Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Üdv:-)

Mennyiért vesztegetnek x17dtl Astra caravánba fűtő radiátort?

Mivel az kocsimban az okozta a párásodást kicsit kidurrant:-(

Akkor sajnos az én tippem jött be. Nem lesz egyszerű a cseréje.

Elküldve
Hali!

olyat szeretnék kérdezni, hogy 1.7D 1992 es astrának városba ki milyen fogyasztást mért?

Sokmindentől függ ám ez. :lol:

km, megkíméltség, gumiméret, lábnagyság, forgalom, porlasztók állapota... és még sorolhatnám...

Jó motornál 6 alatt kell lennie. :D

Elküldve

Sziasztok!

Elég sz*r problémám adódott, segítsetek lécci ha tudtok! A "95-ös 1.7-es Isuzu motoros Astrám mostanában, mióta a hőmérő kerülgeti a 0 fokot nagyon nehezen indul reggelente. Nem is éreztem ezt akkora gondnak, mert mióta megvan nem néztem az izzítógyertyákat, gondoltam majd ma reggel kiszedem őket, a rosszakat kicserélem, a gond eltűnik és mindenki örül majd. Hát nem jött össze, ugyanis persze régiek, kopottak, de mind prímán működnek a gyertyáim. Innentől meg sajna nem tudom mi lehet a baja. Olaj is egy 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve, szóval gondolom nem az a baj. De ha hallanátok, reggelente úgy indul mintha egy-két henger akarná berángatni az összes jéghideg többit. Rossz hallgatni is!

Lécci, ha tudtok segítsetek!!!!! Előre is köszönöm!!!!

Elküldve
Sziasztok!

Elég sz*r problémám adódott, segítsetek lécci ha tudtok! A "95-ös 1.7-es Isuzu motoros Astrám mostanában, mióta a hőmérő kerülgeti a 0 fokot nagyon nehezen indul reggelente. Nem is éreztem ezt akkora gondnak, mert mióta megvan nem néztem az izzítógyertyákat, gondoltam majd ma reggel kiszedem őket, a rosszakat kicserélem, a gond eltűnik és mindenki örül majd. Hát nem jött össze, ugyanis persze régiek, kopottak, de mind prímán működnek a gyertyáim. Innentől meg sajna nem tudom mi lehet a baja. Olaj is egy 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve, szóval gondolom nem az a baj. De ha hallanátok, reggelente úgy indul mintha egy-két henger akarná berángatni az összes jéghideg többit. Rossz hallgatni is!

Lécci, ha tudtok segítsetek!!!!! Előre is köszönöm!!!!

Kompressziómérés, csúcsok, aztán meglát :lol:

Elküldve
Kompressziómérés, csúcsok, aztán meglát :lol:

A kompresszió tuti rendben van, a porlasztók gondolod tudnak ekkora dolgot művelni, és főleg úgy, hogy amint meleg semmi baja? Ha azt kivenném, kell hozzá valami speckó szerszám? És ha már kint van mit csináljak, vegyek újat, vagy elég valahogy átpucolni?

Köszi!!!

Elküldve
A kompresszió tuti rendben van, a porlasztók gondolod tudnak ekkora dolgot művelni, és főleg úgy, hogy amint meleg semmi baja? Ha azt kivenném, kell hozzá valami speckó szerszám? És ha már kint van mit csináljak, vegyek újat, vagy elég valahogy átpucolni?

Köszi!!!

Megmérted? :lol: (2 évig jártam olyan kompresszióval, ami egy benzinesnek se lett volna jó... attól hogy sz.r a kompresszió, még jár, megy, csak elég nehézkes hidegindulással. ) A porlasztási képét meg kell nézni, ha csak hugyozik a csúcs, és nem porlaszt, akkor elég rendesen el tudja b.szni az indulást. Melegen egy félhalott, köpködőcsúcsos olaj-gázolajkeverékkel járó motor is elketyeg. :D

Elküldve
Sziasztok!

Elég sz*r problémám adódott, segítsetek lécci ha tudtok! A "95-ös 1.7-es Isuzu motoros Astrám mostanában, mióta a hőmérő kerülgeti a 0 fokot nagyon nehezen indul reggelente. Nem is éreztem ezt akkora gondnak, mert mióta megvan nem néztem az izzítógyertyákat, gondoltam majd ma reggel kiszedem őket, a rosszakat kicserélem, a gond eltűnik és mindenki örül majd. Hát nem jött össze, ugyanis persze régiek, kopottak, de mind prímán működnek a gyertyáim. Innentől meg sajna nem tudom mi lehet a baja. Olaj is egy 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve, szóval gondolom nem az a baj. De ha hallanátok, reggelente úgy indul mintha egy-két henger akarná berángatni az összes jéghideg többit. Rossz hallgatni is!

Lécci, ha tudtok segítsetek!!!!! Előre is köszönöm!!!!

Ugyanezt csinálja a donor isuzum is.

Próbáld ki, hogy egy kicsi indítóspray befújása után hogy indul... Ha úgy beindul, akkor kompresszió...

Nyáron az enyém is indul, pedig a 4ből csak 2 izzítógyertya működik. :lol:

De ha 1x beindult, pár perc járatás után egész nap indul... (még most, amíg nincs hidegebb)

Elküldve

Köszi a tippeket, megpróbálom! De Dáwid, a porlasztócsúcs ha mondjuk csak hugyozik, mit kell vele csinálni? Egyből csere vagy javítható? Meg egyébként szted ajánlatos itthoni körülmények között szétkapni?

Elküldve
Köszi a tippeket, megpróbálom! De Dáwid, a porlasztócsúcs ha mondjuk csak hugyozik, mit kell vele csinálni? Egyből csere vagy javítható? Meg egyébként szted ajánlatos itthoni körülmények között szétkapni?

A csúcsok kiszedése nem egy olyan nagyon problémás dolog, ha szerszám van hozzá. Ha nincs, bármelyik dízeles szaki, kikapja, és megnézni neked a porlasztási képet párezerért. Csinálni nem nagyon tudsz vele semmit, ha nem porlaszt rendesen, akkor csere :lol:

Elküldve
Köszi a tippeket, megpróbálom! De Dáwid, a porlasztócsúcs ha mondjuk csak hugyozik, mit kell vele csinálni? Egyből csere vagy javítható? Meg egyébként szted ajánlatos itthoni körülmények között szétkapni?

Ha nem porlaszt, hanem "pisil" sokmindent nem tudsz vele kezdeni. Ha szakértő szaki szedi ki, megpróbálhatja kipucolni, ha lehet(!), de szerintem - nem ismerem a(z anyagi) lehetőségeid jobban jársz ha cseréled, mint ahogyan a felettem szóló Dáwid cartárs javasolta is.

A Unix webkatalógusában az Isuzu-hoz kétféle porlasztócsúcsot találtam. A Superdiesel kb. 6.700Ft/db, a Bosch kb. 30.000Ft/db.

Elküldve
Ha nem porlaszt, hanem "pisil" sokmindent nem tudsz vele kezdeni. Ha szakértő szaki szedi ki, megpróbálhatja kipucolni, ha lehet(!), de szerintem - nem ismerem a(z anyagi) lehetőségeid jobban jársz ha cseréled, mint ahogyan a felettem szóló Dáwid cartárs javasolta is.

A Unix webkatalógusában az Isuzu-hoz kétféle porlasztócsúcsot találtam. A Superdiesel kb. 6.700Ft/db, a Bosch kb. 30.000Ft/db.

Azt azért tegyük hozzá, hogy egy porlasztócsúcs cseréje nem csak annyiból áll, mint egy gyertyáé, hogy kicsavar-becsavar-kész, hanem az új csúcsot be kell állíttatni az adagolóhoz. Úgyhogy első körben mindenképpen dieseles szakembert kéne felkeresni, aki megnézi az adagoló beállítását (pl. előtöltés eléggé beleszól az indításba), aztán a csúcsokat, és csak akkor cseréltetni vele, ha szükséges.

Elküldve
Mindenesetre az indítóspray-es tesztelést ne hagyja ki, kísértetiesen hasonlít az én isuzumra a leírása. Az pedig kompresszióhiányos, más baja nincs. :lol: :D :devlish:

Öntsél bele varázslöttyöt, majd az visszanöveszti a fémet :devlish:

Elküldve
És ha kompresszióhiányos, akkor mi a teendő????

Először próbáld ki, nem akarlak egyből rémísztgetni! :lol: Dáwid megmondja ő mit tett amikor feladta az övé. :D

Minimum gyűrűzés, de az nem biztos, hogy elég lesz... :devlish:

Elküldve
Azt azért tegyük hozzá, hogy egy porlasztócsúcs cseréje nem csak annyiból áll, mint egy gyertyáé, hogy kicsavar-becsavar-kész, hanem az új csúcsot be kell állíttatni az adagolóhoz. Úgyhogy első körben mindenképpen dieseles szakembert kéne felkeresni, aki megnézi az adagoló beállítását (pl. előtöltés eléggé beleszól az indításba), aztán a csúcsokat, és csak akkor cseréltetni vele, ha szükséges.

Világos. Ennyit azért tudok a dízelről. :lol:

Cserélni, csak végszükség esetén és csak olyan nyúljon hozzá, aki érti is amit csinál. Mind a felhasználói, mint a szerelői oldalról. Szerintem...

Elküldve

Szasztok. Minap észre vettem, hogy kicsit log a turbo tengelye. Ez kb 1mm. Valoszinű cerés lesz vagy fel kell újittatni.

Kérdésem csináltatott már valaki ilyen felújitást, menyibe kerül, és milyen tartos? Vagy vegyek egy bontottat? 40ezerért kinálgatnak itt az ország szélén.

Elküldve
Szasztok. Minap észre vettem, hogy kicsit log a turbo tengelye. Ez kb 1mm. Valoszinű cerés lesz vagy fel kell újittatni.

Kérdésem csináltatott már valaki ilyen felújitást, menyibe kerül, és milyen tartos? Vagy vegyek egy bontottat? 40ezerért kinálgatnak itt az ország szélén.

Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. :lol:

Szerencsére még nem volt részem turbo felújításban, ne is legyen mostanában... Mi a garancia, hogy az a 40.000Ft-os bontott nincs rosszabb állapotban, mint a Tiéd? Én elgondolkodnék egy felújításon. Bár az sem olcsó mulatság, neten elég könnyen találhatsz műhelyt. Ha vevő (pénz) orientáltak, akár még árajánlatot is kérhetsz a Tiéd felújítására.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.