nagyonkezdő Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Sziasztok! Túl vagyok a motorcserén.A motortartó gumibak alu konzolját esélyem sem volt a helyén levenni. Forgattuk mint bohóc a gombócot, de kijött.A másik csupasz motor be.Az extrák ( szivó, kipufogó csonk, adagoló...) felszerelése után inditás,és valami istentelen dizeles nagyon hangos, viszont egyenletes motor hang fogadott.Előtöltést állitottam. A nagyon hangos dizeles hang megszűnt, és nagyon megy.De jó ez nekem? A kiszerelt motor 5.sebességi fokozatba 43 km/h tól is kis túlzással húzott,na ez nem, ennél a motornál,vagy beállitásnál váltogatni kell, mert rángat,és gyorsitáskor nem gyengén füstöl. Más.Az adagoló tengelye csapágyas ami nyilván nem tesz jót neki,és a vezérműszij is lelóg a bordáskerékről ezért a vezető görgő pereme eszegeti a szijjat. Valaki javitott e már otthon ilyen jellegű hibát? További szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Sziasztok! Túl vagyok a motorcserén.A motortartó gumibak alu konzolját esélyem sem volt a helyén levenni. Forgattuk mint bohóc a gombócot, de kijött.A másik csupasz motor be.Az extrák ( szivó, kipufogó csonk, adagoló...) felszerelése után inditás,és valami istentelen dizeles nagyon hangos, viszont egyenletes motor hang fogadott.Előtöltést állitottam. A nagyon hangos dizeles hang megszűnt, és nagyon megy.De jó ez nekem? A kiszerelt motor 5.sebességi fokozatba 43 km/h tól is kis túlzással húzott,na ez nem, ennél a motornál,vagy beállitásnál váltogatni kell, mert rángat,és gyorsitáskor nem gyengén füstöl. Más.Az adagoló tengelye csapágyas ami nyilván nem tesz jót neki,és a vezérműszij is lelóg a bordáskerékről ezért a vezető görgő pereme eszegeti a szijjat. Valaki javitott e már otthon ilyen jellegű hibát? További szép napot! Lehet, húgy túl kicsi előtöltést állítottál be neki, ettől lágyabb lesz a hangja, viszont elhúzódik az égés, főleg magasabb fotdulaton, ezért füstöl kegyetlenül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November18, 2011 Megoszt Elküldve November18, 2011 Bosch adagolója, van, hátha érdekli... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve November19, 2011 Megoszt Elküldve November19, 2011 Lehet, húgy túl kicsi előtöltést állítottál be neki, ettől lágyabb lesz a hangja, viszont elhúzódik az égés, főleg magasabb fotdulaton, ezért füstöl kegyetlenül. Hogy mennyit azt nem tudom, a bordás kerék csavarjainál 1-2 mm. De 5,6 ra jött ki a fogyi. Bosch adagolója, van, hátha érdekli... Nem rossz, köszi. Viszont azon agyalok, venni kéne egy sz@rt aztán jól szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November19, 2011 Megoszt Elküldve November19, 2011 Bosch adagolója, van, hátha érdekli... Akkor a 12.oldal közepén megtaláltad motorféknél a 0 befecsit, elektronikus hókuszpókusz nélkül is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November19, 2011 Megoszt Elküldve November19, 2011 Nem rossz, köszi. Viszont azon agyalok, venni kéne egy sz@rt aztán jól szétszedni. Hát igen. Nem lenne roszz megtapogatni, megfogdozni, megismeri, hogy működik. Bonyolult egy szerkezet az biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November19, 2011 Megoszt Elküldve November19, 2011 Akkor a 12.oldal közepén megtaláltad motorféknél a 0 befecsit, elektronikus hókuszpókusz nélkül is. ;) Hát ez az :lol: Nem gondoltam volna Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 A hengerfej javítás miatt meg lettek bontva a porlasztók, a résolaj elvezetők, meg a porlasztókra menő csövek. Az összeszerelés után mentem vele kb 100 km-t, a bal szélső porlasztócsúcs könnyezi a gázolajat ahogy a képen látszik, a hollandi és a résolaj elvezető leszorító anya között. A szivárgó gázolajtól a hollandi fele magasságig nedves volt. Szombaton húztunk a hollandi anyán egy picit, viszont az alatta lévő leszorító anyához nem fértünk hozzá. Azóta mentem kb 200 km-t, nem annyira mint a ráhúzás előtt, de megint gázolajos! Mi a frászt kezdjek vele? Nem merem után húzni, mert attól félek valami engedni fog! Feltételezem hogy nem a résolajnál ereszt ami max 1-2 bar, hanem a hollandinál, ami 150-200 bar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Elvileg az ott egy kúpos tömítés, szal lehet megkéne csiszolni és úgy összerakni, aztán jól megtépni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Elvileg az ott egy kúpos tömítés, szal lehet megkéne csiszolni és úgy összerakni, aztán jól megtépni. ??? . Vagy csak vissza lazitani az adagolón is és a porlasztón is és először a porlasztón meghúzni hogy tuti a helyére menjen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 ??? . Vagy csak vissza lazitani az adagolón is és a porlasztón is és először a porlasztón meghúzni hogy tuti a helyére menjen. Az adagolóról nem lett levéve a cső szerintem. Látni nem láttam, mikor szerelték, csak annyit, hogy amikor a HF le volt véve, akkor a csövek ott álltak a helyükön. De megpróbáljuk, majd hétvégén. Csak azt a k...szívótorkot megint le kell venni, hogy hozzá lehessen férni... A résolaj visszavezetőnél nem szivároghat? Nem igazán vágom, hogy ott hogy van megoldva a tömítés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 háj! azt mért van, hogy a kék fölé nem megy a vízhőfok mutatója? igaz 2ezer fölé nem nagyon pörgetem a fordulatot se...de mondjuk ha dugóba állok egy 20 percet akkor egyből fent van 100fokon:D mért van ez?:lol: még egy nem ideszóló kérdés, dehátha, 170/65 r14es gumikba mekkora nyomás kell?;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 háj! azt mért van, hogy a kék fölé nem megy a vízhőfok mutatója? igaz 2ezer fölé nem nagyon pörgetem a fordulatot se...de mondjuk ha dugóba állok egy 20 percet akkor egyből fent van 100fokon:D mért van ez?:lol: még egy nem ideszóló kérdés, dehátha, 170/65 r14es gumikba mekkora nyomás kell?;) Termosztát csere 2.2bar Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Termosztát csere 2.2bar pedig fűteni fűt mint az isten nyila, csak a vízhőfok nem megy fel olyanyira.... 2.2 bar elől hátul?:lol: köszi;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 pedig fűteni fűt mint az isten nyila, csak a vízhőfok nem megy fel olyanyira.... 2.2 bar elől hátul?:lol: köszi;) Esetleg a műszerfal jeladójának a cseréje, termoszát mellett van, van vagy 1500Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 pedig fűteni fűt mint az isten nyila, csak a vízhőfok nem megy fel olyanyira.... 2.2 bar elől hátul?;) köszi;) Nekem is fűtött gyönyörűen a rossz termosztáttal is, de az újjal még jobban. Tapogasd meg, hogy hirtelen melegszik el a hűtőd, vagy szép lassan fokozatosan langyosodik. (ahol a termosztát felől rámegy a cső a sarokban) Ha hirtelen elönti a forróság alapjáraton járatás után (hidegtől függően kb 5-10 perc) akkor adott a probléma. :) Mikor volt cserélve? (ha 1-2 éve, vagy nem tudod mikor, akkor szerintem cserélj!) Fogyasztásban is meg fog látszani. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virbo Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az Isuzu tulajoktól kérdezném elsősorban, de ha más is tudja, az is jó. ;) Szóval mennyi a vízhőfokotok mostanság? Most cseréltem termosztátot, volt egy kis kavar, lényeg az, hogy elvileg a belevaló van benne most. 80 fokos, a hőfokom nem is megy feljebb. Konkrétan a kék sáv és a 90-es vonal között vagyok félúton. Valaki azt mondta, hogy ez jó nekem. Tényleg? :lol: A másik a fűtéssel kapcsolatban kicsit rágódtam a megfelelő topikban, viszont volna egy kérdésem. A bekarikázott csőcsonk a radiátor visszajövője. Egész közel a motorblokkhoz, van ott mindenféle elágazás még, meg csövek is. Mint látjátok levehető, van valami egész vékony tömítés alatta. Mi a fene ez a csonk, és mi van alatta? Hova megy? (Csak azért mert nem légtelenedik a radiátor ágam, és ki akarom ezt pucoválni, hátha. Csak figyelje-e elpattanó rugókra, membránra, vagy kicsi kínaira, mikor leszedem?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 ??? . Vagy csak vissza lazitani az adagolón is és a porlasztón is és először a porlasztón meghúzni hogy tuti a helyére menjen. A kúpos csatlakozás felületét picit megcsiszolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az Isuzu tulajoktól kérdezném elsősorban, de ha más is tudja, az is jó. ;) Szóval mennyi a vízhőfokotok mostanság? Most cseréltem termosztátot, volt egy kis kavar, lényeg az, hogy elvileg a belevaló van benne most. 80 fokos, a hőfokom nem is megy feljebb. Konkrétan a kék sáv és a 90-es vonal között vagyok félúton. Valaki azt mondta, hogy ez jó nekem. Tényleg? :lol: 85 fokos termosztát való bele. Le is teszteltem, hőmérő szerint 86 fokon nyit. Nekem műszer szerint 80-81 fok körül tartja a hőfokot. A motor iszonyat nehezen melegszik be, 8-10 km kell neki, attól függően, mennyire nyomom neki. Alapjárat közeli városozásnál még tovább tart. A a hűtőre menő cső nem melegszik. A másik a fűtéssel kapcsolatban kicsit rágódtam a megfelelő topikban, viszont volna egy kérdésem. http://kepfeltoltes.hu/111123/DSC_6373_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img] A bekarikázott csőcsonk a radiátor visszajövője. Egész közel a motorblokkhoz, van ott mindenféle elágazás még, meg csövek is. Mint látjátok levehető, van valami egész vékony tömítés alatta. Mi a fene ez a csonk, és mi van alatta? Hova megy? (Csak azért mert nem légtelenedik a radiátor ágam, és ki akarom ezt pucoválni, hátha. Csak figyelje-e elpattanó rugókra, membránra, vagy kicsi kínaira, mikor leszedem?) Van egy úgynevezett kis hűtőkör, amiben a hűtőt kihagyva kering a víz amíg zárva van a termosztát. Ennek része az a leágazás ami a radiátorhoz, az olajszűrőhöz és az adagolóhoz megy. Nemtudom mi van az alatt a csonk alatt, de véleményem szerint tök felesleges levenned. Az egész hűtőkör magától légtelenedik, ha fel van öntve vízzel. Miből gondolod hogy levegős? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nekem is fűtött gyönyörűen a rossz termosztáttal is, de az újjal még jobban. Tapogasd meg, hogy hirtelen melegszik el a hűtőd, vagy szép lassan fokozatosan langyosodik. (ahol a termosztát felől rámegy a cső a sarokban) Ha hirtelen elönti a forróság alapjáraton járatás után (hidegtől függően kb 5-10 perc) akkor adott a probléma. :) Mikor volt cserélve? (ha 1-2 éve, vagy nem tudod mikor, akkor szerintem cserélj!) Fogyasztásban is meg fog látszani. :lol: pontosan egy éve volt cserélve, de nem én csináltam, esetleg tudnátok képet linkelni, hogy merre keressem, hogy néz ki:D és mekkora munka ez? én paraszt fejjel is megtudom csinálni, vagy esetleg vigyem el tudóshoz?;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb dieseles cartársakhoz: az ex-Caravanunknak (17DR) most olyan problémája van, hogy az izzítás egész addig megy benne, amíg a motor be nem indul, magyarán nem áll le a gyújtás ráadása után úgy fél perccel, ahogy régebben tette. Érdekelne, hogy valaki találkozott-e már ilyennel, és mi okozta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb dieseles cartársakhoz: az ex-Caravanunknak (17DR) most olyan problémája van, hogy az izzítás egész addig megy benne, amíg a motor be nem indul, magyarán nem áll le a gyújtás ráadása után úgy fél perccel, ahogy régebben tette. Érdekelne, hogy valaki találkozott-e már ilyennel, és mi okozta? hát, ha csak a narancssárga izzitószál kint marad még pluszba olyan 30 másodpercig, akkor az relé, kint az aksi melletti dobozban.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb dieseles cartársakhoz: az ex-Caravanunknak (17DR) most olyan problémája van, hogy az izzítás egész addig megy benne, amíg a motor be nem indul, magyarán nem áll le a gyújtás ráadása után úgy fél perccel, ahogy régebben tette. Érdekelne, hogy valaki találkozott-e már ilyennel, és mi okozta? Találkoztam bizony, nálam is ezt csinálta... relécsere volt a megoldás... Illetve nekem felváltva csinálta, hogy hol izzított ész nélkül, hol egyáltalán nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb dieseles cartársakhoz: az ex-Caravanunknak (17DR) most olyan problémája van, hogy az izzítás egész addig megy benne, amíg a motor be nem indul, magyarán nem áll le a gyújtás ráadása után úgy fél perccel, ahogy régebben tette. Érdekelne, hogy valaki találkozott-e már ilyennel, és mi okozta? Szerintem is bepusztult a relé. Van ismerősöm akinek 4 izzítógyertyáját is megölte, mert folyamatosan izzított, mondjuk az még járó motornál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb dieseles cartársakhoz: az ex-Caravanunknak (17DR) most olyan problémája van, hogy az izzítás egész addig megy benne, amíg a motor be nem indul, magyarán nem áll le a gyújtás ráadása után úgy fél perccel, ahogy régebben tette. Érdekelne, hogy valaki találkozott-e már ilyennel, és mi okozta? Van egy új izzítórelém, ha érdekel... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts