rpetya Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Szia! Az én Isuzu Astrámnál beáll 90 fok környékére. A minap Ausztriában "dombokon" jártam, de kb. 2 millimétert ment feljebb. A lejtőn lefelé maradt 90- n. Sosem takargattam a hűtőmet. Lehet termosztát cseréd lesz? Üdv Azt esetleg meg tudod mondani, hogy a tiédben milyen termosztát van? Az enyémben most szimpla 85 fokos van (egy éves, mindig a leírtak szerint működött), de régebben már Adam1 is említett két szelepes termosztátot. köszönöm P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Hellósztok, egy éve vettem egy külföldről behozott astra f caravan-t isuzu motoros . Amikor elindítom az autót hidegen elkezd gondolom valamelyik ékszíj ciceregni de ez később megszűnik. Kérdésem hogy ezt a szíj feszítésével lehet orvosolni? Ha igen hogyan? Mikor cicereg, szappanozd meg a szíjat. Ha tényleg az ékszíj szarakodik, akkor a szappanozással meg kell szűnnie. Ha túl laza a szíj, akkor feszíthetsz rajt. De ha jó a feszessége, akkor ne feszítsd tovább, hanem egy másik ékszíjat. Az szappanozós módszerrel ki lehet deríteni, hogy melyik szíj szarakodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 valaki meg tudná nekem mondani, hogy melyik autónak a porlasztócsúcs háza jó még az én Astrámba? Azt tudom, hogy a kadetté ugyan az, de gondolom még más típusokba is ugyan ezt a porlasztócsúcsházat tették Ja és BOSCH házra gondolok. Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 valaki meg tudná nekem mondani, hogy melyik autónak a porlasztócsúcs háza jó még az én Astrámba? Azt tudom, hogy a kadetté ugyan az, de gondolom még más típusokba is ugyan ezt a porlasztócsúcsházat tették Ja és BOSCH házra gondolok. Válaszokat előre is köszönöm! Gondolom a szívó vectra-ba is ugyan az van, de még lehet az 1.7 turbó DTL-be is az a ház van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Gondolom a szívó vectra-ba is ugyan az van, de még lehet az 1.7 turbó DTL-be is az a ház van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Veletlenul a az 1-es vagy a 2-es golfokba nem ilyen van? Nagyon sokat segitene,ha valaki tudna kuldeni nekem egy tipusszamat. Ami eleg nehezen leolvashato,de nem lehetetlen. Jelenleg lucas haz van benne,de leszerwtnem cserelni bosch-ra mivel az adagolo is az Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Veletlenul a az 1-es vagy a 2-es golfokba nem ilyen van? Nagyon sokat segitene,ha valaki tudna kuldeni nekem egy tipusszamat. Ami eleg nehezen leolvashato,de nem lehetetlen. Jelenleg lucas haz van benne,de leszerwtnem cserelni bosch-ra mivel az adagolo is az Kétlem, hogy VW cucc jó lenne Opelba, OE szám szerint nem ugyan az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Nekem vannak még itthon Ford porlasztóim, pofára ugyanaz, mint ami az Opelen van. Ford 1.8D-volt, Orion. De pl a Peugeot Bosch porlasztói már másképp néznek ki, olyanom is van. :) gyűlnek a kacatjaim, csak az nincs, ami kéne. :( De miért akarod lecserélni Bosch porlasztókra? :) A Lucas nem jó? Azt hiszem annak nagyobb a nyitónyomása, a Bosch-oké 130 körül van, a Lucaséra nem emlékszem. :( Pedig anno még javítottam is ezeket, de rég volt... Az Astra, amit a múlt héten vettem, Lucas adagolóval van szerelve, már amikor először megláttam, a szívinfarktus kerülgetett. Sejtésem beigazolódott, evvel szívok azóta is.... Szóval ha áll kb 2-3 napot a verda, hatalmas fehér füst kíséretében indul, majd 2 percig dadogva jár, aztán normális lesz. Majd utána még ha 10 percre is leállítom, kezdi ugyanezt előlről. Valahol levegősödik ez az átok, már végignéztem a tanktól az adagolóig a csöveket, de nem látok semmit. Tettem be egy visszacsapó szelepet is az adagoló, meg a szűrő közé, nem tudom, majd javít e a helyzeten. Egyelőre még az akksi is döglött...meg -10 fok van...ááááá.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Nekem vannak még itthon Ford porlasztóim, pofára ugyanaz, mint ami az Opelen van. Ford 1.8D-volt, Orion. De pl a Peugeot Bosch porlasztói már másképp néznek ki, olyanom is van. :) gyűlnek a kacatjaim, csak az nincs, ami kéne. :( De miért akarod lecserélni Bosch porlasztókra? :) A Lucas nem jó? Azt hiszem annak nagyobb a nyitónyomása, a Bosch-oké 130 körül van, a Lucaséra nem emlékszem. :( Pedig anno még javítottam is ezeket, de rég volt... Ha jól rémlik ő nem kifejezetten benzinkutas naftát tankol, hanem kb mindent, ami átmegy egy harisnya-szűrön, úgyhogy fogyó eszköz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Jaj, én egyszer szedtem ki trafóolajat egy Fiat Tipo tankjából, még a szomszéd kutyája is fekete volt tőle...meg napraforgóolajat egy Fordból, na az ki is nyírta az adagolóját. Azóta csak kúton merek tankolni. Betojnak ezek anélkül is. :( De most ez a lucas adagoló....ha lesz egy bosch, olyan messzire dobom, hogy ne találjam meg utána. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Tisztelt fórumtársaim! Kellene nekem 1 kis segítség.Úgy néz ki a helyzet,hogy az adagolóm az utolsókat rúgja(Lucas).Találtam itthon 1 másik motort a sufniban :D amin Bosch van.A kérdésem az lenne,hogy nincs-e valakinek képe 1 felszerelt Bosch adagolóról(DR) mert nem vagyok biztos benne hogy megvan minden kis mütyűrje.Teljesen nem olyan mint a Lucas :-( Ha véletlenül adagolófelújításra adnám a fejem gondolom ti is a Bosch-t javasolnátok.Egyébként a teljes rendszer az autóban Bosch,csak valaki kicserélte az adagolómat Lucasra.Röviden ennyi lenne a történetem,előre is köszönöm a segítségeteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Ettől féltem!Van 1-2 dolog ami a képen van,de az adagolómon nincs :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 A napokban épp szídtam itt a lucas adagolókat, végignéztem az egész üzemanyagrendszert a tanktól az adagolóig, visszacsapószelepet is tettem be, kb két hajszálnyival jobb lett a helyzet, viszont már olyanokat produkált az autó, hogy a városban is menet közben egyenetlen volt az alapjárat, már azt hittem leáll, fehéren füstölt, már azt hittem nem jutok haza... Tegnap véletlenül megnéztem a gázolajszűrő leeresztőcsavarját, az alján a műanyagot, és félig ki volt tekerve...amikor hozzányúltam és elkezdtem tekergetni szörcsögő hangot adott...hát remélem ez volt a hibája. :( Más fórumokban írták, a Lucasok nagyon érzékenyek a levegősödésre. A szemétség az egészben az, hogy nem látni, hol szívja a fals levegőt, mert ott nem folyik ki gázolaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 A napokban épp szídtam itt a lucas adagolókat, végignéztem az egész üzemanyagrendszert a tanktól az adagolóig, visszacsapószelepet is tettem be, kb két hajszálnyival jobb lett a helyzet, viszont már olyanokat produkált az autó, hogy a városban is menet közben egyenetlen volt az alapjárat, már azt hittem leáll, fehéren füstölt, már azt hittem nem jutok haza... Tegnap véletlenül megnéztem a gázolajszűrő leeresztőcsavarját, az alján a műanyagot, és félig ki volt tekerve...amikor hozzányúltam és elkezdtem tekergetni szörcsögő hangot adott...hát remélem ez volt a hibája. :( Más fórumokban írták, a Lucasok nagyon érzékenyek a levegősödésre. A szemétség az egészben az, hogy nem látni, hol szívja a fals levegőt, mert ott nem folyik ki gázolaj. Kadettnál jártunk úgy, hogy eltört az a műanyag leeresztő, annál főleg indulásnál voltak problémák, alig akart elindulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Srácok! Erről az adagolóról várnék infókat.1.7 DR motoron van rajta,de a neten amit találtam Bosch adagolókat azok nem igazán hasonlítottak ehhez.Kérdés,mihez való ez?Ezt tenném a Lucas helyére ha érdemes lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Srácok! Erről az adagolóról várnék infókat.1.7 DR motoron van rajta,de a neten amit találtam Bosch adagolókat azok nem igazán hasonlítottak ehhez.Kérdés,mihez való ez? hááátnemtom. Elég hiányosnak tűnik egy DR-hez :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Véleményem szerint ez egy 1.6 D Kadett adagolója, hasonló mint az 1.7 D-é, de nem úgy néz ki, mintha az automata szívató nem lenne rajt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Találtam is EGY hirdetést 1.6 d-re írja, hasonló mint a tiéd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Igazából a hidegdusításos része hiányzik csak, másrészt viszont már ennek is folyik a záró tömítése a képek alapján. Nekem is levegősödött, én ezt úgy oldottam meg, hogy az üaszűrőtől az adagolóig tartó csövet kicseréltem átlátszóra, így pontosan láttam, ha bubis az üa. :) Nekem a szűrőház egyik tömítése volt szar, szemre semmi baja nem volt, de pont annyi levegőt szívott az üa mellé, hogy az adagoló már nem tudott vele mit kezdeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Találtam is EGY hirdetést 1.6 d-re írja, hasonló mint a tiéd. Szerintem ez 1 az 1 ben ugyan az.Az összes vákumos cucc hiányzik belőle.1.6 D adagoló az 1.7DR-es blokkon :-) Akkor marad a lucas felujítása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Hah, a jó kis kadett adagoló, örök darab. :) Láttam már ilyet astrán, csak az illető nehezményezte, hogy reggel motorháztető ki, dúsító ráhúz, majd ha bemelegedett, akkor ugyanez vissza. :) Bár én bowdenesre oldanám meg, aztán az utastérből macerálnám. Jó kis adagolók ezek, tovább bírják minden másnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Hah, a jó kis kadett adagoló, örök darab. :) Láttam már ilyet astrán, csak az illető nehezményezte, hogy reggel motorháztető ki, dúsító ráhúz, majd ha bemelegedett, akkor ugyanez vissza. :) Bár én bowdenesre oldanám meg, aztán az utastérből macerálnám. Jó kis adagolók ezek, tovább bírják minden másnál. A dúsítás ezeknél hogy működik? Mit húz meg az a vákuum munkahenger? Nem ugyanazt a gázkart húzza meg picit, mint amit a gázpedál is húzogat a bowdenen keresztül? Az Isuzu blokknál ugyanazt húzza meg egy hőtágulós bimetal, de ha nem különösen szar állapotő a motor, akkor elindul nélküle is. Csak picit kopogósabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Beszarás, milyen tiszta ez a motor. A garázsban áll? :) Vagy csak taszítja a port? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Srácok! Erről az adagolóról várnék infókat.1.7 DR motoron van rajta,de a neten amit találtam Bosch adagolókat azok nem igazán hasonlítottak ehhez.Kérdés,mihez való ez?Ezt tenném a Lucas helyére ha érdemes lenne. Nem túl bizalomgerjesztő :) Amúgy mi a baj a Lucas adagolókkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts