Csücsök Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Hello mindenki! Hello! ;) Én nem nagyon akarok belevauvau, de azért ha valaki vesz egy autót, főleg kereskedőtől, főleg használtat, szvsz az a minimum, hogy: 1. olajcsere, ezzel együtt ugye szűrők is. 2. vezérlés csere. Nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 14 éves az autó. Azért a svábok nem 9 ezret mennek évente, pláne nem egy dizellel. Az enyémben óra szerint 130 ezer volt mikor megvettem 4 éve. Ezalatt a 4 év alatt, én tettem bele 140 ezret. Most mutat 270 körül. de szerintem közelebb van az 500 hoz, mint a 400 hoz. Megbontva sosem volt, és a reggeli hidegindításokat sok benzines megirigyelhetné. :lol: Olajat 10 ezer alatt, talán ha egy litert megeszik. Enyém pöcc röff. Tied? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Enyém pöcc röff. Tied? :lol: Hosszan izít és semmi gond. Ha karban van tartva a motor, egy dízelt bármikor belehet indítani. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Enyém pöcc röff. Tied? :) Na figyi. Én azt írtam, sok benzines megirigyelhetné. A tiéd csak egy benzines. :lol: Vagy csak, egybenzines. :) És igen. Pöcc röff, ahogy mondod. És nem volt még motorgenerál. :lol: :lol: :lol: Hosszan izít és semmi gond. Ha karban van tartva a motor, egy dízelt bármikor belehet indítani. :D Ahogy mondja uram. :P Bár, most még nem is kell hosszan izzítani. Pár hónapos az akksi. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Szerintem nem kell itt arcoskodni. Nekem mindkettő van. Dízelnél vannak gyengepontok: szar akksi, szar izzítógyertyák, szar önindító. Ha ezekből egy is kaka, akkor bachatod a könnyen indulást...főleg a német dízel esetében. Kompresszió nem mérvadó, 20 alatti kadett is könnyen indult jó cuccokkal. A benzinesnél szintén lehet szar indulás. Szar benzin, szar gyertyák, szar akksi, szar önindító. Bármelyik kaka, szintén gagyin indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Szerintem nem kell itt arcoskodni. Nekem mindkettő van. Dízelnél vannak gyengepontok: szar akksi, szar izzítógyertyák, szar önindító. Ha ezekből egy is kaka, akkor bachatod a könnyen indulást...főleg a német dízel esetében. Kompresszió nem mérvadó, 20 alatti kadett is könnyen indult jó cuccokkal. A benzinesnél szintén lehet szar indulás. Szar benzin, szar gyertyák, szar akksi, szar önindító. Bármelyik kaka, szintén gagyin indul. Valamint szar gyertyakábelek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem? 0,35-0,4 bar körül van a dtl max turbónyomása. Az Isuzué 0,7 bar. Az 1,5 megállná a helyét még egy tuningolt motor esetében is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem? Biztos, hogy jól mér a nyomásmérő? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Biztos, hogy jól mér a nyomásmérő? :lol: hát a nyomásmérő tuti jó, de én is sokalom a másfelet....mondjuk lett húzva a turbon is meg lett egy kis állítás az adagolón is, szal nemtom....ahogy kijön a cső az intercooleről, és megy a motorba vissza, oda dugtam be a nyomásmérőnek a csövét...lehet szar helyen van???;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 0,35-0,4 bar körül van a dtl max turbónyomása. Az Isuzué 0,7 bar. Az 1,5 megállná a helyét még egy tuningolt motor esetében is :lol: nah megkérdeztem a tubros emberkét, asszondi gyári érték 0.6-0.8 között kell, hogy legyen, és létezik a másfeles nyomás most.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 nah megkérdeztem a tubros emberkét, asszondi gyári érték 0.6-0.8 között kell, hogy legyen, és létezik a másfeles nyomás most.... És ezzel mik a tapasztalataid? Jobban megy? kevesebbet eszik? ilyesmire gondolok... Milyen fordulatszám tartományoktól húz, és meddig? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 És ezzel mik a tapasztalataid? Jobban megy? kevesebbet eszik? ilyesmire gondolok... Milyen fordulatszám tartományoktól húz, és meddig? :lol: hát megvallom az őszintét, 1500fordulat fölé nem szoktam prögetni a motort(üzemanyag takarékosság:D) mivel most pizzafutár vagyok vele beindít leállít kicsitmegy leállít(nem szereti:( ) így eszik 6.3-mat ha rendesen használom akkor egy olyan 5.5-el kényelmesen elmászkálok....ha odakell lépni neki akkor viszont szalad...nemtom a tartományokat majd egyszer odafigyelek és jegyzetelek:D azt tudom hogy 1500-as fordulatnál már 0.1-el tölt a turbó......és így szépen fokozatosan tölt egyre erőszakossabban...asszem 2000nél 0.5-el tölt...de ez nem biztos...majd jegyzetelk és írom az adatokat!de ha most azt mondom, hogy 80al megyek 1500-as fordulaton és rálépek a gázra(nem padlón) pikk pakk elérem a 100-at egy 2000es fordulaton és ha ott rendesen rálépek akkor csak az előttem lévő autó állít meg;) jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 .... jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....:lol: ) Az szép, gyárilag 160 a vége. Írja hogy (kb), de azért jó sokat tévednek. Én még nemnagyon mentem vele 150 fölött, sajnálta/nem mertem tovább nyomni, mondjuk értelme se nagyon lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 hát megvallom az őszintét, 1500fordulat fölé nem szoktam prögetni a motort(üzemanyag takarékosság:D) mivel most pizzafutár vagyok vele beindít leállít kicsitmegy leállít(nem szereti:( ) így eszik 6.3-mat ha rendesen használom akkor egy olyan 5.5-el kényelmesen elmászkálok....ha odakell lépni neki akkor viszont szalad...nemtom a tartományokat majd egyszer odafigyelek és jegyzetelek:D azt tudom hogy 1500-as fordulatnál már 0.1-el tölt a turbó......és így szépen fokozatosan tölt egyre erőszakossabban...asszem 2000nél 0.5-el tölt...de ez nem biztos...majd jegyzetelk és írom az adatokat!de ha most azt mondom, hogy 80al megyek 1500-as fordulaton és rálépek a gázra(nem padlón) pikk pakk elérem a 100-at egy 2000es fordulaton és ha ott rendesen rálépek akkor csak az előttem lévő autó állít meg;) jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....:lol: ) http://teljesitmenymeres.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Ilyen teljesítménymérésen én is gondolkoztam már. De sajnálom ezért a majd' egy tanknyi üzemanyag árát... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Az szép, gyárilag 160 a vége. Írja hogy (kb), de azért jó sokat tévednek. Én még nemnagyon mentem vele 150 fölött, sajnálta/nem mertem tovább nyomni, mondjuk értelme se nagyon lett volna. c14nz-vel ment közeli ismerősöm 194-et...:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 http://teljesitmenymeres.hu/ köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 c14nz-vel ment közeli ismerősöm 194-et...;) Szakadékba hátszéllel? :lol: Ott azért már van 39 Km/h különbség. mennyire volt megtuningolva az autó? hosszabb váltó volt alatta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 c14nz-vel ment közeli ismerősöm 194-et...:lol: Cserélj GPS-t ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Cserélj GPS-t :) :lol: EZ 147 körül volt GPS szerint . érzésre még ment volna, de nem tudom, biztos sokat nem... nem mertem nyomni addig, amíg megáll végképp a mutató. (és az asszony is velem volt... és még fényképeztem is közben... mái napig is megkapom érte sokszor a vékony sort. ;) nem szereti nagyon az ilyesmit, azóta sem ment a mutató 140 fölé.) Általában a km óra mutat többet, és a GPS kevesebbet, az 1.4-nél lehet fordítva volt, vagy tuningolva volt, vagy az említett hosszabb váltóval tudom elképzelni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 :lol: EZ 147 körül volt GPS szerint . érzésre még ment volna, de nem tudom, biztos sokat nem... nem mertem nyomni addig, amíg megáll végképp a mutató. (és az asszony is velem volt... és még fényképeztem is közben... mái napig is megkapom érte sokszor a vékony sort. ;) nem szereti nagyon az ilyesmit, azóta sem ment a mutató 140 fölé.) Általában a km óra mutat többet, és a GPS kevesebbet, az 1.4-nél lehet fordítva volt, vagy tuningolva volt, vagy az említett hosszabb váltóval tudom elképzelni. :) Akkor is hitetlen vagyok :P :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Tudná valaki egy képpel illusztrálni, esetleg leírni, hogy hol találom 1.7 TD Isuzu motoron az olajgombát? Nem világít az olajnyomás visszajelzőm gyújtáson. A kézikönyv szerint menetirányból nézve a motor homlokoldalán balra található. De ebből nem jövök rá, mi az, hogy a homlokoldalán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Tudná valaki egy képpel illusztrálni, esetleg leírni, hogy hol találom 1.7 TD Isuzu motoron az olajgombát? Nem világít az olajnyomás visszajelzőm gyújtáson. A kézikönyv szerint menetirányból nézve a motor homlokoldalán balra található. De ebből nem jövök rá, mi az, hogy a homlokoldalán? Kiégett az izzó? (ezt megvizsgáltad már?) :lol: Vagy máskor világít? ;) Ha már nézted ezt a lehetőséget, akkor nem szóltam, csak ugye nem írtad le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Kiégett az izzó? (ezt megvizsgáltad már?) :lol: Vagy máskor világít? ;) Ha már nézted ezt a lehetőséget, akkor nem szóltam, csak ugye nem írtad le. Hát, a műszerfalat addig nem akartam kibontani, míg az olajgombára menő vezetéket le nem testelem próbaképpen, de ehhez meg kellett találni először az olajgombát :) Corsa B kézikönyvében az 1.5d/1.5TD motornál megtaláltam, az olajszűrő mellett van. Csak le volt csúszva róla a vezeték... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts