Adam1 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Üdv emberek, hogy milyen kulccsal nyitható az a csavar, amivel az adagoló fel van fogatva a blokkhoz? Olyan, mint a torx, csak épp az ellentéte. :) Köszi! Kétféle torx van, külső és belső kulcsnyílású :) Azt hiszem E-vel jelölik (Pl E24), így vannak jelölve a bitek a készletemben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Oké, nagyon köszi a segítséget! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Ma leszedtem a szelepfedelet, úgyis adagolót kell cserélni, meg szelephangja volt a motornak...meg is volt hogy miért, nézhetek másik vezérműtengelyt. Egy bütyök nagyon el van kopva rajta, szinte majdnem ki tudom szedni a himbát a tengely alól. Nem csoda hogy csattogott. A vekker szerint 270 ezer van a motorban, kezd olyan gyanúm lenni, hogy ez egyszer már átfordult...ennyire tré GM 1.7-es dízel motorral még nem találkoztam. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Ennyire tré GM 1.7-es dízel motorral még nem találkoztam. :( ha szeretnél, tudok mutatni egyet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 ha szeretnél, tudok mutatni egyet :lol: Igen? :) No, és az mit tudott, mesélj. :) Eddig 3 dízel Kadettot nyüstöltünk el családon belül, de egyiknek se a motorja adta fel előbb. Már amikor kiszakadt a hátsó híd, mert nem tartotta semmi, még akkor is pöc-röff mindenféle csattogás nélkül ment a motor. Vagy nagyon sok km van ennek az astrának a motorjában, vagy már nem olyan anyagokból rakják össze, mint a kadettét. Más ötletem nincs. :( Hacsak nem az, (így himbanézegetés közben, vezérműtengelyt már találtam) hogy ha jól látom ezekhez csak a pirinéni nem gyárt még alkatrészeket balzafából, eddig vagy 20 féle gyártótól láttam szelephimbát...a gyári 1 darab 8 rugó, pl a febi meg 1100 forint. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Igen? :) No, és az mit tudott, mesélj. :) Eddig 3 dízel Kadettot nyüstöltünk el családon belül, de egyiknek se a motorja adta fel előbb. Már amikor kiszakadt a hátsó híd, mert nem tartotta semmi, még akkor is pöc-röff mindenféle csattogás nélkül ment a motor. Vagy nagyon sok km van ennek az astrának a motorjában, vagy már nem olyan anyagokból rakják össze, mint a kadettét. Más ötletem nincs. :( Hacsak nem az, (így himbanézegetés közben, vezérműtengelyt már találtam) hogy ha jól látom ezekhez csak a pirinéni nem gyárt még alkatrészeket balzafából, eddig vagy 20 féle gyártótól láttam szelephimbát...a gyári 1 darab 8 rugó, pl a febi meg 1100 forint. :) az eredeti motoromban volt egy párcsillió km... én azt mondom, hogy jók ezek. Céges futárautóként került hozzám, és elég eröteljesen kapta az ívet. Tudom, mert én toltam ki a szemét. :D nem egész egy év alatt tekertem bele 90%-ban Bp-n beül 110ezret. 6. Tulajként nem próbáltam megsaccolni, mennyit tekertek rajta, inkább azt sem hogy hányszor :D Már akkor se volt százas amikor elkezdtem használni, de nem kényeztettem én se. Gyakorlatilag utolsó telén, 5 fok alatt már esélytelen volt beindítani, reggel behúztuk, és utána estig szinte folyamatosan ment mindig meleg volt. Annyira kész volt, hogy az olajat meg a vizet naponta töltöttem, és mire hazajöttem vele Székesfehérvárról, olaj cseppektöl volt fekete a csomiajtó. Ebben az állapotában is 5 litert evett, igaz ezt kb vízböl meg olajból is, de ment. Idönként ellött egy két vízcsövet, meg a hűtöt, mert annyira fölfújta a hűtörendszert, de ment. Nyáron kicsit átnyálaztuk, mi kéne hozzá, hogy télen legalább néha öneröböl is be tudjon indulni, de kompressziómérés után a Dízeles szaki vakarta a fejét, hogy ez hogy a p.csába ment oda lábon. A két jobbik henger tudott 18-at xD a porlasztócsúcsok csak brunyáltak, abból kapott egy szettet, hogy öszig még elmenjen, aztán akkor úgyis lesz új(abb) céges. Eredetileg be akarták számíttatni, de én már megszerettem... hálás kis dög volt, pedig nem babusgattam... aztán amikor valami 140ért akarták beszámítani, mondtam hogy annyit én is adok érte. A kasztni nagyon rendben volt, igazából a cullangok (hűtö, kipuf, futómű fékek) már mind mind lettek cserélve, rendberakva amióta ismertem az autót, gyakorlatilag csak a motor volt halott. Még lábon vittem el motorcserélni. Löttünk egy nagyon baba motort egy német nagypapi 3ajtósból. Lábon hozták haza az autót, kipróbálhattam, jó volt, elhoztam. Az olajcsere-vezérléscsere cédulák a motortérben ott lifegtek, szerviz számlák a kesztűtartóban, minden szerint 114e km volt benne abban az évben. Belekerült, azóta semmi bajom vele, imádom. Mióta az enyém, már van simogatva :D a küzdös évek alatt nagyon megszerettem, és mostmár azt is volt alkalmam megtapasztalni azt is, hogy milyen amikor jó. Szerintem ugyan olyan elnyűhetetlenek mint a régebbiek, ha egy minimális kis törödést is kapnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Uhh, köszi a sztorit, akkor lehet eddig mindig szerencsénk volt a kadett vétellel. Sokat nem tudtam még menni evvel a verdával, de azt már látom, hogy nagyon zabálja az olajat, még jó, hogy közölte velem a mókus, aki eladta...:( Erről bölcsen hallgatott, mint a sír, de amit nem teljesen értek, hogy direkt megnéztem, és nem láttam semennyi kartergázt, szinte inhalálni lehetett volna belőle. Bár az is lehet, belegyömöszölt egy rongyot a visszavezető csőbe, akkor visszamegyek, és valagbarugom az ürgét, de nagyon. Most azon agitálok mit csináljak vele, az adagoló rossz, vezérműtengely+himbák vackok, motor eszi az olajat... Ha meg veszek egy bontott motort, az is ki tudja milyen, de még ha be is indítják előttem, de tudom már megmondani ezek után. Ezt a kartergáz dolgot nem értem....hova lesz az olaj??? :( Nagyon minimális csöpög a motorból itt ott, annyi nem lehet. A termosztát rossz, olajat még nem cseréltem, de arra emlékszem a kadett 15 ezrenként egy deci nem fogyott belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Uhh, köszi a sztorit, akkor lehet eddig mindig szerencsénk volt a kadett vétellel. Sokat nem tudtam még menni evvel a verdával, de azt már látom, hogy nagyon zabálja az olajat, még jó, hogy közölte velem a mókus, aki eladta... :( Erről bölcsen hallgatott, mint a sír, de amit nem teljesen értek, hogy direkt megnéztem, és nem láttam semennyi kartergázt, szinte inhalálni lehetett volna belőle. Bár az is lehet, belegyömöszölt egy rongyot a visszavezető csőbe, akkor visszamegyek, és valagbarugom az ürgét, de nagyon. Most azon agitálok mit csináljak vele, az adagoló rossz, vezérműtengely+himbák vackok, motor eszi az olajat... Ha meg veszek egy bontott motort, az is ki tudja milyen, de még ha be is indítják előttem, de tudom már megmondani ezek után. Ezt a kartergáz dolgot nem értem....hova lesz az olaj??? :( Nagyon minimális csöpög a motorból itt ott, annyi nem lehet. A termosztát rossz, olajat még nem cseréltem, de arra emlékszem a kadett 15 ezrenként egy deci nem fogyott belőle. A kertergázt a motorral etetik meg. Ami benne van az mind mociba kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 A kertergázt a motorral etetik meg. Ami benne van az mind mociba kerül. Azt nem tudom, ezeket a motorokat szerelték szelepszárszimeringel? Az előző verdám egy 1.9d pözsó volt, azon cseréltem hengerfejet, azon pl egyiken se volt szelepszárszimering. Volt szép hosszú bronz szelepvezető, opel hengerfejet még nem szedtem szét, de a szakál oldaláról lelesve ezen ugyanolyan hosszú, és szürkeöntvény. Bár a pözsóhoz is írták a szimeringet, mégsem volt rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Azt nem tudom, ezeket a motorokat szerelték szelepszárszimeringel? Az előző verdám egy 1.9d pözsó volt, azon cseréltem hengerfejet, azon pl egyiken se volt szelepszárszimering. Volt szép hosszú bronz szelepvezető, opel hengerfejet még nem szedtem szét, de a szakál oldaláról lelesve ezen ugyanolyan hosszú, és szürkeöntvény. Bár a pözsóhoz is írták a szimeringet, mégsem volt rajta. A benzinesben van , szerintem a dieselben is kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 A benzinesben van , szerintem a dieselben is kell lennie. Jaja, igen, köszi, van benne, leszedtem pdf-ben a szervizkönyvet hozzá, és írja benne. Valószínű akkor a szelepvezetőknél eszi az olajat. Ez lesz még egy művészet kicserélni. :( Amúgy tiszta olajsár belül a motor, valószínű ezért koptak el a bütykök a vezérműtengelyen, látszik hogy melósautó volt a kezdetektől fogva, és nem a tulaj használta. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Uhh, köszi a sztorit, akkor lehet eddig mindig szerencsénk volt a kadett vétellel. Sokat nem tudtam még menni evvel a verdával, de azt már látom, hogy nagyon zabálja az olajat, még jó, hogy közölte velem a mókus, aki eladta... :( Erről bölcsen hallgatott, mint a sír, de amit nem teljesen értek, hogy direkt megnéztem, és nem láttam semennyi kartergázt, szinte inhalálni lehetett volna belőle. Bár az is lehet, belegyömöszölt egy rongyot a visszavezető csőbe, akkor visszamegyek, és valagbarugom az ürgét, de nagyon. Most azon agitálok mit csináljak vele, az adagoló rossz, vezérműtengely+himbák vackok, motor eszi az olajat... Ha meg veszek egy bontott motort, az is ki tudja milyen, de még ha be is indítják előttem, de tudom már megmondani ezek után. Ezt a kartergáz dolgot nem értem....hova lesz az olaj??? :( Nagyon minimális csöpög a motorból itt ott, annyi nem lehet. A termosztát rossz, olajat még nem cseréltem, de arra emlékszem a kadett 15 ezrenként egy deci nem fogyott belőle. Sajnos a kartergáz csak melegen, és főleg terhelve jelentkezik, amelyik motor már hidegen is eregeti, az már elég gáz. Így ha az eladónál hidegen elindítottad, és megnézted, nem is nagyon vehetted észre. Ez saját tapasztalat. A kartergázzal, ha az nagy, a motor rengeteg olajat megeszik. Nekem sajnos elég nagy kartergáza van a motoromnak, a szívócső tiszta olaj belül a kartergáz visszavezető csőtől elkezdve. El is fogy 1 liter olaj 5 ezer km-enként. A kartergáz ki szokott törni rendszeresen a szelepfedél alól is, és a kartergázcső szívócsőre való csatlakoztatásától elkezdve. Így a szelepfedél tömítést kénytelen vagyok 15-20 e km-enként levenni és az alját bepasztázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Pont tegnap szedtem szét a motort, és elég horror dolgok voltak benne. De a legfontosabb, hogy a henger fala nagyon szép, semmi válla nincs szerencsére! Tudtam én, Opelék jól megoldották a henger olajozását, ezért mennek ezek ilyen sokáig. Viszont a hengerfej....jajjjjj... A legkopottabb bütyök a vez.tengelyen kb 5mm-el kevesebb. :) Volt olyan, ami teljesen kopásmentes. Fura. 6 himba nagyon kopott, a himbák alatti pogácsák, vagy hogy hívjam :) abból vagy 5 teljesen át van kopva, a szelepeket nyomta már a himba, nem ezeket a kis bigyókat. Egy szelevezető félbe volt törve, ráadásul szívószelepét, tiszta olajkokszban, sárban úszott az a henger. Amúgy a szelepvezetők nem voltak nagyon kopottak, meg a szimeringek sem. Szóval van benne szimering. :) Remélem csak emiatt a törött szelepvezető miatt ette az olajat. Azon agitálok, hogy leszedjem-e a kartert, egy dugót ki kellene szedni, megnézni a gyűrűket rajta. Biztos érdemes lenne meggyűrűzni, főleg hogy vállatlan a henger, csak hát....zsozsó ez is. Meg amivel előre láthatólag szívni fogok, az az ék nélküli vezérműtengely bordáskerék, egyszerűen csak rá van csavarozva a bordáskerék, semmi ék, stb...valószínű kellene egy idom, amit a tengely végébe kell betenni, és az rögzíti a tengelyt, akkor lehet jelre tenni a kereket. Célszerszámok nélkül kicsit macera. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Pont tegnap szedtem szét a motort, és elég horror dolgok voltak benne. ... Azon agitálok, hogy leszedjem-e a kartert, egy dugót ki kellene szedni, megnézni a gyűrűket rajta. Biztos érdemes lenne meggyűrűzni, főleg hogy vállatlan a henger, csak hát....zsozsó ez is. Meg amivel előre láthatólag szívni fogok, az az ék nélküli vezérműtengely bordáskerék, egyszerűen csak rá van csavarozva a bordáskerék, semmi ék, stb...valószínű kellene egy idom, amit a tengely végébe kell betenni, és az rögzíti a tengelyt, akkor lehet jelre tenni a kereket. Célszerszámok nélkül kicsit macera. :( Én biztos levenném, az az 1 tömítés és paszta már nem sok. Ha nem is cserélsz gyűrűt, mert az a nagyobb pénz, a kartert kitakarítani biztos megéri, és legalább látod, hogy mi van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Meg amivel előre láthatólag szívni fogok, az az ék nélküli vezérműtengely bordáskerék, egyszerűen csak rá van csavarozva a bordáskerék, semmi ék, stb...valószínű kellene egy idom, amit a tengely végébe kell betenni, és az rögzíti a tengelyt, akkor lehet jelre tenni a kereket. Nekem valszeg ugyanez van a Dezsővel. :) Gyűrűzni kellene, mert az olajlehúzok beégtek a koksz miatt. Viszont ha gyűrűződ, kell új főtengelycsapágysor is, mert ha ki izmosodik a moci, akkor szétkúrja a fáradt csapágyakat. Kartert mindenképpen vedd le, legalább kimosod, ha már nem fűzöd szét...bár én inkább most csinálnám, mert kétszer szétszedni többe kerül... A vezérlés beállításához van egy célszerszám, aluminiumből öntött kis fémdarab, amit a vezéműház tetejéhez kell felcsavarozni és nem engedi a bütyköstengelyt elforogni egy bizonoy szögálláson túl. Ha nem bontottad meg a veztengely végét, akkor nem lesz gond...bár össze is jelölhetted volna ám... Kiváncsi vagyok menniben áll meg neked a mulatság, mert nekem is kellene ezt csinálni, csak hát a pénz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Srácok! Unixnál van valakinek nagyobbacska kedvezménye,mint az én 10%-om?? Kellene pár motyó a vashoz.Nem olyan veszélyes tétel,de a sok kicsi sokra megy ugye :D Igen. Az autószerelőknek. Annyi, hogy az én szerelőm az én 10%-os kedvezményemmel számolja el az alkatrészt nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Nekem valszeg ugyanez van a Dezsővel. :) Gyűrűzni kellene, mert az olajlehúzok beégtek a koksz miatt. Viszont ha gyűrűződ, kell új főtengelycsapágysor is, mert ha ki izmosodik a moci, akkor szétkúrja a fáradt csapágyakat. Kartert mindenképpen vedd le, legalább kimosod, ha már nem fűzöd szét...bár én inkább most csinálnám, mert kétszer szétszedni többe kerül... A vezérlés beállításához van egy célszerszám, aluminiumből öntött kis fémdarab, amit a vezéműház tetejéhez kell felcsavarozni és nem engedi a bütyköstengelyt elforogni egy bizonoy szögálláson túl. Ha nem bontottad meg a veztengely végét, akkor nem lesz gond...bár össze is jelölhetted volna ám... Kiváncsi vagyok menniben áll meg neked a mulatság, mert nekem is kellene ezt csinálni, csak hát a pénz... Hát, elég spórolós módszerekkel szedem össze az alkatrészeket, többnyire a racing bazárról, holnap megyek egy hengerfejért, azt 15-ért adják, vez tengely 4 volt, himbák, meg pogácsák újonnan kellenének. Egen, mindenképpen meg kellene nézni a dugókat, az előző vassal játszottam el ugyanezt, és amikor összeraktam, élmény volt, hogy zabálja az olajat. Érdekes amúgy, a pözsónak gyönyörű szép volt a hengerfeje, a szelepek paszentosak voltak mindenhol, viszont akkora válla volt a hengernek, mint a fene. Opelnél pont fordítva van szerencsére, tényleg kíváncsi leszek, mennyire kopottak a gyűrűk. Csak ebben a -10 fokos aknában már a p...ám lefagy komolyan. Ja, valaki írta itt, hogy kellene neki kedvezmény...néztem egy webshopot, ott a szakál metállal karöltve 30%-al olcsóbban tudtam venni cuccokat. Most is így fogom, majd elzarándokolok Budaőrsre jövő héten. Ott a gyűrűgarnitúra így 11 rongy. Csak hát az tarabusi, amiről hallottam jót, rosszat, attól félek, avval kevesebb ideig bírja, mint ami most benne van. Ráadásul még gyűrűszorítóm sincs...:( egy csőbilinccsel szoktam beleszenvedni a gyűrűket. élmény. :( ) Szóval kb 40 körül lesz ez a művelet, ha el nem rontom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Sziasztok. Astra F TDs-ről mit gondoltok? Melyik diesel motorral ajánlanátok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Sziasztok. Astra F TDs-ről mit gondoltok? Melyik diesel motorral ajánlanátok? Nekem Isuzu motoros van (TC4 EE1 motorkód), már minden besz..rt a kocsin, csak a motor nem! Szóval én arra voksolok! Vásárlás/csere előtt állsz??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Sziasztok. Astra F TDs-ről mit gondoltok? Melyik diesel motorral ajánlanátok? Ebben a korban állapotot vegyél, ne típust. Mindegyikből bele lehet hulladékba, meg egész jó állapotúba is. Ha találsz olyat, aminek nem lóg a bele, és a bódéja nagyjából renden van, akkor azt hozd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 kell valami olcsó használható astra f. Isuzu diesel-ben gondolkozom. vagy c14-c16 nz benzinesben. aránylag kevés pénzért vannak ilyenek,és olcsó pénzből fennttartható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester.p Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 üdv. van egy 1.7TD opel motoros F astrám. nem rég vettem és előjött pár hiba. megvétel utáni nap megnéztem a vezérmüszijat és észrevettem hogy kb a FELÉRE van keskenyedve. vettem rá egy új szíjat, mentem kb 600km-t és látszik hogy már 1mm kopott a szíjból, az adagoló le vezeti a szíjat, és az utána lévő vezető görgő pereme darálja a szíjat. valaki járt már így? tudtok valami megoldást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester.p Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Hahó Mindenkinek, nem nagyon pörög ez a fórum, nem is csodálom, nem hiszem, hogy baj lenne ezekkel a vasakkal. Tegnap én is vettem egy kombi f astrát, sima GM szívódízel. Menni megy, bár van pár baja, kompenzálandó az ár, amit adtam érte. Mintha szelephangja lenne, remélem csak a hidrotőke, ami normális olaj belerakásával megszűnik. Volt még idén egy 1,7-es dízel kadettom, ugyanaz a két motor, de ebben az astrában jóval erősebb. Tehát jobb állapotú sokkal, ezért fura ez a szelephang, a Kadetten ilyen nem volt. Sajnos Lucas adagoló van rajta, Fordokon szívtam is evvel, a tipikus jelenséget produkálja, indításnál alapjáraton ki-kihagy a motor, füstöl, stb. De gázadásra megszűnik, utána jó lesz. A Fordon úgy oldottam ezt meg, hogy az adagolóban a szárnylapátot cserélni kellett. A Kadettet azért adtam el, mert kicsit savanyú volt már az alja, de bántam nagyon, utána én hülye vettem egy 405-ös pözsót, na az volt a horror a tetőfokon. Nem hogy egy nap alatt, de egy évben sem lehet összehasonlítani egy pözsót egy opellal. Ezért vettem megint opelt, elég lepukkant állapotút, de még így is gyári új a pözsóhoz képest. Fura, a pözsó 405 fórumba megírtam ezt, ott röhögtek, hogy fastrát akarok venni....ha tudnák. :) Ha valakinek valamilyen adagolós kérdése van, szívesen tudok segíteni, remélem tudok, párat már szedtem szét, lucast még nem, azt csak félig. :) Hali! üdv. nekem olyan problémám van, opel motoros TD astrán a szivócsonkból meg egy cső az adagolóba amin a turbonyomás egy része megy abba a vákum, vagy nyomás dob ba ( gondolom arra szolgál hogy a több levegővel arányosan több üzemanyagot adjon a motornak) de az a dob nem működik. a fedelét 3csavar fogja, ha szét szedem kézzel meg tudom járatni hogy működjön normálisan vagy cserélni szokták? kicsit gyengécske a gép. érzésre jól húz nagyon, de 140 nél mintha megálna az élet. egyébként jól indul a motor nem kormol. előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 üdv. nekem olyan problémám van, opel motoros TD astrán a szivócsonkból meg egy cső az adagolóba amin a turbonyomás egy része megy abba a vákum, vagy nyomás dob ba ( gondolom arra szolgál hogy a több levegővel arányosan több üzemanyagot adjon a motornak) de az a dob nem működik. a fedelét 3csavar fogja, ha szét szedem kézzel meg tudom járatni hogy működjön normálisan vagy cserélni szokták? kicsit gyengécske a gép. érzésre jól húz nagyon, de 140 nél mintha megálna az élet. egyébként jól indul a motor nem kormol. előre is köszi. Nézd, ez egy fórum, ahol mindenki a saját szabad idejében, jóindulatból segít, ha tud. Ha nem kapsz választ, az azt jelenti, hogy az a valaki aki tudja a megoldást, még nem látta. Attól hogy 2 órán belül sz.rrá szpemmeled az összes topicot, nem kapsz hamarabb választ, csak mire az első olyan ember, aki tudna segíteni, megtalál, már hatan elküldenek a p.csába... Kérdés föltesz, vár, este megnéz. Ha valaki tud, akkor segít is, de ha ezt játszod, akkor csak a közutálatot vívod ki magadnak, a megoldást nem. Mindenki dolgozik, estére valaki megválaszolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester.p Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Nézd, ez egy fórum, ahol mindenki a saját szabad idejében, jóindulatból segít, ha tud. Ha nem kapsz választ, az azt jelenti, hogy az a valaki aki tudja a megoldást, még nem látta. Attól hogy 2 órán belül sz.rrá szpemmeled az összes topicot, nem kapsz hamarabb választ, csak mire az első olyan ember, aki tudna segíteni, megtalál, már hatan elküldenek a p.csába... Kérdés föltesz, vár, este megnéz. Ha valaki tud, akkor segít is, de ha ezt játszod, akkor csak a közutálatot vívod ki magadnak, a megoldást nem. Mindenki dolgozik, estére valaki megválaszolja. köszi. csak utólag vettem észre hogy van külön dízel forum is azért írtam ide is. üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts