Adam1 Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Ha már motoroknál tartunk szemezgessetek EZZEL egy kicsit:D Kicsit hasonlít az opelban használatosra! :) Igen, ez nem újdonság, a 323-as mazdában is ugyanez az 1,7-es isuzu motor van, mint az opelekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KedvesJános Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 ez a harmadik adagoló ami rajta van :D Szóval egy idő után megeszi az adagolót ez tény, de a bontóból 10 körül már kapsz kadett adagolót. Most is az van rajta ugyan úgy megy vele csak azt nem szeretem, hogy hidegindításnál mindig fel kell nyitnom a motorháztetőt és kézzel ráhúzni a dúsítást. Most vettem vaterán új csúcsokat potom 900/db arán Valaki meg tudja nekem mondani, hogy mit jelentenek a számok rajta? Hali! Érdeklődnék, hogy beszerelted-e már a porlasztócsúcsokat? Ha igen, akkor hogy működnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Sziasztok! most vettem 1 f-astrat , forgalmiban 17 D van de benne viszont tudtommal az 1,7 TDs van, motorszám nincs a forgalmiban csak motorkód ,nem tudom az alapján tudok-e alkatrészt vásárolni vagy keressem meg a motoron a motorszámot?az hol találom? Köszi elöre is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Sziasztok! most vettem 1 f-astrat , forgalmiban 17 D van de benne viszont tudtommal az 1,7 TDs van, motorszám nincs a forgalmiban csak motorkód ,nem tudom az alapján tudok-e alkatrészt vásárolni vagy keressem meg a motoron a motorszámot?az hol találom? Köszi elöre is.. A motorkód a lényeg, de a motorkód, az a motorszám első pár karaktere. A váltó felőli oldalon, a blokk, és a váltó illesztésének a peremény kéne lennie a számnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 A motorkód a lényeg, de a motorkód, az a motorszám első pár karaktere. A váltó felőli oldalon, a blokk, és a váltó illesztésének a peremény kéne lennie a számnak. Köszi! Gondolom felül...nahát oda nagyon nem látok be elég szűkös na de majd megoldom mert a forgalmiban 6 db szám van sztem azt az okmányiroda adta. viszont 60 kw van beírva.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Köszi! Gondolom felül...nahát oda nagyon nem látok be elég szűkös na de majd megoldom mert a forgalmiban 6 db szám van sztem azt az okmányiroda adta. viszont 60 kw van beírva.. Nincs az eltakarva elvileg. Sajnos annyira meredek szögből nincs képem a motoromról, de itt bejelöltem, hogy hol van az a perem, ahol a számnak kéne lennie ;) A zárhíd felől nézve, pont feléd áll a perem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Nincs az eltakarva elvileg. Sajnos annyira meredek szögből nincs képem a motoromról, de itt bejelöltem, hogy hol van az a perem, ahol a számnak kéne lennie ;) A zárhíd felől nézve, pont feléd áll a perem. Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja. Köszönöm a segítséget http://www.dezmembrarimasini.ro/media/images/original/motor-1-7td-isuzu-tip-tc4ee1-complect-cu-anexe--yrcnSO.jpg ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja. Köszönöm a segítséget http://www.dezmembra...exe--yrcnSO.jpg ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség.. Na meg ezen a képen bal oldalt rendes levegőszűrőház van nekem meg egy ugyanekkora zárt üres ház... Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Hali! Érdeklődnék, hogy beszerelted-e már a porlasztócsúcsokat? Ha igen, akkor hogy működnek? igen beszereltem a csúcsot jók csak hát az étolajat nem bírják. 200Km után így néz ki Most elkezdtem kísérletezni. Volt egy felesleges porlasztóházam, fogtam leflexeltem a tűzkarikát róla és úgy tettem vissza. kíváncsi vok fog-e kokszosodni a csúcs. Ha ez se válik be már nem tudok mit kitalálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Nincs az eltakarva elvileg. Sajnos annyira meredek szögből nincs képem a motoromról, de itt bejelöltem, hogy hol van az a perem, ahol a számnak kéne lennie ;) A zárhíd felől nézve, pont feléd áll a perem. te cseréltél rajta hengerfej tömítést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Igen erre tippeltem én is... csak ott a levegő meg a víz cső meg a hővédő lemez ami a blokkot el is takarja. Köszönöm a segítséget http://www.dezmembra...exe--yrcnSO.jpg ilyen az én motorom is, az a kérdésem hogy mi a különbség a 17DT(TC4EE1) és az X17DT(TC4EE1) között?mert ugy gondolom hogy az enyém vmelyik a kettő közül..csak nem tudom mi a különbség.. A tiéd ISUZU (japán) turbós motor X17DT (TC4EE1 kódos), van belőle még a német motoros annak a kódja X17DTL és a két szívó: 17D meg 17DR isuzu. Az a fekete doboz egy üllepítő, nincs benne semmi, középen van a légszűrő a szívósornál. Ha eltűnik a motorszám, akkor a forgalmiba azt bökik be, hogy 17DT szerintem az a másik.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 te cseréltél rajta hengerfej tömítést? Nem volt még megbontva :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Köszi! Gondolom felül...nahát oda nagyon nem látok be elég szűkös na de majd megoldom mert a forgalmiban 6 db szám van sztem azt az okmányiroda adta. viszont 60 kw van beírva.. Akkor itt. A piros keretben. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=ee8610af62cc89ce2463bfaa8132372bee8610af62cc89ce2463bfaa8132372b&kid=1374625&aid=211904 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 A tiéd ISUZU (japán) turbós motor X17DT (TC4EE1 kódos), van belőle még a német motoros annak a kódja X17DTL és a két szívó: 17D meg 17DR isuzu. Az a fekete doboz egy üllepítő, nincs benne semmi, középen van a légszűrő a szívósornál. Ha eltűnik a motorszám, akkor a forgalmiba azt bökik be, hogy 17DT szerintem az a másik.. A két szívó nem Isuzu (olyan a Corsákban volt) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 A két szívó nem Isuzu (olyan a Corsákban volt) ;) Az egyik opel, a másik isuzu, mintha úgy rémlene 91'-92'-ig volt sima 17D 57 Le, utána meg lett 60 LE 17DR kóddal, bár nem tudom pontosan, hogy a DR mit jelent, azér írtam az isuzut?:S De akkor azt corsaba+comboba pakolták. Motorkódja pedig valami ilyesmi, ahogy most nézem a neten: 17D (4EE1) x17D. Vectra-ba is van DR. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Az egyik opel, a másik isuzu, mintha úgy rémlene 91'-92'-ig volt sima 17D 57 Le, utána meg lett 60 LE 17DR kóddal, bár nem tudom pontosan, hogy a DR mit jelent, azér írtam az isuzut?:S De akkor azt corsaba+comboba pakolták. Motorkódja pedig valami ilyesmi, ahogy most nézem a neten: 17D (4EE1) x17D. Vectra-ba is van DR. :) Szívóból Isuzu nem volt benne. A DR majdnem ugyan az mint a sima D, csak ződebb. ( kapott AGR szelepet, meg katalizátor van mögötte.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Szívóból Isuzu nem volt benne. A DR majdnem ugyan az mint a sima D, csak ződebb. ( kapott AGR szelepet, meg katalizátor van mögötte.) Meg egy plusz terelőgörgő a vezérműszíjnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 igen beszereltem a csúcsot jók csak hát az étolajat nem bírják. 200Km után így néz ki Most elkezdtem kísérletezni. Volt egy felesleges porlasztóházam, fogtam leflexeltem a tűzkarikát róla és úgy tettem vissza. kíváncsi vok fog-e kokszosodni a csúcs. Ha ez se válik be már nem tudok mit kitalálni... Talán tankolj gázolajat. :whistle: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsemlevonal Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Talán tankolj gázolajat. :whistle: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Talán tankolj gázolajat. :whistle: ha 150Ft lenne literje nyugi gázolajat tankolnék! viszont így szenvedek és rettegek az utakon nehogy kiszagolják a fináncok :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 szevasztok! lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 szevasztok! lehet h nem a témához tartozik konkrétan de azér megkérdem. Opel astra 1.7D jár a motor, leállítom kiveszem a kulcsot a kocsi meg magától tovább indítózik, akksi leszív. önindítóval van baj? vagy csak a mágnes kapcsolójával? volt már valakinek ilyen baja? előre is köszi Vagy a gyújtáskapcsolóval... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Vagy a gyújtáskapcsolóval... Vagy a vészvillogó kapcsolóval. Leglábbis benzinesnél be tud kavarni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsemlevonal Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 ha 150Ft lenne literje nyugi gázolajat tankolnék! viszont így szenvedek és rettegek az utakon nehogy kiszagolják a fináncok :S Énis sokat megyek de én nem kockáztatom meg az étolajat hogy utána meg kisérletezek milehet a gond Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Helló Mindenki Olyan kérdésem lenne,hogy az adagoló csapágyazása kitud-e kopni annyira hogy elhúzza a vezérműszíjat? Tavaly decemberben ledarálta a főtengelytárcsa a szíjat aminek következtében eldobta a vezérlést.:( akkor az adagoló tengelyének a kotyogása okozta állítólag. Komplett motort cseréltem mindennel együtt (adagoló,váltó,turbó.stb),kapott új vezérműszettet,és tegnap néztem h a szíj 1.5cm szélesre elfogyott, szerelő szerint az adagoló tengelye adta meg magát. Lehetséges ez, vagy más is rossz lehet még? szíjcsere megtörtént egyelőre,gates került bele,most várok h eszi-e újra, illetve régi adagolót elviszem megnézetem,felújíttatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts