Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

... viszont kipróbálhatod a motorokat, és választhatsz melyik tetszik. Az enyém is onnan van. :lol:

Én is gondolkodom egy motorcserén, vagy felújításon!

Német turbó kellene, (X17DTL) nem széthajtott, megbízható helyről!

Jöhetne nekem is egy telefonszám, privibe!

Szia gabchee!

Végre egy megyebeli CARtárs!

Link to comment
Megosztás:

DTL adagoló beállítási értékek:

http://ambruzsg.szocimotoros.hu/store/0460494372.pdf

Kincset ér, senki nem hajlandó beszélni róla, vagy nincs is meg neki B)...

Köszi, lementettem... bár nem nagyon látok bele, de nagyapám is azt mondogatta, amikor talált egy csavart, és zsebre tette, hogy "majdcsak jó lesz egyszer valamire". :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi, lementettem... bár nem nagyon látok bele, de nagyapám is azt mondogatta, amikor talált egy csavart, és zsebre tette, hogy "majdcsak jó lesz egyszer valamire". :lol: :D

benne van pl hogy 3000-es fordulaton 0.55-ös visszatérő fojtás mellett bekapcsolt hidegindítási előtöltéssel 6.4bar-nak kell lennie a háznyomásnak...

Én ezt nyomoztam 1 hónapon át, de nem volt egy értelmes ember aki ezt így elmondja...

Link to comment
Megosztás:

Én is gondolkodom egy motorcserén, vagy felújításon!

Német turbó kellene, (X17DTL) nem széthajtott, megbízható helyről!

Jöhetne nekem is egy telefonszám, privibe!

Szia gabchee!

Végre egy megyebeli CARtárs!

Szia!Itt Eger mellett van egy faxa opel bontó.Konkrétan Cserépfalun.Én már sokmindent vettem onnan,minden jó volt.Ha kell a szám üzenj.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Engem olyasmi okosság érdekelne hogy hogyan tudom leellenőrizni az üzemanyag előmelegitőmet hogy müködik-e.Ha a patront kitekerem és direktre kötöm próbaképpen akkor melegszik,vagy valami??? :lol:

Egyszerűbb ha egy digitális multiméterrel rámérsz a hőgombára és a fűtőbetétre. Ebben az időben a hőgomba rövidzárként működik, a fűtőbetétnek pedig bizonyos mértékű ellenállásként kellene mutatkozni, ha nem szakadt a tekercse.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűbb ha egy digitális multiméterrel rámérsz a hőgombára és a fűtőbetétre. Ebben az időben a hőgomba rövidzárként működik, a fűtőbetétnek pedig bizonyos mértékű ellenállásként kellene mutatkozni, ha nem szakadt a tekercse.

Kicsit egyszerübben.Rámérek a patronnál a két bemenö vezetékre,meg hol a högomba ami vezérli??Egy fotó jól jönne. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kicsit egyszerübben.Rámérek a patronnál a két bemenö vezetékre,meg hol a högomba ami vezérli??Egy fotó jól jönne. :lol:

A fotók ide rakásához nem értek de mindkettőt az üzemanyag szűrő fölött találod. Mindkettő csatlakozós, lehúzod és rájuk mérsz. A szűrőfűtő betét a szűrőház és a szűrő közt van, egy fekete pogácsa, a hőgomba meg afölött van.

Link to comment
Megosztás:

A fotók ide rakásához nem értek de mindkettőt az üzemanyag szűrő fölött találod. Mindkettő csatlakozós, lehúzod és rájuk mérsz. A szűrőfűtő betét a szűrőház és a szűrő közt van, egy fekete pogácsa, a hőgomba meg afölött van.

Köszi!Holnap megnézem.Mikor kapcsol be(külsö höm. jeladó vezérli??) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi!Holnap megnézem.Mikor kapcsol be(külsö höm. jeladó vezérli??) :lol:

Nincs külső hőmérséklet jeladó. A hőgomba a szűrőbe érkező üzemanyag hőmérsékletét érzékeli, hőfok szerint úgy emlékszek +15 fok alatt kapcsolja a szűrőfűtés reléjét de ezt nem merem állítani, lehet több.

Link to comment
Megosztás:

Nincs külső hőmérséklet jeladó. A hőgomba a szűrőbe érkező üzemanyag hőmérsékletét érzékeli, hőfok szerint úgy emlékszek +15 fok alatt kapcsolja a szűrőfűtés reléjét de ezt nem merem állítani, lehet több.

És a relé az hol van??A motortérben az izzitórelék dobozában?Vagy esetleg a számát le tudod irni,mert van ott egy pár relé.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.