mr.Drummer Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy 1995-ös F astra Caravan 1.7 dtl-nél mire kell figyelni megvételkor? Mennyire hihető a dolog amit a leírásban írt? itt a kocsi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.7_dtl_caravan-5912007 Várom a véleményeket :D Hunor!
J0hnny Elküldve Június27, 2012 Elküldve Június27, 2012 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy 1995-ös F astra Caravan 1.7 dtl-nél mire kell figyelni megvételkor? Mennyire hihető a dolog amit a leírásban írt? itt a kocsi: http://www.hasznalta...caravan-5912007 Várom a véleményeket :D Hunor! 68kW? esetleg 68Le :D Olvass vissza, bőven van info mindenről...
mr.Drummer Elküldve Június27, 2012 Elküldve Június27, 2012 68kW? esetleg 68Le :D Olvass vissza, bőven van info mindenről... Ja csak hát így általánosságban érdeklődtem. KB mire kellene figyelni :)
AstraGyor Elküldve Június30, 2012 Elküldve Június30, 2012 előzmény törölve.. Én nem vennék mégegyszer ilyet,főleg ennyi km-rel...inkább isuzu motorosat.
J0hnny Elküldve Június30, 2012 Elküldve Június30, 2012 A legnagyobb ellensége ezekenek a motoronak az idő és a futásteljesítmány... Hozzánk már visszatekert órával érkeztek, így nem csoda ha ez az elromlik bennük. Arról nem is beszélve, hogy a magyar tulajok nem sűrűn költenek megfelelő szervízre, ami aztán megbosszulja magát...persze ilyenkor az opel a szar és a motor is egy fos, mert bedöglött..
AstraGyor Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Mondjuk privátba kellett volna irnom télleg nem ide a fika-fórumba mert itt csak az megy merthogy a kérdésre nemsokan válaszolnak sosem csak a kekeckedés megy.. De én mégegyszer nem vennék ilyen motorral akkor sem,ha agyonszervizeled akkor is 250 000 max a motor...míg az isuzu fejlesztés 450-500..akkor tényleg nem a német verzió a szar ugye?..mindegy is..
mr.Drummer Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Nekem mindenki azt mondja Isuzu dieselt vegyek :) Vagy B Corsa 1,5 TD 67Le vagy pedig F Astra 1.7 DTL 82Le Igazából majd így állapot alapján eldontöm melyik legyen :)
J0hnny Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Mondjuk privátba kellett volna irnom télleg nem ide a fika-fórumba mert itt csak az megy merthogy a kérdésre nemsokan válaszolnak sosem csak a kekeckedés megy.. De én mégegyszer nem vennék ilyen motorral akkor sem,ha agyonszervizeled akkor is 250 000 max a motor...míg az isuzu fejlesztés 450-500..akkor tényleg nem a német verzió a szar ugye?..mindegy is.. Fika fórum? Azért, mert te kifogtál egy szart, nem azt jelenti, hogy a német fejlesztésű motor az is. Vannak olyanok, akik az iuzuval szívtak hasonló képpen...akkor az is szar? Másrészt magad írtad, hogy tudtad, hogy baj van, de húztad halasztottad...
zotya975 Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Fika fórum? Azért, mert te kifogtál egy szart, nem azt jelenti, hogy a német fejlesztésű motor az is. Vannak olyanok, akik az iuzuval szívtak hasonló képpen...akkor az is szar? Másrészt magad írtad, hogy tudtad, hogy baj van, de húztad halasztottad... Hehehe közel fél milliót költöttem rá a kocsira 4 év alatt és még vannak gondok, aki nem akar szívni vegyen új autót jópénzért... :D
Tiv. Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Mondjuk privátba kellett volna irnom télleg nem ide a fika-fórumba mert itt csak az megy merthogy a kérdésre nemsokan válaszolnak sosem csak a kekeckedés megy.. De én mégegyszer nem vennék ilyen motorral akkor sem,ha agyonszervizeled akkor is 250 000 max a motor...míg az isuzu fejlesztés 450-500..akkor tényleg nem a német verzió a szar ugye?..mindegy is.. Nekem is X17dtl-em van. Óra szerint 290 ezer, de igazábol még plusz kb 150. A motor bontatlan, és hibátlan. Télen a legnagyobb hidegben is elsőre indult, pedig kint áll az utcán. Szerintem nagyon megbizható motor.
J0hnny Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 aki nem akar szívni vegyen új autót jópénzért... :D Hááát, azért azzal is lehet szopni! :)
zotya975 Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Hááát, azért azzal is lehet szopni! :) Egyértelmű, de olyan hogy valaki vesz egy 10-x éves autót és csak tankolni kell bele olyan nincs , hosszabb ideig. Ennyi idő után elöregszenek az alkatrészek szépen elromlik minden lehet cserélgetni, dehát ezt te is tudod jobban mint én. Lehet hogy opel meleg vagyok és imádom a márkát a kocsimat, ezért kicsit érzékenyen érint amikor valaki leszólja, ezért írtam hogy lehet új kocsit venni, és egy darabig talán nincs vele gond.
J0hnny Elküldve Július1, 2012 Elküldve Július1, 2012 Egyértelmű, de olyan hogy valaki vesz egy 10-x éves autót és csak tankolni kell bele olyan nincs , hosszabb ideig. Ennyi idő után elöregszenek az alkatrészek szépen elromlik minden lehet cserélgetni, dehát ezt te is tudod jobban mint én. Lehet hogy opel meleg vagyok és imádom a márkát a kocsimat, ezért kicsit érzékenyen érint amikor valaki leszólja, ezért írtam hogy lehet új kocsit venni, és egy darabig talán nincs vele gond. Igazada van!Jól mondod! ;)
isi Elküldve Július2, 2012 Elküldve Július2, 2012 Nekem mindenki azt mondja Isuzu dieselt vegyek :) Vagy B Corsa 1,5 TD 67Le vagy pedig F Astra 1.7 DTL 82Le Igazából majd így állapot alapján eldontöm melyik legyen :) Amúgy TDS az isuzu 82Le astra:) Nekem vectra-ba van ilyenem, teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, egy hf. cserém volt, de az is az én hibám miatt, azon kívül semmi gond vele 480ezer Km van benne, szépen húz, kartergáz mentes, olajfogyasztás: meg mondom őszintén 13-15ezrenkét cserélem a szigorúan csak Valvoline durablend 10w40 olajat az alatt semmit nem kell utána öntenem (érdekes :D) télen, ha jók az izzógyertyák pöcc-röff akár milyen hideg legyen, az ereje olyan 2200 rpm körül jön meg, most lesz majd kuplung cserés, de az fogyó alkatrész minden autónál, a szelepfedélnél előszeretettel szokott szivárogni ennél a típusnál az olaj-én vettem hozzá tömítést+bekentem pasztával azóta semmi. Röviden ennyit tudok mondani róla, jó kis motor az isuzu csak néha kicsit nehézkes az alkatrész beszerzés hozzá (bár ezt a motort rakták a mazda 323-ba+Vectra B-be is, ott is lehet keresgélni), de nem mondanám drágának, mondjuk a DTL-t én nem igen ismerem.
free0228 Elküldve Július2, 2012 Elküldve Július2, 2012 Hali! Nekem is x17dtl motorosom van. Tavaly szeptemberben vettem futári melómhoz 1 caravant. A kezdeti nehézségek után ( 10ezer km után szijszakadás), kapott 1 kinti papíros motort, 305km-el ami szervizkönyves volt. Ez volt decemberben, azóta futottam vele 27ezer km-et, gond nélkül. 10-ezrenként olajat cserélek, a fogyasztása 6 liter. Szóval nekem erre a melóra tökéletesen megfelel.
mr.Drummer Elküldve Július2, 2012 Elküldve Július2, 2012 Jól van köszi mindenkinek :) Beszéltem a sráccal aztán holnap megyek meglesni kipróbálni a verdát :) Menet közben mire figyeljek oda? :)
pszilaj Elküldve Július2, 2012 Elküldve Július2, 2012 Jól van köszi mindenkinek :) Beszéltem a sráccal aztán holnap megyek meglesni kipróbálni a verdát :) Menet közben mire figyeljek oda? :) Ha tudsz, akkor menjél egy félórával a megbeszélt időpont előtt, hogy ne tudja járatni kicsit sem, mire odaérsz... Az indításból lehet következtetni a motor állapotára... ;)
Tiv. Elküldve Július2, 2012 Elküldve Július2, 2012 Ha tudsz, akkor menjél egy félórával a megbeszélt időpont előtt, hogy ne tudja járatni kicsit sem, mire odaérsz... Az indításból lehet következtetni a motor állapotára... ;) 70 fokban fog állni a napon:) Ez télen számit sokat.
mr.Drummer Elküldve Július2, 2012 Elküldve Július2, 2012 na ja :) nagyjából selytem mire kell figyelni csak hátha van itt valami extra tipp :)
pszilaj Elküldve Július3, 2012 Elküldve Július3, 2012 70 fokban fog állni a napon:) Ez télen számit sokat. de ha jól levegősödik, akkor azt már lehet látni a köszörülésből... ;)
isi Elküldve Július8, 2012 Elküldve Július8, 2012 Hali! Tippeket kérnék, ha valakinek van ötlete mielőtt szétkapom. Isuzu motor az egyik henger kipuf leömlőnél bugyok a motor olaj, addig tiszta sor, hogy tömítés csere, de az olaj miként kerülhet oda? Én turbóra tippelek (a turbinakerék csapágya esetleg megadta magát vagy a szimeringe és az olaj bekerül a kipufcsonkba ezáltal ) vagy esetleg szelepszár szimeringes lehet annál a hengernél? Hf repedésre utaló jel nincs, se nem olajos a víz, nívót kihúzva sincs kartergáz, de nem is habos ect. A turbót mindenképp leakarom szedni első lépésben, csak kicsit macerás a dolog a sok cső, kis hely végett. Előre is köszi, ha valaki tud segíteni.
Adam1 Elküldve Július10, 2012 Elküldve Július10, 2012 Hali! Tippeket kérnék, ha valakinek van ötlete mielőtt szétkapom. Isuzu motor az egyik henger kipuf leömlőnél bugyok a motor olaj, addig tiszta sor, hogy tömítés csere, de az olaj miként kerülhet oda? Én turbóra tippelek (a turbinakerék csapágya esetleg megadta magát vagy a szimeringe és az olaj bekerül a kipufcsonkba ezáltal ) vagy esetleg szelepszár szimeringes lehet annál a hengernél? Hf repedésre utaló jel nincs, se nem olajos a víz, nívót kihúzva sincs kartergáz, de nem is habos ect. A turbót mindenképp leakarom szedni első lépésben, csak kicsit macerás a dolog a sok cső, kis hely végett. Előre is köszi, ha valaki tud segíteni. Meg kell nézni, honnan folyik. Folyhat a hengerfej alól, a turbóra menő illetve az onnan eljövő olajcsőből, azok csatlakozásaitól. Ha belső olajvesztesége van a turbónak, azt megeszi a motor a beszívott levegővel együtt, vagy ha a kupuffogó oldal felé, akkor elég a magas hőmérsékleten és a kipuffogógázzal együtt távozik.
isi Elküldve Július10, 2012 Elküldve Július10, 2012 Meg kell nézni, honnan folyik. Folyhat a hengerfej alól, a turbóra menő illetve az onnan eljövő olajcsőből, azok csatlakozásaitól. Ha belső olajvesztesége van a turbónak, azt megeszi a motor a beszívott levegővel együtt, vagy ha a kupuffogó oldal felé, akkor elég a magas hőmérsékleten és a kipuffogógázzal együtt távozik. Eddig eljutottam odáig, hogy a turbóra menő vízcső van már csak hátra és lent van csonkkal együtt. Így már kicsit el tudtam húzni a leömlőt a hf-től, se a hf-leömlő nyílásnál, sem a kipuf csonkba (alul a kipufogó rendszer találkozásánál) sem találtam olajat, pedig bugyogott mielőtt leállítottuk nem hiszem, hogy nem maradt volna ott olaj, ha feltolja a turbó,de lehet tévedek. Még a hf csavarokra ráellenőrzök, mert a leömlő csavarjai meg sem voltak szinte húzva+ ahol szivárgott félig kint is volt a csavar. Most így arra tudok tippelni, hogy a szelepfedél tömítése oda volt leszivárgott az olaj a csonkhoz és mivel nem volt rendesen lehúzva átázott a kipuf tömítés és mivel kifújt ezért nyomta felfelé. A turbót azért megnézem.
isi Elküldve Július12, 2012 Elküldve Július12, 2012 Hali! Úgy néz ki a szelepszár szimeringek vannak oda, leömlő lebontása után 3 henger kipufszelepére pillantva olajos a szelepszár+ a hf leömlő felé vezető járat felső része olajos, 4dik henger száraz, csak korom. Kérdésem az lenne, hogy érdemes-e csak szimeringet cserélni vagy fel kéne csiszolni az üléket+vezető csere vagy, ha olyan nagy mozgása nincs a szelepnek, akkor megoldás lehet csak szimering csere, mivel a hf-et nem szeretném lebontatni, mert az plusz költség lenne?
alcsaba Elküldve Július15, 2012 Elküldve Július15, 2012 Sziasztok! Valaki meg tudja mondani, hogy MTZ porlaztócsúcsokat bele merjek-e tenni astrába? Vagy melyik autóéval lehet még helyettesíteni?
Recommended Posts