Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sikerült megjavitanom elvileg a go melegitöt.El volt szakadva 1 vezeték a kötegben.Nem is lett volna nehéz ha nem lett volna még 2 ugyanolyan szinü drót.Hát mire kimértem kész voltam.Már csak azt kellene megtudnom hogy a hökapcsoló müködik-e?Multiméter szerint nem szakadt.Ha esetleg tudnád hogy mennyi áramot vesz fel.Nincs garázsom igy -5 -10-nél igy is nyöszörög reggelente hátha még jobban terheli valami akkor :D

Nem tudom, sose méregettem :) Indulni jól indul, úgyhogy nem küzdöttem vele még. <_< Ha hideg van (mostanában már lesz) akkor indítás előtt tapogasd egy kicsit a szűrőt. Ha érzed hogy melegszik, akkor jónak kell lennie :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, sose méregettem :) Indulni jól indul, úgyhogy nem küzdöttem vele még. <_< Ha hideg van (mostanában már lesz) akkor indítás előtt tapogasd egy kicsit a szűrőt. Ha érzed hogy melegszik, akkor jónak kell lennie :D

Szia!Oáo erre még nem is gondoltam!! :D Be akarok még kötni 2db ledet a m.falra.Egyet az izzitásnak hogy meddig megy,egyet meg a go fütés visszajezönek.Egyszerü,mert csak a relénél kell kimérnem az elmenő feszkót.De mikor?????Azt még nem tudom.Hideg van nagyon lent killódni a parkolóban.

Link to comment
Megosztás:

Sikerült megjavitanom elvileg a go melegitöt.El volt szakadva 1 vezeték a kötegben.Nem is lett volna nehéz ha nem lett volna még 2 ugyanolyan szinü drót.Hát mire kimértem kész voltam.Már csak azt kellene megtudnom hogy a hökapcsoló müködik-e?Multiméter szerint nem szakadt.Ha esetleg tudnád hogy mennyi áramot vesz fel.Nincs garázsom igy -5 -10-nél igy is nyöszörög reggelente hátha még jobban terheli valami akkor <_<

Mennyire érezhető a melegedés a szűrőházon??Mert én nézegettem ma de nem vagyok biztos benne,hogy éreztem valamit. :D :D

Link to comment
Megosztás:

Mennyire érezhető a melegedés a szűrőházon??Mert én nézegettem ma de nem vagyok biztos benne,hogy éreztem valamit. <_< :D

Szia!A házon nem,de a bejövő és az elmenő cső között van érezhető különbség.Igaz a kapcsoló nem igazán müködik egyelőre egy külön kapcsolóra kötöttem.Kivettem belőle,beraktam a fagyasztóba kb:15 percre,aztán mértem "berregő"-vel de nem zár össze.De kapcsolóval megy.Kötöttem be hozzá +1 visszajelző led-et hogy lássam is mikor működik.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, lenne egy kérdésem!

van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba?????????????

nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-)

előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, lenne egy kérdésem!

van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba?????????????

nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-)

előre is köszi

Számlás helyen csináltattad?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, lenne egy kérdésem!

van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba?????????????

nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-)

előre is köszi

Ha a hengerfej volt síkolva akkor erős esélye van, hogy rosszul síkolták le és azért eszi meg a szíjat mivel félre megy.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, lenne egy kérdésem!

van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba?????????????

nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-)

előre is köszi

Ott valamit nagyon elbarmolt a szerelőd, nekem vagy 10 éve félrerakott egy vezetőgörgőt egy szerelő egy 1.8-as dízel Fordon, szerencsére csak az adagoló szíja szakadt el(ott két szíj van). Ha lóg az adagoló tengelye, akkor azt megrázva érződik, hogy kotyog. De akkor abban az adagolóban nagyon sok km-nek kell lennie.

Érdekes, hogy csak szíjcsere után szakadt el a szíj, előtte nem volt görbe az adagoló tengelye?

Nyugodtan hívj szakértőt, Neked lesz igazad!

Link to comment
Megosztás:

Valószínüleg csak annyi, hogy a vezérmű tengely abban van.

Ezt pont te kérdezed? Hogyha elbarmolják a hengerfej síkolást, és nem lesz párhuzamos a vezérműtengely a főtengellyel, annak szeritned mi lehet az eredménye? Meddig fogja bírni a szíj?

Mennyit is szoktak levenni egy síkoltatásnál?

Szóval először tessék elgondolkozni ezen, aztán írni... <_<

A fantörpikus szerelő megnézte, hogy az új szíjat hogyan is kell megfeszíteni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Uj vagyok itt, kérdésem lenne. Illetve rögtön egy problémamegoldást szeretnék. Az autom egy Opel astra F 1993-as Isuzu diesel (TC4EE) Olvasgattam a topikot, de vagy nem láttam még ezt a témát.. vagy valóban nem volt. Az X17DTL-ről hosszu oldalak vannak, igy főleg isuzuban jártasok segitségét kérném.

Probléma a következő: Nagyon nehezen indul be, -3 fok alatt pedig meelegiteni kell a motort (vizzel teszem) hogy egyáltalán beinduljon. Amikor elkapja, akkor dadog egy kicsit, majd szépen jár. Az az érdekes ha egyszer beindult, utána rögtön indul nincs probléma. Csak a hideg és az első inditás a nagyon nehéz. További érdekesség hogy kb 5perc járás után megemeli a fordulatszámot és kb 1000es fordulaton tartja. Addig olyan 800. Szerintem ennek pont forditva kéne lennie.. ezért furcsa. Izzitógyertyáim jok, ellenőriztem. A motortérben a vezetőoldalon a relé cserélve. Utastérben barátnő oldalon kesztyütartó alatt az A-oszlop tövében mindkét relé cserélve (a fekete be volt égve, igy nem volt a jellegzetes kattanó hang). Üzemagyagszürö cserélve. Menet közben semmilyen problémám nincs, és ahogy irtam is, utána rögtön indul.. csak az első inditás. A porlasztócsucsra gyanakszom.. de nem elsősorban erre, mert gondolom annak más jele is lenne. Igy a dusitásra esik a választásom. Szerintem nem müködik ez a rész, ezért indul ilyen pocsékul. A problémám hogy nem tudom hogyan müködik a dusitás az Isuzu dieselben. Foggalmam sincs mi hol van benne ami erre szolgálna. A német motor más, azon minden egyértelmü, és arról irtatok is sokat. Nem tudom hogy az Isuzu elektromosan dusitana e.. bár ebben kételkedek.. Mindenhonnét segitséget kértem már de senkitől nem kapok, a probléma pedig még mindig megvan. Szóval várom a segitő válaszokat, mert időközben beszereztem egy akksitöltőt is, hiába a nagy akksi.. Ausztriában dolgozom, reggelente hidegek vannak, igy jo lenne ha be is indulna az autom! Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Első indítás előtt az üzemanyag rendszerben van nafta?

Nem engedi vissza az adagolóból a szaftot?

Mert ha fellevegősödik, az tud ilyen problémát okozni.

A gázolajszürö elé be van szerelve egy kézi pumpa, amivel fel tudom nyomni ha esetleg visszaengedne, és van egy visszacsapó szelep is. Ezek kb 2 hete vannak bennt, erre is gondoltam. Azt hogy az adagolóban van e nafta vagy nincs azt nem tudom, és azt senm hogy hogyan tudom ezt ellenőrizni...

Link to comment
Megosztás:

A gázolajszürö elé be van szerelve egy kézi pumpa, amivel fel tudom nyomni ha esetleg visszaengedne, és van egy visszacsapó szelep is. Ezek kb 2 hete vannak bennt, erre is gondoltam. Azt hogy az adagolóban van e nafta vagy nincs azt nem tudom, és azt senm hogy hogyan tudom ezt ellenőrizni...

Adagoló és a szűrő közé átlátszó cső...

Link to comment
Megosztás:

Mennyit is szoktak levenni egy síkoltatásnál?

Szóval először tessék elgondolkozni ezen, aztán írni... <_<

Nem akarok veled vitázni de ha van egy kis pénzed és egy rossz blokkod akkor csak picikét síkoltatsd félre a hengerfejet, rakd össze és forgatással próbáld ki mit csinál és aztán gondolkozz el mielőtt ilyeneket írsz. Bár gondolom te még nem találkoztál hasonló esettel így örülhetsz, hogy nem volt ilyen gondod, akkor jó helyre vitted.

Sziasztok!

Uj vagyok itt, kérdésem lenne. Illetve rögtön egy problémamegoldást szeretnék. Az autom egy Opel astra F 1993-as Isuzu diesel (TC4EE) Olvasgattam a topikot, de vagy nem láttam még ezt a témát.. vagy valóban nem volt. Az X17DTL-ről hosszu oldalak vannak, igy főleg isuzuban jártasok segitségét kérném.

Az elektromos üzemanyagszelep vezetékcsatlakozását nézd meg még, ha kontakthibás előfordul, hogy ilyen tünetei vannak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.