Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

ez a harmadik adagoló ami rajta van :D Szóval egy idő után megeszi az adagolót ez tény, de a bontóból 10 körül már kapsz kadett adagolót. Most is az van rajta ugyan úgy megy vele csak azt nem szeretem, hogy hidegindításnál mindig fel kell nyitnom a motorháztetőt és kézzel ráhúzni a dúsítást.

Most vettem vaterán új csúcsokat potom 900/db arán

Valaki meg tudja nekem mondani, hogy mit jelentenek a számok rajta?

P2140159_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hali!

Érdeklődnék, hogy beszerelted-e már a porlasztócsúcsokat?

Ha igen, akkor hogy működnek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! most vettem 1 f-astrat , forgalmiban 17 D van de benne viszont tudtommal az 1,7 TDs van, motorszám nincs a forgalmiban csak motorkód ,nem tudom az alapján tudok-e alkatrészt vásárolni vagy keressem meg a motoron a motorszámot?az hol találom?

Köszi elöre is..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! most vettem 1 f-astrat , forgalmiban 17 D van de benne viszont tudtommal az 1,7 TDs van, motorszám nincs a forgalmiban csak motorkód ,nem tudom az alapján tudok-e alkatrészt vásárolni vagy keressem meg a motoron a motorszámot?az hol találom?

Köszi elöre is..

A motorkód a lényeg, de a motorkód, az a motorszám első pár karaktere. A váltó felőli oldalon, a blokk, és a váltó illesztésének a peremény kéne lennie a számnak.

Link to comment
Megosztás:

A motorkód a lényeg, de a motorkód, az a motorszám első pár karaktere. A váltó felőli oldalon, a blokk, és a váltó illesztésének a peremény kéne lennie a számnak.

Köszi! Gondolom felül...nahát oda nagyon nem látok be elég szűkös na de majd megoldom mert a forgalmiban 6 db szám van sztem azt az okmányiroda adta. viszont 60 kw van beírva..

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Gondolom felül...nahát oda nagyon nem látok be elég szűkös na de majd megoldom mert a forgalmiban 6 db szám van sztem azt az okmányiroda adta. viszont 60 kw van beírva..

Nincs az eltakarva elvileg. Sajnos annyira meredek szögből nincs képem a motoromról, de itt bejelöltem, hogy hol van az a perem, ahol a számnak kéne lennie ;) A zárhíd felől nézve, pont feléd áll a perem. 487723-20120229-BpsKn3.jpg
Link to comment
Megosztás:

Nincs az eltakarva elvileg. Sajnos annyira meredek szögből nincs képem a motoromról, de itt bejelöltem, hogy hol van az a perem, ahol a számnak kéne lennie ;) A zárhíd felől nézve, pont feléd áll a perem.

Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja.

Köszönöm a segítséget

http://www.dezmembrarimasini.ro/media/images/original/motor-1-7td-isuzu-tip-tc4ee1-complect-cu-anexe--yrcnSO.jpg

ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség..

Link to comment
Megosztás:

Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja.

Köszönöm a segítséget

http://www.dezmembra...exe--yrcnSO.jpg

ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség..

Na meg ezen a képen bal oldalt rendes levegőszűrőház van nekem meg egy ugyanekkora zárt üres ház...

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Érdeklődnék, hogy beszerelted-e már a porlasztócsúcsokat?

Ha igen, akkor hogy működnek?

igen beszereltem a csúcsot jók csak hát az étolajat nem bírják. 200Km után így néz ki

P2210160_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most elkezdtem kísérletezni. Volt egy felesleges porlasztóházam, fogtam leflexeltem a tűzkarikát róla és úgy tettem vissza. kíváncsi vok fog-e kokszosodni a csúcs. Ha ez se válik be már nem tudok mit kitalálni...

Link to comment
Megosztás:

Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja.

Köszönöm a segítséget

http://www.dezmembra...exe--yrcnSO.jpg

ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség..

A tiéd ISUZU (japán) turbós motor X17DT (TC4EE1 kódos), van belőle még a német motoros annak a kódja X17DTL és a két szívó: 17D meg 17DR isuzu. Az a fekete doboz egy üllepítő, nincs benne semmi, középen van a légszűrő a szívósornál. Ha eltűnik a motorszám, akkor a forgalmiba azt bökik be, hogy 17DT szerintem az a másik..

Link to comment
Megosztás:

A tiéd ISUZU (japán) turbós motor X17DT (TC4EE1 kódos), van belőle még a német motoros annak a kódja X17DTL és a két szívó: 17D meg 17DR isuzu. Az a fekete doboz egy üllepítő, nincs benne semmi, középen van a légszűrő a szívósornál. Ha eltűnik a motorszám, akkor a forgalmiba azt bökik be, hogy 17DT szerintem az a másik..

A két szívó nem Isuzu (olyan a Corsákban volt) ;)

Link to comment
Megosztás:

A két szívó nem Isuzu (olyan a Corsákban volt) ;)

Az egyik opel, a másik isuzu, mintha úgy rémlene 91'-92'-ig volt sima 17D 57 Le, utána meg lett 60 LE 17DR kóddal, bár nem tudom pontosan, hogy a DR mit jelent, azér írtam az isuzut?:S De akkor azt corsaba+comboba pakolták. Motorkódja pedig valami ilyesmi, ahogy most nézem a neten: 17D (4EE1) x17D. Vectra-ba is van DR. :)

Link to comment
Megosztás:

Az egyik opel, a másik isuzu, mintha úgy rémlene 91'-92'-ig volt sima 17D 57 Le, utána meg lett 60 LE 17DR kóddal, bár nem tudom pontosan, hogy a DR mit jelent, azér írtam az isuzut?:S De akkor azt corsaba+comboba pakolták. Motorkódja pedig valami ilyesmi, ahogy most nézem a neten: 17D (4EE1) x17D. Vectra-ba is van DR. :)

Szívóból Isuzu nem volt benne. A DR majdnem ugyan az mint a sima D, csak ződebb. ( kapott AGR szelepet, meg katalizátor van mögötte.)

Link to comment
Megosztás:

igen beszereltem a csúcsot jók csak hát az étolajat nem bírják. 200Km után így néz ki

P2210160_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most elkezdtem kísérletezni. Volt egy felesleges porlasztóházam, fogtam leflexeltem a tűzkarikát róla és úgy tettem vissza. kíváncsi vok fog-e kokszosodni a csúcs. Ha ez se válik be már nem tudok mit kitalálni...

Talán tankolj gázolajat. :whistle:

Link to comment
Megosztás:

szevasztok!

lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

szevasztok!

lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi

Vagy a gyújtáskapcsolóval...

Link to comment
Megosztás:

Helló Mindenki

Olyan kérdésem lenne,hogy az adagoló csapágyazása kitud-e kopni annyira hogy elhúzza a vezérműszíjat? Tavaly decemberben ledarálta a főtengelytárcsa a szíjat aminek következtében eldobta a vezérlést.:( akkor az adagoló tengelyének a kotyogása okozta állítólag. Komplett motort cseréltem mindennel együtt (adagoló,váltó,turbó.stb),kapott új vezérműszettet,és tegnap néztem h a szíj 1.5cm szélesre elfogyott, szerelő szerint az adagoló tengelye adta meg magát. Lehetséges ez, vagy más is rossz lehet még? szíjcsere megtörtént egyelőre,gates került bele,most várok h eszi-e újra, illetve régi adagolót elviszem megnézetem,felújíttatom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.