Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok!

Elég sz*r problémám adódott, segítsetek lécci ha tudtok! A "95-ös 1.7-es Isuzu motoros Astrám mostanában, mióta a hőmérő kerülgeti a 0 fokot nagyon nehezen indul reggelente. Nem is éreztem ezt akkora gondnak, mert mióta megvan nem néztem az izzítógyertyákat, gondoltam majd ma reggel kiszedem őket, a rosszakat kicserélem, a gond eltűnik és mindenki örül majd. Hát nem jött össze, ugyanis persze régiek, kopottak, de mind prímán működnek a gyertyáim. Innentől meg sajna nem tudom mi lehet a baja. Olaj is egy 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve, szóval gondolom nem az a baj. De ha hallanátok, reggelente úgy indul mintha egy-két henger akarná berángatni az összes jéghideg többit. Rossz hallgatni is!

Lécci, ha tudtok segítsetek!!!!! Előre is köszönöm!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elég sz*r problémám adódott, segítsetek lécci ha tudtok! A "95-ös 1.7-es Isuzu motoros Astrám mostanában, mióta a hőmérő kerülgeti a 0 fokot nagyon nehezen indul reggelente. Nem is éreztem ezt akkora gondnak, mert mióta megvan nem néztem az izzítógyertyákat, gondoltam majd ma reggel kiszedem őket, a rosszakat kicserélem, a gond eltűnik és mindenki örül majd. Hát nem jött össze, ugyanis persze régiek, kopottak, de mind prímán működnek a gyertyáim. Innentől meg sajna nem tudom mi lehet a baja. Olaj is egy 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve, szóval gondolom nem az a baj. De ha hallanátok, reggelente úgy indul mintha egy-két henger akarná berángatni az összes jéghideg többit. Rossz hallgatni is!

Lécci, ha tudtok segítsetek!!!!! Előre is köszönöm!!!!

Kompressziómérés, csúcsok, aztán meglát :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kompressziómérés, csúcsok, aztán meglát :lol:

A kompresszió tuti rendben van, a porlasztók gondolod tudnak ekkora dolgot művelni, és főleg úgy, hogy amint meleg semmi baja? Ha azt kivenném, kell hozzá valami speckó szerszám? És ha már kint van mit csináljak, vegyek újat, vagy elég valahogy átpucolni?

Köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

A kompresszió tuti rendben van, a porlasztók gondolod tudnak ekkora dolgot művelni, és főleg úgy, hogy amint meleg semmi baja? Ha azt kivenném, kell hozzá valami speckó szerszám? És ha már kint van mit csináljak, vegyek újat, vagy elég valahogy átpucolni?

Köszi!!!

Megmérted? :lol: (2 évig jártam olyan kompresszióval, ami egy benzinesnek se lett volna jó... attól hogy sz.r a kompresszió, még jár, megy, csak elég nehézkes hidegindulással. ) A porlasztási képét meg kell nézni, ha csak hugyozik a csúcs, és nem porlaszt, akkor elég rendesen el tudja b.szni az indulást. Melegen egy félhalott, köpködőcsúcsos olaj-gázolajkeverékkel járó motor is elketyeg. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elég sz*r problémám adódott, segítsetek lécci ha tudtok! A "95-ös 1.7-es Isuzu motoros Astrám mostanában, mióta a hőmérő kerülgeti a 0 fokot nagyon nehezen indul reggelente. Nem is éreztem ezt akkora gondnak, mert mióta megvan nem néztem az izzítógyertyákat, gondoltam majd ma reggel kiszedem őket, a rosszakat kicserélem, a gond eltűnik és mindenki örül majd. Hát nem jött össze, ugyanis persze régiek, kopottak, de mind prímán működnek a gyertyáim. Innentől meg sajna nem tudom mi lehet a baja. Olaj is egy 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve, szóval gondolom nem az a baj. De ha hallanátok, reggelente úgy indul mintha egy-két henger akarná berángatni az összes jéghideg többit. Rossz hallgatni is!

Lécci, ha tudtok segítsetek!!!!! Előre is köszönöm!!!!

Ugyanezt csinálja a donor isuzum is.

Próbáld ki, hogy egy kicsi indítóspray befújása után hogy indul... Ha úgy beindul, akkor kompresszió...

Nyáron az enyém is indul, pedig a 4ből csak 2 izzítógyertya működik. :lol:

De ha 1x beindult, pár perc járatás után egész nap indul... (még most, amíg nincs hidegebb)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippeket, megpróbálom! De Dáwid, a porlasztócsúcs ha mondjuk csak hugyozik, mit kell vele csinálni? Egyből csere vagy javítható? Meg egyébként szted ajánlatos itthoni körülmények között szétkapni?

A csúcsok kiszedése nem egy olyan nagyon problémás dolog, ha szerszám van hozzá. Ha nincs, bármelyik dízeles szaki, kikapja, és megnézni neked a porlasztási képet párezerért. Csinálni nem nagyon tudsz vele semmit, ha nem porlaszt rendesen, akkor csere :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippeket, megpróbálom! De Dáwid, a porlasztócsúcs ha mondjuk csak hugyozik, mit kell vele csinálni? Egyből csere vagy javítható? Meg egyébként szted ajánlatos itthoni körülmények között szétkapni?

Ha nem porlaszt, hanem "pisil" sokmindent nem tudsz vele kezdeni. Ha szakértő szaki szedi ki, megpróbálhatja kipucolni, ha lehet(!), de szerintem - nem ismerem a(z anyagi) lehetőségeid jobban jársz ha cseréled, mint ahogyan a felettem szóló Dáwid cartárs javasolta is.

A Unix webkatalógusában az Isuzu-hoz kétféle porlasztócsúcsot találtam. A Superdiesel kb. 6.700Ft/db, a Bosch kb. 30.000Ft/db.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem porlaszt, hanem "pisil" sokmindent nem tudsz vele kezdeni. Ha szakértő szaki szedi ki, megpróbálhatja kipucolni, ha lehet(!), de szerintem - nem ismerem a(z anyagi) lehetőségeid jobban jársz ha cseréled, mint ahogyan a felettem szóló Dáwid cartárs javasolta is.

A Unix webkatalógusában az Isuzu-hoz kétféle porlasztócsúcsot találtam. A Superdiesel kb. 6.700Ft/db, a Bosch kb. 30.000Ft/db.

Azt azért tegyük hozzá, hogy egy porlasztócsúcs cseréje nem csak annyiból áll, mint egy gyertyáé, hogy kicsavar-becsavar-kész, hanem az új csúcsot be kell állíttatni az adagolóhoz. Úgyhogy első körben mindenképpen dieseles szakembert kéne felkeresni, aki megnézi az adagoló beállítását (pl. előtöltés eléggé beleszól az indításba), aztán a csúcsokat, és csak akkor cseréltetni vele, ha szükséges.

Link to comment
Megosztás:

Azt azért tegyük hozzá, hogy egy porlasztócsúcs cseréje nem csak annyiból áll, mint egy gyertyáé, hogy kicsavar-becsavar-kész, hanem az új csúcsot be kell állíttatni az adagolóhoz. Úgyhogy első körben mindenképpen dieseles szakembert kéne felkeresni, aki megnézi az adagoló beállítását (pl. előtöltés eléggé beleszól az indításba), aztán a csúcsokat, és csak akkor cseréltetni vele, ha szükséges.

Világos. Ennyit azért tudok a dízelről. :lol:

Cserélni, csak végszükség esetén és csak olyan nyúljon hozzá, aki érti is amit csinál. Mind a felhasználói, mint a szerelői oldalról. Szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. Minap észre vettem, hogy kicsit log a turbo tengelye. Ez kb 1mm. Valoszinű cerés lesz vagy fel kell újittatni.

Kérdésem csináltatott már valaki ilyen felújitást, menyibe kerül, és milyen tartos? Vagy vegyek egy bontottat? 40ezerért kinálgatnak itt az ország szélén.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. Minap észre vettem, hogy kicsit log a turbo tengelye. Ez kb 1mm. Valoszinű cerés lesz vagy fel kell újittatni.

Kérdésem csináltatott már valaki ilyen felújitást, menyibe kerül, és milyen tartos? Vagy vegyek egy bontottat? 40ezerért kinálgatnak itt az ország szélén.

Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. :lol:

Szerencsére még nem volt részem turbo felújításban, ne is legyen mostanában... Mi a garancia, hogy az a 40.000Ft-os bontott nincs rosszabb állapotban, mint a Tiéd? Én elgondolkodnék egy felújításon. Bár az sem olcsó mulatság, neten elég könnyen találhatsz műhelyt. Ha vevő (pénz) orientáltak, akár még árajánlatot is kérhetsz a Tiéd felújítására.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.