Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hello mindenki!

Hello! ;)

Én nem nagyon akarok belevauvau, de azért ha valaki vesz egy autót, főleg kereskedőtől, főleg használtat, szvsz az a minimum, hogy:

1. olajcsere, ezzel együtt ugye szűrők is.

2. vezérlés csere.

Nem? :lol:

Elküldve
14 éves az autó. Azért a svábok nem 9 ezret mennek évente, pláne nem egy dizellel. Az enyémben óra szerint 130 ezer volt mikor megvettem 4 éve. Ezalatt a 4 év alatt, én tettem bele 140 ezret. Most mutat 270 körül. de szerintem közelebb van az 500 hoz, mint a 400 hoz. Megbontva sosem volt, és a reggeli hidegindításokat sok benzines megirigyelhetné. :lol: Olajat 10 ezer alatt, talán ha egy litert megeszik.

Enyém pöcc röff. Tied? ;)

Elküldve
Enyém pöcc röff. Tied? :)

Na figyi. Én azt írtam, sok benzines megirigyelhetné. A tiéd csak egy benzines. :lol: Vagy csak, egybenzines. :) És igen. Pöcc röff, ahogy mondod. És nem volt még motorgenerál. :lol: :lol: :lol:

Hosszan izít és semmi gond.

Ha karban van tartva a motor, egy dízelt bármikor belehet indítani. :D

Ahogy mondja uram. :P

Bár, most még nem is kell hosszan izzítani. Pár hónapos az akksi. ;)

Elküldve

Szerintem nem kell itt arcoskodni.

Nekem mindkettő van.

Dízelnél vannak gyengepontok: szar akksi, szar izzítógyertyák, szar önindító.

Ha ezekből egy is kaka, akkor bachatod a könnyen indulást...főleg a német dízel esetében.

Kompresszió nem mérvadó, 20 alatti kadett is könnyen indult jó cuccokkal.

A benzinesnél szintén lehet szar indulás.

Szar benzin, szar gyertyák, szar akksi, szar önindító.

Bármelyik kaka, szintén gagyin indul.

Elküldve
Szerintem nem kell itt arcoskodni.

Nekem mindkettő van.

Dízelnél vannak gyengepontok: szar akksi, szar izzítógyertyák, szar önindító.

Ha ezekből egy is kaka, akkor bachatod a könnyen indulást...főleg a német dízel esetében.

Kompresszió nem mérvadó, 20 alatti kadett is könnyen indult jó cuccokkal.

A benzinesnél szintén lehet szar indulás.

Szar benzin, szar gyertyák, szar akksi, szar önindító.

Bármelyik kaka, szintén gagyin indul.

Valamint szar gyertyakábelek. :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem?

Elküldve
lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem?

0,35-0,4 bar körül van a dtl max turbónyomása.

Az Isuzué 0,7 bar.

Az 1,5 megállná a helyét még egy tuningolt motor esetében is :lol:

Elküldve
lenne egy kérdésem, hogy x17dtl gyári turbós, azt szerintetek hány bar-ig lehet húzni? mert én most szereztem és kötöttem be egy turbonyomásmérőt, és azt mutatja, maximumon hogy 1.5 bar, hát szerintem az rengeteg, nem?

Biztos, hogy jól mér a nyomásmérő? :lol:

Elküldve
Biztos, hogy jól mér a nyomásmérő? :lol:

hát a nyomásmérő tuti jó, de én is sokalom a másfelet....mondjuk lett húzva a turbon is meg lett egy kis állítás az adagolón is, szal nemtom....ahogy kijön a cső az intercooleről, és megy a motorba vissza, oda dugtam be a nyomásmérőnek a csövét...lehet szar helyen van???;)

Elküldve
0,35-0,4 bar körül van a dtl max turbónyomása.

Az Isuzué 0,7 bar.

Az 1,5 megállná a helyét még egy tuningolt motor esetében is :lol:

nah megkérdeztem a tubros emberkét, asszondi gyári érték 0.6-0.8 között kell, hogy legyen, és létezik a másfeles nyomás most....

Elküldve
nah megkérdeztem a tubros emberkét, asszondi gyári érték 0.6-0.8 között kell, hogy legyen, és létezik a másfeles nyomás most....

És ezzel mik a tapasztalataid?

Jobban megy? kevesebbet eszik? ilyesmire gondolok...

Milyen fordulatszám tartományoktól húz, és meddig?

:lol:

Elküldve
És ezzel mik a tapasztalataid?

Jobban megy? kevesebbet eszik? ilyesmire gondolok...

Milyen fordulatszám tartományoktól húz, és meddig?

:lol:

hát megvallom az őszintét, 1500fordulat fölé nem szoktam prögetni a motort(üzemanyag takarékosság:D) mivel most pizzafutár vagyok vele beindít leállít kicsitmegy leállít(nem szereti:( ) így eszik 6.3-mat ha rendesen használom akkor egy olyan 5.5-el kényelmesen elmászkálok....ha odakell lépni neki akkor viszont szalad...nemtom a tartományokat majd egyszer odafigyelek és jegyzetelek:D azt tudom hogy 1500-as fordulatnál már 0.1-el tölt a turbó......és így szépen fokozatosan tölt egyre erőszakossabban...asszem 2000nél 0.5-el tölt...de ez nem biztos...majd jegyzetelk és írom az adatokat!de ha most azt mondom, hogy 80al megyek 1500-as fordulaton és rálépek a gázra(nem padlón) pikk pakk elérem a 100-at egy 2000es fordulaton és ha ott rendesen rálépek akkor csak az előttem lévő autó állít meg;) jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....;) )

Elküldve
....

jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....:lol: )

Az szép, gyárilag 160 a vége. Írja hogy (kb), de azért jó sokat tévednek.

dtl_menettulajdons_gok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én még nemnagyon mentem vele 150 fölött, sajnálta/nem mertem tovább nyomni, mondjuk értelme se nagyon lett volna.

Elküldve
hát megvallom az őszintét, 1500fordulat fölé nem szoktam prögetni a motort(üzemanyag takarékosság:D) mivel most pizzafutár vagyok vele beindít leállít kicsitmegy leállít(nem szereti:( ) így eszik 6.3-mat ha rendesen használom akkor egy olyan 5.5-el kényelmesen elmászkálok....ha odakell lépni neki akkor viszont szalad...nemtom a tartományokat majd egyszer odafigyelek és jegyzetelek:D azt tudom hogy 1500-as fordulatnál már 0.1-el tölt a turbó......és így szépen fokozatosan tölt egyre erőszakossabban...asszem 2000nél 0.5-el tölt...de ez nem biztos...majd jegyzetelk és írom az adatokat!de ha most azt mondom, hogy 80al megyek 1500-as fordulaton és rálépek a gázra(nem padlón) pikk pakk elérem a 100-at egy 2000es fordulaton és ha ott rendesen rálépek akkor csak az előttem lévő autó állít meg;) jó de mondjuk hozzákell tenni, hogy 1 éve kapott egy motor generált, szal most van benne 20-25 ezer kilométer!!!! generál előtt viszont egyszer mentem az m7esen 187-et vele(gps szerint) balaton mellett....most még nem volt alkalmam lemérni...esetleg tudtok olyan helyet ahol lemérik a lovakat illetve a végsebességet?(ilyen padra gondolok dino vagy mire....:lol: )

http://teljesitmenymeres.hu/

Elküldve
Az szép, gyárilag 160 a vége. Írja hogy (kb), de azért jó sokat tévednek.

dtl_menettulajdons_gok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én még nemnagyon mentem vele 150 fölött, sajnálta/nem mertem tovább nyomni, mondjuk értelme se nagyon lett volna.

c14nz-vel ment közeli ismerősöm 194-et...:lol:

Elküldve
Cserélj GPS-t :)

:lol:

EZ 147 körül volt GPS szerint . érzésre még ment volna, de nem tudom, biztos sokat nem... nem mertem nyomni addig, amíg megáll végképp a mutató. (és az asszony is velem volt... és még fényképeztem is közben... mái napig is megkapom érte sokszor a vékony sort. ;) nem szereti nagyon az ilyesmit, azóta sem ment a mutató 140 fölé.)

Általában a km óra mutat többet, és a GPS kevesebbet, az 1.4-nél lehet fordítva volt, vagy tuningolva volt, vagy az említett hosszabb váltóval tudom elképzelni. :)

Elküldve
:lol:

EZ 147 körül volt GPS szerint . érzésre még ment volna, de nem tudom, biztos sokat nem... nem mertem nyomni addig, amíg megáll végképp a mutató. (és az asszony is velem volt... és még fényképeztem is közben... mái napig is megkapom érte sokszor a vékony sort. ;) nem szereti nagyon az ilyesmit, azóta sem ment a mutató 140 fölé.)

Általában a km óra mutat többet, és a GPS kevesebbet, az 1.4-nél lehet fordítva volt, vagy tuningolva volt, vagy az említett hosszabb váltóval tudom elképzelni. :)

Akkor is hitetlen vagyok :P :)

Elküldve

Tudná valaki egy képpel illusztrálni, esetleg leírni, hogy hol találom 1.7 TD Isuzu motoron az olajgombát? Nem világít az olajnyomás visszajelzőm gyújtáson.

A kézikönyv szerint menetirányból nézve a motor homlokoldalán balra található. De ebből nem jövök rá, mi az, hogy a homlokoldalán?

Elküldve
Tudná valaki egy képpel illusztrálni, esetleg leírni, hogy hol találom 1.7 TD Isuzu motoron az olajgombát? Nem világít az olajnyomás visszajelzőm gyújtáson.

A kézikönyv szerint menetirányból nézve a motor homlokoldalán balra található. De ebből nem jövök rá, mi az, hogy a homlokoldalán?

Kiégett az izzó? (ezt megvizsgáltad már?) :lol: Vagy máskor világít? ;)

Ha már nézted ezt a lehetőséget, akkor nem szóltam, csak ugye nem írtad le.

Elküldve
Kiégett az izzó? (ezt megvizsgáltad már?) :lol: Vagy máskor világít? ;)

Ha már nézted ezt a lehetőséget, akkor nem szóltam, csak ugye nem írtad le.

Hát, a műszerfalat addig nem akartam kibontani, míg az olajgombára menő vezetéket le nem testelem próbaképpen, de ehhez meg kellett találni először az olajgombát :)

Corsa B kézikönyvében az 1.5d/1.5TD motornál megtaláltam, az olajszűrő mellett van. Csak le volt csúszva róla a vezeték...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.