Dáwid Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 azt irtad hogy kicsit füstöl a gép.... ha látható füstje van az már rég nem az a kategória hogy minden rendben legyen vele.... (nem tom hogy zöldkártyán hogy mennek át ezek a gépek...vagyis tudom...) Egy jól belőtt mechanikus adagolós dízel nem füstöl... Úgy egyáltalán semmilyen körülmények között... Ezért van abban a nyamvadt adagolóban vagy 10 féle szabályzókör hogy minden körülmények között a legmegfelelőbb mennyiségű gázolaj kerüljön az égéstérbe a legmegfelelőbb időben... a "füstcsavar" betekerése önmagában az egész rendszert elállítja a halál f*ába. Játszani jó, ha vmi más okból kifolyólag nem szállít rendesen az adagoló akkor IDEIGLENESEN TALÁN védhető megoldás, de célszerű utánanézni hogy miért is nem megy a gép.... na jól "kifüstölögtem" magam :lol:. Amúgy meg a füstcsavar betekerésével nem a tényleges teljesítménye ugrik meg általában a gépnek, csak a gázpedál kisebb mozgatásával eléred azt a befecskendezési mennyiséget amit amúgy csak akkor kapsz ha letaposod rendesen a pedált. Olyan ez mint manapság a sportfokozat az injektoros autókban. OFF Ne küzdjél "tesa" Vannak akit ezek teljesen hidegen hagynak. (hogy ez esetben miért szívódízelben ül, azt már nem tudom, de mindegy) Fölösleges ezen szenvedni ahogy látom, maximum megint egy másfél oldalnyi semmiről balhé lesz, annak meg semmi értelme. ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 azt irtad hogy kicsit füstöl a gép.... ha látható füstje van az már rég nem az a kategória hogy minden rendben legyen vele.... (nem tom hogy zöldkártyán hogy mennek át ezek a gépek...vagyis tudom...) Egy jól belőtt mechanikus adagolós dízel nem füstöl... Úgy egyáltalán semmilyen körülmények között... Ezért van abban a nyamvadt adagolóban vagy 10 féle szabályzókör hogy minden körülmények között a legmegfelelőbb mennyiségű gázolaj kerüljön az égéstérbe a legmegfelelőbb időben... a "füstcsavar" betekerése önmagában az egész rendszert elállítja a halál f*ába. Játszani jó, ha vmi más okból kifolyólag nem szállít rendesen az adagoló akkor IDEIGLENESEN TALÁN védhető megoldás, de célszerű utánanézni hogy miért is nem megy a gép.... na jól "kifüstölögtem" magam :D. Amúgy meg a füstcsavar betekerésével nem a tényleges teljesítménye ugrik meg általában a gépnek, csak a gázpedál kisebb mozgatásával eléred azt a befecskendezési mennyiséget amit amúgy csak akkor kapsz ha letaposod rendesen a pedált. Olyan ez mint manapság a sportfokozat az injektoros autókban. Azért ne legyünk már ilyen álszentek.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok! Van egy '97-es x17dtl motorcsodám és tanácstalan vagyok, hátha tud valaki segíteni. Karácsonykor a családdal elindultunk és megtettünk kb 10km, amikor furcsa hangok jöttek a motortérből, olajlámpa világít... vontatás haza. Garázsban nehezen,de beindult, mint ha 3 henger menne. A lényeg a motort szétkaptam..... és a hajtókar csapágy darabokban hullott ki, motorolaj fémszilánkos volt.... ez idáig szupi. motor felújít: főtengely köszörölés, hajtókar csapágysor csere, hengerfej felújít, vezérlés felújít. Motor összerak, beindít : szép hang, előtöltés beállítás után nincs füst és szebben is jár. Na induljunk: 20 km után az olajlámpa felvillan, ajaj rossz érzés... hazavittem és leállít. Reggel próba: szépen, könnyen indul,de az olajlámpa folyamatosan világít. Mérjünk olajnyomást: 0,2 bar alapon: motor leállít. Fejvakarás: olajpumpa csere,próba: bagatelért kaptam újat beszerelem és először mérjünk egyet: hidegen feltolta 3 barig, üzemi alapjáraton 0,8-1 bar , fordulat növelésével nem változik. Opel márkaszervízben azt a gyárit mondták, hogy üzemmeleg alapjárati 1,5 bar, hát ez tök jó. Kísérletezés olajszűrőkkel, másik olajjal (10W40) eredménytelen volt. VAN VALAKINEK ÖTLETE? Mennyibe fájt neked ez a műveletsor eddig?? :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
xxlboy75 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Mennyibe fájt neked ez a műveletsor eddig?? :lol: :D most járok 210-nél, csinnáld magad akcióban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 most járok 210-nél, csinnáld magad akcióban. Bakker!!!! :lol: :D B) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 azt irtad hogy kicsit füstöl a gép.... ha látható füstje van az már rég nem az a kategória hogy minden rendben legyen vele.... (nem tom hogy zöldkártyán hogy mennek át ezek a gépek...vagyis tudom...) Egy jól belőtt mechanikus adagolós dízel nem füstöl... Úgy egyáltalán semmilyen körülmények között... Ezért van abban a nyamvadt adagolóban vagy 10 féle szabályzókör hogy minden körülmények között a legmegfelelőbb mennyiségű gázolaj kerüljön az égéstérbe a legmegfelelőbb időben... a "füstcsavar" betekerése önmagában az egész rendszert elállítja a halál f*ába. Játszani jó, ha vmi más okból kifolyólag nem szállít rendesen az adagoló akkor IDEIGLENESEN TALÁN védhető megoldás, de célszerű utánanézni hogy miért is nem megy a gép.... na jól "kifüstölögtem" magam :lol:. Amúgy meg a füstcsavar betekerésével nem a tényleges teljesítménye ugrik meg általában a gépnek, csak a gázpedál kisebb mozgatásával eléred azt a befecskendezési mennyiséget amit amúgy csak akkor kapsz ha letaposod rendesen a pedált. Olyan ez mint manapság a sportfokozat az injektoros autókban. Azért nincs harag????? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok! Van egy '97-es x17dtl motorcsodám és tanácstalan vagyok, hátha tud valaki segíteni. Karácsonykor a családdal elindultunk és megtettünk kb 10km, amikor furcsa hangok jöttek a motortérből, olajlámpa világít... vontatás haza. Garázsban nehezen,de beindult, mint ha 3 henger menne. A lényeg a motort szétkaptam..... és a hajtókar csapágy darabokban hullott ki, motorolaj fémszilánkos volt.... ez idáig szupi. motor felújít: főtengely köszörölés, hajtókar csapágysor csere, hengerfej felújít, vezérlés felújít. Motor összerak, beindít : szép hang, előtöltés beállítás után nincs füst és szebben is jár. Na induljunk: 20 km után az olajlámpa felvillan, ajaj rossz érzés... hazavittem és leállít. Reggel próba: szépen, könnyen indul,de az olajlámpa folyamatosan világít. Mérjünk olajnyomást: 0,2 bar alapon: motor leállít. Fejvakarás: olajpumpa csere,próba: bagatelért kaptam újat beszerelem és először mérjünk egyet: hidegen feltolta 3 barig, üzemi alapjáraton 0,8-1 bar , fordulat növelésével nem változik. Opel márkaszervízben azt a gyárit mondták, hogy üzemmeleg alapjárati 1,5 bar, hát ez tök jó. Kísérletezés olajszűrőkkel, másik olajjal (10W40) eredménytelen volt. VAN VALAKINEK ÖTLETE? Mennyit járattad az olajnyomáslámpa kigyulladása után még a motort? Tavaly úgy főztem meg egy Tipo 1.9 motort, hogy nem volt benne fagyálló, belefagyott a víz, ráadásul még az olajgombáról is le volt csúszva a vezeték. Ez kb 3-4 percig járattam a motort így, szétszerelésnél látszott, hogy a dugók oldala megsérült+a hengerfal is, 2 hajtókarcsapágy gyakorlatilag elfogyott teljesen. Raktam bele egy másik motortömböt(hengerfejet a régiről vettem le) meg a két olajpumpából csináltam egyet(hasonló olajszivattyúja van, mint az Opelnak, a főtengely végén van, a blokk oldalán) de az indítás után vagy 4-5 másodperc volt, míg kialudt az olajnyomilámpa. Inkább eladtam a francba. A Fiat dízeleknél(1.3 1.7 1.9) van az rendszeresen, hogy gondol egyet, és elmennek a hajtókarcsapágyak valamiért. Ez örök rejtély marad, hogy miért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Azért nincs harag????? <_< Szeretünk téged! :D :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csekesz Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok! találtam valahogy a fórumokk között egy olyan beszélgetésrészt ahol az izzítást, utóizzítást tárgyaltátok! sajna mire bejelentkeztem, nem találtam meg. Az lenne a problémám, van egy 1.7es B corsám, isuzu, és rátettük a 1.7TD aztra turbót, adagolót, porlasztót, meg ilyeneket, ezért is írok itt. egy idő után, azt vettem észre, hogy nagyon sokáig megy az utóizzítás. gyújtást ráadom, izzítás 2-3mp után elalszik, pöcre indul, de csak 5-10 perckocsikázás után tölt annyit a generátor, hogy az önindítást visszatöltse, azaz, ha 4-5szor elindulok úgy a kocsival, hogy csak "átugrok pár házzal arrébb" és nem világjáró körutat teszek, lemerül az aksi. mi lehet a hiba? Ha csak a hő kapcsolja ki az utóizzítást, akkor mindig menne, viszont nekem kikapcsol, csak soká! Köszi a válaszokat! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csekesz Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Ja, és azt kihagytam, hogy az akuvisszajelző nem világít (az izzó jó! vezetékek jók, mindet végignéztem 2 pa volt <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok! találtam valahogy a fórumokk között egy olyan beszélgetésrészt ahol az izzítást, utóizzítást tárgyaltátok! sajna mire bejelentkeztem, nem találtam meg. Az lenne a problémám, van egy 1.7es B corsám, isuzu, és rátettük a 1.7TD aztra turbót, adagolót, porlasztót, meg ilyeneket, ezért is írok itt. egy idő után, azt vettem észre, hogy nagyon sokáig megy az utóizzítás. gyújtást ráadom, izzítás 2-3mp után elalszik, pöcre indul, de csak 5-10 perckocsikázás után tölt annyit a generátor, hogy az önindítást visszatöltse, azaz, ha 4-5szor elindulok úgy a kocsival, hogy csak "átugrok pár házzal arrébb" és nem világjáró körutat teszek, lemerül az aksi. mi lehet a hiba? Ha csak a hő kapcsolja ki az utóizzítást, akkor mindig menne, viszont nekem kikapcsol, csak soká! Köszi a válaszokat! <_< Első tippem az, hogy nem a gyújtás körre van kötve az izzítási kör, hanem direktbe az akksira és így hiába veszed le a gyújtást, az izzít tovább szépen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok! találtam valahogy a fórumokk között egy olyan beszélgetésrészt ahol az izzítást, utóizzítást tárgyaltátok! sajna mire bejelentkeztem, nem találtam meg. Az lenne a problémám, van egy 1.7es B corsám, isuzu, és rátettük a 1.7TD aztra turbót, adagolót, porlasztót, meg ilyeneket, ezért is írok itt. egy idő után, azt vettem észre, hogy nagyon sokáig megy az utóizzítás. gyújtást ráadom, izzítás 2-3mp után elalszik, pöcre indul, de csak 5-10 perckocsikázás után tölt annyit a generátor, hogy az önindítást visszatöltse, azaz, ha 4-5szor elindulok úgy a kocsival, hogy csak "átugrok pár házzal arrébb" és nem világjáró körutat teszek, lemerül az aksi. mi lehet a hiba? Ha csak a hő kapcsolja ki az utóizzítást, akkor mindig menne, viszont nekem kikapcsol, csak soká! Köszi a válaszokat! <_< mérd ki először multiméterrel, hogy ha elindult, akkor leveszi e az izzítást róla! meg az isuzu td-n, mint nekem van egy jeladó gomba, ami még mindig nem tudom mi, de nekem arról le van szakadva a vezeték és régebben összeért, mert kétvezetékes ezáltal egyáltalán nem izzított. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok! találtam valahogy a fórumokk között egy olyan beszélgetésrészt ahol az izzítást, utóizzítást tárgyaltátok! sajna mire bejelentkeztem, nem találtam meg. Az lenne a problémám, van egy 1.7es B corsám, isuzu, és rátettük a 1.7TD aztra turbót, adagolót, porlasztót, meg ilyeneket, ezért is írok itt. egy idő után, azt vettem észre, hogy nagyon sokáig megy az utóizzítás. gyújtást ráadom, izzítás visszajelző 2-3mp után elalszik, pöcre indul, de csak 5-10 perckocsikázás után tölt annyit a generátor, hogy az önindítást visszatöltse, azaz, ha 4-5szor elindulok úgy a kocsival, hogy csak "átugrok pár házzal arrébb" és nem világjáró körutat teszek, lemerül az aksi. mi lehet a hiba? Ha csak a hő kapcsolja ki az utóizzítást, akkor mindig menne, viszont nekem kikapcsol, csak soká! Köszi a válaszokat! :D A visszajelző, meg az izzítás hossza két külön dolog. Hogy valójában mit jelez vissza, azt kérdezd meg attól aki kitalálta :D Azt honnan tudod hogy az utóizzítás tart olyan sokáig? Kimérted hogy járó motornál mennyi idő elteltével kapcsolja ki az izzítást? Beindított, aztán leállított motornál tovább izzít? Nem lehet hogy valami hót más copja az akksidat? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Sziasztok! találtam valahogy a fórumokk között egy olyan beszélgetésrészt ahol az izzítást, utóizzítást tárgyaltátok! sajna mire bejelentkeztem, nem találtam meg. Az lenne a problémám, van egy 1.7es B corsám, isuzu, és rátettük a 1.7TD aztra turbót, adagolót, porlasztót, meg ilyeneket, ezért is írok itt. egy idő után, azt vettem észre, hogy nagyon sokáig megy az utóizzítás. gyújtást ráadom, izzítás 2-3mp után elalszik, pöcre indul, de csak 5-10 perckocsikázás után tölt annyit a generátor, hogy az önindítást visszatöltse, azaz, ha 4-5szor elindulok úgy a kocsival, hogy csak "átugrok pár házzal arrébb" és nem világjáró körutat teszek, lemerül az aksi. mi lehet a hiba? Ha csak a hő kapcsolja ki az utóizzítást, akkor mindig menne, viszont nekem kikapcsol, csak soká! Köszi a válaszokat! <_< Egy másfél méteres kéteres vezeték, és egy foglalatos izzó kell. Kösd rá az izzítógyertyák pozitív kábelére az egyiket, a másikat valahova a testre. A másik végére az izzót, és vidd be az utastérbe. Így látod a tényleges izzítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csekesz Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Egy másfél méteres kéteres vezeték, és egy foglalatos izzó kell. Kösd rá az izzítógyertyák pozitív kábelére az egyiket, a másikat valahova a testre. A másik végére az izzót, és vidd be az utastérbe. Így látod a tényleges izzítást. Roppant egyszerű, ledes műszerfalvilágítás, lámpa bekapcs, és ameddig megy az izzítás, (rámértem multiméterrel) addig a műszeerffal épp hogy világít, ha nagy gázt nyomok felerősödik... egy darabig, tényleg kell vagy 5perc autó járatás, ahhoz hogy kattanjon a relé (nem hallom, de ha ráteszem a kezem, érzem hogy rezzen bellül) műszerfalvilágítás visszaáll minden megy tovább...Ha már meleg a motor, nagyo! (60 km után leállíthatom, újraindíthatom, akkor nincs ez a probléma) nincs direktbe, mert relé meghúz elenged, izzítógyertyák megkapják a 12V-t (13,4et) és egy jó idő mulva elenged a relé, és 0v Arra gondoltam, lehet az izzítógyertyám rossz? és túl sok áramot vesz fel, és alacson a hatásfoka??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Roppant egyszerű, ledes műszerfalvilágítás, lámpa bekapcs, és ameddig megy az izzítás, (rámértem multiméterrel) addig a műszeerffal épp hogy világít, ha nagy gázt nyomok felerősödik... egy darabig, tényleg kell vagy 5perc autó járatás, ahhoz hogy kattanjon a relé (nem hallom, de ha ráteszem a kezem, érzem hogy rezzen bellül) műszerfalvilágítás visszaáll minden megy tovább...Ha már meleg a motor, nagyo! (60 km után leállíthatom, újraindíthatom, akkor nincs ez a probléma) nincs direktbe, mert relé meghúz elenged, izzítógyertyák megkapják a 12V-t (13,4et) és egy jó idő mulva elenged a relé, és 0v Arra gondoltam, lehet az izzítógyertyám rossz? és túl sok áramot vesz fel, és alacson a hatásfoka??? Izzítás közben még a műszerfal világításod is elnyekken? :D Ottazé' nem semmi valami van. (és ha pénzt kéne tenni rá, akkor nem az izzítógyertyákra fogadnék <_< ) Akksid milyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Izzítás közben még a műszerfal világításod is elnyekken? :D Ottazé' nem semmi valami van. (és ha pénzt kéne tenni rá, akkor nem az izzítógyertyákra fogadnék <_< ) Akksid milyen? Kék, nem jégfehér. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Kék, nem jégfehér. <_< Neeee szóljáá' be! Különben is, tipli vissza csekkendzsínszitibe, mit keresel te a traktorosoknál? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csekesz Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Neeee szóljáá' be! Különben is, tipli vissza csekkendzsínszitibe, mit keresel te a traktorosoknál? <_<Másfél éve vettem, 74Ah-s gondozásmentes, de megpróbáltam másik aksival is, nem mndom hogy újja, de közel hasonlóval. (mármint korban) Nemhiszem hogy az aksi lenne rossz, mert motor indítás nélkül is tudok PS2őzni, meg zenéthalgatni. vagy 30percig, és csak utánna indul nehezen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xxlboy75 Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Mennyit járattad az olajnyomáslámpa kigyulladása után még a motort? Tavaly úgy főztem meg egy Tipo 1.9 motort, hogy nem volt benne fagyálló, belefagyott a víz, ráadásul még az olajgombáról is le volt csúszva a vezeték. Ez kb 3-4 percig járattam a motort így, szétszerelésnél látszott, hogy a dugók oldala megsérült+a hengerfal is, 2 hajtókarcsapágy gyakorlatilag elfogyott teljesen. Raktam bele egy másik motortömböt(hengerfejet a régiről vettem le) meg a két olajpumpából csináltam egyet(hasonló olajszivattyúja van, mint az Opelnak, a főtengely végén van, a blokk oldalán) de az indítás után vagy 4-5 másodperc volt, míg kialudt az olajnyomilámpa. Inkább eladtam a francba. A Fiat dízeleknél(1.3 1.7 1.9) van az rendszeresen, hogy gondol egyet, és elmennek a hajtókarcsapágyak valamiért. Ez örök rejtély marad, hogy miért. Közben rájöttem az utólag apró, de súlyos hibára! Az olajpumpa szívokosár talp és az olajteknő közti távolság 1,5 mm volt, ami szemmel nem látható, mármint a teknőn, mert sík volt és nem horpadt. Megoldás: a szívótalpba beleköszörültem 5mm magasságba 3 hornyot, ezáltal a talp és a teknő közötti távolság elegendő lett a pumpa olajszívásához és a megmaradt talprészek távtartónak jók, ha esetleg a teknőt felütném. Az eredmény: alapjárati(1000) fordulaton meleg motornál 2,1bar ,fordulatszám növelésével emelkedik a nyomás és 6bar-on leszabályoz, tehát normálisan működik, már végre!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Közben rájöttem az utólag apró, de súlyos hibára! Az olajpumpa szívokosár talp és az olajteknő közti távolság 1,5 mm volt, ami szemmel nem látható, mármint a teknőn, mert sík volt és nem horpadt. Megoldás: a szívótalpba beleköszörültem 5mm magasságba 3 hornyot, ezáltal a talp és a teknő közötti távolság elegendő lett a pumpa olajszívásához és a megmaradt talprészek távtartónak jók, ha esetleg a teknőt felütném. Az eredmény: alapjárati(1000) fordulaton meleg motornál 2,1bar ,fordulatszám növelésével emelkedik a nyomás és 6bar-on leszabályoz, tehát normálisan működik, már végre!!!!!!!!!!!!!!!! És hogyan lett a távolság 1.5-mili? Másik olajteknőt raktál fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
xxlboy75 Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 És hogyan lett a távolság 1.5-mili? Másik olajteknőt raktál fel? Én nem cseréltem másikra, de elképzelhető, hogy amikor a motort kiemeltük a kasztniból, akkor gurtnit használtunk a teknő alján felfektetve, nem a gyári kampókba akasztottunk. Esetleg akkor változhatott a geometriája. Na de most már mindegy, hogy hogy is volt: a kenés hiánya nyírta ki a csapágyakat vagy anyagkifáradás, sosem jövök rá , de olajnyomás problémám többet már nem lesz anélkül, hogy ne tudjak róla, mert beleépítettem egy mérőórát és a patront is visszaraktam, bár a patron nem túl nagy biztonság, mert az már késő is lehet ha az világít. Bár manapság már a mérőműszereket is kezdik hanyagolni az autókból, nehogy már sokáig jó legyen, vidd el szervizbe vagy vegyél másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Én nem cseréltem másikra, de elképzelhető, hogy amikor a motort kiemeltük a kasztniból, akkor gurtnit használtunk a teknő alján felfektetve, nem a gyári kampókba akasztottunk. Esetleg akkor változhatott a geometriája. Na de most már mindegy, hogy hogy is volt: a kenés hiánya nyírta ki a csapágyakat vagy anyagkifáradás, sosem jövök rá , de olajnyomás problémám többet már nem lesz anélkül, hogy ne tudjak róla, mert beleépítettem egy mérőórát és a patront is visszaraktam, bár a patron nem túl nagy biztonság, mert az már késő is lehet ha az világít. Bár manapság már a mérőműszereket is kezdik hanyagolni az autókból, nehogy már sokáig jó legyen, vidd el szervizbe vagy vegyél másikat. Aha értem, kiváncsi lettem volna egy márkaszervízben mikor jönnek rá. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Aha értem, kiváncsi lettem volna egy márkaszervízben mikor jönnek rá. :D Talán mikor már otthagytál legalább 400000 Huf-ot <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február12, 2011 Megoszt Elküldve Február12, 2011 :D Sikerült megjavitanom elvileg a go melegitöt.El volt szakadva 1 vezeték a kötegben.Nem is lett volna nehéz ha nem lett volna még 2 ugyanolyan szinü drót.Hát mire kimértem kész voltam.Már csak azt kellene megtudnom hogy a hökapcsoló müködik-e?Multiméter szerint nem szakadt.Ha esetleg tudnád hogy mennyi áramot vesz fel.Nincs garázsom igy -5 -10-nél igy is nyöszörög reggelente hátha még jobban terheli valami akkor <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts