ramiusz Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Egy-két sallangot is hoztam: Nyilas Misi pakkot kapott?? :D Jó szórakozást! Olajhűtőt nem hoztad el? Ha jól tudom az olajhűtő van az első lökhárító mödött a vízhűtő előtt. Legalábbis nálam 3 radiátor van. A nagy vízhűtő, mellette az töltőlevegő hűtő, gondolom a harmadik az olajhűtő. Vagy az jó lesz a DR-ből? Lassan az enyémnek sem árt egy motormosás. Kicsit poros/pókhálós szegény blokk, meg az adagoló körül csöppet olajos. Úgy is megy majd valamikor adagolóshoz - csak átnézésre - utána lehet megejtek egyszer egy jó kis Brigéciolos motormosást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Rajta van a blokkon a hűtő, csak nem látszik a képen! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Ezt én is eljátszottam egyszer, csak nekem nem kellett flexelni, beletört a cső a dobba :D NA az is pazar lehetett:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Van Érden egy kipufogós, az úgy szétszedett/összerakott előttem egy elég szétrohadt kipuf. rendszert fél óra alatt, hogy csak hápogtam. Na azóta még ha hawai lányok legyeznek közben pálmaággal, akkor se nyúlok kipuf. rendszerhez. :) Amúgy ma már elmentünk a gépel ide oda vásárolgatni és azt vettem észre hogy ha felgyorsítok pl megyek 4-be és vissza engedem a gázt hogy motor fékezzen akkor rángat,szerinted ez miért lehet?Az elő töltés nem lehet jó beállítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Majd a zseblámpád mellé teszem! :evilgrin: Gonosz vagy. Nagyon gonosz. :evilgrin: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Amúgy ma már elmentünk a gépel ide oda vásárolgatni és azt vettem észre hogy ha felgyorsítok pl megyek 4-be és vissza engedem a gázt hogy motor fékezzen akkor rángat,szerinted ez miért lehet?Az elő töltés nem lehet jó beállítva? Ha rángat, akkor valamelyik hengerben tökéletlen az égés, vagy a porlasztó nem jó, nem porlaszt(nekem egy Fordnál játszotta el ezt) vagy már valamelyik szelep vacakul zár. Ha átforgatod kézzel a motort, a szuszogásából hallani, ha ez van. De szerintem porlasztóbaja lesz, meg kellene nyomatni mind a 4-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Amúgy ma már elmentünk a gépel ide oda vásárolgatni és azt vettem észre hogy ha felgyorsítok pl megyek 4-be és vissza engedem a gázt hogy motor fékezzen akkor rángat,szerinted ez miért lehet?Az elő töltés nem lehet jó beállítva? Mindegy mekkora fordulatról motor fékezel mindig csinálja, simán gyorsításkor nem rángat? Gázolajszűrőt mikor cseréltél? Nem kell egyből a legrosszabbra gondolni, lehet motortartóbak is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Mindegy mekkora fordulatról motor fékezel mindig csinálja, simán gyorsításkor nem rángat? Gázolajszűrőt mikor cseréltél? Nem kell egyből a legrosszabbra gondolni, lehet motortartóbak is. Gyorsításkor egyátalán nem rángat csak motorféknél.pl megyek ötvennel négyesbe elengedem a gázpedált és berángat.tavaly novemberben cseréltem szűröt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Gyorsításkor egyátalán nem rángat csak motorféknél.pl megyek ötvennel négyesbe elengedem a gázpedált és berángat.tavaly novemberben cseréltem szűröt. EGR van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 EGR van benne? Van persze.Tavaly takarítottam egyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Van persze.Tavaly takarítottam egyszer. Zárd le, és menj vele egy kört. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Van persze.Tavaly takarítottam egyszer. Akkor lehet meg is van a hiba forrása:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Skacok! Nem tudja valaki, hogy a vezérműház végéről mi hiányzik onnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Amúgy biztató a motor, szelepfedél olajsár mentes, vezérműtengely bütykei nem kopottak, megkapta az olajcseréket rendszeresen valszeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Zárd le, és menj vele egy kört. ;) Oké holnap lezárom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Skacok! Nem tudja valaki, hogy a vezérműház végéről mi hiányzik onnan? Az enyémnek sincs ott semmi, fene tudja mi lehet ott eredetileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Az enyémnek sincs ott semmi, fene tudja mi lehet ott eredetileg. A járat valahova lefelé fut, de hogy mi a pitsa lehetett ott...nem tudom. Tehát akkor az olajtérrel nem határos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 A járat valahova lefelé fut, de hogy mi a pitsa lehetett ott...nem tudom. Tehát akkor az olajtérrel nem határos. Ugyanígy megvan nekem is a két csavarlik, meg középen a lukacs, de tiszta retek az egész, most hogy írtad megnéztem az enyém, és láttam, hogy nekem sincs ott semmi, nem is volt soha. :) Ma már elindítottam volna a verdát, erre lemerült az akku közben.... :goofy: De hát így jár, aki kolompár máriótól vesz akkut a 8 kerben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Valszeg szorgos kis cserkész leszek és gyártok oda egy lezáró lemezt aluból vagy savállóból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Valszeg szorgos kis cserkész leszek és gyártok oda egy lezáró lemezt aluból vagy savállóból. Ahogy néztem onnan nem jön ki semmi, nálam legalábbis, de látni azt, ha valami volt ott, és le lett szedve onnan. De az enyém olyan retkes, hogy ott sosem volt semmi. Egybe rakjátok be a motort? Vagy szétszeditek előtte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi64 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Köszönöm, megnézem! A zsalu megtekintéséhez mit kell lebontani, hogy látható legyen? Az normális jelenség, hogy télen a hűtő jobb fele (szemből nézve) és a vízcső is teljesen hideg? Álló helyzetben járatva felmelegszik, de menet közben nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi64 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 A radiátort át lehet mosni a motortérben lekötöd a két csövét a szélvédő alatt aztán trisóval meg forró vízzel átmosod. A hideg-meleg választó zsalu az anyósoldali lábtérben van fent középen, nézd meg hogy mozgatja -e a kart a bowden. Köszönöm szépen! Meg is találtam! Mozgatja a zsalut a bowden rendesen. Akkor hétvégén bevetem a trisót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Amúgy mostanában nagyon rá jár a rúd a gépemre.A tegnapi napon elég jó idő volt, mentem vagy 60 kilométert futóval többnyire városba és jól bemelegedett a motorja(Azért 90 fok fölé nem sokall ment) És azt vettem észre hogy melegen nehezen indul vagyis úgy mondanám inkább hogy nagyon gyengén teker az önindító.Ha várok hogy hűljön kb fél órát akkor jobban teker.Gondolom aksi baj nem lehet mivel hidegen tudja tekerni.Valaki járt már így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Amúgy mostanában nagyon rá jár a rúd a gépemre.A tegnapi napon elég jó idő volt, mentem vagy 60 kilométert futóval többnyire városba és jól bemelegedett a motorja(Azért 90 fok fölé nem sokall ment) És azt vettem észre hogy melegen nehezen indul vagyis úgy mondanám inkább hogy nagyon gyengén teker az önindító.Ha várok hogy hűljön kb fél órát akkor jobban teker.Gondolom aksi baj nem lehet mivel hidegen tudja tekerni.Valaki járt már így? Hát lehet, szét kellene kapni azt az önindítót, meg megnézni az akku+ tól menő kábelt az önindítóig. Ha melegen lassan teker, akkor valami kontakt hiba lehet. Nekem az önindítóban a műanyag bolygókerék tört ezer darabra, de csak az volt a baja, attól még indított fura módon. Budaörsön van egy nagyon tuti önindító alkatrész áruház. Csak készülj fel, ha esetleg még nem szedted ki az önindítót, hogy elég szemét egy dolog lesz...nagyon vacak helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Hát lehet, szét kellene kapni azt az önindítót, meg megnézni az akku+ tól menő kábelt az önindítóig. Ha melegen lassan teker, akkor valami kontakt hiba lehet. Nekem az önindítóban a műanyag bolygókerék tört ezer darabra, de csak az volt a baja, attól még indított fura módon. Budaörsön van egy nagyon tuti önindító alkatrész áruház. Csak készülj fel, ha esetleg még nem szedted ki az önindítót, hogy elég szemét egy dolog lesz...nagyon vacak helyen van. Még nem szedtem le az önindítóját,ha jól láttam a motor mögött van.2 vagy 3 csavar fogja fel? Én arra gondolok nagyon kopott-ak lehetnek a kefék benne. Még tavaly egy újjab típusú cdti corsáról vettem le az indított na annál nehezebb biztos nem lehet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts