Astra.opelos Elküldve Július10, 2011 Megoszt Elküldve Július10, 2011 A relé számát vagy egy képet tudnál felrakni. Köszi... Kompresszió méréssel döntöttél a felújítás mellett? Még belerakom ezt a relét (ha találok) és levakolom az AGR-t. Ha nem segít, ez is kap egy vérátömlesztést... Majd napközben teszek fel képet a reléről és a számáról . Sajnos az én esetemben a korábbi tulajnál elszakadt a vez szíj és sérültek a szelepek (1görbe + törött vezető 3 tökéletlen zárás). a hiba egyszerű méréssel szinte biztosan behatárolható volt . Amiért megmértem nehezen indult , lusta és gázadásnál füstölt . Javítása gyűrű +szelepek és kipuf vezető csere +tömités , nagyker áron , házilag kivitelezve kB 30 000 Ft . Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Köszi. Valószínű a zöld melletti (ha négy lábas). Sajnos nem látom a számát. A képek alapján a Te adagolód teljesen más mint az enyém, de azért öröm látni "három relés" dobozkát.. Estére megírom majd a számokat! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Gondoltam, elmesélem, hátha másnak is érdekes tapasztalat... ... de nem tudom, hogy milyen szoftvert keressek ahhoz, hogy a légzsák hibájának jelzését kiradírozhassam. Itt, Szegeden némileg átrendeződtek az Opel márkaképviseletek. A régebbiek már nem azok, az új pedig ~2 hónapja vette fel a BMW mellé az Opelt is. Amikor ide írtam, akkor előtte már beszéltem velük és azt mondták, hogy az F astrához még nem kapták meg a szükséges csatlakozókat. Ezért is írtam ide. Nos, szoftvert nem találtam, de egy emberkét igen, aki az ismerősöm ismerőse és ígérete szerint "néhány ezer forintért" meg tudja oldani a gondom. Vissza kellett (volna) hívnom délelőtt, hogy délután mikorra és hová vigyem az autót. Előtte még "hátha" alapon odacsörögtem a C-Mobil-hoz (Ők lettek Opel is.), hogy talán közben már megkapták azt a bizonyos csatit. Beleszaladtam abba a szervízvezető emberkébe, akivel még hosszú évekkel ezelőtt volt kapcsolatom az akkor Daewoo Kalos-om kapcsán. Emlékezett rám és nagyon segítőkész is volt. Kiderült, hogy a cégnek ugyan nincs, de neki van a szükséges műszere. Nem ragozom: Pár perc alatt, egy fillér munkadíjat nem kérve megoldották nekem a légzsák visszajelzőt. (Régebben sem velük volt gondom, hanem az autóval.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Üdv mindenkinek! Olyat produkál most a járgány, hogy néha gond egyet, és leáll a motor. Ha újraindítom, indul egyből. Legalább 1 hónapban egyszer eljátssza ezt. Remélem a következőt előzés közben csinálja... Adagoló mágnesszelepre tippelek, vagy gyújtáskapcsoló, vagy a kettő közötti vezetékre. Volt már valakinek ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Üdv mindenkinek! Olyat produkál most a járgány, hogy néha gond egyet, és leáll a motor. Ha újraindítom, indul egyből. Legalább 1 hónapban egyszer eljátssza ezt. Remélem a következőt előzés közben csinálja... Adagoló mágnesszelepre tippelek, vagy gyújtáskapcsoló, vagy a kettő közötti vezetékre. Volt már valakinek ilyen? Üdv immo-s a járgány? Mert most én is hasonló problémval küzdök. Egyszer indul egyszer nem. Teljesen véletlenül indul be. Igaz nekem 1,5td isuzu corzám van. Ez a szelep cserélhető amúgy? Vagy adagoló csé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Üdv immo-s a járgány? Mert most én is hasonló problémval küzdök. Egyszer indul egyszer nem. Teljesen véletlenül indul be. Igaz nekem 1,5td isuzu corzám van. Ez a szelep cserélhető amúgy? Vagy adagoló csé. Durva lenne ezért adagolót cserélni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Üdv immo-s a járgány? Mert most én is hasonló problémval küzdök. Egyszer indul egyszer nem. Teljesen véletlenül indul be. Igaz nekem 1,5td isuzu corzám van. Ez a szelep cserélhető amúgy? Vagy adagoló csé. Hali, nem, nincs semmi ilyesmi rajta, ami volt, azt is kiszedtem belőle, kevesebb a hibalehetőség. :D Persze, cserélhető a mágnesszelep, az előbb takarítottam ki, egy darab rozsda volt az egész, remélem itt volt a gond. Legutóbb amit vettem mágnesszelepet, 1000Forintért adták. Kiváncsi lennék mennyibe kerül ugyanez egy phdtitdihdidti motoros verklihez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Hali, nem, nincs semmi ilyesmi rajta, ami volt, azt is kiszedtem belőle, kevesebb a hibalehetőség. :D Persze, cserélhető a mágnesszelep, az előbb takarítottam ki, egy darab rozsda volt az egész, remélem itt volt a gond. Legutóbb amit vettem mágnesszelepet, 1000Forintért adták. Kiváncsi lennék mennyibe kerül ugyanez egy phdtitdihdidti motoros verklihez. Akkor tehát immos volt neked is? Mit kell csinálni az adagolón. Hogy behúzzon ez a mágnesszelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Akkor tehát immos volt neked is? Mit kell csinálni az adagolón. Hogy behúzzon ez a mágnesszelep. Ez a mágnesszelep a leállító szelep ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Akkor tehát immos volt neked is? Mit kell csinálni az adagolón. Hogy behúzzon ez a mágnesszelep. Az adagolón semmit! Rá kell adni a gyújtást. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Az adagolón semmit! Rá kell adni a gyújtást. :D Azért kérdezem, mert most nem indul a gép. És két gyanum van, vagy immo, vagy ez a mágnesszelep. Ha ideiglenesen bekötném direktbe és indulna akkor az immo rossz, ha nem indul akkor a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Azért kérdezem, mert most nem indul a gép. És két gyanum van, vagy immo, vagy ez a mágnesszelep. Ha ideiglenesen bekötném direktbe és indulna akkor az immo rossz, ha nem indul akkor a szelep. Használható megoldás. Azt nézted már, hogy nincs-e beépítve + mágnesszelep az immonak? Valahol az üza vezetéken..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Használható megoldás. Azt nézted már, hogy nincs-e beépítve + mágnesszelep az immonak? Valahol az üza vezetéken..... Azt még nem de, az adagoló is más egy picit a simához képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Használható megoldás. Azt nézted már, hogy nincs-e beépítve + mágnesszelep az immonak? Valahol az üza vezetéken..... Valami ilyesminek szerintem kell lennie. Kipróbáltam elindítani immo chip nélkül, először elindul az autó, majd 1-2 mp múlva lefullad. Ezt követően már nem indul el immio chip nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Nekem semmilyen immo nem volt az autóban, se szervókormány, klíma, riasztó, blablabla...isten ments! :D Rájöttem mitől áll le a motor.... Ha indexelek, akkor....:icon4:))) Ennek előzménye az, hogy múltkor elfüstölt egy vezetékem a műszerfal mögött, és gyakorlatilag egybeolvadt az egész kábelköteg...azóta próbáltam valamennyire szétszedni, úgy látszik félsiker. Egyébként a mágneszelep nem az a betojós fajta, Lucas vagy Bosch adagolón én olyat hibásan még nem láttam. Több, mint valószínű a riasztórendszerek ezt is szabályozzák, mivel evvel állítják le a motort. :icon4: Mondjuk le merném fogadni, ha holnaptól +5 fok lenne kint, az összes ilyen elektromos hiba megszűnne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Megnéztem nincs semmi plussz szelep. Az adagolóra egy csati megy rá, ami három szál vezetéket tartalmaz. Barna-test, fekete-sárga-ha rá adom a gyújtást +12V, kék-piros, nos ezt nem tudom, esetleg valami elektromos szakember van köztetek. Az adagoló így néz ki: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Nos megoldódott a probléma. Az immo volt a ludas, letéptem a pi..ba, és rákötöttem simán. :-) További jó fórumozást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Isuzu motornál hogy lehet az előtöltést állítani? Van valami spéci csavar, vagy el kell forgatni az adagolót, bizonyos szögben, ahogy a régi VW-knél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Isuzu motornál hogy lehet az előtöltést állítani? Van valami spéci csavar, vagy el kell forgatni az adagolót, bizonyos szögben, ahogy a régi VW-knél? Üdv! Szerintem ez utobbi lesz a befutó. Bár isuzun még nem csináltam, de a "Lukács" és a "Főnök" így működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 sziasztok x17dtl es motorom van, ha dugo van, vagy ha ralepek rendesen a gazra siman felmegy 100fokra vagy meg fole is, ez most normalis,vagy csak nekem van ilyen csoda dizelem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 sziasztok x17dtl es motorom van, ha dugo van, vagy ha ralepek rendesen a gazra siman felmegy 100fokra vagy meg fole is, ez most normalis,vagy csak nekem van ilyen csoda dizelem? Nekem csak ha 100 fok van kinn, és dugóban araszolok, akkor megy fel a mutató 100 ig. De bekapcsol a venti, és pillanatok alatt ujra a normális 95-ön van. Cserélj termosztátot, ennél a motornál kb. 3 perc az egész művelet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 sziasztok x17dtl es motorom van, ha dugo van, vagy ha ralepek rendesen a gazra siman felmegy 100fokra vagy meg fole is, ez most normalis,vagy csak nekem van ilyen csoda dizelem? Ez dúrva, rá kéne nézni arra a termosztátra... :D Hegymenetben 5 személlyel se megy fel 100 fokra a vizem, és ahogy tiv is írta, vissza kell hűtse, ha fel is meg! :) Nincs eldugulva a hűtőd? akár ez is lehet a baja! Egy termosztát 1-2 ezer ft, ha régóta benne van, nem árt a csere. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ez dúrva, rá kéne nézni arra a termosztátra... :D Hegymenetben 5 személlyel se megy fel 100 fokra a vizem, és ahogy tiv is írta, vissza kell hűtse, ha fel is meg! :) Nincs eldugulva a hűtőd? akár ez is lehet a baja! Egy termosztát 1-2 ezer ft, ha régóta benne van, nem árt a csere. :D Először csak "meg kell főzni" azt a termosztátot, ha kinyit rendesen akkor máshol lesz a baj: Elszennyeződött a hűtő, vagy csak egyszerűen rossz a hőmérő műszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Először csak "meg kell főzni" azt a termosztátot, ha kinyit rendesen akkor máshol lesz a baj: Elszennyeződött a hűtő, vagy csak egyszerűen rossz a hőmérő műszer. Jó, de főzésnél nem tudod hány foknál nyit, csak azt, hogy valahol nyit. A műszer sem pontos, úgyhogy lófact se tud meg belőle, csak azt, hogy az asszonynak milyen alacsonyan van az ingerküszöbe, amikor termosztátot kezd főzni a leveses-fazékban :D párezer pénz egy új termosztát, ne szenvedjünk már ezen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Jó, de főzésnél nem tudod hány foknál nyit, csak azt, hogy valahol nyit. A műszer sem pontos, úgyhogy lófact se tud meg belőle, csak azt, hogy az asszonynak milyen alacsonyan van az ingerküszöbe, amikor termosztátot kezd főzni a leveses-fazékban :D párezer pénz egy új termosztát, ne szenvedjünk már ezen :) Van ilyen? :D :lol: Amúgy teásedény volt azért ilyen barna. Ennek a kínai keveréknek milyen furi utóize van.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts