hinaar Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! Porlasztócsúcs csere előtt állok... A gép 1.7 DR motoros Bosch adagolóval. Valaki tudja a gyári porlasztócsúcs számát? Monark csúcsal érdemes próbálkozni? Pozitív/negatív tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! Porlasztócsúcs csere előtt állok... A gép 1.7 DR motoros Bosch adagolóval. Valaki tudja a gyári porlasztócsúcs számát? Monark csúcsal érdemes próbálkozni? Pozitív/negatív tapasztalat? Hi! Remélem nem házilag akarod cserélni, mert ez nem csak annyiból áll, hogy a régit kiveszed, újat berakod, hanem be kell állíttatni a porlasztási képét dieseles szakemberrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Konkrétan milyen beállításra gondolsz? Elötőltés, tuningolás? Az előtöltésre gondolok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hinaar Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hi! Remélem nem házilag akarod cserélni, mert ez nem csak annyiból áll, hogy a régit kiveszed, újat berakod, hanem be kell állíttatni a porlasztási képét dieseles szakemberrel. Nem házilag csinálom. Szakember cseréli... A probléma az, hogy nem tudom milyen fajtát.. A golfomba teljesen jó volt a Monark, csak az astra "érzékenységét" nem ismerem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Az előtöltésre gondolok! Mit szeretnél ezzel kapcsolatban? Beállítani lehet érzésre/fülre, meg indikátor órával is. Van aki erre, van aki arra esküszik. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Mit szeretnél ezzel kapcsolatban? Beállítani lehet érzésre/fülre, meg indikátor órával is. Van aki erre, van aki arra esküszik. :rolleyes: Mivel sajna nincsen indikátor órám csak a fülemre hagyatkozhatok! Ha ebben tudnál segíteni, azt nagyon megköszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Mivel sajna nincsen indikátor órám csak a fülemre hagyatkozhatok! Ha ebben tudnál segíteni, azt nagyon megköszönöm! Nem. Egy jó diesel szerelőre tudsz hagyatkozni. Vagy arra gondolsz, írjam le, hogy mit kellene hallanod, ha jól van beállítva az előtöltés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Nem. Egy jó diesel szerelőre tudsz hagyatkozni. Vagy arra gondolsz, írjam le, hogy mit kellene hallanod, ha jól van beállítva az előtöltés? Szervízben sokszor hallom, ahogy különböző korú, autójú, nemű emberkék, állnak sorban a munkafelvételen, és rendkívüli profizmussal utánoznak kattogásokat-recsegéseket-zörgéseket. "az a bajaaaa, hogy olyan hangja van hogy prfőprfőprfőprfő-tkktkktkk-gghhrfffff... ezt mennyibe kerülne megcsinálni?" "megnézzük hogy mi a baja, és akkor adunk árajánla...""DEÉNMONDOMHOGYAZABAJAHOGY-prfőtkkgrhhhkffff!!!!" Ilyenkor örülük, hogy csak külsősként vagyok a cégnél :rolleyes: :huh: Próbáld meg elmesélni milyen hangja kell legyen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Szervízben sokszor hallom, ahogy különböző korú, autójú, nemű emberkék, állnak sorban a munkafelvételen, és rendkívüli profizmussal utánoznak kattogásokat-recsegéseket-zörgéseket. "az a bajaaaa, hogy olyan hangja van hogy prfőprfőprfőprfő-tkktkktkk-gghhrfffff... ezt mennyibe kerülne megcsinálni?" "megnézzük hogy mi a baja, és akkor adunk árajánla...""DEÉNMONDOMHOGYAZABAJAHOGY-prfőtkkgrhhhkffff!!!!" Ilyenkor örülük, hogy csak külsősként vagyok a cégnél :rolleyes: :huh: Próbáld meg elmesélni milyen hangja kell legyen :lol: Még valami eszembe jutott, amitől nehezen indulhat, szóljatok hozzá, lehet-e ez a baj. Arra gondoltam, hogy gyenge az aksim, és nem forgatja meg eléggé. Sajnos most nincs időm kimérni, mert vizsgára tanulok, de ha jól emlékszem alig érte el a 12V-ot, mikor utoljára mértem. EZ lehet gond? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
KedvesJános Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Még valami eszembe jutott, amitől nehezen indulhat, szóljatok hozzá, lehet-e ez a baj. Arra gondoltam, hogy gyenge az aksim, és nem forgatja meg eléggé. Sajnos most nincs időm kimérni, mert vizsgára tanulok, de ha jól emlékszem alig érte el a 12V-ot, mikor utoljára mértem. EZ lehet gond? Köszi Az lehet gond...de az oxidos kábelcsatlakozásokon több feszültség tud esni mint gondolnád. Érdemes leszedni a sarukat és megtisztítani. Vagy önindító perselyei kiszáradtak, kenés nélkül meg nem olyan könnyen forog. Viszont ha alig érte el a 12 voltot akkor lehet érdemes lenne a generátorodra is ránézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Még valami eszembe jutott, amitől nehezen indulhat, szóljatok hozzá, lehet-e ez a baj. Arra gondoltam, hogy gyenge az aksim, és nem forgatja meg eléggé. Sajnos most nincs időm kimérni, mert vizsgára tanulok, de ha jól emlékszem alig érte el a 12V-ot, mikor utoljára mértem. EZ lehet gond? Köszi Az simán lehet gond, de nem kérdeztem meg, hogy könnyen teker -e? :huh: Lehet hogy az régebben volt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Az simán lehet gond, de nem kérdeztem meg, hogy könnyen teker -e? :huh: Lehet hogy az régebben volt :rolleyes: Látod ez igaz, de még nincs 3 éves az aksi, nem is gondoltam rá! Lehet csere kellene! Pénteken lemérem a generátort is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Látod ez igaz, de még nincs 3 éves az aksi, nem is gondoltam rá! Lehet csere kellene! Pénteken lemérem a generátort is! A legjobb akksi sem tud mit leadni, ha előtte nincs feltöltve. A töltésre mindenképp rá kéne nézni, mert ha már ott probléma van, akkor másik akksival sem jársz jobban. Nincs lehetőséged kivenni az akksit és töltőre akasztani egy éjszakára? Ha egy éjszakás töltés után jól indul, akkor már egyértelmű hogy milyen irányba kell indulni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KedvesJános Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 A legjobb akksi sem tud mit leadni, ha előtte nincs feltöltve. A töltésre mindenképp rá kéne nézni, mert ha már ott probléma van, akkor másik akksival sem jársz jobban. Nincs lehetőséged kivenni az akksit és töltőre akasztani egy éjszakára? Ha egy éjszakás töltés után jól indul, akkor már egyértelmű hogy milyen irányba kell indulni :rolleyes: Esetleg,ha az akku kialakítása olyan,akkor nézd meg mennyi elektrolit van a cellákban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Esetleg,ha az akku kialakítása olyan,akkor nézd meg mennyi elektrolit van a cellákban. Ezzel mire gondoltál? A tetején van 6 kupak a 6 cellához. Fel kéne öntenem desztillált vízzel? Bár asszem ez a nyáron már megtörtént. Mit csináljak vele egészen pontosan. Sajnos töltőm nincsen, de tanácsotokra kölcsönkérem csütörtökön egy haveromtól! Köszi a tanácsokat!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
KedvesJános Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Ezzel mire gondoltál? A tetején van 6 kupak a 6 cellához. Fel kéne öntenem desztillált vízzel? Bár asszem ez a nyáron már megtörtént. Mit csináljak vele egészen pontosan. Sajnos töltőm nincsen, de tanácsotokra kölcsönkérem csütörtökön egy haveromtól! Köszi a tanácsokat!!!! Konkrétan arra gondoltam, hogy tekerd ki azokat a kupakokat és nézd meg mennyi folyadék van benne. Értelemszerűen ha kevés van benne akkor tölts utána. Kb 15 mm-re lepje el a folyadék a lemezeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Hali Mindenki! Olyan gondom, és Kérdésem lenne, hogy mi okozhat rángatást alacsony fordulaton?x17dt 68 le astrárol lenne szó. 2. és 3. fokozotban alacsony forduloton rángat a gép,de ha intenziven gyorsitok, akkor 1-2 másodperc alatt megszünik. de ha alacsonyan tartom akor van hogy elkell engednem a gázt és ujra gázt adni h megszünjön. De az érdekes az h csak 2. és 3. fokozatban csinálja. Erre valami tipp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramiusz Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Mennyire alacsony fordulaton? Amúgy ha találsz megoldást szerintem jónéhányunkat érdekelni fogja, mivel ebbe a problémába jópáran belefutottunk és még senki sem talált megnyugtató választ. Nálam ~1000-1300rpm között jelentkezik és szintén 2-3. fokozatban, leginkább motorfék (tolóüzem) üzemmódban. Mióta nem engedem a fordulatot motorfékezve ~1300 alá esni, hanem visszaváltok nem rángat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 agr? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Mivel az én gépemben nincs f.sz.mérö, igy csak saccolni tudom, ami szerintem ahogy irtad te is 1000-1500 közé tehetö.De nem az a szint mikor a motor az erőlködéstöl rángat alcsony fordulaton. Meg ahogy megfigyeltem inkább felfele kapcsolásnál jelentkezik. Agr-t még nemtakaritotam ki rajta, de egy probát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Isuzu dieseleseknek egy kis érdekesség: Igazából először kérdezni akartam tőletek, nem tudjátok-e a választ arra a kérdésre, hogy mi a frászkarika az adagolón a bejelölt cucc. Van amelyik adagolón rajta van, van amelyiken nincs, nekem pl a kocsimon nincs, de a külföldi papíros donor vekimen rajta van. A két kocsi közt annyi különbség van, hogy a donor kocsi gázadáskor megtartja a fordulatot egy pillanatra, úgy mint az Ecotec motorok. Ez leginkább sebességváltáskor érezhető. A rendszámos vekim viszont nem teszi ezt. Aztán ezt összekombinálva plusz a képeket nézegetve jöttem rá, hogy ez egy mini kis lengéscsillapító, nem engedi visszaugrani a gázkart olyan hamar, emiatt tartja meg fordulatot motor. "Lengéscsillapító" nélküli adagoló: "Lengéscsillapítós" adagoló: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=297&view=findpost&p=847865 ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 http://www.opelforum...ndpost&p=847865 ;) :D Ezzel mit akarsz mondani, hogy kapcsolódik ide? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 Isuzu dieseleseknek egy kis érdekesség: Igazából először kérdezni akartam tőletek, nem tudjátok-e a választ arra a kérdésre, hogy mi a frászkarika az adagolón a bejelölt cucc. Van amelyik adagolón rajta van, van amelyiken nincs, nekem pl a kocsimon nincs, de a külföldi papíros donor vekimen rajta van. A két kocsi közt annyi különbség van, hogy a donor kocsi gázadáskor megtartja a fordulatot egy pillanatra, úgy mint az Ecotec motorok. Ez leginkább sebességváltáskor érezhető. A rendszámos vekim viszont nem teszi ezt. Aztán ezt összekombinálva plusz a képeket nézegetve jöttem rá, hogy ez egy mini kis lengéscsillapító, nem engedi visszaugrani a gázkart olyan hamar, emiatt tartja meg fordulatot motor. "Lengéscsillapító" nélküli adagoló: "Lengéscsillapítós" adagoló: És akkor még van egy harmadik is, amikor nem lengéscsillapítós akármi van ott, hanem csak egy csupasz rugó. Igazából annak lett betudva, hogy eszetlen gázadásnál, vagy gázról leugrásnál kicsit csillapítsa a hirtelen mozgást, de hogy eredetileg, biztosan miért is van ott, azt nem sikerült még megfejteni :rolleyes: Időnként feljön a kérdés, elmélkedünk rajta pár napot, aztán megunjuk, és pár hónappal később megint előjön :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 És akkor még van egy harmadik is, amikor nem lengéscsillapítós akármi van ott, hanem csak egy csupasz rugó. Igazából annak lett betudva, hogy eszetlen gázadásnál, vagy gázról leugrásnál kicsit csillapítsa a hirtelen mozgást, de hogy eredetileg, biztosan miért is van ott, azt nem sikerült még megfejteni :rolleyes: Időnként feljön a kérdés, elmélkedünk rajta pár napot, aztán megunjuk, és pár hónappal később megint előjön :D A rugó az alap, hogy ott van, minden B Vectránál, a gázpedálhoz van beépítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts