek a kefék benne.

Még tavaly egy újjab típusú cdti corsáról vettem le az indított na annál nehezebb biztos nem lehet :)

2 csavar fogja, de nem is a felrakása, hanem utána a vezetékek rácsavarozása...nem egyszerű. :)

De előbb nézd meg szerintem az akksiról jövő vastag kábelt.

Aztán van variáció, miért teker lassan melegen, behúzómágnes, a kollektor retkes, a forgórész tekercszárlatos, reméljük csak tiszta retek belül, ami a bronzkefékről jött le, és amiatt.

Én meg feleslegesen adtam el a lukács adagolómat, nem is avval volt a gond, hanem egy cső eresztett, ami rámegy az adagolóra, olyan helyen, hogy eszembe nem jutott volna, hogy ott is tud. Csak gyanús volt, hogy mindig gázolajos. Ez egy préselt cső, aminek a végén van a hollander. Na ott eresztett. :(

Link to comment
Megosztás:

2 csavar fogja, de nem is a felrakása, hanem utána a vezetékek rácsavarozása...nem egyszerű. :)

De előbb nézd meg szerintem az akksiról jövő vastag kábelt.

Aztán van variáció, miért teker lassan melegen, behúzómágnes, a kollektor retkes, a forgórész tekercszárlatos, reméljük csak tiszta retek belül, ami a bronzkefékről jött le, és amiatt.

Én meg feleslegesen adtam el a lukács adagolómat, nem is avval volt a gond, hanem egy cső eresztett, ami rámegy az adagolóra, olyan helyen, hogy eszembe nem jutott volna, hogy ott is tud. Csak gyanús volt, hogy mindig gázolajos. Ez egy préselt cső, aminek a végén van a hollander. Na ott eresztett. :(

Ugyanez volt nekünk is anno a dieselen, fűrésszel a préselt cucc külső részét hosszában elvágni, szétfeszegetni, csőről lehúzni, préselt lemezt eldobni jó messzire, csavaros bilinccsel a hollandert visszarakni, örülni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 csavar fogja, de nem is a felrakása, hanem utána a vezetékek rácsavarozása...nem egyszerű. :)

De előbb nézd meg szerintem az akksiról jövő vastag kábelt.

Aztán van variáció, miért teker lassan melegen, behúzómágnes, a kollektor retkes, a forgórész tekercszárlatos, reméljük csak tiszta retek belül, ami a bronzkefékről jött le, és amiatt.

Én meg feleslegesen adtam el a lukács adagolómat, nem is avval volt a gond, hanem egy cső eresztett, ami rámegy az adagolóra, olyan helyen, hogy eszembe nem jutott volna, hogy ott is tud. Csak gyanús volt, hogy mindig gázolajos. Ez egy préselt cső, aminek a végén van a hollander. Na ott eresztett. :(

No hétvégén aszem leszedem róla és kitakarítom.Amúgy manapság mennyiért újítanak egy ilyen önindítót?

Sikerült már be indítani a verdát?

Link to comment
Megosztás:

No hétvégén aszem leszedem róla és kitakarítom.Amúgy manapság mennyiért újítanak egy ilyen önindítót?

Sikerült már be indítani a verdát?

Itt a másik faluban elég drágán csinálnak, jobban jársz, ha Te szétkapod. Mondom, Budaörsön vannak alkatrészek hozzá elég olcsón.

Próbáltam indítani ezt a nyomorultat, de nem akarja az igazságot. Valószínű elraktam az adagolót a fenébe, a régi bordáskerék meg nincs meg, hogy hozzáállítsam. Eljátszok vele, az biztos...

Link to comment
Megosztás:

Itt a másik faluban elég drágán csinálnak, jobban jársz, ha Te szétkapod. Mondom, Budaörsön vannak alkatrészek hozzá elég olcsón.

Próbáltam indítani ezt a nyomorultat, de nem akarja az igazságot. Valószínű elraktam az adagolót a fenébe, a régi bordáskerék meg nincs meg, hogy hozzáállítsam. Eljátszok vele, az biztos...

Budaörs kicsit messzi van Kecskeméttől :D De szétkapom és majd látom mi újság.Meg akarom csinálni frankóra a gépet.

Link to comment
Megosztás:

[

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Próbáltam jól lefotózni:)

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Ó ember, hálám örökké üldözni fog, már mit össze szívok evvel a Lucas bordáskerékkel, de legújabb elmélet szerint 270 fokkal kell forgatni az adagolón, hogy jelen legyen. A Lucashoz képest. Na most összehasonlítom a fotóddal, és kiderül, tényleg így van-e.

Mégegyzer nagyon köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Hm, ez pont olyan bordáskerék, mint ami fent van most az adagolón nekem. :(

Ezek szerint módosítottak valami a Kadett meg az Astra adagolóján. Mert ahogy átforgatom az adagolót, ahol jelen kellene lennie, na ott pont nem az 1-es hengernél van. Én ökör, meg kidobtam a Kadett bordáskerekét, pedig az megmondta volna a tutit. De mindegy már, most leszedtem a nyomócsöveket, és gyorsan forgatom körbe az adagolót, látom, melyik van az 1-es hengernél. 270 fokkal odébb, mint a bordáskeréken a jel. Tiszta cumi.

Ráadásul még szerintem a porlasztók is vacakok, tele lehet szeméttel, mert mintha nem zárna le, kifolyik 2-ből a gázolaj. Hát igen, amit leszed az ember, egyből le kell takarni, ledugózni.

Szerkesztve: 180 fokkal volt elforgatva, az adagoló szívja a tankból az anyagot, a nyomócsöveket is nyomja, csak az akku szar....kicsit nehéz így kísérletezni. Minden indítózás után akku töltés 5 órát....az ideg szétver miatta. Akksit ezentúl csak voltmérővel nézek, veszek használtan.

Link to comment
Megosztás:

Hm, ez pont olyan bordáskerék, mint ami fent van most az adagolón nekem. :(

Ezek szerint módosítottak valami a Kadett meg az Astra adagolóján. Mert ahogy átforgatom az adagolót, ahol jelen kellene lennie, na ott pont nem az 1-es hengernél van. Én ökör, meg kidobtam a Kadett bordáskerekét, pedig az megmondta volna a tutit. De mindegy már, most leszedtem a nyomócsöveket, és gyorsan forgatom körbe az adagolót, látom, melyik van az 1-es hengernél. 270 fokkal odébb, mint a bordáskeréken a jel. Tiszta cumi.

Ráadásul még szerintem a porlasztók is vacakok, tele lehet szeméttel, mert mintha nem zárna le, kifolyik 2-ből a gázolaj. Hát igen, amit leszed az ember, egyből le kell takarni, ledugózni.

Szerkesztve: 180 fokkal volt elforgatva, az adagoló szívja a tankból az anyagot, a nyomócsöveket is nyomja, csak az akku szar....kicsit nehéz így kísérletezni. Minden indítózás után akku töltés 5 órát....az ideg szétver miatta. Akksit ezentúl csak voltmérővel nézek, veszek használtan.

Akkor megvan nálad is a probléma.Én ma zártam le az egr szelepet,de nem tudom kipróbálni mert közben észre vettem hogy a levegő szűrő és a turbó összekötő cső ki lyukat,na nem baj megragasztottam holnapig bent szárad :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy már rég óta foglalkozok egy témával de nem hagy nyugodni.A gépnek lóg a turbó tengelye kissé és ma mikor leszedtem a levegő csövét és meg forgattam észre vettem hogy picit szorul a turbója.

Elméletileg ki lehet iktatni a turbót?Arra gondolok hogy valahogy leszedni és valami másik leömlött rakni a gépre.Valaki csinált már hasonlót?Lehet hogy hülyének néztek ezért de már szívtam turbós autóval és nem szeretnék rá bontott vackot,a felújítás árra meg horror!!!

Link to comment
Megosztás:

Amúgy már rég óta foglalkozok egy témával de nem hagy nyugodni.A gépnek lóg a turbó tengelye kissé és ma mikor leszedtem a levegő csövét és meg forgattam észre vettem hogy picit szorul a turbója.

Elméletileg ki lehet iktatni a turbót?Arra gondolok hogy valahogy leszedni és valami másik leömlött rakni a gépre.Valaki csinált már hasonlót?Lehet hogy hülyének néztek ezért de már szívtam turbós autóval és nem szeretnék rá bontott vackot,a felújítás árra meg horror!!!

Nem jó ötlet.....pont most jöttem haza egy turbó trakival lecsúszott róla cső és mintha ráléptem volna fékre....szerintem nem marad 30 paci se turbó nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy már rég óta foglalkozok egy témával de nem hagy nyugodni.A gépnek lóg a turbó tengelye kissé és ma mikor leszedtem a levegő csövét és meg forgattam észre vettem hogy picit szorul a turbója.

Elméletileg ki lehet iktatni a turbót?Arra gondolok hogy valahogy leszedni és valami másik leömlött rakni a gépre.Valaki csinált már hasonlót?Lehet hogy hülyének néztek ezért de már szívtam turbós autóval és nem szeretnék rá bontott vackot,a felújítás árra meg horror!!!

Nekem még sosem volt turbós dízelem, én is félek tőlük. De szerintem ha a hengerfej ugyanaz, mint a sima szívó D nek, akkor csak a csonkokat kell cserélni, aztán szevasz. Én is így képzelem el, nem tudom mi igaz belőle.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy már rég óta foglalkozok egy témával de nem hagy nyugodni.A gépnek lóg a turbó tengelye kissé és ma mikor leszedtem a levegő csövét és meg forgattam észre vettem hogy picit szorul a turbója.

Elméletileg ki lehet iktatni a turbót?Arra gondolok hogy valahogy leszedni és valami másik leömlött rakni a gépre.Valaki csinált már hasonlót?Lehet hogy hülyének néztek ezért de már szívtam turbós autóval és nem szeretnék rá bontott vackot,a felújítás árra meg horror!!!

http://www.ferrykerturbo.hu/

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem még sosem volt turbós dízelem, én is félek tőlük. De szerintem ha a hengerfej ugyanaz, mint a sima szívó D nek, akkor csak a csonkokat kell cserélni, aztán szevasz. Én is így képzelem el, nem tudom mi igaz belőle.

A turbóstól miért félsz? Már vagy 20 éve nem a turbó a diesel motorok gyenge pontja.

Link to comment
Megosztás:

A turbóstól miért félsz? Már vagy 20 éve nem a turbó a diesel motorok gyenge pontja.

Hát, azért ezen vitatkoznék, hallottam már pár horrortörténetet...pl az 1.9-es TD Renaultok, aminél ha beszarik a turbó, a motort nem lehet leállítani, mert felpörög max fordulatra, és akkor áll le, amikor már felzabálta az összes olajat a karterből...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát, azért ezen vitatkoznék, hallottam már pár horrortörténetet...pl az 1.9-es TD Renaultok, aminél ha beszarik a turbó, a motort nem lehet leállítani, mert felpörög max fordulatra, és akkor áll le, amikor már felzabálta az összes olajat a karterből...

Horrortörténet mindennel gyártódik még egy baltával is....de attól még lehet használni mert valakit agyonvertek vele.

Link to comment
Megosztás:

Hát, azért ezen vitatkoznék, hallottam már pár horrortörténetet...pl az 1.9-es TD Renaultok, aminél ha beszarik a turbó, a motort nem lehet leállítani, mert felpörög max fordulatra, és akkor áll le, amikor már felzabálta az összes olajat a karterből...

ezt szívó escort is tudja, ha megfelelöen rommá van kopva. :D kuplung, monnyuk3-as, fékre ráfekszik, kuplungról leugrik, aztán vagy sikerül lefullasztani, vagy szétrepül a kuplung. :D rönyósoknál hallottam emberröl, aki fölpattintotta az elejét, letépte a szívó csövet, és beletolt egy telefonkönyvet. :D az is túlélte.
Link to comment
Megosztás:

Hát, azért ezen vitatkoznék, hallottam már pár horrortörténetet...pl az 1.9-es TD Renaultok, aminél ha beszarik a turbó, a motort nem lehet leállítani, mert felpörög max fordulatra, és akkor áll le, amikor már felzabálta az összes olajat a karterből...

Ilyen sztorikat már én is hallatom.Nagyon nem szeretnék így járni.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen sztorikat már én is hallatom.Nagyon nem szeretnék így járni.

Azt hiszem Renault Megane volt. És azokat a motorokat tették a Volvo S40-be is...

Érdekes motorok a Francia motorok, nagyon jól össze vannak rakva, csak olyan marhaságokkal van kibővítve, amitől tuti megfő a motor. Pl levegősödő hűtőrendszer, stb...

Azé az Opel kissé tovább bírja. :)

Nekem meg sikerült végre elindítani ma a ketyerét, 180 fokkal volt odébb az adagoló a jelhez képest, valami mágus szedte már szét ezt, és az adagoló tengelyét 180 fokkal megfordítva tette vissza....

Volt már ugyanezen a jelen az adagoló, csak egy foggal odébb. Meg se nyikkant akkor.

De a fő gond az volt, hogy mindenképp le kell légteleníteni a nyomócsöveknél, hollandereket ki, és átforgatni az adagolót. Ma beültem, és pöc-röff elindult így.

Csak gyanús az adagoló, mintha félrehordaná a szíjat....

Nyomtam róla egy videot. :)

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem Renault Megane volt. És azokat a motorokat tették a Volvo S40-be is...

Érdekes motorok a Francia motorok, nagyon jól össze vannak rakva, csak olyan marhaságokkal van kibővítve, amitől tuti megfő a motor. Pl levegősödő hűtőrendszer, stb...

Azé az Opel kissé tovább bírja. :)

Nekem meg sikerült végre elindítani ma a ketyerét, 180 fokkal volt odébb az adagoló a jelhez képest, valami mágus szedte már szét ezt, és az adagoló tengelyét 180 fokkal megfordítva tette vissza....

Volt már ugyanezen a jelen az adagoló, csak egy foggal odébb. Meg se nyikkant akkor.

De a fő gond az volt, hogy mindenképp le kell légteleníteni a nyomócsöveknél, hollandereket ki, és átforgatni az adagolót. Ma beültem, és pöc-röff elindult így.

Csak gyanús az adagoló, mintha félrehordaná a szíjat....

Nyomtam róla egy videot. :)

Gratulálok :icon1:

Mit értesz az alatt hogy félre hordja a szíjat?

Én mikor vettem az astrámat és neki álltam a vezérmű szíj cserének láttam hogy ette a régi szíjat de elég szépen,addig addig vizsgálódtam hogy láttam hogy az adagoló belső felfogató csavarja ki volt lazulva,és így elmozdult az egész és befelé ment a vezérmű szíja.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem Renault Megane volt. És azokat a motorokat tették a Volvo S40-be is...

Érdekes motorok a Francia motorok, nagyon jól össze vannak rakva, csak olyan marhaságokkal van kibővítve, amitől tuti megfő a motor. Pl levegősödő hűtőrendszer, stb...

Azé az Opel kissé tovább bírja. :)

Nekem meg sikerült végre elindítani ma a ketyerét, 180 fokkal volt odébb az adagoló a jelhez képest, valami mágus szedte már szét ezt, és az adagoló tengelyét 180 fokkal megfordítva tette vissza....

Volt már ugyanezen a jelen az adagoló, csak egy foggal odébb. Meg se nyikkant akkor.

De a fő gond az volt, hogy mindenképp le kell légteleníteni a nyomócsöveknél, hollandereket ki, és átforgatni az adagolót. Ma beültem, és pöc-röff elindult így.

Csak gyanús az adagoló, mintha félrehordaná a szíjat....

Nyomtam róla egy videot. :)

Elég erős hangja van, tán túl sok az előtöltés.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.