set79 Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 forum.calibraclub.net :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 forum.calibraclub.net :) :D Jó, elfogadom, de csak a márka miatt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 :D Amúgy tetszik ez az astra, egyre jobban. Nem terveztem hosszú távra, de már máshogy gondolom. Ezt megtartanám futkározós autónak. 5L-es fogyasztással hamar megbarátkoztam, pláne, hogy benzinkúton dolgozok! :) Csak most ez így az elején nem hiányzott, sajnos. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 ha hf repedés lenne és pl. bele dolgozna a víztérbe ezáltal fogyna a víz, akkor valszeg nem járna egyenletesen, nekem ez volt nem rég, vedd le a kiegyenlítő kupakot aztán jól pörgesd meg, ha nem tolja ki a vizet, akkor nem dolgozik bele, hűtőfolyadék cserét én is javaslom, nekem isuzu td-m van a hf csere bontott cuccal, tömítéssel munkadíjjal kb. 90 K-ba került. (mondjuk nekem nem melegedett, csak akkor lett gyanús mikor elkezdte durrogtatni a vízcsöveket+nem ment mindig minden henger) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Malicsekgsi Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Sziasztok. Nem kinoztam a régebbi Isuzut, megkaptam a rendszámot, igy az ujabbal közlekedem. Ora szerint 138.000km van benne, bár az autó állapota is ezt tükrözi. Szép kivül belül, megy is, egyből indul, nem háromhengerezik, stb-stb. Csak jó tapasztalatom van vele. A másik, a Caravan megmarad, épp garázs után nézelődök, majd szét lesz szedve, és teljesen felujitva ahogy azt már többször is irtam. Az "uj" autóval azért vannak tapasztalataim.. Melegszik, de már láttam hozzászólást, igy én is cserélek majd hütöt és gombát is. Nem olajos a vizem, nem is fogy és nincs egy csepp sem alatta. Csak nagyon hamar bemelegszik és sosincs 90 fok alatt. Inkább a 95 neki az átlag, és ugy tudom az Isuzuk tul vannak hütve.. ez pedig nem igazán. A másik ami feltünt (halálra idegesitett 540km-n keresztül) hogy bizonyos fordulaton zörög a váltókarom. Amugy szépen fogyaszt, szépen muzsikál, szóval jo kis gép. A Caravant ha szétszedtem irok mi volt a baj. Egyébként adagológyanus a dolog.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Vízfolyás nyomokat nem látsz a motortérben? Csövek tövében a bilincseknél? Lehet hogy van egy kis repedés az egyik csövön, vagy lyuk a hűtőn, és nyomás alatt szökik belőle a lé. Ha ennyi vizet megenne, akkor azért azt már látni is kéne szerintem :D Ma találtam egy repedést a hűtő csövén, ami a tetején van, már elég jól engedte ott a vizet. Kicseréltem, beleöntöttem vagy 2 litert, de sajnos a vizem még mindíg barnás. :D Viszont ma is indult rendessen, jól is megy, nem füstöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Ma találtam egy repedést a hűtő csövén, ami a tetején van, már elég jól engedte ott a vizet. Kicseréltem, beleöntöttem vagy 2 litert, de sajnos a vizem még mindíg barnás. :D Viszont ma is indult rendessen, jól is megy, nem füstöl. Ne a színével foglalkozz, hanem a mennyiségével :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Ma találtam egy repedést a hűtő csövén, ami a tetején van, már elég jól engedte ott a vizet. Kicseréltem, beleöntöttem vagy 2 litert, de sajnos a vizem még mindíg barnás. :D Viszont ma is indult rendessen, jól is megy, nem füstöl. Nekem a HF repedés kemény vízcsövekkel és főleg hidegen indításnál, fehér füsttel járt! Bemelegedve már nem volt annyira fehér a füst. A víz fogyott rendesen, és olajos is volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május19, 2011 Megoszt Elküldve Május19, 2011 Nekem a HF repedés kemény vízcsövekkel és főleg hidegen indításnál, fehér füsttel járt! Bemelegedve már nem volt annyira fehér a füst. A víz fogyott rendesen, és olajos is volt. És neked mennyibe fájt ez a mutatvány? Tegnap levettem a kupakot, járattam magas fordulaton is, de nem lökte ki a vizet, viszont ha leveszem az olaj beöntő sapkáját, akkor nagyon kemény hangot ad, szerintem az egyik szelep meg lehet ragadva. Úgy néz ki csak nem úszom meg azt a hengerfejezést! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Sziasztok! Ujra itt vagyok sajnos! :D Marad a hengerfej felujitas, mert ma szetnyomta a vizpumpat! Nezegettem a neten gepmuhelyeket es talatam egyet, ahol adnak arat erre a motorra. http://www.szendrei-gepmuhely.hu/?page_id=54 Ha lejjebb mentek, ott van egy komplett 1.7d felujitas reszletessen, arakkal. Ennek csak ennyi lenne az ara? Nekem 100 korulivel rijogattak! :S Amugy esetleg ha van vkinek hasznalt, de jo, kerem szoljon. Bocs az ekezek miatt, de telorol vagyok. Udv Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Sziasztok! Ujra itt vagyok sajnos! :D Marad a hengerfej felujitas, mert ma szetnyomta a vizpumpat! Nezegettem a neten gepmuhelyeket es talatam egyet, ahol adnak arat erre a motorra. http://www.szendrei-gepmuhely.hu/?page_id=54 Ha lejjebb mentek, ott van egy komplett 1.7d felujitas reszletessen, arakkal. Ennek csak ennyi lenne az ara? Nekem 100 korulivel rijogattak! :S Amugy esetleg ha van vkinek hasznalt, de jo, kerem szoljon. Bocs az ekezek miatt, de telorol vagyok. Udv Ennyi tényleg. De ha szelepeket kell cserélni, tőkéket... akkor emelkedik az ára. :) Pl nekem 35 ezrembe fájt a felújítás. 2 tőke, 2 himba és 4 kipufogó szelep volt bedögölve. Ezek cserések voltak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Sziasztok! Ujra itt vagyok sajnos! :D Marad a hengerfej felujitas, mert ma szetnyomta a vizpumpat! Nezegettem a neten gepmuhelyeket es talatam egyet, ahol adnak arat erre a motorra. http://www.szendrei-gepmuhely.hu/?page_id=54 Ha lejjebb mentek, ott van egy komplett 1.7d felujitas reszletessen, arakkal. Ennek csak ennyi lenne az ara? Nekem 100 korulivel rijogattak! :S Amugy esetleg ha van vkinek hasznalt, de jo, kerem szoljon. Bocs az ekezek miatt, de telorol vagyok. Udv Ha kiló fölé mennek a számok, akkor lehet hogy el kéne gondolkozni egy mocicserén inkább :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Hat ha 35-bol megusznam, annyit megerne, meg vezerlescserevel egyutt is + vizpumpa. Mocit nem tudom mennyiert lehet, meg nem neztem korul, de azert az eleg lutri, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Hat ha 35-bol megusznam, annyit megerne, meg vezerlescserevel egyutt is + vizpumpa. Mocit nem tudom mennyiert lehet, meg nem neztem korul, de azert az eleg lutri, nem? 35-ért nem lutri, hanem szinte teljesen biztosan sz.r :D azt mondtam, hogy ha 100 fölé érne a felújítás, akkor :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 35-ért nem lutri, hanem szinte teljesen biztosan sz.r :) azt mondtam, hogy ha 100 fölé érne a felújítás, akkor B) :D én is jobban jártam volna egy motorcserével. amiből most vannak a cuccok, azt a motort megkaptam volna egybe 40-ért... így meg 150k lett a generál vége... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 én is jobban jártam volna egy motorcserével. amiből most vannak a cuccok, azt a motort megkaptam volna egybe 40-ért... így meg 150k lett a generál vége... :D Viszont elmondhatod magadról, hogy bejáratós autód van :D (meg azt is hogy drága, de ez tőlem hülyén hangzik :D B) :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Ja, bocs en a felujitasra irtam, hogy ha annyibol meglenne, megerne! De ha tud valaki motort biztos forrasbol, ami nem tolja le a gatyat ezer km mulva es olcso, lecci szoljon! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Ja, bocs en a felujitasra irtam, hogy ha annyibol meglenne, megerne! De ha tud valaki motort biztos forrasbol, ami nem tolja le a gatyat ezer km mulva es olcso, lecci szoljon! :D Majdnem olyan jó, mint a gyári Diavia :D 80-100 körül van jó. Indítható, kipróbálható, autóban levő, ha tetszik kiszedik és viheted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
set79 Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Majdnem olyan jó, mint a gyári Diavia :D 80-100 körül van jó. Indítható, kipróbálható, autóban levő, ha tetszik kiszedik és viheted. Na a kocsi a szerelőnél, tegnap hoztam meg az alkatrészeket. Hengerfejtömítés át volt égve, de nem repedt a hf. Síkolták, szelepeket, fészkeket köszörültek. Komplett vezérlés csere, új hűtő, 2 vízcsó, 8db szelephimba, gázolajszűrő, légszűrö, 1 hidrotőke, 4 kipuff, 4 szívószelep, szelepszászimeringek, vez. tengely szimering, meg egy rakás tömítés még, 3L fagyálló, meg a munkadíj ez így kb. egy százas! Hozzáteszem minden alkatrészre 30% kedvezményt kaptam a listaárból a unixnál, ugyhogy lett volna 130e. Ha minden jó megy, péntekre összerakja a szerelő, remélem most már én is élvezhetem majd, és nem jön elő több probléma! Majd írok a tapasztalatokról! üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Sziasztok! Az lenne a kérdésem ,hogy van e valakinek ötlete a következő problémámra! Van egy 93-as évjáratú 17DR motorkódú F astrám most volt hengerfej javitáson de valami még se az igazi egy kisebb vagyont fizettem az egész szerelésért igaz hogy sok mindent kellett rajta csinálni mert 2 évet állt, és elötte is voltak vele gondok. A mostani problémám az hogy a hűtővíztartályba olaj volt ,amikor a tartályt kiszedtem kb fél centi sárszerű cucc maradt az alján amikor a vizet kiengedtem belöle! A javitás óta 137km-t mentem az autóval. az olajat leengedtem de abban nem volt víz,és ami víz a csövekből kifolyt az is tiszta volt, tehát csak a hűtővíztartályba volt ez a sár szerü dolog. A szerelő szerint valami régebbről benne mardt dolog lehet, de mivel az autó 10 éve van nálam így ezért kételkedem ebben. Most átmosta a hűtőrendszert és azt mondta majd meglátjuk mi lesz . Nektek mi a meglátásotok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Sziasztok! Az lenne a kérdésem ,hogy van e valakinek ötlete a következő problémámra! Van egy 93-as évjáratú 17DR motorkódú F astrám most volt hengerfej javitáson de valami még se az igazi egy kisebb vagyont fizettem az egész szerelésért igaz hogy sok mindent kellett rajta csinálni mert 2 évet állt, és elötte is voltak vele gondok. A mostani problémám az hogy a hűtővíztartályba olaj volt ,amikor a tartályt kiszedtem kb fél centi sárszerű cucc maradt az alján amikor a vizet kiengedtem belöle! A javitás óta 137km-t mentem az autóval. az olajat leengedtem de abban nem volt víz,és ami víz a csövekből kifolyt az is tiszta volt, tehát csak a hűtővíztartályba volt ez a sár szerü dolog. A szerelő szerint valami régebbről benne mardt dolog lehet, de mivel az autó 10 éve van nálam így ezért kételkedem ebben. Most átmosta a hűtőrendszert és azt mondta majd meglátjuk mi lesz . Nektek mi a meglátásotok? Próbálgasd megint, aztán pár 100 km után nézz rá megint... :D A motor hogy szuperál a felújítás óta? jól húz? üzemi hőfok rendben? Kartergáz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Próbálgasd megint, aztán pár 100 km után nézz rá megint... :D A motor hogy szuperál a felújítás óta? jól húz? üzemi hőfok rendben? Kartergáz? :D Igen jól húz, bár az üzemi hőfokkal vannak gondjaim de mindenki azt mondja hogy ez csak az én hülyeségem! Fokot ugyan nem tudok írni de az órán a kék mező teteje és az első csík (sztem 60 fok) között mozog a mutató! A kartelgázt még nem néztem! Az mikor jó mikor rossz és mi az ami elfogadható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Igen jól húz, bár az üzemi hőfokkal vannak gondjaim de mindenki azt mondja hogy ez csak az én hülyeségem! Fokot ugyan nem tudok írni de az órán a kék mező teteje és az első csík (sztem 60 fok) között mozog a mutató! A kartelgázt még nem néztem! Az mikor jó mikor rossz és mi az ami elfogadható? Olyan a műszeregység, hogy a hőmérőn a 90-es osztás alatt van még egy csík? Mert akkor emiatt nem mutat jól a hőmérő, ahhoz a motorhoz tudtommal olyan műszer kellene, amin a 90-es az első osztás. Ha ez alapján nézzük, az első csík felett kicsivel kell lennie az üzemi hőfoknak (92°C). Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Igen jól húz, bár az üzemi hőfokkal vannak gondjaim de mindenki azt mondja hogy ez csak az én hülyeségem! Fokot ugyan nem tudok írni de az órán a kék mező teteje és az első csík (sztem 60 fok) között mozog a mutató! A kartelgázt még nem néztem! Az mikor jó mikor rossz és mi az ami elfogadható? Mit takar az üzemi hőfokos gondod? Ha csak 1-2 fokot játszik, az normális, de a több az már nem biztos (kivéve dugóban való araszolgatáskor). Olyan a műszeregység, hogy a hőmérőn a 90-es osztás alatt van még egy csík? Mert akkor emiatt nem mutat jól a hőmérő, ahhoz a motorhoz tudtommal olyan műszer kellene, amin a 90-es az első osztás. Ha ez alapján nézzük, az első csík felett kicsivel kell lennie az üzemi hőfoknak (92°C). Csak hogy jobban értse: ilyen órád van 17dr? vagy ilyen? Kartergáz... felújítás után... nemigazán kéne ám jelentős legyen. :D szerkesztettem rossz képhivatkozás miatt, bocsi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
17dr Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Olyan a műszeregység, hogy a hőmérőn a 90-es osztás alatt van még egy csík? Mert akkor emiatt nem mutat jól a hőmérő, ahhoz a motorhoz tudtommal olyan műszer kellene, amin a 90-es az első osztás. Ha ez alapján nézzük, az első csík felett kicsivel kell lennie az üzemi hőfoknak (92°C). Hát nekem van 1 kék mező aztán csík és utána van a 90-os jelölés! A 90 es jelölésnél kapcsol nekem a ventilátor amit 10 év alatt 2x hallottam! A kék csik utáni osztásnál nyit a termosztát, a tapasztalataim szerint! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts