Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Kérdéses volt, hogy reggel is elindul e, tekintettel a félhalott (diszkréten könynező) mágnesszelepre.

Kicsit, döcögősen, de tulajdonképpen könnyedén indult, tehát siker!

Persze a mágnesszelepet cserélni kell.

Még egyszer köszi mindenkinek.

Elküldve
Kérdéses volt, hogy reggel is elindul e, tekintettel a félhalott (diszkréten könynező) mágnesszelepre.

Kicsit, döcögősen, de tulajdonképpen könnyedén indult, tehát siker!

Persze a mágnesszelepet cserélni kell.

Még egyszer köszi mindenkinek.

Örülünk, hogy csak ennyi volt a baj, és nem az adagoló! <_<

Elküldve
Örülünk, hogy csak ennyi volt a baj, és nem az adagoló! <_<

Hát még én...

Egy autóvétel+az iylenkor szokásos minimum cserélendők (folyadékok, szíjak, szűrők, gumik)után nem hiányzott egy újabb tétel.

Elküldve

Úgy tűnik - ahogy itt olvasgatom - légzsák átvezető szalag csere után Tech2 műszerre lesz szükségem, hogy a légzsák hibajelzést ki lehessen radírozni. Ismerősöm nincs, úgyhogy marad a szervíz - arany áron. Viszont azon törpölgetek, hogy nincs-e olyan okos megoldás, ami kicsivel kerül többe és nem csak a hibakódot tudom törölni, hanem esetleg lenne saját szoftverem a masinához? Egyáltalán a diesel-ben van mit olvasgatni?

Magyarul: A diesel F Astra komputerizált-e? Létezik-e hozzá viszonylag olcsón valami jó kis program? (Csatlakozót találtam a biztosítéktáblán, csak nincs mit rádugni.) Laptopom van, ha az kell hozzá.

Elküldve
Úgy tűnik - ahogy itt olvasgatom - légzsák átvezető szalag csere után Tech2 műszerre lesz szükségem, hogy a légzsák hibajelzést ki lehessen radírozni. Ismerősöm nincs, úgyhogy marad a szervíz - arany áron. Viszont azon törpölgetek, hogy nincs-e olyan okos megoldás, ami kicsivel kerül többe és nem csak a hibakódot tudom törölni, hanem esetleg lenne saját szoftverem a masinához? Egyáltalán a diesel-ben van mit olvasgatni?

Magyarul: A diesel F Astra komputerizált-e? Létezik-e hozzá viszonylag olcsón valami jó kis program? (Csatlakozót találtam a biztosítéktáblán, csak nincs mit rádugni.) Laptopom van, ha az kell hozzá.

Mivel nincs benne ECU, semmi értelme. <_<

Elküldve

Sziasztok!

Kérdés!

A 95-ös, és a 99-es évjáratú f astra 1.7 td blokk között, van-e különbség, és ha van, mennyire különbözik a kettő egymástól?

Megrepedt a blokk a 95-ös évjáratú astrámban, szereztem egy 99-es évjáratút, és állítólag nem lehet összehozni a régi hengerfejjel, és miegymással.... <_<

Válaszokat előre is köszönöm!

Elküldve
Sziasztok!

Kérdés!

A 95-ös, és a 99-es évjáratú f astra 1.7 td blokk között, van-e különbség, és ha van, mennyire különbözik a kettő egymástól?

Megrepedt a blokk a 95-ös évjáratú astrámban, szereztem egy 99-es évjáratút, és állítólag nem lehet összehozni a régi hengerfejjel, és miegymással.... <_<

Válaszokat előre is köszönöm!

Ha az újabb Isuzu, a régebbi meg Opel TD, vagy fordítva, akkor nem lehet, egyébként nem tudok róla, hogy különböznének.

Elküldve
Ha az újabb Isuzu, a régebbi meg Opel TD, vagy fordítva, akkor nem lehet, egyébként nem tudok róla, hogy különböznének.

Mind a kettő opel motor Isuzut direkt nem is néztem. Akkor van remény, hogy össze lehet pakolni!? <_<

Elküldve
Mind a kettő opel motor Isuzut direkt nem is néztem. Akkor van remény, hogy össze lehet pakolni!? <_<

Ha DTL, akkor simán! :P

Még ha jól tudom, akkor a G-s astrákba is ment ilyen motor. (igaz azon másabbak a burkolatok kicsit, de alapjában véve ugyanaz! :angry:

F-es DTL G-s DTL

LE, ccm ugyaz.

Elküldve
Sziasztok!

Kérdés!

A 95-ös, és a 99-es évjáratú f astra 1.7 td blokk között, van-e különbség, és ha van, mennyire különbözik a kettő egymástól?

Megrepedt a blokk a 95-ös évjáratú astrámban, szereztem egy 99-es évjáratút, és állítólag nem lehet összehozni a régi hengerfejjel, és miegymással.... <_<

Válaszokat előre is köszönöm!

Lehet egy indiszkrét kérdésem? Ha már blokkot kell cserélni (ami motorszám cserével is jár) akkor mért nem rakod át egy az egyben a 99-es motort? Így megspórolsz jónéhány órát, szentségelést, és miegymást.

Elküldve
Lehet egy indiszkrét kérdésem? Ha már blokkot kell cserélni (ami motorszám cserével is jár) akkor mért nem rakod át egy az egyben a 99-es motort? Így megspórolsz jónéhány órát, szentségelést, és miegymást.

Lehet, hogy annak a blokknak meg a hengerfeje rossz... gondolom nem a semmiért akarja rakosgatni az alkatrészeket. <_<

Elküldve
Lehet egy indiszkrét kérdésem? Ha már blokkot kell cserélni (ami motorszám cserével is jár) akkor mért nem rakod át egy az egyben a 99-es motort? Így megspórolsz jónéhány órát, szentségelést, és miegymást.

Sajnos, nincs komplett motorom, csak egy 99-es évjáratú blokk, fűzve... Ha lenne motorom, nem fájna a fejem! <_<

  • 2 weeks later...
Elküldve

Cserélni szeretném a vezérműszíjat a DTL-en. (vezérműszíj, feszítőgörgők, vízpumpa)

Nem szeretnék azért egetverő pénzt rákölteni! De azért a megbízhatóság van a szemem előtt! B)

Várom a javaslatokat! :)

Miből milyet vegyek bele? :D

Elküldve
Cserélni szeretném a vezérműszíjat a DTL-en. (vezérműszíj, feszítőgörgők, vízpumpa)

Nem szeretnék azért egetverő pénzt rákölteni! De azért a megbízhatóság van a szemem előtt! B)

Várom a javaslatokat! :)

Miből milyet vegyek bele? :D

Gyári. :(

Elküldve
Mind az...mert gyárban készülnek...:)

Bocs, ezt nem tudtam kihagyni...:D

Gates szíj, SKF feszítő...

Én ezeket tenném... B)

Nekem a dízelben volt Ruville vízpumpa,nem volt vele gond.

A QH-tól kell óvakodni.

Elküldve
Mind az...mert gyárban készülnek...:(

Bocs, ezt nem tudtam kihagyni...:D

Gates szíj, SKF feszítő...

Én ezeket tenném... B)

Igy van, mindegyik gyárban készül, szóval jogos a "poén" :) Amugy nekem is a felsoroltak vannak bennt, Gates szíj és SKF feszitő, sosem volt vele bajom. HA valamire akkor erre biztos inkább a drágábbat de minőségibbet veszem. Pl egy vezérmüszíj-szakadás eléggé meg tudja drágitani a dolgokat, öszekuszálja a szelepeket stb-stb..

Elküldve
Cserélni szeretném a vezérműszíjat a DTL-en. (vezérműszíj, feszítőgörgők, vízpumpa)

Nem szeretnék azért egetverő pénzt rákölteni! De azért a megbízhatóság van a szemem előtt! B)

Várom a javaslatokat! :)

Miből milyet vegyek bele? :D

Szíjnak Gates, feszítő- és vezető görgőnek SKF a tuti, vízpumpának Ruville. Mi ezeket használjuk.

Elküldve
Igy van, mindegyik gyárban készül, szóval jogos a "poén" :D Amugy nekem is a felsoroltak vannak bennt, Gates szíj és SKF feszitő, sosem volt vele bajom. HA valamire akkor erre biztos inkább a drágábbat de minőségibbet veszem. Pl egy vezérmüszíj-szakadás eléggé meg tudja drágitani a dolgokat, öszekuszálja a szelepeket stb-stb..

Éppen ezt szeretném elkerülni!

Köszönöm szépen a válaszaitokat, ezek fognak majd belekerülni! B)

Elküldve

Sziasztok!

Az alábbi képen, van valami, amit nem tudom, hogy mi lehet az, és mi való oda. Egy '99-es 1.7 td Astra blokkja, ami át lett rakva egy '95-ös évjáratú autóba, és abba a"lyukba" kellene valami, ami nekem nincs... B) vagy nem tudom...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.