Tiv. Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Sziasztok. Kérdezném hogy az adagolón van egy lengéscsillapító szerű dolog ami gondolom a gázpedál elengedésénél kicsit lassabban engedi vissza a gáz kart. Nekem ez csak van semmit nem dolgozik. Sajnos Unix honlapon nem találok hozzá. Merre keresem? Vagy lenne valakinek bontott amitől megválna és postai úton feladná? Egyáltalán kell oda vagy csak dizájnosabbá akarták tenni a masinát. Nehogy adj érte egy forintot is. Dobd ki a p...ba. Nekem is hiányzik róla, de nem érzem hogy kéne az nekem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nehogy adj érte egy forintot is. Dobd ki a p...ba. Nekem is hiányzik róla, de nem érzem hogy kéne az nekem. :D Jó akkor ejtem a témát. :lol: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nehogy adj érte egy forintot is. Dobd ki a p...ba. Nekem is hiányzik róla, de nem érzem hogy kéne az nekem. :D Az enyémben benne van és (sajnos) tökéletesen funkcionál... Egy fél orgazmus volt a Tiv gázpedálját nyomogatni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
richy09 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek Senki nem tud ehez hozászólni? mit kell alakitani? mi illik és mi nem please egy hozzáértő Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek Üdv! Nem tipusazonos átalakitásról van szó, "94-ben az off trabiba szereltem 903 köbös fiat motort. 1. Egy darab gépészmérnök , Ő adja a tervdokumetációt. 2. A halom papirt be kell adni a Közlekedési Felügyelethez engedélyeztetésre. ....... Engedély megvan. 3. A tervek alapján jól meg kell szerelni. Keresni egy alkalmas autószerelőt aki adja a szakmunkás bizonyitvány számát és az aláirását. 4. Közlekedés Felügyeletes vizsga. Ha esetleg lehiv az aknába hibát mutogatni,tudjad miért teszi. Ez volt 1994 ben , amikor a vonóhorog felszereléséhez is elég volt a szerelő adata. Sok sikert! ui: lehet hogy előbb közlekedés felügyelet, ott ajánlanak mérnökembert Ja, és nagyon ment! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Senki nem tud ehez hozászólni? mit kell alakitani? mi illik és mi nem please egy hozzáértő Sztem nem sokan csináltak ilyet, azért nem tudnak hozzászólni. Nekem sincs lövésem se.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek Biztos, hogy be lehet tenni, de gondolom van felső ősszeghatár. Régen nagy divat volt a motorcserélgetés, tettünk Barkasba, Daciát, Ladába Fiatot, Benzinesbe dízelt, .......minden volt. Azt gondolom, hogy ez manapság halott ötlet, több a munka mint amennyit ér az egész. El kell adni aztán venni egy olyat amilyet szeretnél. Mellesleg minden porcikájáról ordítana, hogy átalakított. A piac pedig száműzi az átalakított verdákat. Ráköltesz több százezret, aztán annyit sem ér mint most. Egyébként egymás mellé kellene állni egy isuzussal, és megnézni, hogy mi merre hogyan. Ha csak a kábelkötegek, nem olyanok akkor már egy nagy gányolás lesz az egész. Nem beszélve kipufogórendszer, hűtők, csövek, és még akár konzolok is hiányozhatnak a kaszniról Nem állnék neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Biztos, hogy be lehet tenni, de gondolom van felső ősszeghatár. Régen nagy divat volt a motorcserélgetés, tettünk Barkasba, Daciát, Ladába Fiatot, Benzinesbe dízelt, .......minden volt. Azt gondolom, hogy ez manapság halott ötlet, több a munka mint amennyit ér az egész. El kell adni aztán venni egy olyat amilyet szeretnél. Mellesleg minden porcikájáról ordítana, hogy átalakított. A piac pedig száműzi az átalakított verdákat. Ráköltesz több százezret, aztán annyit sem ér mint most. Egyébként egymás mellé kellene állni egy isuzussal, és megnézni, hogy mi merre hogyan. Ha csak a kábelkötegek, nem olyanok akkor már egy nagy gányolás lesz az egész. Nem beszélve kipufogórendszer, hűtők, csövek, és még akár konzolok is hiányozhatnak a kaszniról Nem állnék neki Akkor én sem állok neki lecserélni a szívódéét 1 turbós erőforrásra :lol: :D Pedig megfordult már párszor a fejecskémben B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Akkor én sem állok neki lecserélni a szívódéét 1 turbós erőforrásra :D B) Pedig megfordult már párszor a fejecskémben :D :D Pedig neked nem lenne akkora meló mint neki isuzusítani :lol: (ha kicsit betolod a fejed a zárhíd, és a motor közé, akkor a motorodon ott virít egy 5 centis DTL felirat is :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Akkor én sem állok neki lecserélni a szívódéét 1 turbós erőforrásra :lol: :D Pedig megfordult már párszor a fejecskémben :D :D Ha nem akarod átpapirozni az uj motorra akkor egy kicsit könyebb a dolog...motortér kábelköteget, müszerfal kábelköteget kell cserélni, bele az uj motor, meg ugye kipufogorendszer csere, meg a hütörendzszer...a kábelkötegek ˝gányolás˝ nélkül cserélhetöek, tudtommal motortartó bakok is jó helyen vannak, tehát max csak a bakokat kell kicserélni (lehet h azok nem ugyanazok...) :D aki nem ért hozzá, az ne fogjon bele :D de átalakitani nemkell semmit :D tehát nemkell flexelgetni, hegesztgetni semit B) ami még nálamis rejtéj ha elöl az ˝also zárhid˝ jo helyen van-e...mert ugye benzinesnél a 2.0esnél lentebb van mint az 1.6nál...nemtudom még h dizelnél vane különbség, mert ha igen akor aztis cserelni kell, és akkor ottvan egy kis kinlodas vele (ezt még nem sikerült megnéznem sajna)...de a lényeg h simán lehetséges a csere :D meg ugye váltócsere, féltengelycsere, és gólyaláb csere, mivel a td-nek már a vastag féltengelye van, még a szivonak csak a vékony :) A lepapirozásról pedig....egy olyan autonál mint a tied is, már nem éri meg veszödni a papirokkal, mert akkor már jobban járnál ha eladnád a mostanit, és vennél egy ˝hivatalos˝ td-t...sajna már nem ugy megy az átpapirozás mint régen :P régen simán lehetséges volt, de mostmár...mindenböl nagy pénzt akarnak csinálni az állambácsik ;) még az azonos tipusu motorcserét is kinlodás lepapirozni, nemhogy egy teljesen más tipusu motort... Lehet valamit kihagytam...ha még lenne kérdés akkor nyugodtan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Pedig neked nem lenne akkora meló mint neki isuzusítani :lol: (ha kicsit betolod a fejed a zárhíd, és a motor közé, akkor a motorodon ott virít egy 5 centis DTL felirat is :D ) És mi van akkor,ha a "kicsi" fejem beszorul a zárhíd és a motor közzé??? Akkor flexelhetem le magamról az astát :D B) :D Tényleg nem ér annyit! :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 még az azonos tipusu motorcserét is kinlodás lepapirozni, nemhogy egy teljesen más tipusu motort... Lehet valamit kihagytam...ha még lenne kérdés akkor nyugodtan :lol: azonos tipusú motort nem kell már papírozni, a kutyát sem érdekli már a motorszám. Csak a motorkódnak kell stimmelnie. Nekem már 3 éves korában csak motorkód volt az egyik forgalmijában, mert olvashatatlanra rozsdásodott, a másikban meg hiába olvasható, a műszakin a motorháztetőt sem nyitották fel. (motor típusok az aláírásomban) Azért jobb előtte megsavazni kicsit :-) nehogy kötekedjen valaki pl eredetvizsgán eladáskor, mert jobb ha olvashatatlan, mint ha más a szám. Az átalakítás még azért sem ok, mert az alvázszámból pontosan tudni, milyen motort kapott eredetileg. Ezért valóban csak az eredeti motortípus felett hunynak szemet papírozás nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 És mi van akkor,ha a "kicsi" fejem beszorul a zárhíd és a motor közzé??? Nagy a fejed :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 azonos tipusú motort nem kell már papírozni, a kutyát sem érdekli már a motorszám. Csak a motorkódnak kell stimmelnie. Nekem már 3 éves korában csak motorkód volt az egyik forgalmijában, mert olvashatatlanra rozsdásodott, a másikban meg hiába olvasható, a műszakin a motorháztetőt sem nyitották fel. (motor típusok az aláírásomban) Azért jobb előtte megsavazni kicsit :-) nehogy kötekedjen valaki pl eredetvizsgán eladáskor, mert jobb ha olvashatatlan, mint ha más a szám. Az átalakítás még azért sem ok, mert az alvázszámból pontosan tudni, milyen motort kapott eredetileg. Ezért valóban csak az eredeti motortípus felett hunynak szemet papírozás nélkül. Akkor a DR-DR-be kivitelezhető lenne?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Akkor a DR-DR-be kivitelezhető lenne?? persze, én halott motorral nem is foglalkoznék, bele egy másikat. A bontókba halmokban állnak a motorok. a "G" fórumokon többen írták már, hogy csak motorkód van a forgalmijukban. Eredetvizsgán ezt írják: A motor azonosítójele olvashatatlan, de külső beavatkozás nyoma nem megállapítható. Megállapított motortíbus: (motorkód) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 persze, én halott motorral nem is foglalkoznék, bele egy másikat. A bontókba halmokban állnak a motorok. a "G" fórumokon többen írták már, hogy csak motorkód van a forgalmijukban. Eredetvizsgán ezt írják: A motor azonosítójele olvashatatlan, de külső beavatkozás nyoma nem megállapítható. Megállapított motortíbus: (motorkód) És még eredetvizsga sem kell!!Ez jól hangzik. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Akkor a DR-DR-be kivitelezhető lenne?? Megtörtént. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Megtörtént. :lol: Nem mondod?? Savazós módszerrel?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 És még eredetvizsga sem kell!!Ez jól hangzik. :lol: :D így van, nem kell eredetvizsga, én csak a saját mondanivalómat támasztottam alá, tehát eredetvizsgán is átmegy azonos motortípus, de olvashatatlan számmal. Én már így vettem a zafirát. (persze a régi papírokból tudom mi az eredeti szám) Ez nem mellébeszélés, saját (akkor) három éves autóm története, itt vannak a papírok nálam :-) Azóta már volt 3 műszakin, járok vele külföldre is. Semmi hátrányom nem származott belőle. Így akkor cserélnék motort amikor csak akarok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 így van, nem kell eredetvizsga, én csak a saját mondanivalómat támasztottam alá, tehát eredetvizsgán is átmegy azonos motortípus, de olvashatatlan számmal. Én már így vettem a zafirát. (persze a régi papírokból tudom mi az eredeti szám) Ez nem mellébeszélés, saját (akkor) három éves autóm története, itt vannak a papírok nálam :-) Azóta már volt 3 műszakin, járok vele külföldre is. Semmi hátrányom nem származott belőle. Így akkor cserélnék motort amikor csak akarok. Bakker,ez nagyon komoly!!És nem kérdezték meg,hogy miért nem látszik egy 3 éves autón a motorszám??Nekem a 16 évesen gyönyörűen el lehet olvasni(még) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Nem mondod?? Savazós módszerrel?? Savazta a f.com. Szépen tisztán tartom (1-2 hetente drótkefével) aztán vizsgáig majd kirohad... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Bakker,ez nagyon komoly!!És nem kérdezték meg,hogy miért nem látszik egy 3 éves autón a motorszám??Nekem a 16 évesen gyönyörűen el lehet olvasni(még) :lol: :D először én is megijedtem, de azt mondták, semmi gond, mit csináljanak, ha olvashatatlan, akkor az. beírják a papírokba és kész. Egyébként jó pár országban a motorszám csak alkatrész rendelése szempontjából érdekes Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Savazta a f.com. Szépen tisztán tartom (1-2 hetente drótkefével) aztán vizsgáig majd kirohad... :lol: Ez sem rossz ötlet :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 először én is megijedtem, de azt mondták, semmi gond, mit csináljanak, ha olvashatatlan, akkor az. beírják a papírokba és kész. Egyébként jó pár országban a motorszám csak alkatrész rendelése szempontjából érdekes Akkor most már csak 1 DR-es motort kell szereznem.Természetesen hölgy tulajtól,garázsban tartott,nem dohányzó,szakszervízelt,valós 100000 km-el jöhet szóba :lol: :D B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Akkor most már csak 1 DR-es motort kell szereznem.Természetesen hölgy tulajtól,garázsban tartott,nem dohányzó,szakszervízelt,valós 100000 km-el jöhet szóba :lol: :D B) :D Kell telefonszám? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts