Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

2.0-ás veki hibátlan belsővel, pöccös mocival 50-ért, vagy ez 135-ért meg minnyá drága :) 80 körülig még érdekelne, de ennyit szerintem nem fog kapni érte B)

Lehet.

Én ezt venném meg, ha az enyémnek baja lenne! más is felhasználható maradna belőle, vagy eladnám ami nem kell, és mindjárt jobban jönnék ki belőle!

De 95ért soha nem vennék turbót, az tuti, még 35ért sem, akkor is inkább donorba gondolkoznék!

Lehet maradi vagyok, de ez van! :D :(

Link to comment
Megosztás:

Lehet.

Én ezt venném meg, ha az enyémnek baja lenne! más is felhasználható maradna belőle, vagy eladnám ami nem kell, és mindjárt jobban jönnék ki belőle!

De 95ért soha nem vennék turbót, az tuti, még 35ért sem, akkor is inkább donorba gondolkoznék!

Lehet maradi vagyok, de ez van! B) :)

Nah jó persze, én is inkább vennék évente autóval együtt egyet, mint egyszer 95-ért :( :) Csak ebből a pirosból lenne alkudni való bőven :D

Link to comment
Megosztás:

Nah csináltam pár képet!

nézegesd meg, nem tudom pontosan, hogy ilyesmire gondoltál-e!

Kicsit sötétek a képek, de azért látszik valami... remélem! :)

Itt nekem is van egy lyuk!

Kicsit más...

Rádöbbentem, hogy elég olajos az alja a motornak. B) :D

Itt a szervószivattyú körül van gond!

Helló!

Nem lettek rosszak a képek, szinte mindent lehet látni rajta! Ami neked van az autóban, olyan blokk volt az enyémben is, de mivel az 1 hengernél megrepedt, így ki kellett dobni! :)

Amilyen blokkot sikerült hozzá szereznem, az 4 évvel fiatalabb. Abba blokkban van a szóban forgó lyuk, amibe egy főtengely jeladó nevű kütyüt tettek a 98-tól gyártott blokkokba. Ennek a kütyünek én nem veszem hasznát, de valahogy be kellett "tömni" az a lyukat! :(

Sikerült szereznem egy rossz jeladót, így most már, ha minden jól megy, késő délután ketyegni fog a motor....

Már nagyon hiányzott.... kb 2 hónap kihagyás után!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Nem lettek rosszak a képek, szinte mindent lehet látni rajta! Ami neked van az autóban, olyan blokk volt az enyémben is, de mivel az 1 hengernél megrepedt, így ki kellett dobni! :D

Amilyen blokkot sikerült hozzá szereznem, az 4 évvel fiatalabb. Abba blokkban van a szóban forgó lyuk, amibe egy főtengely jeladó nevű kütyüt tettek a 98-tól gyártott blokkokba. Ennek a kütyünek én nem veszem hasznát, de valahogy be kellett "tömni" az a lyukat! :)

Sikerült szereznem egy rossz jeladót, így most már, ha minden jól megy, késő délután ketyegni fog a motor....

Már nagyon hiányzott.... kb 2 hónap kihagyás után!

Örülök, hogy lassan összeáll a géped! :(

Rossz is autó nélkül! B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új tag vagyok, most regisztráltam egy barátom tanácsára.

Nemrég vásároltam egy Isuzu motoros dízel kombit. A kötelezős szerviz megvolt (vezérlés, olaj, szíjak). Mostanában azt csinálja, hogy mikor hideg a motor (pl reggelente, vagy meló után a nap végén) indítás után az olajnyomás lámpa csak 5-6-7 másodperc múlva alszik ki, mikor milyenje van. Utána nem villan fel. Kérdésem, hogy ez mennyire normális?

Virbo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új tag vagyok, most regisztráltam egy barátom tanácsára.

Nemrég vásároltam egy Isuzu motoros dízel kombit. A kötelezős szerviz megvolt (vezérlés, olaj, szíjak). Mostanában azt csinálja, hogy mikor hideg a motor (pl reggelente, vagy meló után a nap végén) indítás után az olajnyomás lámpa csak 5-6-7 másodperc múlva alszik ki, mikor milyenje van. Utána nem villan fel. Kérdésem, hogy ez mennyire normális?

Virbo

Isuzuknál elég gyakori, mert az gomba olyan helyen van, ahol később épül fel a nyomás. Úgy emlékszem a szűrőkkel szoktak még próbálkozni, mert van nem pont hozzá való szűrő is ami rámegy, de azzal is tovább tart. Illetve kérdés még hogy milyen olajat tettél bele.

Amúgy üdv. itt. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új tag vagyok, most regisztráltam egy barátom tanácsára.

Nemrég vásároltam egy Isuzu motoros dízel kombit. A kötelezős szerviz megvolt (vezérlés, olaj, szíjak). Mostanában azt csinálja, hogy mikor hideg a motor (pl reggelente, vagy meló után a nap végén) indítás után az olajnyomás lámpa csak 5-6-7 másodperc múlva alszik ki, mikor milyenje van. Utána nem villan fel. Kérdésem, hogy ez mennyire normális?

Virbo

Link to comment
Megosztás:

Isuzuknál elég gyakori, mert az gomba olyan helyen van, ahol később épül fel a nyomás. Úgy emlékszem a szűrőkkel szoktak még próbálkozni, mert van nem pont hozzá való szűrő is ami rámegy, de azzal is tovább tart. Illetve kérdés még hogy milyen olajat tettél bele.

Amúgy üdv. itt. B)

Ja igen, a lényeget lehagytam. A kocsi 94-es kiadású, és ha jól emlékszem 10w40-es olaj van benne.

Ma azt vettem észre, hogy egy nem üzemi hőfokon (kb 1 km-es út után) leállítva negyed óra után is legalább 5 másodperc volt a kialvás ideje. Fura, ez eddig nem tűnt fel...

Link to comment
Megosztás:

Ja igen, a lényeget lehagytam. A kocsi 94-es kiadású, és ha jól emlékszem 10w40-es olaj van benne.

Ma azt vettem észre, hogy egy nem üzemi hőfokon (kb 1 km-es út után) leállítva negyed óra után is legalább 5 másodperc volt a kialvás ideje. Fura, ez eddig nem tűnt fel...

Nyugi, ez ilyen. Nehezen szoktam meg, de már nem foglalkozom vele. Köszönhető a kicsit lefelé néző olajszűrőnek (hogy rohadt volna le a keze, annak a ferdeszemű tervezőnek aki kitalálta). B)

Link to comment
Megosztás:

Hmm, nálad gyakorlatilag azonnal kialszik a lámpa. Nekem ehhez képest egy örökkévalóság... :)

Meg az is feltűnt így a videót nézve, hogy az indítás utáni alapjáratod elég magas. Mármint nálam ha hideg a motor, akkor alacsonyabb mint normál esetben. A fordulatszámmérőn legalábbis azt látom, hogy hidegindítás után olyan 5-600 között van az alapjárat (fülre is alacsonyabb egyébként, meg olyan "fura" is), ha megyek vele pár 10 métert, akkor beáll a 7-800 körüli (óra szerint).

Ajaj, kezdek aggódni... :D B)

Link to comment
Megosztás:

Hmm, nálad gyakorlatilag azonnal kialszik a lámpa. Nekem ehhez képest egy örökkévalóság... :)

Meg az is feltűnt így a videót nézve, hogy az indítás utáni alapjáratod elég magas. Mármint nálam ha hideg a motor, akkor alacsonyabb mint normál esetben. A fordulatszámmérőn legalábbis azt látom, hogy hidegindítás után olyan 5-600 között van az alapjárat (fülre is alacsonyabb egyébként, meg olyan "fura" is), ha megyek vele pár 10 métert, akkor beáll a 7-800 körüli (óra szerint).

Ajaj, kezdek aggódni... :D B)

Ez így teljesen normális. Indítás után a fordulatszám azért alacsonyabb, mert megy az utóizzítás, ami nagyon megterheli a generátort, illetve a motort.

A hidegindítás utáni dúsító mechanika emeli meg az alapjáratot, attól függ, hogy van beállítva. Nálam úgy, hogy csak nagyon hidegben (0 fok körül) éri el s emeli meg egy kicsit a gáz kart az adagolón. Olyankor indítás után nem azonnal, hanem kb fél perc után felkúszik az alapjárat kicsivel 1000 alá. A mostani meleg, enyhe időben nem éri el, és nem mozdít a gázkaron, indítás után 700 körül, egyébként 800 körül van az alapjárat.

Egyébként mindkét alapjárat állítható egy-egy csavarral. Ha nagyon rázza a kasztnit, akkor állíts rajta. Ha úgy állítod be, hogy a mostani enyhe időben tartja a meleg alapjárat szintjét, akkor télen hidegben kicsivel 1000 fölé fog emelkedni a hideg alapjárat.

Link to comment
Megosztás:

Hmm, nálad gyakorlatilag azonnal kialszik a lámpa. Nekem ehhez képest egy örökkévalóság... :)

Meg az is feltűnt így a videót nézve, hogy az indítás utáni alapjáratod elég magas. Mármint nálam ha hideg a motor, akkor alacsonyabb mint normál esetben. A fordulatszámmérőn legalábbis azt látom, hogy hidegindítás után olyan 5-600 között van az alapjárat (fülre is alacsonyabb egyébként, meg olyan "fura" is), ha megyek vele pár 10 métert, akkor beáll a 7-800 körüli (óra szerint).

Ajaj, kezdek aggódni... :D B)

Az övé DTL. A németek nem részegen, csukott szemmel jelölték meg a szűrő helyét, és helyzetét :( Isuzu más világ. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.