Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hát betyárok. Belőttem. Úgy mint a rongy. Reggel elborult az agyam valamitől és kimentem a hidegbe. Este még állítottam az előtöltésen és emelkedett az alapjárat. Mivel sötétbe csinálta úgy voltam vele úgy marad majd ma. Így is lett, kimentem és visszább vettem belőle. Ezzel egy időben a túloldali csavarral is variztam és amikor úgy gondoltam kész vagyok, beültem és gyújtás. Megvártam míg elalszik a lámpa és vártam 3-4mp-t. Itt elkezdtem indítani és majdnem beszartam, pöccre indult. Mint kiderült tegnap a lámpa az előizzítást jelzi és amikor kialszik azután izzanak kvázi fel a gyertyák. Ezt tegnap előtt ki is figyeltem amikor kívül lepróbáltam a gyertyákat de nem tudtam, hogy ennek jelentősége van. Az izzítógyertya fő feladata nem az, hogy bemelegítse az elő kamrát hanem az, hogy amikor indítózunk akkor az első kis permetek begyulladjanak és majd ez robbantja be azt ami csután tol be a csúcs. Én hülye meg fűtöttem volna a komplett hengert. Szó megoldódott a probléma, majd kiderül minuszba hogy indul de szerintem hasonlóan mert tegnap kb ugyanilyen hideg volt és kicsit köszörült.

Erre is való igen, de az sem egy negatív dolog, hogy bemelegíti valamennyire a kamrát indítózás előtt ;)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

inkább ide írok hátha itt több a dízeles:)

tisztított e már meg valaki a szívócsőnek a végét ami felmegy a tankba? azon lenni kéne egy szűrőnek elméletileg. Mer a gépem nem szívja a gázolajat valamiért és gyanítom hogy hátul van a probléma. A tankba gondolom felülről nem lehet belekukkantani.

üdv

astra 1.7D 1992

Erre is való igen, de az sem egy negatív dolog, hogy bemelegíti valamennyire a kamrát indítózás előtt :lol:

Erősen nem mindegy a kasztniváltozat ;)

Link to comment
Megosztás:

megnéztem a hátsó ülés alatt, a kárpit be van vágva, de a lyuk gyárilag be van hegesztve. ÉS így nem tudom hogy húzzam ki a szívócsövet alulról.

De milyen autód van? Caravanon, Sedanon helyből le kell venned a tankot, ha bármit akarsz vele kezdeni, csak a csapott s.ggűeken lehet az ülés alól matatni.

Link to comment
Megosztás:

De milyen autód van? Caravanon, Sedanon helyből le kell venned a tankot, ha bármit akarsz vele kezdeni, csak a csapott s.ggűeken lehet az ülés alól matatni.

Enyém lyukas az ülés alatt, egy műanyag dugó fedi a lyukat. ;) Igaz, nem dízel. ;)

Link to comment
Megosztás:

ja ja más benzinesnél és dízelnél. Neked felül van az AC pumpa, nálam nincs sömmi ott alul megy be 2 cső, csak nemtom kitalálni hogy szedjem ki a tankból ;)

Emelőn, aknán, árok felett, tank levesz és ott is van. Levétel nélkül nehéz lesz. :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

sárcok, mért van az, hogy haladok, mittudomén 60-al 5ikbe elengedem a gázt, elkezd rángatni a kocsi, mintha kiakarna ugrani....vagy mintha nem kapna üzemanyagaot, és elkezd bakkecskésen ugrálni...de mittudomén 80-100nál is csinál ilyet....kis sebességnél is, szal kicsit már idegesítő.....;) jah a másik, állok piros lámpánál, kuplung kinyomva, 1esbe...alapjáraton fordulatszámmérő stabilan 900-on áll, de mégis olyan mintha mintha phú hogy fogalmazzak, mintha több gázt kapna, mintha túráztatnám a motort, nah ez az...de nagyon finoman, (más nem vette észre a kocsiba, csak miután mondtam)

Link to comment
Megosztás:

sárcok, mért van az, hogy haladok, mittudomén 60-al 5ikbe elengedem a gázt, elkezd rángatni a kocsi, mintha kiakarna ugrani....vagy mintha nem kapna üzemanyagaot, és elkezd bakkecskésen ugrálni...de mittudomén 80-100nál is csinál ilyet....kis sebességnél is, szal kicsit már idegesítő.....;) jah a másik, állok piros lámpánál, kuplung kinyomva, 1esbe...alapjáraton fordulatszámmérő stabilan 900-on áll, de mégis olyan mintha mintha phú hogy fogalmazzak, mintha több gázt kapna, mintha túráztatnám a motort, nah ez az...de nagyon finoman, (más nem vette észre a kocsiba, csak miután mondtam)

Szintén zenész. Engedd el teljesen. Vagy feszes a bowdened?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan érdekelne engem, hogy van egy 96-os Vectra B-m (X17DT TC4EE1), és hogy ebbe keresnék komplett blokkot, csak állítólag nem mindegy hogy milyet veszek bele, mert hallottam már olyan infót, hogy nem megy bele mondjuk egy bontott F-es Astra ugyanilyen bontott blokkja. Erre tudna-e nekem valaki mondani infót, hogy volt-e nagyon eltérés az Isuzu motorblokkjai között, és hogy milyen fajta bontott blokkot tudnék átmenteni az enyimbe.

Válaszotokat előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

sárcok, mért van az, hogy haladok, mittudomén 60-al 5ikbe elengedem a gázt, elkezd rángatni a kocsi, mintha kiakarna ugrani....vagy mintha nem kapna üzemanyagaot, és elkezd bakkecskésen ugrálni...de mittudomén 80-100nál is csinál ilyet....kis sebességnél is, szal kicsit már idegesítő.....:lol: jah a másik, állok piros lámpánál, kuplung kinyomva, 1esbe...alapjáraton fordulatszámmérő stabilan 900-on áll, de mégis olyan mintha mintha phú hogy fogalmazzak, mintha több gázt kapna, mintha túráztatnám a motort, nah ez az...de nagyon finoman, (más nem vette észre a kocsiba, csak miután mondtam)

Nekem is csinál olyat 1600-1800 fordulat között, hogy berángat, ha ráfékezek, és leesik a fordulat 1600 alá, más kisimultan lassul. Nem tudom miért van ez, haverom szerint (szerelő) kuplung baj lehet. ;)

Nincs lecsúszva valamelyik vákumcsöved? ;) Nekem akkor csinált olyat, hogy magasabb fordulaton ment, amikor kirepedt egy vákumcső. Mégpedig ez! (2x is eljátszotta már ezt.)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan érdekelne engem, hogy van egy 96-os Vectra B-m (X17DT TC4EE1), és hogy ebbe keresnék komplett blokkot, csak állítólag nem mindegy hogy milyet veszek bele, mert hallottam már olyan infót, hogy nem megy bele mondjuk egy bontott F-es Astra ugyanilyen bontott blokkja. Erre tudna-e nekem valaki mondani infót, hogy volt-e nagyon eltérés az Isuzu motorblokkjai között, és hogy milyen fajta bontott blokkot tudnék átmenteni az enyimbe.

Válaszotokat előre is köszönöm

Mi baja lett a motornak? Amúgy érdekes, hogy egyre többen keresnek ilyen motort, nemtudom, mi a frász lehet. Az enyém is most lett hengerfejes...

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csinál olyat 1600-1800 fordulat között, hogy berángat, ha ráfékezek, és leesik a fordulat 1600 alá, más kisimultan lassul. Nem tudom miért van ez, haverom szerint (szerelő) kuplung baj lehet. ;)

Nincs lecsúszva valamelyik vákumcsöved? ;) Nekem akkor csinált olyat, hogy magasabb fordulaton ment, amikor kirepedt egy vákumcső. Mégpedig ez! (2x is eljátszotta már ezt.)

vákumcső nincs lecsúszva, kuplung kizárt, 3 hónapja lett kompletten cserélve....nemtom hogy milyen fordulatnál csinálja pontosan, de csinálja, és idegesít....:lol: de most hogy kapásból írtatok ketten is, ezzel a problémával, egy picit megnyugodott a lelki világom, hogy nem csak az enyém csinál ilyentet,.,,,

Link to comment
Megosztás:

...de most hogy kapásból írtatok ketten is, ezzel a problémával, egy picit megnyugodott a lelki világom, hogy nem csak az enyém csinál ilyentet,.,,,

Én viszont egyre idegesebb vagyok! Enyém ugyanezt produkálja, de csak alapjárat közeli fordulatszámtartományban. Hideg vagy meleg a motor neki tökmindegy 900-~1200rpm között tartományban rángat. A fordulatszámmérő mutatója nem leng ki és a motor hangja sem változik (legalábbis fülre nem) a jelenség akkor jön elő, ha gáz nélkül, vagy motorfékkel haladok.

A motor szépen jár, könnyen indul. Megvárva az izzítás 30s-es végét 1-1,5 tekerés után már szépen ketyereg a motor. Bár az első pár másodpercben eléggé légkalapácsos a hagja. Hiába na nem szeretnek a szelpek kenés nélkül dolgozni. (megértem őket)

A füstölgésem miatt egyre kevésbé aggódok, mióta a napokban láttam két modern "csoda"dieselt. Egy PDDTDI Passat-ot, meg egy MultiJet Grande Punto-t és mindkettő olyan tömény fekete koromfelhőt húzott maga mögött, hogy a fél utca eltűnt... Néha elgondolkodok rajt, mi mocsok lehet a kipuppogócsövemben... ;)

Hiába na a vénlány az első sajá dieselem.

Amúgy már lassan 700 Km-esek vagyunk, ha számításaim nem nagyon csalnak, akkor eddigi átlagom kb. 5,7 l/100 Km. Nagyrészt városban. Szerintetek ez mennyire jó?

Link to comment
Megosztás:

Én viszont egyre idegesebb vagyok! Enyém ugyanezt produkálja, de csak alapjárat közeli fordulatszámtartományban. Hideg vagy meleg a motor neki tökmindegy 900-~1200rpm között tartományban rángat. A fordulatszámmérő mutatója nem leng ki és a motor hangja sem változik (legalábbis fülre nem) a jelenség akkor jön elő, ha gáz nélkül, vagy motorfékkel haladok.

A motor szépen jár, könnyen indul. Megvárva az izzítás 30s-es végét 1-1,5 tekerés után már szépen ketyereg a motor. Bár az első pár másodpercben eléggé légkalapácsos a hagja. Hiába na nem szeretnek a szelpek kenés nélkül dolgozni. (megértem őket)

A füstölgésem miatt egyre kevésbé aggódok, mióta a napokban láttam két modern "csoda"dieselt. Egy PDDTDI Passat-ot, meg egy MultiJet Grande Punto-t és mindkettő olyan tömény fekete koromfelhőt húzott maga mögött, hogy a fél utca eltűnt... Néha elgondolkodok rajt, mi mocsok lehet a kipuppogócsövemben... ;)

Hiába na a vénlány az első sajá dieselem.

Amúgy már lassan 700 Km-esek vagyunk, ha számításaim nem nagyon csalnak, akkor eddigi átlagom kb. 5,7 l/100 Km. Nagyrészt városban. Szerintetek ez mennyire jó?

nekem is motorféknél csinálja csak:

a jelenség a következő: motorfékezek, egy bizonyos tartományban berángat, de ha az alá esik a fordulat megint jó a motorfék, és nem rángat. (ilyenkor van hogy picit ráféékezek, és akkor helyrejön). ;)

Füstöléssel ne foglalkozz, ha lepadlózod mind füstöl, ha szépen nyomod neki, akkor alig észrevehető.

Elég jó fogyasztás (csak városban meg főleg)

Milyen gumik vannak fent neked? nekem amióta 175/70R14-esek vannak, kevesebbet eszik, látványosan. :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem is motorféknél csinálja csak:

a jelenség a következő: motorfékezek, egy bizonyos tartományban berángat, de ha az alá esik a fordulat megint jó a motorfék, és nem rángat.

Dettó. Mi lehet ez a jó ég tudja. Én valami kuplung bibire gyanakszom. Majd szerelőm megmondja.

Milyen gumik vannak fent neked? nekem amióta 175/70R14-esek vannak, kevesebbet eszik, látványosan. ;)

Rendkívül high end minőségű 175/65 R17-es Viking típusú nyáriak. Volt a Thaliamról egy garnitúra egy szezonos ugyanekkora Firestone Multihawk-om de azt eladtam még az Astra előtt. Mondván amit tudok venni a Thalia romjai helyett arra úgyis kissebbek kellenek. ;)

Imádlak Murphy...

Link to comment
Megosztás:

Dettó. Mi lehet ez a jó ég tudja. Én valami kuplung bibire gyanakszom. Majd szerelőm megmondja.

Nekem is ezt mondta a haverom.

Rendkívül high end minőségű 175/65 R17-es Viking típusú nyáriak. Volt a Thaliamról egy garnitúra egy szezonos ugyanekkora Firestone Multihawk-om de azt eladtam még az Astra előtt. Mondván amit tudok venni a Thalia romjai helyett arra úgyis kissebbek kellenek. :lol:

Imádlak Murphy...

;) :lol:

17-es?? :lol:

Nem vagy semmi! :lol:

17 vs 14, már az enyém sem váltóméret, de a tied. ;) 10%-ot csal, az enyémhez képest is. lehet hogy kissé nagyok már alá ezek a gumik? :lol: nekem 5 személlyel sem eszik ennyit mint a tied, simán megáll 5,5-be télen is, de inkább kevesebb. :lol:

- ma is méretem fogyasztást, 297 km-en 13,75L => 4,63 L/100 Km. :lol: (3-4 személlyel , holnap lesz még csak szép adatom, 5 személy hosszútáv kb 500 km, kíváncsi vagyok, majd beszámolok, de észrevételem az, hogy ezekkel a gumijaimmal sokkal jobb a fogyim, mint előtte.)

Link to comment
Megosztás:

ne mán. Most nézem mekkora baromságot írtam. Természetesen 175/65 R14

A Vikingek meg háát... Nem Firestone az tuti.

Így mindjárt más. ;) ;) majdnem ugyanaz, mint nekem, kicsivel nagyobb az enyém.

185/60R14-el többet evett, kb 2-3 decivel. :lol:

Szereztem téligumikat 175/70R 14, ma alá is tettem őket. :lol: (a további tesztelést ezzel folytatom)

Link to comment
Megosztás:

Én viszont egyre idegesebb vagyok! Enyém ugyanezt produkálja, de csak alapjárat közeli fordulatszámtartományban. Hideg vagy meleg a motor neki tökmindegy 900-~1200rpm között tartományban rángat. A fordulatszámmérő mutatója nem leng ki és a motor hangja sem változik (legalábbis fülre nem) a jelenség akkor jön elő, ha gáz nélkül, vagy motorfékkel haladok.

A motor szépen jár, könnyen indul. Megvárva az izzítás 30s-es végét 1-1,5 tekerés után már szépen ketyereg a motor. Bár az első pár másodpercben eléggé légkalapácsos a hagja. Hiába na nem szeretnek a szelpek kenés nélkül dolgozni. (megértem őket)

A füstölgésem miatt egyre kevésbé aggódok, mióta a napokban láttam két modern "csoda"dieselt. Egy PDDTDI Passat-ot, meg egy MultiJet Grande Punto-t és mindkettő olyan tömény fekete koromfelhőt húzott maga mögött, hogy a fél utca eltűnt... Néha elgondolkodok rajt, mi mocsok lehet a kipuppogócsövemben... ;)

Hiába na a vénlány az első sajá dieselem.

Amúgy már lassan 700 Km-esek vagyunk, ha számításaim nem nagyon csalnak, akkor eddigi átlagom kb. 5,7 l/100 Km. Nagyrészt városban. Szerintetek ez mennyire jó?

nekem városban 6ot eszik átlagosan, (nekem mondjuk kombi és elől 195/50 R15 (kumho) hátul pedig 205/55 R15-ös (continental) gumik vannak:D ) füstölni enyém is füstöl agr szelep lezárás után, de csak ha nyomom neki, illetve ha erőlködik a motor, kuplungnak elvileg nem lehet baja, mert most volt cserélve, szal az elvileg kizáró ok

Link to comment
Megosztás:

nekem városban 6ot eszik átlagosan, (nekem mondjuk kombi és elől 195/50 R15 (kumho) hátul pedig 205/55 R15-ös (continental) gumik vannak:D ) füstölni enyém is füstöl agr szelep lezárás után, de csak ha nyomom neki, illetve ha erőlködik a motor, kuplungnak elvileg nem lehet baja, mert most volt cserélve, szal az elvileg kizáró ok

Csak városban? (kimondott várost nem tudok írni, mert falun lakom, szerencsére nem sokat vagyok csak városban.)

Nem szólnak érte, hogy nem egyforma méretűek a gumik? ;) (értem, hogy tengelyenkén azok, de nem az összesnek kellene egyformának lennie? ;) )

Ugyanazt csinálja neked is? :lol: Ha ráfékezel, és "átbillen" azon a fordulatszámon, akkor már simán motorfékez?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.