J0hnny Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Miért, mi van vele? Erről is enni lehet majd, olyan tiszta lesz? Eszi az olajat a DR és igen ez is patika lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Eszi az olajat a DR és igen ez is patika lesz. Mi a bánat van ennek az adagolóján? Szalmakalap? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Hú de kéne nekem segítség valakitől, elakadtam nagyon, a vezérlést raknám össze, és van a feszítőgörgő, de nem tudom, hogy a francba kell a helyére tenni. 17DR motor. Forgatom jobbra balra, de nem tudom elérni, hogy a legnagyobat feszítse a feszítő, a vízpumpához meg nem akarok nyúlni. Előtte is jó volt a szíjfeszesség. Meg még az adagolóval is szívok, a Lucas bordáskerekét tettem rá a bosch-ra, és persze, hogy a kettő jele nem ugyanaz....:( Szóval aki mostanában csinált ilyet, amikor jelen van a Bosch adagoló, akkor....szóval körbeforgatva 4-et ugrik az adagoló bordáskereke, és az első hengerhez kell állítani ugye az adagolót, de amikor nehezen fordul át a bordáskerék, akkor hol van olyankor a jelen az adagoló? Na nem könnyű elmagyarázni...ehhez mutogatni is kellene...:) Szóval mivel jelre nem tudom állítani az adagolót, mert az nincs, de tudom, hogy melyik nyomócsövön hugyozik az adagoló, csak azt nem, hogy a gyújtás pillanatában hol kell állnia a bordákeréknek. Na, csak kinyőgtem. :) Köszike. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Hú de kéne nekem segítség valakitől, elakadtam nagyon, a vezérlést raknám össze, és van a feszítőgörgő, de nem tudom, hogy a francba kell a helyére tenni. 17DR motor. Forgatom jobbra balra, de nem tudom elérni, hogy a legnagyobat feszítse a feszítő, a vízpumpához meg nem akarok nyúlni. Előtte is jó volt a szíjfeszesség. Meg még az adagolóval is szívok, a Lucas bordáskerekét tettem rá a bosch-ra, és persze, hogy a kettő jele nem ugyanaz.... :( Szóval aki mostanában csinált ilyet, amikor jelen van a Bosch adagoló, akkor....szóval körbeforgatva 4-et ugrik az adagoló bordáskereke, és az első hengerhez kell állítani ugye az adagolót, de amikor nehezen fordul át a bordáskerék, akkor hol van olyankor a jelen az adagoló? Na nem könnyű elmagyarázni...ehhez mutogatni is kellene... :) Szóval mivel jelre nem tudom állítani az adagolót, mert az nincs, de tudom, hogy melyik nyomócsövön hugyozik az adagoló, csak azt nem, hogy a gyújtás pillanatában hol kell állnia a bordákeréknek. Na, csak kinyőgtem. :) Köszike. :) A Bosch Bordáskereke megvan?Mert ha igen akkor össze lehet őket jelölni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 A Bosch Bordáskereke megvan?Mert ha igen akkor össze lehet őket jelölni. Nem sajnos az az adagoló Kadettról való, annak meg más a bordáskereke, ritkábbak a fogak rajta, a vez. szíja is más teljesen. De már sikerült megoldanom, a szíjfeszítőnek van egy vágása, abba kell a fület betenni, akkor feszíti a legnagyobbat. Most csak kérdés, hogy jó helyre állítottam-e az adagolót, de úgyis lehet 3 fogat plusz minusz állítani rajta. Legfeljebb jó nagy utóltöltés lesz rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Nem sajnos az az adagoló Kadettról való, annak meg más a bordáskereke, ritkábbak a fogak rajta, a vez. szíja is más teljesen. De már sikerült megoldanom, a szíjfeszítőnek van egy vágása, abba kell a fület betenni, akkor feszíti a legnagyobbat. Most csak kérdés, hogy jó helyre állítottam-e az adagolót, de úgyis lehet 3 fogat plusz minusz állítani rajta. Legfeljebb jó nagy utóltöltés lesz rajta. Értem! Egyébként én is gondban vagyok!Már be indul az ujj adagolóval de hülyén jár a motorja még nem mentem vele de be indítva hullámzik a mutorja,elég érdekesen jár.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Holnap reggel hozom a blokkot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Jó Neked, nálunk még hideg van ilyen műtétekhez. ;) Biztos jobb lesz, mint a DR. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi64 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Sajnos semmi fűtés nincs az autómban. Tud valaki segíteni abban, hogy hol kezdjem a hiba keresését? A termosztátot nemrég cseréltem, bíztam abban, hogy megoldást hoz. Sajnos semmi változás. Tegnap hosszabb úton voltam. Mikor megálltam belenéztem a motortérbe. A hűtőm bal fele meleg volt, ahol felső vízcső csatlakozik, a jobb fele és az alsó vízcső viszont teljesen hideg volt. Ez normális jelenség? A kiegyenlítőben a vízszint normális. Ami kérdés bennem felmerült: 1. el van vízkövesedve a fütőradiátorom? (De ennyire?) 2. Ki van akadva a fűtéskapcsoló tekerője? (Nem tudom hogyan műkid, mit vezérel.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Értem! Egyébként én is gondban vagyok!Már be indul az ujj adagolóval de hülyén jár a motorja még nem mentem vele de be indítva hullámzik a mutorja,elég érdekesen jár.......... Ha az előtöltést rakod jobbra balra, akkor nem változik? Jó helyre van téve az adagoló, jelen van? Kompressziót mértél a motoron? Még ami lehet, a porlasztók, hogy nem porlasztanak, hanem hugyoznak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Sajnos semmi fűtés nincs az autómban. Tud valaki segíteni abban, hogy hol kezdjem a hiba keresését? A termosztátot nemrég cseréltem, bíztam abban, hogy megoldást hoz. Sajnos semmi változás. Tegnap hosszabb úton voltam. Mikor megálltam belenéztem a motortérbe. A hűtőm bal fele meleg volt, ahol felső vízcső csatlakozik, a jobb fele és az alsó vízcső viszont teljesen hideg volt. Ez normális jelenség? A kiegyenlítőben a vízszint normális. Ami kérdés bennem felmerült: 1. el van vízkövesedve a fütőradiátorom? (De ennyire?) 2. Ki van akadva a fűtéskapcsoló tekerője? (Nem tudom hogyan műkid, mit vezérel.) Nem lehet, valaki telerakta lenmagliszttel a hűtőt? :) Milyen a hűtővíz? Én leengedném, megnézném milyen így elsőre. Meg nem nagy macera kiszedni a hűtőt, belül látszódna, milyen volt az előélete. Nekem ez az első autóm az eddigi rakás után, aminek teljesen rozsdamentes a blokkja a vízjáratokban. Csak az utolsó tulaj lakta le úgy 1 év alatt, szerintem még benne is lakott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Sajnos semmi fűtés nincs az autómban. Tud valaki segíteni abban, hogy hol kezdjem a hiba keresését? A termosztátot nemrég cseréltem, bíztam abban, hogy megoldást hoz. Sajnos semmi változás. Tegnap hosszabb úton voltam. Mikor megálltam belenéztem a motortérbe. A hűtőm bal fele meleg volt, ahol felső vízcső csatlakozik, a jobb fele és az alsó vízcső viszont teljesen hideg volt. Ez normális jelenség? A kiegyenlítőben a vízszint normális. Ami kérdés bennem felmerült: 1. el van vízkövesedve a fütőradiátorom? (De ennyire?) 2. Ki van akadva a fűtéskapcsoló tekerője? (Nem tudom hogyan műkid, mit vezérel.) A radiátort át lehet mosni a motortérben lekötöd a két csövét a szélvédő alatt aztán trisóval meg forró vízzel átmosod. A hideg-meleg választó zsalu az anyósoldali lábtérben van fent középen, nézd meg hogy mozgatja -e a kart a bowden. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Hazaértünk...a neheze még hátra van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Hazaértünk...a neheze még hátra van. Most le kell sikálnod ezt is olyan tisztára :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Most le kell sikálnod ezt is olyan tisztára :icon1: Meglesz! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Hazaértünk...a neheze még hátra van. Az micsoda? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Az micsoda? :icon1: Féltengelyezés! :D Egy-két sallangot is hoztam: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Féltengelyezés! :D Egy-két sallangot is hoztam: Aztán majd vigyázz, nehogy a turbó kitépje a kormányt a kezedből. :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Aztán majd vigyázz, nehogy a turbó kitépje a kormányt a kezedből. :sneaky: Majd a zseblámpád mellé teszem! :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Ha az előtöltést rakod jobbra balra, akkor nem változik? Jó helyre van téve az adagoló, jelen van? Kompressziót mértél a motoron? Még ami lehet, a porlasztók, hogy nem porlasztanak, hanem hugyoznak. Na ma állítottam az előtöltésén és most nem hullámzik a motorja de kicsit keményen jár a motorja. Úgy látszik lassan össze áll a gép,ja azt nem is mondtam hogy mi után lecseréltem az adagolót ellenőriztem a vezérlés jeleit láttam hogy középütt log lefelé a kipufogó cső, lekaptam a rendszert és elég rossz állapotban volt a közép dob lehetett volna még talán össze hegeszteni taknyolni de úgy döntöttem inkább lecserélem egy újra,na de ez sem volt egyszerű... Próbáltunk a haverral egy párat de ezek az után gyártott dobok nem teljesen pontosak,végül találtunk egyet ami kis átalakítással jó lett:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Na ma állítottam az előtöltésén és most nem hullámzik a motorja de kicsit keményen jár a motorja. Úgy látszik lassan össze áll a gép,ja azt nem is mondtam hogy mi után lecseréltem az adagolót ellenőriztem a vezérlés jeleit láttam hogy középütt log lefelé a kipufogó cső, lekaptam a rendszert és elég rossz állapotban volt a közép dob lehetett volna még talán össze hegeszteni taknyolni de úgy döntöttem inkább lecserélem egy újra,na de ez sem volt egyszerű... Próbáltunk a haverral egy párat de ezek az után gyártott dobok nem teljesen pontosak,végül találtunk egyet ami kis átalakítással jó lett:) Én nem is kísérleteztem szétszedni a kipuf.csöveket, amikor szétszedtem a motort, egyből a kipufogósort csavaroztam le a hengerfejről. Ezekre az Opelokra úgy rá tud gyógyulni a kipuf. rendszer, hogy két napig kell szenvedni a szétszedéssel. A francia kacatoknak ennyi az előnye, azoknál nagyon jól vannak rögzíve a csövek, könnyen oldhatóak. Bár mondjuk az Opellel közlekedni szoktak, nem szerelni. :) Mondom én, aki már másfél hónapja rak össze egy motort...:( Már csak egy üzemanyagcsövet kell cserélni, aztán lehet indítani. Lehetne, de nem merem, mert attól félek, agyvérzést kapok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Én nem is kísérleteztem szétszedni a kipuf.csöveket, amikor szétszedtem a motort, egyből a kipufogósort csavaroztam le a hengerfejről. Ezekre az Opelokra úgy rá tud gyógyulni a kipuf. rendszer, hogy két napig kell szenvedni a szétszedéssel. A francia kacatoknak ennyi az előnye, azoknál nagyon jól vannak rögzíve a csövek, könnyen oldhatóak. Bár mondjuk az Opellel közlekedni szoktak, nem szerelni. :) Mondom én, aki már másfél hónapja rak össze egy motort... :( Már csak egy üzemanyagcsövet kell cserélni, aztán lehet indítani. Lehetne, de nem merem, mert attól félek, agyvérzést kapok... :)(Ezekre az Opelokra úgy rá tud gyógyulni a kipuf. rendszer, hogy két napig kell szenvedni a szétszedéssel.) DE RÁ ÁMMMM!A Hátsó kipufogó dobot úgy kellet le flexelnem a közép dob csővérül az istené nem akart szét jönni,utána még a dob-ban maradt csonkot sem volt egyszerű ki feszegetni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 :)(Ezekre az Opelokra úgy rá tud gyógyulni a kipuf. rendszer, hogy két napig kell szenvedni a szétszedéssel.) DE RÁ ÁMMMM!A Hátsó kipufogó dobot úgy kellet le flexelnem a közép dob csővérül az istené nem akart szét jönni,utána még a dob-ban maradt csonkot sem volt egyszerű ki feszegetni:) Ezt én is eljátszottam egyszer, csak nekem nem kellett flexelni, beletört a cső a dobba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Ezt én is eljátszottam egyszer, csak nekem nem kellett flexelni, beletört a cső a dobba :D nektek legalább föntmarad :D az enyém múlt csütörtökön félig lehullott, mert elkopott a dob alján a bilincs :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Van Érden egy kipufogós, az úgy szétszedett/összerakott előttem egy elég szétrohadt kipuf. rendszert fél óra alatt, hogy csak hápogtam. Na azóta még ha hawai lányok legyeznek közben pálmaággal, akkor se nyúlok kipuf. rendszerhez. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts