Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Kicsit egyszerübben.Rámérek a patronnál a két bemenö vezetékre,meg hol a högomba ami vezérli??Egy fotó jól jönne. :lol:

A fotók ide rakásához nem értek de mindkettőt az üzemanyag szűrő fölött találod. Mindkettő csatlakozós, lehúzod és rájuk mérsz. A szűrőfűtő betét a szűrőház és a szűrő közt van, egy fekete pogácsa, a hőgomba meg afölött van.

Képek az előmelegítőről.

Link to comment
Megosztás:

Azonnal oszd meg velem a tudást!!!!!!! :lol: :D B) :D :D

Az adagoló oldalán van egy csavar leplombázva gyárilag.+kontraanya.Csavart fellazitani és befelé tekerni max!!!!! 1/2 fordulatot.Ne sokat mert akkor nagyon kormol.Nekem bevált,adagolós csinálta.Jobban harap a gép,igaz füstöl egy kicsit de nem veszélyes.100km+1-2 dltöbletanyag.De ha nem túrod meki akkor nem.

Link to comment
Megosztás:

Az adagoló oldalán van egy csavar leplombázva gyárilag.+kontraanya.Csavart fellazitani és befelé tekerni max!!!!! 1/2 fordulatot.Ne sokat mert akkor nagyon kormol.Nekem bevált,adagolós csinálta.Jobban harap a gép,igaz füstöl egy kicsit de nem veszélyes.100km+1-2 dltöbletanyag.De ha nem túrod meki akkor nem.

Ezt már én is elkövettem rajta :lol: :D Azt hittem van más trükk is B)

Link to comment
Megosztás:

Az adagoló oldalán van egy csavar leplombázva gyárilag.+kontraanya.Csavart fellazitani és befelé tekerni max!!!!! 1/2 fordulatot.Ne sokat mert akkor nagyon kormol.Nekem bevált,adagolós csinálta.Jobban harap a gép,igaz füstöl egy kicsit de nem veszélyes.100km+1-2 dltöbletanyag.De ha nem túrod meki akkor nem.

ezaz, javítsuk csak a képet a dízelesekről.... :lol:

Az a csavar nem véletlenül van plombálva, hanem azért hogy ne okádja az autó tele korommal a környezetet...

Ezúton üdvözlöm az adagolóst aki "segített"...

Link to comment
Megosztás:

ezaz, javítsuk csak a képet a dízelesekről.... :D

Az a csavar nem véletlenül van plombálva, hanem azért hogy ne okádja az autó tele korommal a környezetet...

Ezúton üdvözlöm az adagolóst aki "segített"...

Már vártam valakit, hogy ne nekem kelljen beszó'nom. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos a bunkó poszt már foglalt ezen a fórumon. :D

francba, akkor ezt buktam :lol:

amúgy az ennek a dolognak a rákfenéje hogy ezek a fránya dízelek akkor adják le a legnagyobb nyomatékot adott fordulatszámon amikor már a részben tökéletlen égési tartományban van a "keverékképzés".

(Magyarul jelentősen nő a koromképződés)

Ez tapasztalati úton bizonyított, ha vki tudja az elméleti okot is ne habozzon elmondani...

(Arra gondolok hogy ilyenkor még a szénhidrogének részben szén monoxiddá válása tesz hozzá az égési végnyomáshoz ami ugye már korántsem a "tökéletes" égés jele)

Na szóval ez akkor baj amikor mondjuk egy sietősebb lámpától elindulásnál az ember fia odaböffent egy egészségeset mondjuk a zebránál várakozó babakocsis hölgyre illetve a babakocsi utasára....

Na ilyenkor legszívesebben kiszedném az illetőt az autóból...

Erre persze lehet azzal reagálni hogy "de hát én nem szoktam padlózni" de elég évente egyszer elbaxni vkinek a napját és akkor sztem már nem éri meg a dolog.

uff

Gábor da elvanvéveazanyagazopelénhogynefüstöljönegyáltalán

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy '97-es x17dtl motorcsodám és tanácstalan vagyok, hátha tud valaki segíteni.

Karácsonykor a családdal elindultunk és megtettünk kb 10km, amikor furcsa hangok jöttek a motortérből, olajlámpa világít... vontatás haza. Garázsban nehezen,de beindult, mint ha 3 henger menne. A lényeg a motort szétkaptam..... és a hajtókar csapágy darabokban hullott ki, motorolaj fémszilánkos volt.... ez idáig szupi. motor felújít: főtengely köszörölés, hajtókar csapágysor csere, hengerfej felújít, vezérlés felújít. Motor összerak, beindít : szép hang, előtöltés beállítás után nincs füst és szebben is jár. Na induljunk: 20 km után az olajlámpa felvillan, ajaj rossz érzés... hazavittem és leállít. Reggel próba: szépen, könnyen indul,de az olajlámpa folyamatosan világít. Mérjünk olajnyomást: 0,2 bar alapon: motor leállít. Fejvakarás: olajpumpa csere,próba: bagatelért kaptam újat beszerelem és először mérjünk egyet: hidegen feltolta 3 barig, üzemi alapjáraton 0,8-1 bar , fordulat növelésével nem változik. Opel márkaszervízben azt a gyárit mondták, hogy üzemmeleg alapjárati 1,5 bar, hát ez tök jó. Kísérletezés olajszűrőkkel, másik olajjal (10W40) eredménytelen volt.

VAN VALAKINEK ÖTLETE?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy '97-es x17dtl motorcsodám és tanácstalan vagyok, hátha tud valaki segíteni.

Karácsonykor a családdal elindultunk és megtettünk kb 10km, amikor furcsa hangok jöttek a motortérből, olajlámpa világít... vontatás haza. Garázsban nehezen,de beindult, mint ha 3 henger menne. A lényeg a motort szétkaptam..... és a hajtókar csapágy darabokban hullott ki, motorolaj fémszilánkos volt.... ez idáig szupi. motor felújít: főtengely köszörölés, hajtókar csapágysor csere, hengerfej felújít, vezérlés felújít. Motor összerak, beindít : szép hang, előtöltés beállítás után nincs füst és szebben is jár. Na induljunk: 20 km után az olajlámpa felvillan, ajaj rossz érzés... hazavittem és leállít. Reggel próba: szépen, könnyen indul,de az olajlámpa folyamatosan világít. Mérjünk olajnyomást: 0,2 bar alapon: motor leállít. Fejvakarás: olajpumpa csere,próba: bagatelért kaptam újat beszerelem és először mérjünk egyet: hidegen feltolta 3 barig, üzemi alapjáraton 0,8-1 bar , fordulat növelésével nem változik. Opel márkaszervízben azt a gyárit mondták, hogy üzemmeleg alapjárati 1,5 bar, hát ez tök jó. Kísérletezés olajszűrőkkel, másik olajjal (10W40) eredménytelen volt.

VAN VALAKINEK ÖTLETE?

Van ott valami nyomásszabályozó szelep is nem?

Link to comment
Megosztás:

Van ott valami nyomásszabályozó szelep is nem?

A szivattyúban tudomásom szerint egy kb:20mm dugattyú kb 60mm-es rugóval, ha erre gondolsz. Ezt kivettem és ráindítottam és tiszta maradt a hüvely, olajnyomás 0 bar. esetleg hézagoljam ki, hogy nagyobb erővel szorítson? erre gondoltál?

Link to comment
Megosztás:

A szivattyúban tudomásom szerint egy kb:20mm dugattyú kb 60mm-es rugóval, ha erre gondolsz. Ezt kivettem és ráindítottam és tiszta maradt a hüvely, olajnyomás 0 bar. esetleg hézagoljam ki, hogy nagyobb erővel szorítson? erre gondoltál?

Hát nem is a hézagolásra hanem arra hogy rendesen működik-e, nem nyit korán és azért nincs nyomás.

Link to comment
Megosztás:

ezaz, javítsuk csak a képet a dízelesekről.... :lol:

Az a csavar nem véletlenül van plombálva, hanem azért hogy ne okádja az autó tele korommal a környezetet...

Ezúton üdvözlöm az adagolóst aki "segített"...

Szeva!Lusta volt a járgány segiteni kellett neki.Amugy meg zöldkártyán teljesen faxa azt mondják,minden érték jó.Ha xar lenne állitattam volna rajta.Azért nem mozdony tesa!!!

Link to comment
Megosztás:

Szeva!Lusta volt a járgány segiteni kellett neki.Amugy meg zöldkártyán teljesen faxa azt mondják,minden érték jó.Ha xar lenne állitattam volna rajta.Azért nem mozdony tesa!!!

azt irtad hogy kicsit füstöl a gép....

ha látható füstje van az már rég nem az a kategória hogy minden rendben legyen vele.... (nem tom hogy zöldkártyán hogy mennek át ezek a gépek...vagyis tudom...)

Egy jól belőtt mechanikus adagolós dízel nem füstöl...

Úgy egyáltalán semmilyen körülmények között...

Ezért van abban a nyamvadt adagolóban vagy 10 féle szabályzókör hogy minden körülmények között a legmegfelelőbb mennyiségű gázolaj kerüljön az égéstérbe a legmegfelelőbb időben...

a "füstcsavar" betekerése önmagában az egész rendszert elállítja a halál f*ába. Játszani jó, ha vmi más okból kifolyólag nem szállít rendesen az adagoló akkor IDEIGLENESEN TALÁN védhető megoldás, de célszerű utánanézni hogy miért is nem megy a gép....

na

jól "kifüstölögtem" magam :lol:.

Amúgy meg a füstcsavar betekerésével nem a tényleges teljesítménye ugrik meg általában a gépnek, csak a gázpedál kisebb mozgatásával eléred azt a befecskendezési mennyiséget amit amúgy csak akkor kapsz ha letaposod rendesen a pedált.

Olyan ez mint manapság a sportfokozat az injektoros autókban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.