Adam1 Elküldve Február10, 2013 Megoszt Elküldve Február10, 2013 Néztem én is a cikket anno. Ezért lettem volna kíváncsi, vajon az enyémbe mennyi km lehetett amikor megvettem, de hogy millió fölött volt már, az fix. Csak aki legutóbb javította, az nem gyári cumókat tett bele, és azokon látszik, hogy nagyon elkoptak. A Febi, meg a GM feliratúak majdnem hibátlanok. Gondolom nem magának javította valaki... :( a szerelőnek meg mindegy, ha 200e után kibukik valaki alól a verda. Mos a gyűrűkön agitálok, milyet rakjak bele, nem szeretném szétkapni megint a gagyi gyűrűk miatt. Nekem a FEBI cuccokről eddig csak jó tapasaztalataim vannak. Azt nemtudom, a himbát ők gyártották-e vagy valami más van becsoamgolva FEBI dobozba, viszont az biztos, hogy pl az Isuzu motorhoz árult vezérműszíj feszítő és vezető görgő nem más, mint NTN japán csapágy SWAG/FEBI dobozban. Még az is könnyen előfordulhat, hogy gyári az ISUZU motorban. Szóval nálam ha vezérlést kell cserélni, akkor alap, hogy GATES szíj, és FEBI csapágyak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Február10, 2013 Megoszt Elküldve Február10, 2013 Mostmár csak az ideális auto hiányzik.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február10, 2013 Megoszt Elküldve Február10, 2013 Nekem a FEBI cuccokről eddig csak jó tapasaztalataim vannak. Azt nemtudom, a himbát ők gyártották-e vagy valami más van becsoamgolva FEBI dobozba, viszont az biztos, hogy pl az Isuzu motorhoz árult vezérműszíj feszítő és vezető görgő nem más, mint NTN japán csapágy SWAG/FEBI dobozban. Még az is könnyen előfordulhat, hogy gyári az ISUZU motorban. Szóval nálam ha vezérlést kell cserélni, akkor alap, hogy GATES szíj, és FEBI csapágyak. :) Ami himbákat láttam/vettem, azokra rá volt írva az aljára, hogy Febi, meg GM. Ami el volt kopva nagyon, arra is volt írva valami, de valami ismeretlen izé. Jövő héten már talán eljutok oda is, hogy megveszem a maradék cuccokat, aztán már csak össze kellene rakni. A frissen szerzett Bosch adagolótól parázok egy kicsit, mert állt már egy ideje, remélem nem gyógyult be belül a szivattyúja, meg az egy 1.7-es Kadettről volt, amin más is volt rajta a bordáskerék, nem olyan, mint az Astra-n, azon más a vezérlés. Még szerencse, hogy a Lucasról leszedett kúp rámegy a Bosch-ra is...azt nem tudom, hogy különbözik-e a Lucas, illetve a Bosch vezérlése. A Kadetton nagyobb a bordáskerék, könnyebben forgatja a vezérműszíj. Nem hiszem, hogy különbözne, hülyeség lenne, csak a Lucashoz nem kell semmi erő forgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február10, 2013 Megoszt Elküldve Február10, 2013 Amire még tudok gondolni, a vezeték az alsó kamrára megy, ahol túlnyomás van, ha tölt a turbó, mintha valami nyomásmérő lenne. Lehet, hogy megnyitja azt a szelepet, ha nincs turbónyomás, hogy a turbót megkerülve rövidebb úton jusson el a levegő a szívósorba? Nemtudom... Nemtudom kié ez a motortér, de az direktszűrő gondolom örül a motortérből szívott forró levegőnek. Ja meg ez helyett inkább a szutykos motorral kellene többet foglalkozni. Megérdemelne egy tisztítást, majd egy szelepfedél tömítés cserét. :) Poén, hogy az én vekimbe nincs ez a szelep+ az a szenzor szerűség sem, de a piros csatlakozó az akksi körül ott figyel:S:D Ez egy rejtély marad:D A google-ba találtam azt a képet nem tudom kié a kocsi, de "jó igényes" :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Isuzusok nektek milyen euro besorolású a kocsitok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Isuzusok nektek milyen euro besorolású a kocsitok? Euro 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Euro 2 Érdekes dolog, az enyém is az, de haver nemrég helyezett forgalomba külföldit igaz vectra-t és az euro 1-et kapott. Tudtommal a motor ugyanaz, vagy van valami különbség a 17DT és X17DT között? Szerintem max csak a vezérlés feszítőgörgőben van, katalizátoros ez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Nyűglődök a céges trakival X17DTL, alapból nem volt rajta töltés azért került hozzám, annyira megkopott az ékszíj hogy beesett a generátor tárcsa aljára nem is tekert, a fordulatszámmérő stabil 500.on volt de a töltés visszajelző nem égett. (gyujtásra igen) De egyenlőre elindulni sem nagyon akar feltöltött pótakkuval teker teker aztán a végén vagy elindul vagy lemerül. Izzítógyertyát cseréltem persze a vezérlés felölit nem tudtam kitekerni, de kimérve az sem halott. Már a hidegindító sprén gondolkodom hétfőre életre kell keltenem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Nyűglődök a céges trakival X17DTL, alapból nem volt rajta töltés azért került hozzám, annyira megkopott az ékszíj hogy beesett a generátor tárcsa aljára nem is tekert, a fordulatszámmérő stabil 500.on volt de a töltés visszajelző nem égett. (gyujtásra igen) De egyenlőre elindulni sem nagyon akar feltöltött pótakkuval teker teker aztán a végén vagy elindul vagy lemerül. Izzítógyertyát cseréltem persze a vezérlés felölit nem tudtam kitekerni, de kimérve az sem halott. Már a hidegindító sprén gondolkodom hétfőre életre kell keltenem. Igaz, hogy nem vagyok dízelszaki, de azt tudom, hogy az izzítógyertyánál nem mindegy, hogy fűt fel. Régebben valaki dobott fel róla videót, hogy milyen a rossz és milyen az új. Egyébként falslevegőtől is marhanehezen tud beindulni egy dízel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Igaz, hogy nem vagyok dízelszaki, de azt tudom, hogy az izzítógyertyánál nem mindegy, hogy fűt fel. Régebben valaki dobott fel róla videót, hogy milyen a rossz és milyen az új. Egyébként falslevegőtől is marhanehezen tud beindulni egy dízel. Így van nagyon nem mindegy, mennyire izzik fel, lehet nem szakadt, nem fogyott el, de nem izzik fel akkora hőfokra, ami kellene. Fogj egy vezetéket és próbáld ki szerintem a kiszedett gyertyát az akksin, ha nem izzik fel egyből, akkor az szinte kuka is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Így van nagyon nem mindegy, mennyire izzik fel, lehet nem szakadt, nem fogyott el, de nem izzik fel akkora hőfokra, ami kellene. Fogj egy vezetéket és próbáld ki szerintem a kiszedett gyertyát az akksin, ha nem izzik fel egyből, akkor az szinte kuka is. Kiszedtem az első 3-at teszteltem őket, izzottak elég hamar. De azért kapott újat igaz csak unixosat. Most ezen a levegősödésen rágódok amit Day írt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Kiszedtem az első 3-at teszteltem őket, izzottak elég hamar. De azért kapott újat igaz csak unixosat. Most ezen a levegősödésen rágódok amit Day írt. azt is próbáld meg, hogy nem akkor indítasz, amikor a pilács elaludt, hanem akkor amikor a elé is lekattant. A lámpa van, hogy 3 másodperc után bealszik, és utána még 40 másodpercig izzít. Aztán a csúcsok is ki tudnak b.színi az indítással, ha kicsit brunyálnak, már szenvedés van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Kiszedtem az első 3-at teszteltem őket, izzottak elég hamar. De azért kapott újat igaz csak unixosat. Most ezen a levegősödésen rágódok amit Day írt. Melyen adagoló van rajta? Bosch, Lucas? Ha jók az izzítók, akkor lehet, levegősödik tényleg, reméljük bosch adagolóval van, nézd meg a porlasztókról visszafolyó csöveket, meg általában a tanktól az adagolóig az oda-vissza csöveket, és sajna lukas lehet akkor is, ha nem látszik, hogy gázolajos. :( Szemét dolog ez a levegősödés keresgélés, de ha rájön az ember, az olyan jó utána. :) Vagy lehet még, hogy berittyent a Bosch adagoló nyomásszabláyzó szelepe, az tudja visszaengedni az anyagot a tankba, olyankor szoktak egy visszacsapó szelepet betenni a szűrő, és az adagoló közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 azt is próbáld meg, hogy nem akkor indítasz, amikor a pilács elaludt, hanem akkor amikor a elé is lekattant. A lámpa van, hogy 3 másodperc után bealszik, és utána még 40 másodpercig izzít. Aztán a csúcsok is ki tudnak b.színi az indítással, ha kicsit brunyálnak, már szenvedés van. Melyen adagoló van rajta? Bosch, Lucas? Ha jók az izzítók, akkor lehet, levegősödik tényleg, reméljük bosch adagolóval van, nézd meg a porlasztókról visszafolyó csöveket, meg általában a tanktól az adagolóig az oda-vissza csöveket, és sajna lukas lehet akkor is, ha nem látszik, hogy gázolajos. :( Szemét dolog ez a levegősödés keresgélés, de ha rájön az ember, az olyan jó utána. :) Vagy lehet még, hogy berittyent a Bosch adagoló nyomásszabláyzó szelepe, az tudja visszaengedni az anyagot a tankba, olyankor szoktak egy visszacsapó szelepet betenni a szűrő, és az adagoló közé. Kösz, reggel felrakom az ékszíjat aztán nekiállok átnézni van-e rés a pajzson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Kösz, reggel felrakom az ékszíjat aztán nekiállok átnézni van-e rés a pajzson. Ha bedobsz egy ilyen átlátszó házas teszkós szüröt az adagoló elé, az ü.a. csöbe, akkor látni fogod, hogy tényleg lelevegösödik, vagy valami más boldogít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Ha bedobsz egy ilyen átlátszó házas teszkós szüröt az adagoló elé, az ü.a. csöbe, akkor látni fogod, hogy tényleg lelevegösödik, vagy valami más boldogít. Na hát felraktam az ékszíjat majd vissza a szervóét, Felkapcsoltam az összes létező fogyasztót és úgy sem csúszik meg a szíj és van töltés. Amúgy nagyon macera az ékszíjat feszíteni, nem kell traktor. :D Az üzemanyagcsövön az összes bilincset áthúztam egy kettő egész laza volt. Van valami kis cső (résolajcső?) ami hengertől hengerig megy majd a visszafolyóágba egy T-vel. Az egyik el volt repedve ha félrehúztam spriccelte a naftát. Rövidebbre vágtam most jó. Most porszívózom mert rohadt nagy gané volt benne, még a rendszámtábla világítást átnézem a tekerőknél tök sötét van, de az már nem biztos hogy belefér ma. Tettem bele egy teljesen feltöltött pótakkut , talán nem lesz baj vele kösz mindenkinek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Na hát felraktam az ékszíjat majd vissza a szervóét, Felkapcsoltam az összes létező fogyasztót és úgy sem csúszik meg a szíj és van töltés. Amúgy nagyon macera az ékszíjat feszíteni, nem kell traktor. :D Az üzemanyagcsövön az összes bilincset áthúztam egy kettő egész laza volt. Van valami kis cső (résolajcső?) ami hengertől hengerig megy majd a visszafolyóágba egy T-vel. Az egyik el volt repedve ha félrehúztam spriccelte a naftát. Rövidebbre vágtam most jó. Most porszívózom mert rohadt nagy gané volt benne, még a rendszámtábla világítást átnézem a tekerőknél tök sötét van, de az már nem biztos hogy belefér ma. Tettem bele egy teljesen feltöltött pótakkut , talán nem lesz baj vele kösz mindenkinek. ;) Jaja, az a résolajcsöves dolog az genyó tud lenni. Ha lehúzod egy hibátlan ü.anyag rendszerű gépről egy ilyen csövet, ami összeköti a porlasztókat, akkor szürcsölő hang kiséretében visszaengedi a tankba a naftát. Ha! nincs nyomástartó szelep téve a szűrő, és az adagoló közé. Egen, a dízel átka ez a levegősödés. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Jaja, az a résolajcsöves dolog az genyó tud lenni. Ha lehúzod egy hibátlan ü.anyag rendszerű gépről egy ilyen csövet, ami összeköti a porlasztókat, akkor szürcsölő hang kiséretében visszaengedi a tankba a naftát. Ha! nincs nyomástartó szelep téve a szűrő, és az adagoló közé. Egen, a dízel átka ez a levegősödés. :( Pontosabban az, hogy nincs AC-pumpája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Jaja, az a résolajcsöves dolog az genyó tud lenni. Ha lehúzod egy hibátlan ü.anyag rendszerű gépről egy ilyen csövet, ami összeköti a porlasztókat, akkor szürcsölő hang kiséretében visszaengedi a tankba a naftát. Ha! nincs nyomástartó szelep téve a szűrő, és az adagoló közé. Egen, a dízel átka ez a levegősödés. :( Lehet hogy ez volt a hiba oka, mert most egyenlőre simán indul több óra állás után. ilyen ékszíj volt rajta: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Pontosabban az, hogy nincs AC-pumpája. Viszont így nem is tud tönkremenni az AC pumpája :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Viszont így nem is tud tönkremenni az AC pumpája :) Az igaz, de ha lenne, nem lenne ekkora gond a levegősödés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Az igaz, de ha lenne, nem lenne ekkora gond a levegősödés. mennyivel jobb, ha ugyan azon a résen kifelé spriccel az anyag, ahelyett, hogy csak lebubisodna? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 mennyivel jobb, ha ugyan azon a résen kifelé spriccel az anyag, ahelyett, hogy csak lebubisodna? :D Ha járó motornál félrehúztam a gumi résolajcsövet spriccelt is, amúgy csak szivárgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 mennyivel jobb, ha ugyan azon a résen kifelé spriccel az anyag, ahelyett, hogy csak lebubisodna? :D Annyival, hogy látnád, hol a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Annyival, hogy látnád, hol a hiba. Reggel 2-3 másodperces tekerés után indult , akkor ezek szerint a résolajcsőnél levegősödött le, és most jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts