Dáwid Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Sikerült megjavitanom elvileg a go melegitöt.El volt szakadva 1 vezeték a kötegben.Nem is lett volna nehéz ha nem lett volna még 2 ugyanolyan szinü drót.Hát mire kimértem kész voltam.Már csak azt kellene megtudnom hogy a hökapcsoló müködik-e?Multiméter szerint nem szakadt.Ha esetleg tudnád hogy mennyi áramot vesz fel.Nincs garázsom igy -5 -10-nél igy is nyöszörög reggelente hátha még jobban terheli valami akkor :D Nem tudom, sose méregettem :) Indulni jól indul, úgyhogy nem küzdöttem vele még. <_< Ha hideg van (mostanában már lesz) akkor indítás előtt tapogasd egy kicsit a szűrőt. Ha érzed hogy melegszik, akkor jónak kell lennie :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Nem tudom, sose méregettem :) Indulni jól indul, úgyhogy nem küzdöttem vele még. <_< Ha hideg van (mostanában már lesz) akkor indítás előtt tapogasd egy kicsit a szűrőt. Ha érzed hogy melegszik, akkor jónak kell lennie :D Szia!Oáo erre még nem is gondoltam!! :D Be akarok még kötni 2db ledet a m.falra.Egyet az izzitásnak hogy meddig megy,egyet meg a go fütés visszajezönek.Egyszerü,mert csak a relénél kell kimérnem az elmenő feszkót.De mikor?????Azt még nem tudom.Hideg van nagyon lent killódni a parkolóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Sikerült megjavitanom elvileg a go melegitöt.El volt szakadva 1 vezeték a kötegben.Nem is lett volna nehéz ha nem lett volna még 2 ugyanolyan szinü drót.Hát mire kimértem kész voltam.Már csak azt kellene megtudnom hogy a hökapcsoló müködik-e?Multiméter szerint nem szakadt.Ha esetleg tudnád hogy mennyi áramot vesz fel.Nincs garázsom igy -5 -10-nél igy is nyöszörög reggelente hátha még jobban terheli valami akkor <_< Mennyire érezhető a melegedés a szűrőházon??Mert én nézegettem ma de nem vagyok biztos benne,hogy éreztem valamit. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Mennyire érezhető a melegedés a szűrőházon??Mert én nézegettem ma de nem vagyok biztos benne,hogy éreztem valamit. <_< :D Szerintem kézzel nem érezhető. Folyamatosan megy át rajta a hideg gázolaj. A kezedtől hamarabb felmelegszik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Szerintem kézzel nem érezhető. Folyamatosan megy át rajta a hideg gázolaj. A kezedtől hamarabb felmelegszik. :D Én sem éreztem még rajta, hogy melegedne... Igaz én -10-ben néztem... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Én sem éreztem még rajta, hogy melegedne... Igaz én -10-ben néztem... <_< Az komoly. :D :) Jó hogy nem a nyelveddel. :D Dumb és Dumber. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február15, 2011 Megoszt Elküldve Február15, 2011 Mennyire érezhető a melegedés a szűrőházon??Mert én nézegettem ma de nem vagyok biztos benne,hogy éreztem valamit. <_< :D Szia!A házon nem,de a bejövő és az elmenő cső között van érezhető különbség.Igaz a kapcsoló nem igazán müködik egyelőre egy külön kapcsolóra kötöttem.Kivettem belőle,beraktam a fagyasztóba kb:15 percre,aztán mértem "berregő"-vel de nem zár össze.De kapcsolóval megy.Kötöttem be hozzá +1 visszajelző led-et hogy lássam is mikor működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
géb Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 sziasztok, lenne egy kérdésem! van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba????????????? nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-) előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 sziasztok, lenne egy kérdésem! van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba????????????? nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-) előre is köszi Számlás helyen csináltattad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
géb Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Számlás helyen csináltattad? először nem kértem számlát nem is csinálták meg ingyen utána másodszor ezért lett ilyen drága:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 először nem kértem számlát nem is csinálták meg ingyen utána másodszor ezért lett ilyen drága:) Akkor fogyasztóvédelem. Amúgy valszeg nem egy síkban fút a vezérműszíj és azért kezdi el zabálni. Feszessége megfelelően lett beállítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabre Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 sziasztok, lenne egy kérdésem! van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba????????????? nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-) előre is köszi Ha a hengerfej volt síkolva akkor erős esélye van, hogy rosszul síkolták le és azért eszi meg a szíjat mivel félre megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ha a hengerfej volt síkolva akkor erős esélye van, hogy rosszul síkolták le és azért eszi meg a szíjat mivel félre megy. Mi köze a szíjnak a hengerfejhez? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 sziasztok, lenne egy kérdésem! van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba????????????? nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-) előre is köszi Ott valamit nagyon elbarmolt a szerelőd, nekem vagy 10 éve félrerakott egy vezetőgörgőt egy szerelő egy 1.8-as dízel Fordon, szerencsére csak az adagoló szíja szakadt el(ott két szíj van). Ha lóg az adagoló tengelye, akkor azt megrázva érződik, hogy kotyog. De akkor abban az adagolóban nagyon sok km-nek kell lennie. Érdekes, hogy csak szíjcsere után szakadt el a szíj, előtte nem volt görbe az adagoló tengelye? Nyugodtan hívj szakértőt, Neked lesz igazad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabre Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Mi köze a szíjnak a hengerfejhez? <_< Valószínüleg csak annyi, hogy a vezérmű tengely abban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Mi köze a szíjnak a hengerfejhez? <_< Ezt pont te kérdezed? Hogyha elbarmolják a hengerfej síkolást, és nem lesz párhuzamos a vezérműtengely a főtengellyel, annak szeritned mi lehet az eredménye? Meddig fogja bírni a szíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Valószínüleg csak annyi, hogy a vezérmű tengely abban van. Ezt pont te kérdezed? Hogyha elbarmolják a hengerfej síkolást, és nem lesz párhuzamos a vezérműtengely a főtengellyel, annak szeritned mi lehet az eredménye? Meddig fogja bírni a szíj? Mennyit is szoktak levenni egy síkoltatásnál? Szóval először tessék elgondolkozni ezen, aztán írni... <_< A fantörpikus szerelő megnézte, hogy az új szíjat hogyan is kell megfeszíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Malicsekgsi Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Sziasztok! Uj vagyok itt, kérdésem lenne. Illetve rögtön egy problémamegoldást szeretnék. Az autom egy Opel astra F 1993-as Isuzu diesel (TC4EE) Olvasgattam a topikot, de vagy nem láttam még ezt a témát.. vagy valóban nem volt. Az X17DTL-ről hosszu oldalak vannak, igy főleg isuzuban jártasok segitségét kérném. Probléma a következő: Nagyon nehezen indul be, -3 fok alatt pedig meelegiteni kell a motort (vizzel teszem) hogy egyáltalán beinduljon. Amikor elkapja, akkor dadog egy kicsit, majd szépen jár. Az az érdekes ha egyszer beindult, utána rögtön indul nincs probléma. Csak a hideg és az első inditás a nagyon nehéz. További érdekesség hogy kb 5perc járás után megemeli a fordulatszámot és kb 1000es fordulaton tartja. Addig olyan 800. Szerintem ennek pont forditva kéne lennie.. ezért furcsa. Izzitógyertyáim jok, ellenőriztem. A motortérben a vezetőoldalon a relé cserélve. Utastérben barátnő oldalon kesztyütartó alatt az A-oszlop tövében mindkét relé cserélve (a fekete be volt égve, igy nem volt a jellegzetes kattanó hang). Üzemagyagszürö cserélve. Menet közben semmilyen problémám nincs, és ahogy irtam is, utána rögtön indul.. csak az első inditás. A porlasztócsucsra gyanakszom.. de nem elsősorban erre, mert gondolom annak más jele is lenne. Igy a dusitásra esik a választásom. Szerintem nem müködik ez a rész, ezért indul ilyen pocsékul. A problémám hogy nem tudom hogyan müködik a dusitás az Isuzu dieselben. Foggalmam sincs mi hol van benne ami erre szolgálna. A német motor más, azon minden egyértelmü, és arról irtatok is sokat. Nem tudom hogy az Isuzu elektromosan dusitana e.. bár ebben kételkedek.. Mindenhonnét segitséget kértem már de senkitől nem kapok, a probléma pedig még mindig megvan. Szóval várom a segitő válaszokat, mert időközben beszereztem egy akksitöltőt is, hiába a nagy akksi.. Ausztriában dolgozom, reggelente hidegek vannak, igy jo lenne ha be is indulna az autom! Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Első indítás előtt az üzemanyag rendszerben van nafta? Nem engedi vissza az adagolóból a szaftot? Mert ha fellevegősödik, az tud ilyen problémát okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Malicsekgsi Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Első indítás előtt az üzemanyag rendszerben van nafta? Nem engedi vissza az adagolóból a szaftot? Mert ha fellevegősödik, az tud ilyen problémát okozni. A gázolajszürö elé be van szerelve egy kézi pumpa, amivel fel tudom nyomni ha esetleg visszaengedne, és van egy visszacsapó szelep is. Ezek kb 2 hete vannak bennt, erre is gondoltam. Azt hogy az adagolóban van e nafta vagy nincs azt nem tudom, és azt senm hogy hogyan tudom ezt ellenőrizni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 A gázolajszürö elé be van szerelve egy kézi pumpa, amivel fel tudom nyomni ha esetleg visszaengedne, és van egy visszacsapó szelep is. Ezek kb 2 hete vannak bennt, erre is gondoltam. Azt hogy az adagolóban van e nafta vagy nincs azt nem tudom, és azt senm hogy hogyan tudom ezt ellenőrizni... Adagoló és a szűrő közé átlátszó cső... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Malicsekgsi Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Adagoló és a szűrő közé átlátszó cső... Köszi az ötletet, kipróbálom. És ha levegősödik, akkor mi a teendő azután? Adagolo csere??..vagy adagoló és üzaszürö közé visszacsapószelep?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
géb Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Mennyit is szoktak levenni egy síkoltatásnál? Szóval először tessék elgondolkozni ezen, aztán írni... <_< A fantörpikus szerelő megnézte, hogy az új szíjat hogyan is kell megfeszíteni? hi autómata a szíjfeszítő!az lehet hibás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
géb Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 hi autómata a szíjfeszítő!az lehet hibás? síkolásnál csak tizedeket vesznek le!az nem hiszem hogy befolyásolná,hisz menyit dőlhet tőle századokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabre Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Mennyit is szoktak levenni egy síkoltatásnál? Szóval először tessék elgondolkozni ezen, aztán írni... <_< Nem akarok veled vitázni de ha van egy kis pénzed és egy rossz blokkod akkor csak picikét síkoltatsd félre a hengerfejet, rakd össze és forgatással próbáld ki mit csinál és aztán gondolkozz el mielőtt ilyeneket írsz. Bár gondolom te még nem találkoztál hasonló esettel így örülhetsz, hogy nem volt ilyen gondod, akkor jó helyre vitted. Sziasztok! Uj vagyok itt, kérdésem lenne. Illetve rögtön egy problémamegoldást szeretnék. Az autom egy Opel astra F 1993-as Isuzu diesel (TC4EE) Olvasgattam a topikot, de vagy nem láttam még ezt a témát.. vagy valóban nem volt. Az X17DTL-ről hosszu oldalak vannak, igy főleg isuzuban jártasok segitségét kérném. Az elektromos üzemanyagszelep vezetékcsatlakozását nézd meg még, ha kontakthibás előfordul, hogy ilyen tünetei vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts