bond1 Elküldve Október29, 2011 Elküldve Október29, 2011 Csak városban? (kimondott várost nem tudok írni, mert falun lakom, szerencsére nem sokat vagyok csak városban.) Nem szólnak érte, hogy nem egyforma méretűek a gumik? ;) (értem, hogy tengelyenkén azok, de nem az összesnek kellene egyformának lennie? ;) ) Ugyanazt csinálja neked is? :lol: Ha ráfékezel, és "átbillen" azon a fordulatszámon, akkor már simán motorfékez? gumik miatt még nem szóltak...a fékezést még nem próbáltam ki, én kinyomom a kuplungot kb 3-5 cm-t nyomok rá és akkor abbahagyja....nemtom mitől lehet:( nmehiszem, hogy többünknek is egyszerre romoljon el a kuplungja...főleg, hogy ismétlem magam, nekem zsírúj
epk947 Elküldve Október29, 2011 Elküldve Október29, 2011 Én viszont egyre idegesebb vagyok! Enyém ugyanezt produkálja, de csak alapjárat közeli fordulatszámtartományban. Hideg vagy meleg a motor neki tökmindegy 900-~1200rpm között tartományban rángat. A fordulatszámmérő mutatója nem leng ki és a motor hangja sem változik (legalábbis fülre nem) a jelenség akkor jön elő, ha gáz nélkül, vagy motorfékkel haladok. A motor szépen jár, könnyen indul. Megvárva az izzítás 30s-es végét 1-1,5 tekerés után már szépen ketyereg a motor. Bár az első pár másodpercben eléggé légkalapácsos a hagja. Hiába na nem szeretnek a szelpek kenés nélkül dolgozni. (megértem őket) A füstölgésem miatt egyre kevésbé aggódok, mióta a napokban láttam két modern "csoda"dieselt. Egy PDDTDI Passat-ot, meg egy MultiJet Grande Punto-t és mindkettő olyan tömény fekete koromfelhőt húzott maga mögött, hogy a fél utca eltűnt... Néha elgondolkodok rajt, mi mocsok lehet a kipuppogócsövemben... ;) Hiába na a vénlány az első sajá dieselem. Amúgy már lassan 700 Km-esek vagyunk, ha számításaim nem nagyon csalnak, akkor eddigi átlagom kb. 5,7 l/100 Km. Nagyrészt városban. Szerintetek ez mennyire jó? Csíííp tyúninggg! Háát instállom versenyístá ! ;)
bond1 Elküldve Október29, 2011 Elküldve Október29, 2011 Csíííp tyúninggg! Háát instállom versenyístá ! ;) X17DTL-ben nincsen kompjúúúúter, szal chips tuning se nagyon kivitelezhető...ahogy én tudom..
ramiusz Elküldve Október30, 2011 Elküldve Október30, 2011 X17DTL-ben nincsen kompjúúúúter, szal chips tuning se nagyon kivitelezhető...ahogy én tudom.. Akkor van benne kompjúter, ha behajítom a notimat a hátsóülésre... ;) Szal jól tudod, különben sem tuningolnám. Nekem többet számít, hogy menjen még 4-5 év múlva is. Ezért is esett a választásom a vénlányra. Mivel teljesen mechanikus a vezérlése nincs számítógép ami belemagyaráz a működésbe. Ha valamiért lerobban az kopásból, törésből, szakadásból, dugulásból ered és nem elektronikai hibából. A Thalia-nál is mindig attól féltem, hogy megzakkan a számgép. Az Astra-mban a legkomolyabb elekronikus kütyü a motoros ablak mellett az ABS. Asszem ennyi elég is.
Adam1 Elküldve Október30, 2011 Elküldve Október30, 2011 Akkor van benne kompjúter, ha behajítom a notimat a hátsóülésre... ;) Szal jól tudod, különben sem tuningolnám. Nekem többet számít, hogy menjen még 4-5 év múlva is. Ezért is esett a választásom a vénlányra. Mivel teljesen mechanikus a vezérlése nincs számítógép ami belemagyaráz a működésbe. Ha valamiért lerobban az kopásból, törésből, szakadásból, dugulásból ered és nem elektronikai hibából. A Thalia-nál is mindig attól féltem, hogy megzakkan a számgép. Az Astra-mban a legkomolyabb elekronikus kütyü a motoros ablak mellett az ABS. Asszem ennyi elég is. Hát igen. Egy Tizenéves autónál már azt is kell nézni, hogy az elektronikai panelek, vezérlők megzakkannak a nedvességtől, hőtől, hidegtől, vagy csak szimplán a koruk miatt. Ezért szerencsésebb a mechanikus adagoló. Van hátránya is, hogy nem lehet olyan finomam szabályozni a működést.
epk947 Elküldve Október30, 2011 Elküldve Október30, 2011 X17DTL-ben nincsen kompjúúúúter, szal chips tuning se nagyon kivitelezhető...ahogy én tudom.. PDDTDI Passat-ról, meg egy MultiJet Grande Puntoről volt szó.
epk947 Elküldve Október30, 2011 Elküldve Október30, 2011 Hát igen. Egy Tizenéves autónál már azt is kell nézni, hogy az elektronikai panelek, vezérlők megzakkannak a nedvességtől, hőtől, hidegtől, vagy csak szimplán a koruk miatt. Ezért szerencsésebb a mechanikus adagoló. Van hátránya is, hogy nem lehet olyan finomam szabályozni a működést. 19 éves az autóm, board computeres, de a legkomolyabb elektronikai hibám eddig a benzinszivattyú reléjének megnyekkenése volt...... ;)
astrásgyerek Elküldve Október30, 2011 Elküldve Október30, 2011 PDDTDI Passat-ról, meg egy MultiJet Grande Puntoről volt szó. Elnézték, ahogy én is szoktam. ;) 19 éves az autóm, board computeres, de a legkomolyabb elektronikai hibám eddig a benzinszivattyú reléjének megnyekkenése volt...... :lol: Szerencsés ember vagy. :lol: Nem sokan mondhatják el ezt magukról. ;)
bond1 Elküldve Október31, 2011 Elküldve Október31, 2011 PDDTDI Passat-ról, meg egy MultiJet Grande Puntoről volt szó. sorry
Adam1 Elküldve Október31, 2011 Elküldve Október31, 2011 19 éves az autóm, board computeres, de a legkomolyabb elektronikai hibám eddig a benzinszivattyú reléjének megnyekkenése volt...... ;) C20NE-ben csak egy egyszerű motorvezérlő van. A board computer amire te gondolsz, csak kijelzi a dolgokat.
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 halihó sorstársak sajna a szervómnak elrepedt a háza, kellett szereznem egy másikat, sikerült is egy felújítottat de csak magát a szervópumpát adták a feszító menetes részt nem és a régit bnőm kivágta mikor lomi volt és most nem tudom felrakni az újat. nem tud valaki egy olyan feszítős menetes részt, vagy egy régi használhatalan pumpát reális áron?!?!?!?!? bontóban már próbáltam csak azt a részét nem adják csak komplett elég húzós áron
astrásgyerek Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 halihó sorstársak sajna a szervómnak elrepedt a háza, kellett szereznem egy másikat, sikerült is egy felújítottat de csak magát a szervópumpát adták a feszító menetes részt nem és a régit bnőm kivágta mikor lomi volt és most nem tudom felrakni az újat. nem tud valaki egy olyan feszítős menetes részt, vagy egy régi használhatalan pumpát reális áron?!?!?!?!? bontóban már próbáltam csak azt a részét nem adják csak komplett elég húzós áron A tieddel mi lett?(mármint a feszítőjével, az sem használható?) A feszítős rész nem külön van rajta, nem tudod áttenni? ;)
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 A tieddel mi lett?(mármint a feszítőjével, az sem használható?) A feszítős rész nem külön van rajta, nem tudod áttenni? ;) bnőm kidobta mikor lomtalanítás volt ;)
astrásgyerek Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 bnőm kidobta mikor lomtalanítás volt ;) Arra gondolok, amelyiket leszedted most, vagy szervószivattyú nélkül jártál? ;)
Adam1 Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 bnőm kidobta mikor lomtalanítás volt ;) Öreg hiba, az asszonyt az autóalkatrészek közelébe engedni ;) Milyen motor? Isuzu, vagy német?
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 Arra gondolok, amelyiket leszedted most, vagy szervószivattyú nélkül jártál? ;) igen szivattyú nélkül mászkálok ;)
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 Öreg hiba, az asszonyt az autóalkatrészek közelébe engedni ;)azt mondta azért dobta ki mikor pakolászott, mert azt mondtam elromlott ;)
Adam1 Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 A motor hidegben nagyon könnyen, melegben picit nehezebben indul. És kissé kopog, egy másik ugyanilyen motorhoz hasonlítva. Miután bemelegedett, a kopogás mérséklődik, de a hangja nem olyan lágy, mint a másiké. Ez lehet a túl nagy előtöltés miatt? (Isuzu-ról van szó)
astrásgyerek Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 igen szivattyú nélkül mászkálok ;) Uhh. azt mondta azért dobta ki mikor pakolászott, mert azt mondtam elromlott :lol: Szívás. ;)
trnokikoma Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 Uhh. Szívás. ;) áá csak kicsit vert szét az ideg
epk947 Elküldve November1, 2011 Elküldve November1, 2011 C20NE-ben csak egy egyszerű motorvezérlő van. A board computer amire te gondolsz, csak kijelzi a dolgokat. És az nem elektronikai alkatrész? Csak kapásból sorolok pár kütyüt: lambda szonda, MAP szenzor, pillangószelep szenzor, vízhőfok, beszívott levegő hőfok, ABS, benzin szint, hűtővizszint, olajszint, ablakmosószint, sebességjel, benzinszint jel, fordulatszám jel, stb. Nem állítom, (sőt!) hogy a C20NE egy bonyolult elektronikával rendelkező motor, de azért egy dízelhez képest maga a szabályozás csúcsa! ;) Oszt' mégsem rohad le 10 év után, de még 19 után sem kötelezően.... ;)
Adam1 Elküldve November2, 2011 Elküldve November2, 2011 És az nem elektronikai alkatrész? Csak kapásból sorolok pár kütyüt: lambda szonda, MAP szenzor, pillangószelep szenzor, vízhőfok, beszívott levegő hőfok, ABS, benzin szint, hűtővizszint, olajszint, ablakmosószint, sebességjel, benzinszint jel, fordulatszám jel, stb. Nem állítom, (sőt!) hogy a C20NE egy bonyolult elektronikával rendelkező motor, de azért egy dízelhez képest maga a szabályozás csúcsa! :lol: Oszt' mégsem rohad le 10 év után, de még 19 után sem kötelezően.... :lol: Ebben igazad van, bár amiket felsoroltál, annak kb fele csak a fedélzeti miatt van, ami ha nem működne, attól még mindig nem rohadna le az autó. ;) De pl az újabbakban a szervokormány is elektromos, aminek az elfordulásérzékelő szenzorja hajlamos lerohadni akár 10 éves korában is. Ismerősi körben hallottam olyan autóról is, (Mitsubishi) aminek 4 éves korában (gari lejárta után ;) ) kellett egy közel 100 ezer Ft-os elektronikai panelt cserélni, mert összevissza villogott az index, kinyitott a csomagtérajtó amikor nem keleltt volna, meg ilyen finomságok :lol: A C20NE-hez F Astránál tudtommal extra "hosszú" váltó van. Mennyit pörög a motor 100 km/h-nál?
bond1 Elküldve November2, 2011 Elküldve November2, 2011 srácok senkinek semmi megoldás még mindig a gáz elvétele után ugrálás(kecskézéses) dologra? mert nekem szerelő még mindig nem jött rá....;) a másik: elkezdtem pizzafutárkodni a vassal és olyankor bőven megeszi a 8-9 litert, ez létezik? X17DTL a motor...
astrásgyerek Elküldve November2, 2011 Elküldve November2, 2011 srácok senkinek semmi megoldás még mindig a gáz elvétele után ugrálás(kecskézéses) dologra? mert nekem szerelő még mindig nem jött rá....:lol: a másik: elkezdtem pizzafutárkodni a vassal és olyankor bőven megeszi a 8-9 litert, ez létezik? X17DTL a motor... Nem is kínlódok azzal, megszoktam már, kuplungolj olyankor. Mekkora az alapjáratod? nincs véletlenül lecsúszva egy vákumcső? (nekem akkor evett többet) :lol: Jobban érdekel az, hogy miért nem szívja fel az üzemanyagot a tankból emelkedőn az autóm. ;) De hétvégén szétkapjuk a tankot, ha minden igaz. Remélem meglesz a hiba. ;)
FPepe Elküldve November2, 2011 Elküldve November2, 2011 srácok senkinek semmi megoldás még mindig a gáz elvétele után ugrálás(kecskézéses) dologra? mert nekem szerelő még mindig nem jött rá....:lol: a másik: elkezdtem pizzafutárkodni a vassal és olyankor bőven megeszi a 8-9 litert, ez létezik? X17DTL a motor... Az adagoló tetején - ha jól tudom - kéne lennie egy teleszkópszerű dolognak, az rajta van, és jó is? Nem is kínlódok azzal, megszoktam már, kuplungolj olyankor. Mekkora az alapjáratod? nincs véletlenül lecsúszva egy vákumcső? (nekem akkor evett többet) :lol: Jobban érdekel az, hogy miért nem szívja fel az üzemanyagot a tankból emelkedőn az autóm. ;) De hétvégén szétkapjuk a tankot, ha minden igaz. Remélem meglesz a hiba. ;) Nézzétek meg, hogy a visszafolyó cső oda folyik-e vissza abba a kis tálkába, amiből szív az adagoló, asszem Zotyának volt ilyen problémája.
Recommended Posts