Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

14 éves az autó. Azért a svábok nem 9 ezret mennek évente, pláne nem egy dizellel. Az enyémben óra szerint 130 ezer volt mikor megvettem 4 éve. Ezalatt a 4 év alatt, én tettem bele 140 ezret. Most mutat 270 körül. de szerintem közelebb van az 500 hoz, mint a 400 hoz. Megbontva sosem volt, és a reggeli hidegindításokat sok benzines megirigyelhetné. :lol: Olajat 10 ezer alatt, talán ha egy litert megeszik.

Enyém pöcc röff. Tied? ;)

Link to comment
Megosztás:

Enyém pöcc röff. Tied? :)

Na figyi. Én azt írtam, sok benzines megirigyelhetné. A tiéd csak egy benzines. :lol: Vagy csak, egybenzines. :) És igen. Pöcc röff, ahogy mondod. És nem volt még motorgenerál. :lol: :lol: :lol:

Hosszan izít és semmi gond.

Ha karban van tartva a motor, egy dízelt bármikor belehet indítani. :D

Ahogy mondja uram. :P

Bár, most még nem is kell hosszan izzítani. Pár hónapos az akksi. ;)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem kell itt arcoskodni.

Nekem mindkettő van.

Dízelnél vannak gyengepontok: szar akksi, szar izzítógyertyák, szar önindító.

Ha ezekből egy is kaka, akkor bachatod a könnyen indulást...főleg a német dízel esetében.

Kompresszió nem mérvadó, 20 alatti kadett is könnyen indult jó cuccokkal.

A benzinesnél szintén lehet szar indulás.

Szar benzin, szar gyertyák, szar akksi, szar önindító.

Bármelyik kaka, szintén gagyin indul.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem kell itt arcoskodni.

Nekem mindkettő van.

Dízelnél vannak gyengepontok: szar akksi, szar izzítógyertyák, szar önindító.

Ha ezekből egy is kaka, akkor bachatod a könnyen indulást...főleg a német dízel esetében.

Kompresszió nem mérvadó, 20 alatti kadett is könnyen indult jó cuccokkal.

A benzinesnél szintén lehet szar indulás.

Szar benzin, szar gyertyák, szar akksi, szar önindító.

Bármelyik kaka, szintén gagyin indul.

Valamint szar gyertyakábelek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem?

0,35-0,4 bar körül van a dtl max turbónyomása.

Az Isuzué 0,7 bar.

Az 1,5 megállná a helyét még egy tuningolt motor esetében is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy jól mér a nyomásmérő? :lol:

hát a nyomásmérő tuti jó, de én is sokalom a másfelet....mondjuk lett húzva a turbon is meg lett egy kis állítás az adagolón is, szal nemtom....ahogy kijön a cső az intercooleről, és megy a motorba vissza, oda dugtam be a nyomásmérőnek a csövét...lehet szar helyen van???;)

Link to comment
Megosztás:

0,35-0,4 bar körül van a dtl max turbónyomása.

Az Isuzué 0,7 bar.

Az 1,5 megállná a helyét még egy tuningolt motor esetében is :lol:

nah megkérdeztem a tubros emberkét, asszondi gyári érték 0.6-0.8 között kell, hogy legyen, és létezik a másfeles nyomás most....

Link to comment
Megosztás:

És ezzel mik a tapasztalataid?

Jobban megy? kevesebbet eszik? ilyesmire gondolok...

Milyen fordulatszám tartományoktól húz, és meddig?

:lol:

hát megvallom az őszintét, 1500fordulat fölé nem szoktam prögetni a motort(üzemanyag takarékosság:D) mivel most pizzafutár vagyok vele beindít leállít kicsitmegy leállít(nem szereti:( ) így eszik 6.3-mat ha rendesen használom akkor egy olyan 5.5-el kényelmesen elmászkálok....ha odakell lépni neki akkor viszont szalad...nemtom a tartományokat majd egyszer odafigyelek és jegyzetelek:D azt tudom hogy 1500-as fordulatnál már 0.1-el tölt a turbó......és így szépen fokozatosan tölt egyre erőszakossabban...asszem 2000nél 0.5-el tölt...de ez nem biztos...majd jegyzetelk és írom az adatokat!de ha most azt mondom, hogy 80al megyek 1500-as fordulaton és rálépek a gázra(nem padlón) pikk pakk elérem a 100-at egy 2000es fordulaton és ha ott rendesen rálépek akkor csak az előttem lévő autó állít meg;) jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....;) )

Link to comment
Megosztás:

....

jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....:lol: )

Az szép, gyárilag 160 a vége. Írja hogy (kb), de azért jó sokat tévednek.

dtl_menettulajdons_gok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én még nemnagyon mentem vele 150 fölött, sajnálta/nem mertem tovább nyomni, mondjuk értelme se nagyon lett volna.

Link to comment
Megosztás:

hát megvallom az őszintét, 1500fordulat fölé nem szoktam prögetni a motort(üzemanyag takarékosság:D) mivel most pizzafutár vagyok vele beindít leállít kicsitmegy leállít(nem szereti:( ) így eszik 6.3-mat ha rendesen használom akkor egy olyan 5.5-el kényelmesen elmászkálok....ha odakell lépni neki akkor viszont szalad...nemtom a tartományokat majd egyszer odafigyelek és jegyzetelek:D azt tudom hogy 1500-as fordulatnál már 0.1-el tölt a turbó......és így szépen fokozatosan tölt egyre erőszakossabban...asszem 2000nél 0.5-el tölt...de ez nem biztos...majd jegyzetelk és írom az adatokat!de ha most azt mondom, hogy 80al megyek 1500-as fordulaton és rálépek a gázra(nem padlón) pikk pakk elérem a 100-at egy 2000es fordulaton és ha ott rendesen rálépek akkor csak az előttem lévő autó állít meg;) jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....:lol: )

http://teljesitmenymeres.hu/

Link to comment
Megosztás:

Cserélj GPS-t :)

:lol:

EZ 147 körül volt GPS szerint . érzésre még ment volna, de nem tudom, biztos sokat nem... nem mertem nyomni addig, amíg megáll végképp a mutató. (és az asszony is velem volt... és még fényképeztem is közben... mái napig is megkapom érte sokszor a vékony sort. ;) nem szereti nagyon az ilyesmit, azóta sem ment a mutató 140 fölé.)

Általában a km óra mutat többet, és a GPS kevesebbet, az 1.4-nél lehet fordítva volt, vagy tuningolva volt, vagy az említett hosszabb váltóval tudom elképzelni. :)

Link to comment
Megosztás:

:lol:

EZ 147 körül volt GPS szerint . érzésre még ment volna, de nem tudom, biztos sokat nem... nem mertem nyomni addig, amíg megáll végképp a mutató. (és az asszony is velem volt... és még fényképeztem is közben... mái napig is megkapom érte sokszor a vékony sort. ;) nem szereti nagyon az ilyesmit, azóta sem ment a mutató 140 fölé.)

Általában a km óra mutat többet, és a GPS kevesebbet, az 1.4-nél lehet fordítva volt, vagy tuningolva volt, vagy az említett hosszabb váltóval tudom elképzelni. :)

Akkor is hitetlen vagyok :P :)

Link to comment
Megosztás:

Tudná valaki egy képpel illusztrálni, esetleg leírni, hogy hol találom 1.7 TD Isuzu motoron az olajgombát? Nem világít az olajnyomás visszajelzőm gyújtáson.

A kézikönyv szerint menetirányból nézve a motor homlokoldalán balra található. De ebből nem jövök rá, mi az, hogy a homlokoldalán?

Link to comment
Megosztás:

Tudná valaki egy képpel illusztrálni, esetleg leírni, hogy hol találom 1.7 TD Isuzu motoron az olajgombát? Nem világít az olajnyomás visszajelzőm gyújtáson.

A kézikönyv szerint menetirányból nézve a motor homlokoldalán balra található. De ebből nem jövök rá, mi az, hogy a homlokoldalán?

Kiégett az izzó? (ezt megvizsgáltad már?) :lol: Vagy máskor világít? ;)

Ha már nézted ezt a lehetőséget, akkor nem szóltam, csak ugye nem írtad le.

Link to comment
Megosztás:

Kiégett az izzó? (ezt megvizsgáltad már?) :lol: Vagy máskor világít? ;)

Ha már nézted ezt a lehetőséget, akkor nem szóltam, csak ugye nem írtad le.

Hát, a műszerfalat addig nem akartam kibontani, míg az olajgombára menő vezetéket le nem testelem próbaképpen, de ehhez meg kellett találni először az olajgombát :)

Corsa B kézikönyvében az 1.5d/1.5TD motornál megtaláltam, az olajszűrő mellett van. Csak le volt csúszva róla a vezeték...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.