17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Mit takar az üzemi hőfokos gondod? Ha csak 1-2 fokot játszik, az normális, de a több az már nem biztos (kivéve dugóban való araszolgatáskor). Csak hogy jobban értse: ilyen órád van 17dr? vagy ilyen? Kartergáz... felújítás után... nemigazán kéne ám jelentős legyen. :D A vagy ilyen? felirat alatti órám van! (de fordulatszám mérőm nincs!) A gondom azt az hogy amikor vettem az autót akkor a hőmérő mutatója sose ment fel az első osztás főlé csak araszolgatáskor de utána gyorsan vissza is hűlt a kék csík és az első osztás közé félutra! Most viszont az első osztáson van kb 10km megtétele után aztán épphogy lejebb megy az első osztás alá Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 A vagy ilyen? felirat alatti órám van! (de fordulatszám mérőm nincs!) A gondom azt az hogy amikor vettem az autót akkor a hőmérő mutatója sose ment fel az első osztás főlé csak araszolgatáskor de utána gyorsan vissza is hűlt a kék csík és az első osztás közé félutra! Most viszont az első osztáson van kb 10km megtétele után aztán épphogy lejebb megy az első osztás alá akkor nem belevaló az óra (vagy a jeladó a motorban) ahogy FPepe is mondta. De ha nem úgy viselkedik, mint a javítás előtt... (ráadásul negatív értelemben) akkor valami szerintem csak nem sikerülhetett túl jól.. :D De főzi is a vizet? vagy azt azért nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 akkor nem belevaló az óra (vagy a jeladó a motorban) ahogy FPepe is mondta. De ha nem úgy viselkedik, mint a javítás előtt... (ráadásul negatív értelemben) akkor valami szerintem csak nem sikerülhetett túl jól.. :D De főzi is a vizet? vagy azt azért nem? Nem főzi a vizet szerencsére! Hát valamit segített a javítás de szerintem valami még mindig nem oké vele! Hosszú lenne leírni hogy mi baja volt az autónak de megpróbálom röviden tőmondatokba! 2001 Novemberében megvettem akkor nagyon pöpec volt sokan amikor beleültek azt mondták hogy ez nem is dizel, minden jo volt úgy 3 évig amikor 1x egyik napról a másikra ugy döntött hogy -3,-4 fokba nem indul be! persze ez alatt az idő alatt olaj csere szűrők stb rendesen cserélve lettek! Na nem indult be hosszas próbálkozás után se akkor izzítogyertya csere, pórlasztócsucs ellenörzés adagoló ellenörzés, de semmi változás, aztán rájöttem 1 technikára hogy hogy lehet mégis beindítani! 3-4 izzítás de nem addig amig a lámpa kialudt hanem amig kattant a relé ez kb 30 másodperc a lámpa kialvástól számítva! Na ez így ment egy darabig aztán vez szíj szakadás alapjáraton, de a szerelő szerint semmi baja nem lett. Majd 2007 be kuplung cserére vittem az autot (ugyan ehhez a szerelőhöz), kész lett a kuplunk de az ékszíjtárcsa csavarján rajta hagyta a krovakulcsot nyélel együtt ami beindítás után beakadt a hűtőtartó lemezbe és széthullott az egész vezérlés alapjáraton, de szerinte semmi baja nem lett az autónak , viszont innentől kezdve erőtlen lomha lett az autó és iszonyat módon melegedett! Majd 2 év állás következett pénzhiány és egyéb dolgok miatt! Na aztán ezzel az állapottal kezdődött a fejujítás idén áprilisba! Másik szerelő, hengerfej felújítás, HF tömités csere, 3 szelep volt görbe meg 3 szelephimba lett cserélve, porlasztocsúcsok cserélye, kipufogó és a vezérműszíj görgőkkel, vízpumpával! Kb ez az autó kortörténete! Most jól megy,de ez az olaj van a vizben , viszont az olajban nincs víz ez bosszant nagyon! Tudsz képet mutatni ,hogy milyen óra való bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Nem főzi a vizet szerencsére! Hát valamit segített a javítás de szerintem valami még mindig nem oké vele! Hosszú lenne leírni hogy mi baja volt az autónak de megpróbálom röviden... ...Majd 2 év állás következett pénzhiány és egyéb dolgok miatt! Na aztán ezzel az állapottal kezdődött a fejujítás idén áprilisba! Másik szerelő, hengerfej felújítás, HF tömités csere, 3 szelep volt görbe meg 3 szelephimba lett cserélve, porlasztocsúcsok cserélye, kipufogó és a vezérműszíj görgőkkel, vízpumpával! Kb ez az autó kortörténete! Most jól megy,de ez az olaj van a vizben , viszont az olajban nincs víz ez bosszant nagyon! Tudsz képet mutatni ,hogy milyen óra való bele? Szép kör. (annak a szerelőnek a fejét is áthúztam volna a krova, és a szíjtárcsa között...) Semmi csoda nincs benne, a vízkörbe dolgozik bele, ezért megy abba az olaj, és nem fordítva. Szépen lassan el fognak kezdeni eldurranni a vízcsöveid, mert "felfújja" az egész vízkört. Egy darabig a kiegyenlítő tartály kupakján keresztül lesziszeg majd, de előbb utóbb megunja, és jönnek a csövek, meg a hűtő. Mindjárt előszedek egy képet a fordulatszámmérő nélküli órámról, egy pár perc és linkelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Szép kör. (annak a szerelőnek a fejét is áthúztam volna a krova, és a szíjtárcsa között...) Semmi csoda nincs benne, a vízkörbe dolgozik bele, ezért megy abba az olaj, és nem fordítva. Szépen lassan el fognak kezdeni eldurranni a vízcsöveid, mert "felfújja" az egész vízkört. Egy darabig a kiegyenlítő tartály kupakján keresztül lesziszeg majd, de előbb utóbb megunja, és jönnek a csövek, meg a hűtő. Mindjárt előszedek egy képet a fordulatszámmérő nélküli órámról, egy pár perc és linkelem. De az olajszintem nem fogy ! Elöre is köszi a képet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Csak ilyen "építés alatt" képeket találtam most gyorsba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Az én műszerfalam ugyan ilyen csak ahol ezen 90 fok van ott nekem nincs semmi irás csak a vonal, hanem 1 csíkkal feljebb van a 90 fok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Az én műszerfalam ugyan ilyen csak ahol ezen 90 fok van ott nekem nincs semmi irás csak a vonal, hanem 1 csíkkal feljebb van a 90 fok Nah, ez probléma :D (az idézetből töröld ki légyszíves az IMG-/IMG tagokat, mert képpel nem idézünk :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Nah, ez probléma :D (az idézetből töröld ki légyszíves az IMG-/IMG tagokat, mert képpel nem idézünk :P :D ) Hát kezdek elkeseredni :D bár ez az órás dolog nem tiszta teljesem mert simán belenyúlok a vízbe ha ott áll a mutató ahol a képen a 90 fokos jelölés van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Hát kezdek elkeseredni :D bár ez az órás dolog nem tiszta teljesem mert simán belenyúlok a vízbe ha ott áll a mutató ahol a képen a 90 fokos jelölés van! Termosztátod jó? Ha a hűtő sarkát fogdosod, járó motornál, érezned kellene, amikor nyit a termosztát. ( hirtelen forró lesz ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Termosztátod jó? Ha a hűtő sarkát fogdosod, járó motornál, érezned kellene, amikor nyit a termosztát. ( hirtelen forró lesz ) Hát ezt még nem próbáltam, de elvileg jónak kell lennie! Majd megnézem ezt a sarkos dolgot,holnap! Köszi a tippeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 ... Majd 2007 be kuplung cserére vittem az autot (ugyan ehhez a szerelőhöz), kész lett a kuplunk de az ékszíjtárcsa csavarján rajta hagyta a krovakulcsot nyélel együtt ami beindítás után beakadt a hűtőtartó lemezbe és széthullott az egész vezérlés alapjáraton, de szerinte semmi baja nem lett az autónak , viszont innentől kezdve erőtlen lomha lett az autó és iszonyat módon melegedett! ... Szép kör. (annak a szerelőnek a fejét is áthúztam volna a krova, és a szíjtárcsa között...) Semmi csoda nincs benne, a vízkörbe dolgozik bele, ezért megy abba az olaj, és nem fordítva. Szépen lassan el fognak kezdeni eldurranni a vízcsöveid, mert "felfújja" az egész vízkört. Egy darabig a kiegyenlítő tartály kupakján keresztül lesziszeg majd, de előbb utóbb megunja, és jönnek a csövek, meg a hűtő. Mindjárt előszedek egy képet a fordulatszámmérő nélküli órámról, egy pár perc és linkelem. Az tuti beleállítottam volna a fejébe azt a kulcsot én is!!! :D Ezt a felfújós dolgot azért jó lenne megelőzni! Vissza kéne vidd a szerelőhöz, és erősködj egy kicsit, hogy nézze azért át mégegyszer! (gondolom számlát nem kaptál a szerelésről/alkatrészekről... (mert ez probléma lehet.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Hát kezdek elkeseredni :D bár ez az órás dolog nem tiszta teljesem mert simán belenyúlok a vízbe ha ott áll a mutató ahol a képen a 90 fokos jelölés van! Hát ezt még nem próbáltam, de elvileg jónak kell lennie! Majd megnézem ezt a sarkos dolgot,holnap! Köszi a tippeket! termosztátot ellenőrizted? Zotya módszerrel? beindítod a hideg mocit, aztán alapjáraton 5-10 perc múlva hírtelen kell felmelegedjen a hűtő. Ha lassacshán langyosodik folyamatosan 1-2 perc után is, akkor a termosztát lesz a gond, ha nem, akkor az jó! :D Jártak már úgy, hogy az új termosztát is kuka volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 termosztátot ellenőrizted? Zotya módszerrel? beindítod a hideg mocit, aztán alapjáraton 5-10 perc múlva hírtelen kell felmelegedjen a hűtő. Ha lassacshán langyosodik folyamatosan 1-2 perc után is, akkor a termosztát lesz a gond, ha nem, akkor az jó! :D Jártak már úgy, hogy az új termosztát is kuka volt. :D Nem kaptam számlát :D A termosztát ellenőrzéssel meg arra jutottam hogy 4-5 perc járatás után már érezhető, hogy melegszik a hűtő, az a sarka ami közelebb van a termosztátházhoz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Nem kaptam számlát :D A termosztát ellenőrzéssel meg arra jutottam hogy 4-5 perc járatás után már érezhető, hogy melegszik a hűtő, az a sarka ami közelebb van a termosztátházhoz! Hirtelen lett meleg, vagy folyamatosan elkezdett langyosodni, aztán egyre melegebb lett? Nem emlékszel hogy milyen márka volt, a termosztát, ami belekerült? :D (Ha a Q és a H betűk szerepeltek benne, akkor már megérett a cserére :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Hirtelen lett meleg, vagy folyamatosan elkezdett langyosodni, aztán egyre melegebb lett? Nem emlékszel hogy milyen márka volt, a termosztát, ami belekerült? :D (Ha a Q és a H betűk szerepeltek benne, akkor már megérett a cserére :D ) Hát a betűkre nem emlékszem már, de nem mondanám hirtelennek a melegedést! Inkább olyan volt hogy egy ideig ugyan olyan meleg majd egy ugrás szerű melegedés után lett forró! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Hát a betűkre nem emlékszem már, de nem mondanám hirtelennek a melegedést! Inkább olyan volt hogy egy ideig ugyan olyan meleg majd egy ugrás szerű melegedés után lett forró! A jó működés: hideg, majd 4-5 perc után hírtelen elönti a forróság. ha langyoskás, akkor átenged a termosztát - magyarul: nem zár rendesen, és körbeforog a víz. (szerintem cserére érett már ilyenkor). 2000 körül van egy termosztát, a csere nem nagy dolog. :P Ahogy Dáwid mondaná 10 perc, de ebben benne van egy cigiszünet is! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 A jó működés: hideg, majd 4-5 perc után hírtelen elönti a forróság. ha langyoskás, akkor átenged a termosztát - magyarul: nem zár rendesen, és körbeforog a víz. (szerintem cserére érett már ilyenkor). 2000 körül van egy termosztát, a csere nem nagy dolog. :lol: Ahogy Dáwid mondaná 10 perc, de ebben benne van egy cigiszünet is! :D :D :D :P Jah. Azóta leszoktam monnyuk, de a maradék idő szabadon felhasználható :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Hát kezdek elkeseredni :D bár ez az órás dolog nem tiszta teljesem mert simán belenyúlok a vízbe ha ott áll a mutató ahol a képen a 90 fokos jelölés van! Merrefelé lax? Mert van itthon két dieseles műszeregységem is, aminek olyan a hőmérője, mint ami Neked kellene (fordszámmérő nélküli). Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Merrefelé lax? Mert van itthon két dieseles műszeregységem is, aminek olyan a hőmérője, mint ami Neked kellene (fordszámmérő nélküli). Budapest 13.kerület! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Budapest 13.kerület! Ha érdekel az amiről a képeket tettem, azért csak Újpestig kell jönni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Ha érdekel az amiről a képeket tettem, azért csak Újpestig kell jönni :D Szerintem fog érdekelni a dolog csak írjatok valamit hogy mibe fog ez fájni nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Szerintem fog érdekelni a dolog csak írjatok valamit hogy mibe fog ez fájni nekem? Hogy itt mibe, azt nem tudom :D , de vaterán 4000től indulnak + posta természetesen. Én elgondolkoznék rajta, hogy +2000ből már vehetek egy fordulatszámmérős km órát. (az azért mégiscsak más). :D (én is így cseréltem! be van gyárilag általában vezetékezve. :D )ilyen volt az eredetim, és ilyen került bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 Hogy itt mibe, azt nem tudom :D , de vaterán 4000től indulnak + posta természetesen. Én elgondolkoznék rajta, hogy +2000ből már vehetek egy fordulatszámmérős km órát. (az azért mégiscsak más). :D (én is így cseréltem! be van gyárilag általában vezetékezve. :D )ilyen volt az eredetim, és ilyen került bele. És ha a fordulatszám mérős mellett döntenék akkor azt mennyire bonyolult belevarázsolni a régi helyére , mivel a mostani nem fordulatszám mérős! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2011 Megoszt Elküldve Június1, 2011 És ha a fordulatszám mérős mellett döntenék akkor azt mennyire bonyolult belevarázsolni a régi helyére , mivel a mostani nem fordulatszám mérős! GyIK-ban van leírás róla. (vagy menjünk át a témával egyébbe, vagy villanyosba. Itt már nagyon OFF lettünk) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts