Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hy .

Ránézésre csak a X17DTL lesz a nyerő.Kb hasonlít.de felpakolom majd a saját képem,képeim.

Elírták a forgalmidat akkor... annak nem ártana utánajárni, eladásnál még baj is lehet belőle.

forgalmi szerint

D.2 Astra Caravan 1.7 D -ez akár maradhat is, bár ha már javítják, akkor javíttasd ki azt is.

P.1 1686 cm3 P.2 50kw - a cm3 nem stimmel.

P.5 x17dtl..... - ez legalább jó - remélem azért adásvételkor ellenőrízted a moorszámot! Ha akkor stimmelt, akkor DTL a kicsike. :lol: .

A forgalmi szerint nem találtunk alkatrészt a motorhoz, aztán Pista bácsi beleunt hogy nem hasonlitanak a képek az általam kért alkatrészre, na mutasd a sz@rod felkiáltással kinyittatta a motorháztetőt és megmutatta a titkot a blokk oldalán.

A közlekedés felügyeletnél 2000Ft körül fizettem hogy ne 82le szerepeljen a forgalmiba. ez is csak a teljesitmény adó miatt

érdekelt. Sajna azóta kitanultam. http://pics.coldline.hu/pics/413526-20111218-JCJ9HB.jpg

Szóval a tied is dtl. :D

Eleinte azt sem tudtam, hogy van ilyen meg olyan turbós. Aztán meglett véve a dtl, de nem bántam meg, bár a + lóerő jól jönne, de nekem bevált ez is. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

1,36 x kW = LE

1 Le = 0,745 KW

1 KW = 1,34 Le

(én 1,33-nak tudtam eddig. :devlish: )

Nem egészen 68 LE-s a DTL.

Van egy 60 lovas turósdízelem? :icon13: Nem baj. :lol: És kék matricás. B)

Akkor nálatok is értenek hozzá a vizsgabiztosok. :D

Érdekes, ma volt időm szétnézni a kórház nagy parkolójában, és figyelgettem az F-eket...

összevisszaság van ám rendesen. :devlish: az öreg dízel kék plakettes, a classic benyás meg piros. :D

hajszálra olyan autó, szinte egymást követő rendszámmal 1.7 D egyik kék, másik fekete. Direkt megkérdeztem a tulajokat, 17DR motor volt mindkettőben, 94-es évjárat. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Az "én időmben" a főiskolán logarléccel számoltunk, és nem lacafacáztunk a századokkal! :D Sokemeletes törtekkel kellett versenyeznünk időre, hogy ki számítja ki hamarabb. Szoktam nyerni a csoportunkban. Mivel gépgyártástechnológus vagyok, szóba sem jött az "electrical horsepower"... :lol:

Mint ahogy a kocsinál sem.

Link to comment
Megosztás:

Az "én időmben" a főiskolán logarléccel számoltunk, és nem lacafacáztunk a századokkal! :devlish: Sokemeletes törtekkel kellett versenyeznünk időre, hogy ki számítja ki hamarabb. Szoktam nyerni a csoportunkban. Mivel gépgyártástechnológus vagyok, szóba sem jött az "electrical horsepower"... :D

Mint ahogy a kocsinál sem.

Okés, én hiszek neked, de akkor sok ám a félrevezetés a kw-Le átváltókkal.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Okés, én hiszek neked, de akkor sok ám a félrevezetés a kw-Le átváltókkal.... :lol:

Annak idején megtanultuk, hogy egy méretezés jósága nem a századokon, vagy ezredeken múlik, hanem a NAGYSÁGRENDEN! Nem mindegy, hogy 1,36 vagy 13,6.... :devlish: Az viszont ebkapor, hogy 1,36 vagy 1,34 :D

Mondhatnám úgy is, hogy fától az erdőt....

Link to comment
Megosztás:

Annak idején megtanultuk, hogy egy méretezés jósága nem a századokon, vagy ezredeken múlik, hanem a NAGYSÁGRENDEN! Nem mindegy, hogy 1,36 vagy 13,6.... :devlish: Az viszont ebkapor, hogy 1,36 vagy 1,34 :D

Mondhatnám úgy is, hogy fától az erdőt....

Értem, akkor megtanultam, hogy 1,36 a hivatalos autókra vonatkoztatva. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv:-) Astra F Caravan 1.7xdtl

Olyan gondom van hogy ha használom a fűtést vagy a hátsó ablak fűtést akár együtt akár külön ,nagyon halványan de világít a töltés jelzőm.

Nem egyszer már, leállítás után nem indult el a kocsi mert le merült az aksi.

Mitől lehet ez?

Előre is köszönöm a válaszokat,ötleteket.

Link to comment
Megosztás:

Üdv:-) Astra F Caravan 1.7xdtl

Olyan gondom van hogy ha használom a fűtést vagy a hátsó ablak fűtést akár együtt akár külön ,nagyon halványan de világít a töltés jelzőm.

Nem egyszer már, leállítás után nem indult el a kocsi mert le merült az aksi.

Mitől lehet ez?

Előre is köszönöm a válaszokat,ötleteket.

Testkábelt ellenőrízd a generátornál, lehet nem jó az érintkezés, és így nem tölt rendesen az akkura. :lol:

-akku mikori?

-generátor jól tölt?

X17DTL az enyém is. (mutatja az utó-izzítást is, de ezután látni fogod a valós töltést!)
Link to comment
Megosztás:

Volt egy tanárom, aki használta. Számolásra ugyan már nem, de fegyelmezésre még igen :devlish: :lol:

:devlish:

Számolásra már én sem használom, bár tudok vele, fegyelmezni meg már nincs kit! :icon13: Amúgy van belőle nekem kettő is, egy az íróasztalomban, egy meg a műhelyemben. Többnyire vonalzónak használom. :D

Link to comment
Megosztás:

Hy all.

Már most teljesen megmarhítotok :-) Akkor a német opel motoros dtl nem lehet 1700 cm3,az Isuzu az tudom hogy kevesebb,de akkor most mi az igaz?:ÁÁÁ.Paszolom a forgalmis kérdéseket ezek után mert akkor én már most lassan semmit se értek.

Wiki szerint :

X17DTL Soros, 4 hengeres, Opel fejlesztés 1700ccm 68 hp (51 kW; 69 PS) 132 Nm (97 lb.ft.) Bosch Injection Pump SOHC 22:1

X17DT Soros, 4 hengeres, Isuzu fejlesztés 1686ccm 82 hp (61 kW; 83 PS) 168 Nm (124 lb.ft.) Bosch Injection Pump SOHC 22:1

A motorra ránézve meg ugy egyálltalán az biztos hogy nem Isuzu.

A forgalmim már 2xer lett cserélve.Egyszer ugye átíráskor március 1én.Nem volt gond sem az eredetvizsgán sem az átíráskor .A második forgalmira azért volt szükség mert most műszakikor szeptember 10 akkor a zöldkártya ( környezetbarátságosabb lett a szekér vagy nem?kék lett.)szóval akkor nem stimmelt a forgalmi szerinti környezet kategória a régi cimkével.ez miatt lett a csere.MInden szám egyezik minden okírattal szóval probléma ebből nincs és szerencsére nem is volt.Az meg hogy mennyi lesz a teljesítmény adó azt még nem tudom ,mert ugye januárban még nem az én nevemen szerepelt a gép és a régi tulaj azt még befizette.A jövő évit már én fogom.Még nem hajtottam más diesel astrát az enyémen kívül,de pl ismerős 1,6 os benzineséhe képest ég és föld a dieselem.Ezt megjegyezte nem egy két benzines astrás munkatárs (mert ugye nép autó az Astra).Lehet végre nincs ott mint egy benzines,de nyomatékban erősebb.Sógoronak 1,9 TD Golf IIIas van,a maga kicsi 110 lovával :-) ,de még ő is azt mondta hogy erőre,gyorsulásra semmi különbbséget nem tapasztalt az Astrában.

De azért most ki ne utáljatok hisz nem fényezni akarom a vasat,de persze sok tapasztalatom nincs hisz első autóm.Biztos vannak ennél jobbak,szebbek,erősebbek.

A köbcentiről meg csak annyit hogy én minden áron Golf III at akartam 1,4 benzinest,de aztán arra nem lett meg a pénz,vagyis az olyanra amit érdemes is lett volna megvenni.Aztán néztünk egy Polot 1,2 es benzinest,abban megegyeztünk a sogorral hogy az azért kicsi,így már 95 százalékban megalkudtunk egy Polo 1,6ra.Erre jött a sogi reakciója hogy jó jó de majd valamit teszünk a gáz pedál alá mert ugye az nekem nagy lesz,meg elszálok meg ilyesmi dumák jöttek.Erre mikor meg megyünk hazafelé a kocsi vásárlási lázban teljesen elfáradva,beszabja nekem hogy azért csak nézzük meg a Jenő Astráját ami diesel meg ugye 1,7 TD (vagy ugye dtl).Mivel várni kellett volna a Polo 1,6ra meg ugye az Astra költségmentes volt meg minden napi használatban nem pedig egy kupec álltal árult ki tudja honnan való Polo volt,így esett meg az eset hogy meglett az Astra.De akkor azért remélem értitek az iróniát hogy na az 1,4 - 1,6 benzines autó az azért nagy lesz nekem.erre rábeszél egy 1,7 TDre.De nem bántam meg hogy így alakult.

Na sok a duma mi?Elhuzhatnék már.... NA jó mentem.:-)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.