Mikulás74 Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Pont ezért nem szeretünk hengerfej csavart cserélni utángyártottra, hacsak nem huszadszorra kell hengerfejezni a kocsit. Az első hengerfejezésnél gond nélkül visszamehetnek még a gyári csavarok. Most ha ezeket a fos csavarokat lehúzod 70-80 Nm-rel, meg még két lépésben húzol rajta 40-50 fokot, mi lesz ezekkel? :( Hát lehet, ez már a 30. hengerfej csere is az autón. Nagyon frissnek néztek ki a hengerfejcsavarok, gondoltam visszatehetem őket. Végülis sikerült lehúzni velük a hengerfejet, már úgy vagyok vele, hogy tojok az egészbe...csak már legyen kész, ahol lakom, innen elég messze vannak az alkatrészek. Gondolom a gyári Opel csavarok vagy 12.9-es edzett fekete csavarok. VERBUS gyár féle. De mondom, sikerült a 3x60 fok, meg a 25nm. Hiba nélkül. Tehát bírja. Épphogy gondolom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Azért ezzel sem árt vigyázni, mert ha túl sokat van járatva az adagoló gázolaj nélkül (tekertetés, húzás ész nélkül), akkor kenés hiányában károsodhat. Én is az ejtőtartályos módszert javallom. Mikor már jár a motor, megvan a megfelelő fordulatszám, akkor már fel tudja szívni a tankból is. Persze nem úgy, hogy a teljes csőszakasz a tanktól a szűrőig teljesen üres, vagy levegős. Valami vákuumpumpával fel kell szívni az anyagot, hogy a tanktól a szűrőig tartó csőszakasz ne legyen nagyon levegős. Aztán a szűrőt is színültig fel kell tölteni gázolajjal. Utánna visszakötni az adagolóra a csövet rendesen. Természetes, hogy üresen nem szabad járatni egy adagolót. Azt mondtam, petróleummal kellene feltölteni, az oldja a rozsdát, meg a lerakódott vackokat. De annyi anyag mindig van egy adagolóban, hogy meglegyen a kenése. Hacsak nem frissen legyártott darab. Az mágnesszelep is szokott betojni, elég, ha megnézi az ember, milyen forró egy idő után. Tűzforró némelyiknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Pont ezért nem szeretünk hengerfej csavart cserélni utángyártottra, hacsak nem huszadszorra kell hengerfejezni a kocsit. Az első hengerfejezésnél gond nélkül visszamehetnek még a gyári csavarok. Most ha ezeket a fos csavarokat lehúzod 70-80 Nm-rel, meg még két lépésben húzol rajta 40-50 fokot, mi lesz ezekkel? :( Ennyivel kell lehúzni? A benzinest csak 25Nm-el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Ennyivel kell lehúzni? A benzinest csak 25Nm-el... Csak egy példát mondtam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy1840 Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 hello tudna valaki felvilágositást adni arrol hogy mijen szerszámmal lehet mérni hogy mennyire huzok meg egy csavart? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 hello tudna valaki felvilágositást adni arrol hogy mijen szerszámmal lehet mérni hogy mennyire huzok meg egy csavart? Nyomatékkulccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Kérdésem lenne! Az X17DTL és a 17DR kuplungszerkezete és váltó összeresztése összehozható? Csereszabatos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Kérdésem lenne! Az X17DTL és a 17DR kuplungszerkezete és váltó összeresztése összehozható? Csereszabatos? Énszerintem igen, annyi a kettő között a különbség, hogy az egyiken van turbó. :) A motortömb az ugyanaz. Csak nem elromlott a váltó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Énszerintem igen, annyi a kettő között a különbség, hogy az egyiken van turbó. :) A motortömb az ugyanaz. Csak nem elromlott a váltó? Nem, pont a váltó marad, a többi megy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Nem, pont a váltó marad, a többi megy :D A szakálmetál katalógusa szerint egyforma az 17dr és az x17dtl kuplungtárcsa, átmérő 200, fogszám 14. Bár csodák mindig lehetnek, lehet valamelyik volt tulaj feltett rá egy kispolszki váltót, mert épp az volt neki a padláson. Én már semmin se lepődök meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Nem, pont a váltó marad, a többi megy :D Úgy rémlik a szerelő 17 dr-ről x17drl váltásnál lendkerék cseréről nyavajgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy1840 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 valamijen 6 os válto illik az isuzu 1.7 td motorhoz ? valakinek tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 valamijen 6 os válto illik az isuzu 1.7 td motorhoz ? valakinek tapasztalata? Szerintem nincs ami passzol hozzá, egy hosszabb végáttételű váltó kell bele vagy egy hosszabb 5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy1840 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 például ? f16os van most rajta Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 például ? f16os van most rajta Az enyémen F18-as van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 például ? f16os van most rajta Nem tudom pontosan, milyen áttételei vannak és hogy neked mi lenne a jó, de itt egy kép amit felraktam neked erre a linkre, kb. ezt tudja: https://plus.google.com/photos/101459892599004315311/albums/5849600228603280113?authkey=CNjn9L2nzKeRfQ Remélem tudtam segíteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Rá jöttem valamire,mikor ráadom a gyújtást csak 2másodpercig megy a mágnes szelepe utána kikapcsol és sehol sem nyomja az anyagot.ez a két másodperc alatt csak a két alsó csövön nyom egy kicsi anyagot.De ha indítózás közben meg meg szakítom a mágnes szelep áram ellátását akkor nyomja mind a 4 csövön.Szerintem szar az immó része mert a régi adagoló nem kapcsolki két másodperc múlva hanem csak akkor kapcsol ki ha leveszem a gyújtást.Kérdésem találkozott már valaki ilyennel?Az immo elektronikáját nem tudom ki venni mert el van a felfogató csavar vége gyárilag sütve(Próbáltam a régit de inkább szét tőrt a háza)Elvileg ha valahogy szét szedem és adok neki áramot akkor mennie kell? Mi ugyanígy szívtunk, amikor motort cseréltünk egy Astrában. Az istennek nem akart beindulni. Aztán egy szervizes ismerős azt tanácsolta, hogy fúrjuk le az immó felfogató csavart és dobjuk ki belőle a fenébe, a mágnesszelepre pedig kössünk 12V-ot olyan helyről, ahol csak gyújtás alatt van áram. Na utána el is indult szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Mi ugyanígy szívtunk, amikor motort cseréltünk egy Astrában. Az istennek nem akart beindulni. Aztán egy szervizes ismerős azt tanácsolta, hogy fúrjuk le az immó felfogató csavart és dobjuk ki belőle a fenébe, a mágnesszelepre pedig kössünk 12V-ot olyan helyről, ahol csak gyújtás alatt van áram. Na utána el is indult szépen. Pontosan így tettem én is!12v-ot meg ki vettem az immos csatlakozóból így már működik is:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Megvan a donor motor :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Megvan a donor motor :P Mihez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Mihez? Dezsőkéhez Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Mihez? Morzsa bimoto lesz. :D elöl teper, hátul spórol :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Morzsa bimoto lesz. :D elöl teper, hátul spórol :lol: 68+60 :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afopisz Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Megvan a donor motor :P Kíváncsiságul kérdem manapság mennyiért megy egy ilyen moci? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Dezsőkéhez Miért, mi van vele? Erről is enni lehet majd, olyan tiszta lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts