Astra.opelos Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Helló Mindenki Olyan kérdésem lenne,hogy az adagoló csapágyazása kitud-e kopni annyira hogy elhúzza a vezérműszíjat? Tavaly decemberben ledarálta a főtengelytárcsa a szíjat aminek következtében eldobta a vezérlést. :( akkor az adagoló tengelyének a kotyogása okozta állítólag. Komplett motort cseréltem mindennel együtt (adagoló,váltó,turbó.stb),kapott új vezérműszettet,és tegnap néztem h a szíj 1.5cm szélesre elfogyott, szerelő szerint az adagoló tengelye adta meg magát. Lehetséges ez, vagy más is rossz lehet még? szíjcsere megtörtént egyelőre,gates került bele,most várok h eszi-e újra, illetve régi adagolót elviszem megnézetem,felújíttatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra.opelos Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Téma ugyanaz csak nekem a vízkavaró ette meg (gagyi kínai volt még az előző tulajtól). egyébként az adagoló felfogatásán van minimális álitási lehetőség . De nem árt megnézni a vezető görgőt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Egész télen semmi gondom nem volt az indítással -15-ben is pöccre indult, most meg egyik napról a másikra sokat teker az önindító és nehezebben indul mint eddig. Minden henger elindul csak kicsit furán. Izzítógyertyák jók megnéztem, áramot is kap rendesen, gázolajszűrőt 10ezer km-el ezelőtt cseréletem. Az alján kiengedtem a fölösleges vizet, bár nem igen volt bent. Ha benyomom a gázpedált, akkor viszont jól indul! Mi okozhatja ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Egész télen semmi gondom nem volt az indítással -15-ben is pöccre indult, most meg egyik napról a másikra sokat teker az önindító és nehezebben indul mint eddig. Minden henger elindul csak kicsit furán. Izzítógyertyák jók megnéztem, áramot is kap rendesen, gázolajszűrőt 10ezer km-el ezelőtt cseréletem. Az alján kiengedtem a fölösleges vizet, bár nem igen volt bent. Ha benyomom a gázpedált, akkor viszont jól indul! Mi okozhatja ezt? Nem működik a hidegindítási dúsítás? Melegnek érzékeli a motort, és nem dúsít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Sziasztok ! Ma arra lettem figyelmes miközben néztem az adagolómat, hogy van egy állítócsavar a gázkarnál ami a képen csavar nélkül is nekifeszül a gázkarnak. na nekem van benne csavar nem tudom mit állítana ez de nekem vszeg semmit mivel semmi rugóerő nem segit rajta hogy hozzáérjen a gázkarhoz, tehát lóg.... mit lehet evvel állítani? amúgy nincs érezhető baja teszi a dolgát tökéletesen..ezen a képen jobb oldalt van a szoban forgó rész de gondolom ezt tudjátok, Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 Sziasztok ! Ma arra lettem figyelmes miközben néztem az adagolómat, hogy van egy állítócsavar a gázkarnál ami a képen csavar nélkül is nekifeszül a gázkarnak. na nekem van benne csavar nem tudom mit állítana ez de nekem vszeg semmit mivel semmi rugóerő nem segit rajta hogy hozzáérjen a gázkarhoz, tehát lóg.... mit lehet evvel állítani? amúgy nincs érezhető baja teszi a dolgát tökéletesen..ezen a képen jobb oldalt van a szoban forgó rész de gondolom ezt tudjátok, Nincs is több kérdésem.... hidegindításkor már úgy áll ahogy kell.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja. Köszönöm a segítséget http://www.dezmembra...exe--yrcnSO.jpg ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség.. Ez Isuzu blokk. A motorszámot alul találod a motor első oldalán. Motorkódot nem fogsz találni rajta szerintem. Nekem egy 6 jegyű, 9-essel kezdő szám van ott, és az van a forgalmi engedélybe is beírva. Az 17DT és az X17DT közt a legszembetűnőbb különbség a légszűrőház. Ezen kívül a környezetvédelmi besorolásban van eltérés, de a két motor gyakorlatilag ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 Helló Mindenki Olyan kérdésem lenne,hogy az adagoló csapágyazása kitud-e kopni annyira hogy elhúzza a vezérműszíjat? Tavaly decemberben ledarálta a főtengelytárcsa a szíjat aminek következtében eldobta a vezérlést. :( akkor az adagoló tengelyének a kotyogása okozta állítólag. Komplett motort cseréltem mindennel együtt (adagoló,váltó,turbó.stb),kapott új vezérműszettet,és tegnap néztem h a szíj 1.5cm szélesre elfogyott, szerelő szerint az adagoló tengelye adta meg magát. Lehetséges ez, vagy más is rossz lehet még? szíjcsere megtörtént egyelőre,gates került bele,most várok h eszi-e újra, illetve régi adagolót elviszem megnézetem,felújíttatom. Milyen motor? Adagoló, feszítőgörgő is megeheti a szíjat. Sőt a vezérműtengely is, ha elkúrják a hengerfej síkolását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 A motor x17dtl (68le). Ez a motor kintröl behozott volt, szerelö szerint még nemvolt bontva a hengerfej.Berakás elött kapot új vezérlést, de a régin sem látszott semmi probléma. Igaz csere ota belement már több mint 10 ezer km. Csak számomra furcsa h mindkét motornak ez a baja, csak ezt most idöben észrevettem. Ez betegségük amugy? Milyen motor? Adagoló, feszítőgörgő is megeheti a szíjat. Sőt a vezérműtengely is, ha elkúrják a hengerfej síkolását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 A motor x17dtl (68le). Ez a motor kintröl behozott volt, szerelö szerint még nemvolt bontva a hengerfej.Berakás elött kapot új vezérlést, de a régin sem látszott semmi probléma. Igaz csere ota belement már több mint 10 ezer km. Csak számomra furcsa h mindkét motornak ez a baja, csak ezt most idöben észrevettem. Ez betegségük amugy? Nem mondanám hogy betegségük. Az én motoromban óra szerint 280 ezer km. van. De szerintem még legalább plusz 200. Mikor megvettem cseréltünk vezérlést, és utána 100 ezer km. után. A szíj olyan volt mint uj korában. És az összes görgő is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Március6, 2012 Megoszt Elküldve Március6, 2012 Nem mondanám hogy betegségük. Az én motoromban óra szerint 280 ezer km. van. De szerintem még legalább plusz 200. Mikor megvettem cseréltünk vezérlést, és utána 100 ezer km. után. A szíj olyan volt mint uj korában. És az összes görgő is. Mikor vettem a kocsit 203 ezer volt benne elvileg, de sztem 1 100-sal több.Kapott új vezérlést, vizpumpát, maj kb 8 ezer km után jöt a baj. Ami bekerült motor kintipapiros volt, szervizkönyvel, valos 305 ezer km-el. Megkapta az uj vezérlést és most 10 ezer km után szinte ugyan az a hiba, adagoló perselyezése kikopott. Péntekre kész az adagoló felujítás,remélem akor már minden jo lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március6, 2012 Megoszt Elküldve Március6, 2012 Nem mondanám hogy betegségük. Az én motoromban óra szerint 280 ezer km. van. De szerintem még legalább plusz 200. Mikor megvettem cseréltünk vezérlést, és utána 100 ezer km. után. A szíj olyan volt mint uj korában. és az összes görgő is. Mikor vettem a kocsit 203 ezer volt benne elvileg, de sztem 1 100-sal több.Kapott új vezérlést, vizpumpát, maj kb 8 ezer km után jöt a baj. Ami bekerült motor kintipapiros volt, szervizkönyvel, valos 305 ezer km-el. Megkapta az uj vezérlést és most 10 ezer km után szinte ugyan az a hiba, adagoló perselyezése kikopott. Péntekre kész az adagoló felujítás,remélem akor már minden jo lesz. Egy minimum 305-öt futott motort tettél bele? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március6, 2012 Megoszt Elküldve Március6, 2012 Nem mondanám hogy betegségük. Az én motoromban óra szerint 280 ezer km. van. De szerintem még legalább plusz 200. Mikor megvettem cseréltünk vezérlést, és utána 100 ezer km. után. A szíj olyan volt mint uj korában. És az összes görgő is. Mikor vettem a kocsit 203 ezer volt benne elvileg, de sztem 1 100-sal több.Kapott új vezérlést, vizpumpát, maj kb 8 ezer km után jöt a baj. Ami bekerült motor kintipapiros volt, szervizkönyvel, valos 305 ezer km-el. Megkapta az uj vezérlést és most 10 ezer km után szinte ugyan az a hiba, adagoló perselyezése kikopott. Péntekre kész az adagoló felujítás,remélem akor már minden jo lesz. Nem lehet, hogy túlfeszítitek a vezérműszíjat, és azért nyírja ki az adagolókat? Az automata feszítőgörgőt hogyan szoktátok beállítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Március6, 2012 Megoszt Elküldve Március6, 2012 Egy minimum 305-öt futott motort tettél bele? :rolleyes: Jaja, 305 ezret futott friccéknél,de meghazutoloan jo a motorja, erös, nem eszi az olajat, pöcre indul. Nem lehet, hogy túlfeszítitek a vezérműszíjat, és azért nyírja ki az adagolókat? Az automata feszítőgörgőt hogyan szoktátok beállítani? Megmomdom neked öszintén, én nem értek ezekhez a dolgokhoz, szerelö csinálta a dolgokat, de akkor aszem odaállok mellé vigyázba és figyelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Március7, 2012 Megoszt Elküldve Március7, 2012 Nem lehet, hogy túlfeszítitek a vezérműszíjat, és azért nyírja ki az adagolókat? Az automata feszítőgörgőt hogyan szoktátok beállítani? http://www.gates.com/europe/file_display_common.cfm?thispath=Europe%2Fdocuments_module&file=TB_001_E11_GM_16V%2Epdf&location_id=18789 Valahogy így :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Jaja, 305 ezret futott friccéknél,de meghazutoloan jo a motorja, erös, nem eszi az olajat, pöcre indul. Megmomdom neked öszintén, én nem értek ezekhez a dolgokhoz, szerelö csinálta a dolgokat, de akkor aszem odaállok mellé vigyázba és figyelek. Nemtudom a DTL motornál hogy van, de az Isuzunál van egy rugó, ami megfelelő mértékben megfeszíti a szíjat. Ezután rögzíted csavarral a feszítőgörgőt, ami utánna megfelelő feszességben tartja a szíjat. De nem feszít utánna, ha esetleg nyúlna a szíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Sziasztok! Valakinek nincs egy képe róla, vagy el tudnátok magyarázni, hogy Isuzu motoron hol találom a lambda-szondát? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Sziasztok! Valakinek nincs egy képe róla, vagy el tudnátok magyarázni, hogy Isuzu motoron hol találom a lambda-szondát? Előre is köszi! Próbáld a csomagtartóban, ha előtte tettél oda egyet. :icon1: Ezen a motoron nincs semmi ilyen fölösleges elektronika... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramiusz Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Sziasztok! Valakinek nincs egy képe róla, vagy el tudnátok magyarázni, hogy Isuzu motoron hol találom a lambda-szondát? Előre is köszi! Az előttem szóló koléga, szavain ne sértődj meg. Ezeken a vasakon még nincsenek ilyen úri huncuttságok. Ha - még - van katalizátorod az is egy sima oxidációs katalizátor. (remélem jól tudom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Az előttem szóló koléga, szavain ne sértődj meg. Ezeken a vasakon még nincsenek ilyen úri huncuttságok. Ha - még - van katalizátorod az is egy sima oxidációs katalizátor. (remélem jól tudom) Jól tudod, ez még a "buta" dízelek közül való... Ez a legnagyobb előnye ennek a motornak. Amúgy nem sértésnek szántam az előző hozzászólást, ezt jelzi a :icon1: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramiusz Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Jól tudod, ez még a "buta" dízelek közül való... Ez a legnagyobb előnye ennek a motornak. Amúgy nem sértésnek szántam az előző hozzászólást, ezt jelzi a . Sose lehet tudni! :) Jaja... Enyém is kb annyira kulturált, mint egy Skoda légkompresszor, de imádom. Ha kétlábbal taposom a gázpedált akkor se eszik többet 5,9 liternél. Ha végre jó idő lesz, dottoreval nekiduráljuk magunkat és pár dolgot még rendbetszek rajt. Nem nagyok, csak elmaradtak. Azután már csak a szilvapálinka szagot kell eltüntetni az utastérből. 1998-ban amikor próbáltak megtanítani vezetni, a tanulóautóm egy kerekorrú fehér Ford Escort 1.8TD volt. Lukács típusú elektronyos tetős adagolóval. A kocsi egyszercsak elkezdett nem menni, a vége max.90 volt és evett kb. 15 litert. (folyt ki a csövön az gázolaj) Elfosta magát az adagoló elektronikája. Egy helyen "szerelik" az országban, ott meg 160B-s ceruzával írják a számlát. (igaz jól dolgoznak) Utána pár tanuló még taposta szerencsétlent, de aztán lecserélte a srác egy első generációsi TDcI Focus-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Jól tudod, ez még a "buta" dízelek közül való... Ez a legnagyobb előnye ennek a motornak. Amúgy nem sértésnek szántam az előző hozzászólást, ezt jelzi a :icon1: . Igazából halvány sejtésem volt, hogy talán föl se kéne tennem a kérdést, de meg is nyugodtam, hogy egy gonddal kevesebb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Egész télen semmi gondom nem volt az indítással -15-ben is pöccre indult, most meg egyik napról a másikra sokat teker az önindító és nehezebben indul mint eddig. Minden henger elindul csak kicsit furán. Izzítógyertyák jók megnéztem, áramot is kap rendesen, gázolajszűrőt 10ezer km-el ezelőtt cseréletem. Az alján kiengedtem a fölösleges vizet, bár nem igen volt bent. Ha benyomom a gázpedált, akkor viszont jól indul! Mi okozhatja ezt? Hétvégén megoldódott a probléma:) Volt egy kis időm és átbogarásztam a rendszert. Elég hamar rá is jöttem a hiba forrására. Még múlt év nyáron cseréltem kormányművet és szerencsétlenségre úgy raktam be, hogy a kerékösszekötő rúd és maga a kormánymű közé csúszott be a tanktól a szűrőhöz érkező gázolajcső. Így ezek szerint majd 1 év alatt szépen kidörzsölte a csövet és levegőt szívott, meg természetesen az isteni nedű sem jutott 100%-an a rendeltetésszerű helyére:) Most már pöcc röff újfent! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsemlevonal Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 (edited) Mi a véleményetek az üzemanyag adalékokról ?Eddig nem a Shellnél szoktam tankolni 5l jött ki a fogyasztás, most Shell FuelSave Dieseltankoltam meg öntöttem hozzá adalékot és 4.4 jön ki a fogyasztás ja isuzu motor van benne Módosítva Március18, 2012 : zsemlevonal Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 Mi a véleményetek az üzemanyag adalékokról ?Eddig nem a Shellnél szoktam tankolni 5l jött ki a fogyasztás, most Shell FuelSave Dieseltankoltam meg öntöttem hozzá adalékot és 4.4 jön ki a fogyasztás ja isuzu motor van benne Mindez mennyivel kerül drágábba, mint egy 1 liter mezei gázolaj? Illetve mennyibe kerül az adalék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts